Detenen un professor d’un institut de la província de València per assetjament sexual a 15 alumnes

Guàrdia Civil

Imatge d’arxiu | Cedida

 

Esta setmana es produïa la detenció d’un professor d’institut en una localitat de la província de València per presumpte assetjament sexual de fins a 15 xiques menors d’edat, segons informava el diari Las Provincias.

 

Segons pareix, el procediment que seguia el professor era parlar amb les alumnes a través d’aplicacions de missatgeria i xarxes socials. Les investigacions, que han sigut desenvolupades per agents de la Guàrdia Civil i la Policia Local, a més dels serveis socials de la localitat on es troba el centre d’estudis, han permés descobrir continguts audiovisuals, tant vídeos com fotos, enviats per les menors al professor. En alguns casos, els continguts són de caràcter sexual.

 

Segons apuntava Las Provincias, un jutjat de Llíria ha deixat en llibertat amb càrrecs al professor i ha decretat una ordre d’allunyament respecte a les alumnes. La investigació se centra ara en saber si va existir contacte físic entre el professor i les menors, i si s’hauria arribat a produir pornografia mentres duraven eixes relacions amb les alumnes, algunes de les quals serien ja de fa dos anys.

Últimes notícies

Centenars de metges es manifesten a València per a exigir més personal i millors condicions laborals

Centenars de metges recorren el centre de València en la tercera jornada de vaga per a denunciar la precarietat, exigir més personal i canvis en les guàrdies i l'organització assistencial.

Educació manté oberta la negociació amb els sindicats docents i reclama avanços sense imposicions

La Conselleria d'Educació assegura que manté la porta oberta a continuar negociant amb els sindicats del professorat i demana un gest que permeta avançar sense imposicions en el conflicte.

Spring Festival 2026 reforça la seua aposta per a consolidar Alacant com a destí musical

El Spring Festival presenta la seua edició 2026 amb vint artistes, la gira de comiat de Love of Lesbian i un fort impacte turístic i econòmic previst per a Alacant.

Ajornada al 28 de maig la lectura de conclusions del juí a Juliol d’Espanya per agressió sexual

L'Audiència Provincial d'Alacant retarda al 28 de maig la lectura de les conclusions finals en el juí al metge i expresident Juliol d'Espanya, acusat d'agressió sexual i tracte degradant a dos pacients.

El promotor de les VPO de la Platja de Sant Joan nega vincles amb Pérez-Hickman i els seus fills

L'administrador únic de Fraorgi nega qualsevol relació amb María Pérez-Hickman i els seus fills en el cas de les VPO de la Platja de Sant Joan i detalla davant la jutgessa com es va formar la cooperativa i es van adjudicar les vivendes.

Juan Luis Gandia assumix el rectorat de la Universitat de València reivindicant humanisme, ciència i compromís cívic

Juan Luis Gandia pren possessió com a rector de la Universitat de València i marca com a eixos del seu mandat l'humanisme, la ciència i la responsabilitat cívica, defenent una universitat pública al servici de la societat.

Renfe eleva a sis els trens Euromed diaris per sentit entre Barcelona i València

Renfe incrementa de cinc a sis els trens Euromed diaris per sentit entre Barcelona i València, la qual cosa suposa 1.700 places més a la setmana i una reorganització dels servicis de llarga distància.

Tres mitjans aeris i diverses dotacions terrestres combaten un incendi forestal a Benimantell

Tres mitjans aeris i diverses dotacions terrestres treballen des de primera hora de la vesprada per a controlar un incendi declarat en una zona forestal de Benimantell, a la Marina Baixa.