Detingut un administrador de finques per apropiar-se d’uns 17.000 euros de dos comunitats en València

Imatge d’arxiu | Cedida

 

La Policia Nacional ha detingut en València a un home de 47 anys que, en qualitat d’administrador de finques, s’havia apropiat de quasi 17.000 euros en dos comunitats de veïns, per la qual cosa se l’acusa de delictes d’apropiació indeguda, administració deslleial i falsificació documental.

 

Segons informava la Policia, les investigacions van començar fa sis mesos, quan els policies van ser avisats del cobrament de dos xecs, un el 22 de juny per un import de 2.276 euros i un altre el 26 de novembre de 350 euros, per una comunitat de veïns de València que no va autoritzar els cobraments.

 

Posteriorment es va saber que els xecs havien sigut estesos al portador, per a la qual cosa era necessària la firma del president, el vicepresident o l’administrador de la finca. A este últim la comunitat no l’havia tornat a localitzar.

 

A més, es va comprovar també que una altra comunitat de veïns, després d’una auditoria, s’havia donat compte que un anterior administrador havia retirat fons del compte de la comunitat que no podia justificar, ascendint a 14.272 euros.

 

Finalment, els policies van conseguir detindre al sospitós, amb antecedents policials per fets similars, en el seu domicili després d’identificar-lo, i ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

Catalá veu en la sentència del TSJCV un aval jurídic a l’ampliació nord del port de València

La nova resolució del Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana rebutja el recurs d’Acció Ecologista Agró i, segons l’alcaldessa María José Catalá, reforça el suport jurídic a l’ampliació nord del port de València.

Cultura reunirà dijous les autonomies i la Policia per reforçar la seguretat als museus

El Ministeri de Cultura ha convocat per a este dijous una reunió amb les comunitats autònomes i la Policia Nacional per revisar la seguretat dels museus després dels robatoris a Badajoz, Albacete i Villena, que han obert una polèmica amb la Generalitat i han activat mesures a altres territoris.

Llorca insta els sindicats educatius a tindre voluntat de diàleg per a pactar millores

Juanfran Pérez Llorca reclama als sindicats educatius més voluntat de diàleg davant el nou pla de la Generalitat i defensa mesures com la gratuïtat de 0 a 3 anys i la reducció de ràtios en pobles menuts. El curs arranca amb menys alumnat però amb rècord de professorat i 28 nous centres entre els que obrin ara i els previstos enguany.

Detingut a Vinaròs per enviar 60 quilos de marihuana en paquets postals

La Guàrdia Civil i Vigilància Duanera han intervingut a Vinaròs més de 60 quilos de marihuana enviats en paquets postals i han detingut un home per contraban i delicte contra la salut pública.

Detinguts quatre hòmens per una agressió sexual múltiple a València a la víctima del seu excompany

La Policia Nacional ha detingut a València quatre hòmens d’entre 44 i 53 anys per una presumpta agressió sexual en grup a l’exparella sentimental d’un d’ells, a qui també s’atribueix un delicte de maltractaments en l’àmbit de la violència de gènere.

Continua la recerca del jove que ha matat a colps el seu padrastre a València

La Policia Nacional continua buscant un jove de 22 anys que presumptament ha matat a colps el seu padrastre amb una mancuerna en un domicili del barri de Sant Isidre de València, després de fugar-se d’una unitat psiquiàtrica.

Una dona apunyalada a Carcaixent continua en estat reservat mentre la Guàrdia Civil investiga

La Guàrdia Civil manté oberta la investigació per l’apunyalament d’una dona dilluns a Carcaixent. La víctima continua ingressada a l’UCI de l’Hospital de la Ribera amb pronòstic reservat.

Sánchez responsabilitza les autonomies del PP dels mals resultats de PISA

Pedro Sánchez ha atribuït als governs autonòmics del PP, entre ells el de la Comunitat Valenciana, part dels mals resultats de l’informe PISA, mentre Alberto Núñez Feijóo l’ha acusat de desatendre la qualitat educativa.