19.8 C
València
Dijous, 12 febrer, 2026

Detingut un administrador de finques per apropiar-se d’uns 17.000 euros de dos comunitats en València

Imatge d’arxiu | Cedida

 

La Policia Nacional ha detingut en València a un home de 47 anys que, en qualitat d’administrador de finques, s’havia apropiat de quasi 17.000 euros en dos comunitats de veïns, per la qual cosa se l’acusa de delictes d’apropiació indeguda, administració deslleial i falsificació documental.

 

Segons informava la Policia, les investigacions van començar fa sis mesos, quan els policies van ser avisats del cobrament de dos xecs, un el 22 de juny per un import de 2.276 euros i un altre el 26 de novembre de 350 euros, per una comunitat de veïns de València que no va autoritzar els cobraments.

 

Posteriorment es va saber que els xecs havien sigut estesos al portador, per a la qual cosa era necessària la firma del president, el vicepresident o l’administrador de la finca. A este últim la comunitat no l’havia tornat a localitzar.

 

A més, es va comprovar també que una altra comunitat de veïns, després d’una auditoria, s’havia donat compte que un anterior administrador havia retirat fons del compte de la comunitat que no podia justificar, ascendint a 14.272 euros.

 

Finalment, els policies van conseguir detindre al sospitós, amb antecedents policials per fets similars, en el seu domicili després d’identificar-lo, i ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

Pérez Llorca creu que no tindrà problemes amb Vox pel cas de les VPP d’Alacant

El president de la Generalitat va assegurar que la resposta davant les presumptes irregularitats en l'adjudicació de VPP ha sigut transparent i contundent. Va defendre a la conselleria i va descartar que el cas deteriore la seua relació amb Vox.

Bernabé titlla de desficaci la rebaixa fiscal i acusa a Pérez Llorca de submís a Feijóo

Pilar Bernabé ha criticat la bonificació del 99% de l'impost de successions anunciada per Pérez Llorca i ha reclamat prioritzar el finançament. També ha acusat a Feijóo de mantindre un no a tot sense alternatives.

Bernabé retrau al PP un café per a tots en vivenda i alerta de favoritismes

Pilar Bernabé ha acusat el PP d'aplicar un model de vivenda pública de café per a tots que, al seu juí, afavorix a càrrecs i afins i pervertix la finalitat social.

Replanten més de 10.000 exemplars de posidònia per a restaurar tres hectàrees del litoral mediterrani

Acció Posidònia ha reintroduït més de 10.000 plantes per a recuperar tres hectàrees a Balears, Catalunya, Comunitat Valenciana i Murcia. El projecte, el major fins a la data al Mediterrani, combina voluntariat, cultiu 'in vitro' i formació.

Últim tram per a blindar el subministrament d’aigua a València i la seua àrea metropolitana

La EMSHI ha iniciat l'últim tram que unirà les potabilitzadores de La Presa i El Realón per a garantir el proveïment a València davant incidències greus. La fase, amb 13,5 milions d'inversió i finalització prevista en 2027, reforça la xarxa que atén 1,7 milions en 51 municipis

L’alcalde d’Alacant desoïx les demandes de dimissió i se centra en la gestió després del cas de les VPP

Luis Barcala ha evitat respondre a les peticions de dimissió per les suposades irregularitats en l'adjudicació de VPP en Platja de Sant Joan i ha insistit que la seua prioritat és la gestió i aclarir l'ocorregut.

La jutgessa de la DANA cita a 39 testimonis entre agents mediambientals i bombers forestals

La magistrada que investiga la gestion de la DANA del 29 d'octubre de 2024 ha acordat telefonar a 39 nous testimonis. Busca reconstruir la vigilància de rius i barrancs i el flux d'avisos a la poblacion.

L’Ajuntament sancionarà a Compromís per omplir València de cartells en la seua campanya contra Catalá

El consistori anuncia sancions a Compromís per una campanya de cartells que apel·la a l'alcaldessa i denuncia problemes en el transport públic. Catalá critica l'acció i defén que els polítics han de donar exemple.