Detenen un professor d’un institut de la província de València per assetjament sexual a 15 alumnes

Guàrdia Civil

Imatge d’arxiu | Cedida

 

Esta setmana es produïa la detenció d’un professor d’institut en una localitat de la província de València per presumpte assetjament sexual de fins a 15 xiques menors d’edat, segons informava el diari Las Provincias.

 

Segons pareix, el procediment que seguia el professor era parlar amb les alumnes a través d’aplicacions de missatgeria i xarxes socials. Les investigacions, que han sigut desenvolupades per agents de la Guàrdia Civil i la Policia Local, a més dels serveis socials de la localitat on es troba el centre d’estudis, han permés descobrir continguts audiovisuals, tant vídeos com fotos, enviats per les menors al professor. En alguns casos, els continguts són de caràcter sexual.

 

Segons apuntava Las Provincias, un jutjat de Llíria ha deixat en llibertat amb càrrecs al professor i ha decretat una ordre d’allunyament respecte a les alumnes. La investigació se centra ara en saber si va existir contacte físic entre el professor i les menors, i si s’hauria arribat a produir pornografia mentres duraven eixes relacions amb les alumnes, algunes de les quals serien ja de fa dos anys.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El Girona s’imposa al Vila-real amb un autogol i frega la salvació

Un autogol de Pau Navarro va donar al Girona una victòria treballada davant el Vila-real que li allunya del descens i reforça la seua candidatura a mirar de nou cap a Europa.

Gerard Moreno demana calma després de la derrota del Vila-real a Girona

Gerard Moreno assumix el mal partit del Vila-real a Girona, però reclama calma i recorda que l'equip continua tercer i depén de si mateix per a la Champions.

El Girona tomba al Vila-real i s’acosta a la salvació amb un autogol decisiu

El Girona s'imposa per la mínima al Vila-real en Montilivi gràcies a un autogol de Pau Navarro i s'allunya del descens mentres compromet la lluita groga per la tercera plaça.

Quinze quilòmetres de retenció en l’A-3 a Requena en el retorn de Setmana Santa

La volta de les vacacions de Setmana Santa i Pasqua provoca fins a quinze quilòmetres de circulació lenta en l'A-3 a l'altura de Requena i complicacions en altres vies de la Comunitat Valenciana.

Atzeneta del Maestrat registra la temperatura màxima del Dilluns de Pasqua amb 23,7 graus

Atzeneta del Maestrat ha liderat les temperatures diürnes del Dilluns de Pasqua en la Comunitat Valenciana amb 23,7 graus, per davant de Xàtiva i Carcaixent. Les capitals de província s'han quedat entorn dels 20 graus i el dimarts s'esperen pocs canvis.

La Gladiadora de The VicBros s’imposa en The Champions Burger de la Platja de Sant Joan

L'hamburguesa La Gladiadora, del local alacantí The VicBros Burger, s'alça amb la victòria en The Champions Burger de la Platja de Sant Joan i encadena el seu tercer triomf parcial després de Múrcia i Sevilla.

La Generalitat arranca les obres de la nova depuradora de Parc Sagunt II

La Generalitat ha iniciat els treballs de desbrossament i excavació per a construir la nova depuradora de Parc Sagunt II, una infraestructura clau que donarà servici a l'àrea industrial i a diversos municipis de l'entorn.

L’Albufera marca rècord d’aus aquàtiques després de la dana amb 132.000 exemplars de 78 espècies

El cens hivernal al Parc Natural de L'Albufera aconseguix prop de 132.000 aus aquàtiques de 78 espècies, un 52,5% més que en 2025, i marca un màxim històric després de la dana de 2024.