La Generalitat instituirà el Dia de l’Empresa en la Comunitat Valenciana

El president de la Generalitat, Ximo Puig, ha anunciat que la Generalitat instituirà el Dia de l’Empresa en la Comunitat Valenciana per a “donar visibilitat a la seua importància per al desenvolupament econòmic i social i per a la convivència”.

Així ho ha expressat durant la seua intervenció en l’assemblea general de la Confederació Empresarial de la Comunitat Valenciana (CEV), on ha destacat la importància dels grans acords socials i les apostes empresarials estratègiques que s’han desplegat en el territori valencià.

Puig ha demanat en aquest àmbit un “gran pacte per l’energia” que permeta alinear-se amb els objectius de la transició ecològica i caminar cap a la sobirania energètica.

El president ha subratllat a més que la Generalitat ha actuat en tot moment, guiada per la convicció de generar totes les oportunitats possibles i de donar totes les ajudes necessàries a l’empresa a través de plans com Resistir, Resistir Plus i Reactiva.

Com ha indicat, el Consell ha actuat d’aquesta manera amb la crisi energètica, de manera que, en les pròximes setmanes, després del vistiplau de Brussel·les, es llançaran les mesures previstes contra la inflació, entre les quals, ha recordat, es troben els 45 milions en ajudes a autònomes i autònomes.

Ximo Puig ha subratllat també que el diàleg social aporta l’estabilitat que atrau inversions i ha demanat continuar units tant en la consecució de les reivindicacions de la “vella agenda“, amb la demanda d’un nou model de finançament “desgraciadament encara no resolta“, com en les de la “nova agenda” de la digitalització i la transició energètica.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Diversos abastos causen 8 km de retenció a Loriguilla i 6 km en el baipás de Paterna

Diversos abastos estan generant 8 km de retenció a Loriguilla i 6 km en el baipás de Paterna, els dos sentit Barcelona. Alhora se sumen cues en A-7, V-30, V-21, CV-35, CV-36 i Pista de Silla.

Ruixats al final del dia a l’interior i màximes en ascens este dilluns

Intervals nuvolosos i ruixats aïllats a primera hora en el litoral i al final del dia a l'interior. Les màximes pujaran i les mínimes a penes variaran.

El València frustra el debut de Quique amb una remuntada agònica en el 99 (3-2)

Hugo Duro va decidir de penal en el 99 després de dos punts de Boyé i els empats de Javi Guerra i Cömert. El triomf va allunyar set punts el perill del descens.

3-2: El València remunta en el 99, amarga el debut de Quique i s’allunya del descens

El València va voltejar dos punts de Lucas Boyé i va decidir en el 99 amb un penal d'Hugo Duro, per a prendre aire i posar terra pel mig amb el descens.

El València firma la remuntada 3-2 davant l’Alabés amb un penal d’Hugo Duro en el 97

El València va guanyar 3-2 a l'Alabés a Mestalla amb un penal d'Hugo Duro en el 97 després d'empatar en el 90 amb Cömert. Boyé havia marcat dos per als visitants.

Un penal de Boyé en el 3 avança a l’Alabés a Mestalla (0-1)

Lucas Boyé va avançar a l'Alabés des del punt de penal en el minut 3 a Mestalla. El València, incòmode, va disposar d'ocasions per a igualar i no va encertar.

Ginés Marín i Aaron Palacio tallen una orella en una vesprada d’actitud a Castelló

Ginés Marín i Aaron Palacio han obert el capítol de trofeus en la Fira de la Magdalena amb una orella cada un. La correguda de La Quinta va resultar molt desigual i Javier Zulueta es va anar de buit.

El 8M a València rebutja la violència masclista i diu no a les guerres

Milers de persones han marxat a València en el 8M per a exigir igualtat real i mesures efectives contra la violència masclista, amb un missatge clar de no a les guerres.