Este dijous arriba la I Ruta del Maridatge que no et pots perdre en Gandia

Maridatge de cava i foie | València Diari

 

La Denominació d’Origen València arriba a Gandia, en la comarca de la Safor (València), amb la primera Ruta del Maridatge. Ho anunciat este dimecres el regidor de Polítiques Econòmiques i Comerç del municipi, Ferran Martínez i la directora de comunicació de Consell Regulador de la Denominació d’Origen València, Pamela Beltran.

   

Martínez ha explicat que l’objectiu és «donar a conéixer i incrementar la fama dels seus vins en Gandia i crear un event gastronòmic molt atractiu per al públic. La iniciativa compta amb la col·laboració de l’Associació d’Hostalers del Raval-Prado-Centre Històric, els hostalers de Corea, del Grau i de la Platja». 

 

A partir del 28 de novembre i fins al 8 de desembre, 30 dels locals de tapes d’estos districtes se sumen a esta iniciativa que té com a finalitat oferir una copa de vi de la DO València, maridada amb una exquisida tapa gurmet, per només 3€. 

 

Ruta del Maridatge de Gandia

Cartell de la I Ruta del Maridatge de Gandia | Ajuntament de Gandia

 

D’esta forma, la DO València destaca en l’hostaleria del municipi amb una atractiva acció promocional, en la què «unim els nostres millors vins amb la millor gastronomia de la zona, per a mostrar com es pot potenciar el sabor dels vins i realçar el plaer de degustar-los, si s’acompanyen de la tapa adequada», ha assegurat el president de la DO València, Cosme Gutiérrez.

 

El president de la DO València ressalta l’excel·lent col·laboració de l’Ajuntament i dels establiments participants en esta acció, «pel seu suport a l’hora d’arrancar esta primera edició del repte en Gandia i que esperem que tinga un magnífic acolliment».

 

Plànol Ruta del Maridatge de Gandia

Plànol de la I Ruta del Maridatge de Gandia | Ajuntament de Gandia

 

Premis amb paladar

Amb la finalitat de fer encara més atractiu este repte i animar al públic a participar, s’han creat els anomenats ‘Premis amb Paladar’, a on els participants tenen l’oportunitat de guanyar a través d’un sorteig un cap de setmana enològic per a dos persones, cursos de tast i lots de productes.

 

«La dinàmica per a entrar en el sorteig és molt senzilla. Els clients han d’arreplegar, en qualsevol establiment participant, un carnet gurmet, que hauran de completar després de visitar cinc locals diferents inscrits en la campanya», ha explicat Beltran.

 

Les xarxes socials també juguen un paper important en esta nova edició, a través del Facebook (VinosDOValència) i l’Instagram de la DO València (vinovalencia.do). En les xarxes de l’Ajuntament de Gandia també es pot consultar el plànol amb els establiments participants, la carta de tapes i els horaris. 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

El València Basket reforça el seu domini a Espanya amb set dels últims nou títols

El València Basket conquista la Copa de la Reina davant el Hozono Global Jairis i confirma un cicle guanyador amb set dels últims nou títols nacionals disputats en tres temporades.

El València Basket prolonga el seu domini amb una altra Copa de la Reina

El València Basket conquista la Copa de la Reina després de véncer al Hozono Global Jairis i reforça una etapa de domini en el bàsquet espanyol amb set dels últims nou títols nacionals.

El València Basket conquesta la seua segona Copa de la Reina després de remuntar al Hozono Global Jairis

El València Basket es proclama campió de la Copa de la Reina per segona vegada després de remuntar 14 punts al Hozono Global Jairis i véncer 70-65 en una final de ratxes i màxima tensió.

El València Basket conquesta la seua segona Copa de la Reina després de superar al Hozono Jairis

El València Basket es proclama campió de la Copa de la Reina per segona vegada en imposar-se al Hozono Jairis per 70-65 en una final igualada.

València Basket firma una sòlida victòria a Burgos després d’un gran tercer quart

València Basket es va imposar al Sant Pau Burgos per 74-79 després de trencar el partit en el tercer quart i controlar la reacció final del conjunt local.

El València Basket conquesta la seua segona Copa de la Reina en véncer al Hozono Jairis

El València Basket s'adjudica per segona vegada la Copa de la Reina després d'imposar-se al Hozono Jairis per 70-65 en una final ajustada en la qual el vigent campió no va poder revalidar el títol.

El vent provoca un accident per la caiguda d’un arbre entre La Barona i les Useres

El fort vent obliga els bombers de Castelló i València a efectuar més d'un centenar d'intervencions, inclosa un accident de trànsit per la caiguda d'un arbre entre La Barona i les Useres.

Aemet manté l’avís per vent a Castelló amb ratxes de fins a 90 km/h este dilluns

Aemet activa este dilluns l'avís groc per vent en tota la província de Castelló, després d'una jornada de ratxes molt fortes que han arribat a 115 km/h i nombroses incidències.