Detingut un administrador de finques per apropiar-se d’uns 17.000 euros de dos comunitats en València

Imatge d’arxiu | Cedida

 

La Policia Nacional ha detingut en València a un home de 47 anys que, en qualitat d’administrador de finques, s’havia apropiat de quasi 17.000 euros en dos comunitats de veïns, per la qual cosa se l’acusa de delictes d’apropiació indeguda, administració deslleial i falsificació documental.

 

Segons informava la Policia, les investigacions van començar fa sis mesos, quan els policies van ser avisats del cobrament de dos xecs, un el 22 de juny per un import de 2.276 euros i un altre el 26 de novembre de 350 euros, per una comunitat de veïns de València que no va autoritzar els cobraments.

 

Posteriorment es va saber que els xecs havien sigut estesos al portador, per a la qual cosa era necessària la firma del president, el vicepresident o l’administrador de la finca. A este últim la comunitat no l’havia tornat a localitzar.

 

A més, es va comprovar també que una altra comunitat de veïns, després d’una auditoria, s’havia donat compte que un anterior administrador havia retirat fons del compte de la comunitat que no podia justificar, ascendint a 14.272 euros.

 

Finalment, els policies van conseguir detindre al sospitós, amb antecedents policials per fets similars, en el seu domicili després d’identificar-lo, i ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

El Consell anirà al CPFF però votarà en contra del nou model de finançament

La Conselleria d’Hisenda ha confirmat que assistirà este divendres al Consell de Política Fiscal i Financera, on defensarà el vot en contra del nou model de finançament autonòmic, després que la Comunitat de Madrid haja anunciat que no acudirà.

L’interior de València crema: màximes per damunt dels 38 graus en ple setembre

L’interior de la província de València ha patit este dijous màximes de fins a 38,7 graus, amb avís groc per calor extrema segons Aemet. Les capitals de província han registrat valors més moderats, al voltant dels 31-32 graus.

Els 38 processats del cas Azud: així es repartixen els papers en la trama

La fi de la instrucció del cas Azud ha deixat una radiografia detallada dels 38 processats, el paper que haurien jugat en la trama i els delictes que la jutgessa els atribuïx de manera indiciària.

El Levante estrenarà una quarta equipació blau marí en homenatge al seu fundador

El Levante ha presentat una nova quarta equipació blau marí que ret homenatge al fundador del club, José Ballester Gozalvo, i a la seua esposa, Teresa Molins Gausach. L’equip estrenarà la camiseta este diumenge a La Rosaleda davant el Málaga, coincidint amb el 117é aniversari de la fundació del club.

Trobe de restes òssies d’un bebé en una casa de Tarragona després de la denúncia del seu iaio

Els Mossos d'Esquadra han localitzat restes òssies d’un bebé en una casa de Santa Bàrbara (Tarragona), on buscaven proves després que el iaio denunciara la desaparició del menut. Els pares han sigut detinguts a València en una causa per homicidi.

L’Eldense reforça la banda esquerra amb el fitxatge de Juan Larios

L’Eldense ha incorporat el lateral esquerre andalús Juan Larios, de 22 anys i ex del Real Zaragoza, amb contracte fins al 30 de juny de 2028. El defensa arriba lliure després de formar-se en clubs d’elit com Sevilla, Barcelona i Manchester City i de debutar amb el Southampton en la Premier League.

Deting per agredir i retenir la seua parella a València després que ella demanara ajuda

La Policia Local de València ha detingut de matinada un home acusat de maltractar i retenir la seua parella al domicili. La víctima va avisar una amiga per missatges i quatre agents han resultat ferits lleus en la intervenció.

Elias Valtonen es marca un objectiu clar amb el Valencia Basket

L’aler finés Elias Valtonen ha sigut presentat amb el Valencia Basket amb un contracte no garantit i ha deixat clar que el seu gran objectiu és quedar-se al club fins a final de temporada. El jugador afronta el repte d’aconseguir fitxa definitiva i d’estrenar-se en l’Eurolliga de la mà de l’equip taronja.