Detingut un administrador de finques per apropiar-se d’uns 17.000 euros de dos comunitats en València

Imatge d’arxiu | Cedida

 

La Policia Nacional ha detingut en València a un home de 47 anys que, en qualitat d’administrador de finques, s’havia apropiat de quasi 17.000 euros en dos comunitats de veïns, per la qual cosa se l’acusa de delictes d’apropiació indeguda, administració deslleial i falsificació documental.

 

Segons informava la Policia, les investigacions van començar fa sis mesos, quan els policies van ser avisats del cobrament de dos xecs, un el 22 de juny per un import de 2.276 euros i un altre el 26 de novembre de 350 euros, per una comunitat de veïns de València que no va autoritzar els cobraments.

 

Posteriorment es va saber que els xecs havien sigut estesos al portador, per a la qual cosa era necessària la firma del president, el vicepresident o l’administrador de la finca. A este últim la comunitat no l’havia tornat a localitzar.

 

A més, es va comprovar també que una altra comunitat de veïns, després d’una auditoria, s’havia donat compte que un anterior administrador havia retirat fons del compte de la comunitat que no podia justificar, ascendint a 14.272 euros.

 

Finalment, els policies van conseguir detindre al sospitós, amb antecedents policials per fets similars, en el seu domicili després d’identificar-lo, i ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

Mor un home de 70 anys en colpejar-se el cap a la platja el Trampolí de Dénia

Un home de 70 anys ha mort este dissabte a la platja el Trampolí de Dénia després de colpejar-se el cap mentre es banyava, segons ha informat el CICU.

Dépor i València busquen a Riazor la seua primera victòria de Lliga

Deportivo i València es retroben huit anys després en Primera a Riazor, on els dos equips necessiten estrenar el seu compte de victòries.

Corberán destaca l’actitud ‘intachable’ del Valencia abans de visitar Riazor

Carlos Corberán destaca l’actitud i el compromís ‘intachables’ del Valencia en este inici de Lliga, tot i la falta de gol i les baixes per lesió de Guido Rodríguez i Pablo Maffeo abans de visitar el Deportivo en Riazor.

Els bombers continuen treballant en la cua de l’incendi de El Saler amb evolució favorable

Els bombers centren este dissabte al matí els treballs en la cua de l’incendi forestal de El Saler, estabilitzat des de dijous, amb una evolució qualificada com a molt favorable. Es manté un important desplegament de mitjans terrestres per assegurar el perímetre i evitar rebrots amb l’augment de temperatures i canvis de vent.

Més vigilància policial a la Devesa de El Saler després d’un incendi intencionat

La Policia Local de València ha reforçat la vigilància a la Devesa de El Saler després de l’incendi forestal declarat dijous, que les investigacions apunten que ha sigut provocat. L’Ajuntament també treballa per ampliar els canons SIDEINFO antiincendis instal·lats al parc natural.

Les tres capitals valencianes baixen de 20 º en la nit més fresca des de juny

València, Castelló i Alacant han registrat esta nit mínimes per davall de 20 graus, cosa que no passava des del 16 de juny, amb valors especialment baixos a l’interior.

L’Hospital Doctor Peset, centre de referència per a regenerar cartílag de genoll i turmell

L’Hospital Universitari Doctor Peset ha sigut designat per Sanitat com a unitat de referència per al trasplantament autòleg de condrocits, una tècnica puntera per a regenerar cartílag de genoll i turmell en pacients joves i actius.

Onze milions per a reforçar el control de la mosca de la fruita en la Comunitat

La Conselleria d'Agricultura ha destinat 11 milions este any al control de la mosca de la fruita mitjançant un pla integral que combina prevenció, vigilància i tractaments en més de 140.000 hectàrees.