Anuncios

Detenen un professor d’un institut de la província de València per assetjament sexual a 15 alumnes

Guàrdia Civil

Imatge d’arxiu | Cedida

 

Esta setmana es produïa la detenció d’un professor d’institut en una localitat de la província de València per presumpte assetjament sexual de fins a 15 xiques menors d’edat, segons informava el diari Las Provincias.

 

Segons pareix, el procediment que seguia el professor era parlar amb les alumnes a través d’aplicacions de missatgeria i xarxes socials. Les investigacions, que han sigut desenvolupades per agents de la Guàrdia Civil i la Policia Local, a més dels serveis socials de la localitat on es troba el centre d’estudis, han permés descobrir continguts audiovisuals, tant vídeos com fotos, enviats per les menors al professor. En alguns casos, els continguts són de caràcter sexual.

 

Segons apuntava Las Provincias, un jutjat de Llíria ha deixat en llibertat amb càrrecs al professor i ha decretat una ordre d’allunyament respecte a les alumnes. La investigació se centra ara en saber si va existir contacte físic entre el professor i les menors, i si s’hauria arribat a produir pornografia mentres duraven eixes relacions amb les alumnes, algunes de les quals serien ja de fa dos anys.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Alacant mou fitxa per a mantindre l’eixida de The Ocean Race més enllà de 2027

L'Ajuntament d'Alacant ha iniciat les negociacions perquè The Ocean Race continue eixint des del seu port després de 2027, secundat per la Generalitat i la Diputació, i reforçant la seua aposta per la innovació i la sostenibilitat marina.

Morant acusa el Consell d’ocultar dades sobre derivacions sanitàries a la privada

Diana Morant critica la falta de transparència del Consell sobre els diners destinats a derivar pacients a la sanitat privada i sosté que eixos recursos millorarien la sanitat pública.

Les Corts fixen el 28 d’abril per a la compareixença dels consellers per la dana

La comissió d'investigació sobre la dana de 2024 en Les Corts reprendrà la seua activitat el 28 d'abril després de dos mesos d'aturada, amb la compareixença de sindicats policials, un tècnic de la presa de Buseo i tres consellers del Consell.

Detingut a Cullera per una plantació de marihuana i galls presumptament usats en baralles

Un home de 29 anys ha sigut detingut a Cullera com a presumpte responsable d'una plantació de marihuana i d'una granja de galls amb lesions compatibles amb baralles, a més de diverses infraccions administratives.

Yerai Cortés reivindica un flamenc popular i cru en el seu nou disc Popular

Yerai Cortés presenta Popular, un àlbum en el qual reivindica un flamenc cru, pròxim al poble i marcat per un procés creatiu distint després d'una greu lesió a la mà.

Tallada l’A-3 a Honrubia per la col·lisió i incendi de dos camions

L'autovia A-3 roman tallada a Honrubia (Conca) en sentit Madrid després de la col·lisió i posterior incendi de dos camions, amb els dos conductors ferits i desviaments habilitats.

Calor i temps estable per a iniciar la setmana en la Comunitat Valenciana, amb tempestes aïllades a l’interior

La Comunitat Valenciana arranca la penúltima setmana d'abril amb ambient càlid i estable, màximes per damunt de 25 graus i possibles tempestes vespertines a l'interior nord.

Pedro Martínez valora el triomf sufridísimo del València Basket a Girona

Pedro Martínez analitza l'ajustat triomf del València Basket en la pista del Bàsquet Girona (81-84), decidit pels rebots ofensius i l'encert exterior.