12.9 C
València
Dijous, 8 gener, 2026

Sanitat confirma 40 casos de coronavirus en el Liceu Francés de Paterna

 

Actualització 12/03/2021 a les 16.45 hores. La conselleria de Sanitat va confirmar este dijous que el brot de coronavirus originat en el Liceu Francés de Paterna suma ja 40 casos positius entre alumnes i familiars. Esta xifra podria pujar en les pròximes hores, ja que es continua la labor de rastreig.

 

Salut Pública es troba buscant al pacient zero i la interrelació dels positius amb l’objectiu de saber si la variant britànica ha influït en la major transmissibilitat. Des del centre asseguren que no saben res del brot ni informen de les classes confinades.

 

D’altra banda, els pares dels alumnes d’este centre estan molt enfadats per la falta d’informació i els canvis en el calendari escolar. Així, el Liceu Francés tindrà classes en falles en un moment en el que, protesten, moltes classes estan confinades i s’estan produint contagis.

 

Detecten un brot de 13 casos de la soca britànica en el Liceu Francés de Paterna

La Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública ha confirmat esta vesprada de dimarts que s’ha detectat en la localitat de Paterna, en la comarca de l’Horta (València), un brot de coronavirus d’àmbit educatiu, concretament, en el Liceu Francés de la localitat.

 

Segons ha avançat el diari ‘Levante-EMV’, fins al moment s’han detectat un total de 13 casos de soca britànica, encara que no es descarta que el número de contagiats augmente en les pròximes hores, a mesura que es vagen confirmant els resultats de les PCR.

 

Tots els alumnes contagiats forme part de la mateixa classe, amb un total de 22 xiquets. Segons pareix, un pare dels afectats per esta variant està ingressat en un hospital per coronavirus, pel que també s’està analitzant si poden haver més pares contagiats. Precisament, esta setmana la Infermeria de València va demanar a Sanitat que augmentara la quarantena de 10 a 14 dies en casos de contagi de la soca britànica.

Últimes notícies

Feijóo declararà en el Congrés malgrat el recurs que demana la seua compareixença en un jutjat

Alberto Núñez Feijóo atestarà este divendres a les 9.30 des del seu despatx en el Congrés per la causa de la DANA, malgrat un recurs que demanava seu judicial pròxima. La magistrada va avalar la via telemàtica a l'empara de l'article 412 de la Llei d'Enjudiciament Criminal.

Feijóo declararà en el Congrés malgrat el recurs que demanava la seua compareixença en un jutjat

El president del PP atestarà este divendres a les 9.30 des del seu despatx en la Cambra, autoritzat per la jutgessa a l'empara de l'article 412 de la Llei d'Enjudiciament Criminal. La diligència seguix avant mentres es resol un recurs que sol·licitava la seua declaració en un jutjat pròxim al seu domicili.

18 anys i 9 mesos per agredir sexualment a la neta de la seua parella a Alacant i gravar-ho en vídeo

L'Audiència d'Alacant ha condemnat a un home a 18 anys i nou mesos per agredir sexualment a la neta de la seua parella, de 2 anys, i gravar-lo en vídeo. Va reconéixer els fets després d'un acord amb la Fiscalia i emmagatzemava pornografia infantil des de 2017.

L’Audiència rebutja el sobreseïment i manté la investigació a Salomé Pradas per la DANA

L'Audiència Provincial de València ha confirmat la negativa a l'arxiu lliure de la causa i ha desestimat el recurs de la exconsellera. La instrucció ha seguit oberta en apreciar-se indicis.

CSIF denuncia saturació en Urgències de Llíria i Arnau per falta d’espai i esperes de més de 4 hores

CSIF ha alertat de la saturació en les Urgències dels hospitals de Llíria i Arnau de Vilanova per falta d'espai, amb esperes de més de quatre hores. El sindicat demana reforços de personal i ampliació d'instal·lacions.

La jutgessa de la DANA se centra en la retirada de bombers i ordena identificar als equips

La instructora ha ordenat identificar als bombers que van vigilar llits el 29-O i ha anomenat de nou a un tècnic de Es-Alert. També recapta informació de CHJ i conselleries per a afinar la cronologia i la cadena de decisions.

La Policia d’Indonèsia investiga per negligència al capità del vaixell de valencians que va naufragar en Komodo

La investigació se centra en el capità i el cap de màquines del KM Putri Sakinah, afonat amb sis valencians a bord. Tres van morir, dos van ser rescatats i un xiquet seguix desaparegut.

Indonèsia accelera el límit per a trobar al xiquet valencià desaparegut després del naufragi en Komodo

L'operatiu en Komodo entra en la seua jornada final per a localitzar a Quique, de 10 anys, després de catorze dies sense resultats. La Policia investiga possible negligència.