Este dijous arriba la I Ruta del Maridatge que no et pots perdre en Gandia

Maridatge de cava i foie | València Diari

 

La Denominació d’Origen València arriba a Gandia, en la comarca de la Safor (València), amb la primera Ruta del Maridatge. Ho anunciat este dimecres el regidor de Polítiques Econòmiques i Comerç del municipi, Ferran Martínez i la directora de comunicació de Consell Regulador de la Denominació d’Origen València, Pamela Beltran.

   

Martínez ha explicat que l’objectiu és «donar a conéixer i incrementar la fama dels seus vins en Gandia i crear un event gastronòmic molt atractiu per al públic. La iniciativa compta amb la col·laboració de l’Associació d’Hostalers del Raval-Prado-Centre Històric, els hostalers de Corea, del Grau i de la Platja». 

 

A partir del 28 de novembre i fins al 8 de desembre, 30 dels locals de tapes d’estos districtes se sumen a esta iniciativa que té com a finalitat oferir una copa de vi de la DO València, maridada amb una exquisida tapa gurmet, per només 3€. 

 

Ruta del Maridatge de Gandia

Cartell de la I Ruta del Maridatge de Gandia | Ajuntament de Gandia

 

D’esta forma, la DO València destaca en l’hostaleria del municipi amb una atractiva acció promocional, en la què «unim els nostres millors vins amb la millor gastronomia de la zona, per a mostrar com es pot potenciar el sabor dels vins i realçar el plaer de degustar-los, si s’acompanyen de la tapa adequada», ha assegurat el president de la DO València, Cosme Gutiérrez.

 

El president de la DO València ressalta l’excel·lent col·laboració de l’Ajuntament i dels establiments participants en esta acció, «pel seu suport a l’hora d’arrancar esta primera edició del repte en Gandia i que esperem que tinga un magnífic acolliment».

 

Plànol Ruta del Maridatge de Gandia

Plànol de la I Ruta del Maridatge de Gandia | Ajuntament de Gandia

 

Premis amb paladar

Amb la finalitat de fer encara més atractiu este repte i animar al públic a participar, s’han creat els anomenats ‘Premis amb Paladar’, a on els participants tenen l’oportunitat de guanyar a través d’un sorteig un cap de setmana enològic per a dos persones, cursos de tast i lots de productes.

 

«La dinàmica per a entrar en el sorteig és molt senzilla. Els clients han d’arreplegar, en qualsevol establiment participant, un carnet gurmet, que hauran de completar després de visitar cinc locals diferents inscrits en la campanya», ha explicat Beltran.

 

Les xarxes socials també juguen un paper important en esta nova edició, a través del Facebook (VinosDOValència) i l’Instagram de la DO València (vinovalencia.do). En les xarxes de l’Ajuntament de Gandia també es pot consultar el plànol amb els establiments participants, la carta de tapes i els horaris. 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Pérez Llorca considera que la vaga de docents ja no té sentit en plena negociació

Juanfran Pérez Llorca afirma que la vaga del professorat valencià ha perdut sentit perquè la Generalitat manté la negociació oberta i mostra voluntat d'acord.

Pérez Llorca defén que els pròxims pressupostos faran justícia fiscal a la societat valenciana

Juanfran Pérez Llorca anuncia que els pròxims pressupostos de la Generalitat Valenciana inclouran una rebaixa fiscal i millores salarials per a docents, que, sosté, iniciaran una etapa de major justícia fiscal en la Comunitat.

Paco Roca denuncia el plagi d’un cartell seu i alerta de l’ús indegut de la IA

Paco Roca denuncia el plagi del cartell de la 60 Fira del Llibre de València en un anunci de la Fira del Llibre de San Martín de la Vega i advertix del risc d'usar IA vulnerant drets d'autor.

Educació i sindicats xoquen per les ràtios i la Conselleria prepara una nova proposta

La Conselleria d'Educació i els sindicats docents mantenen el seu desacord sobre la reducció de ràtios i l'administració es compromet a presentar una nova proposta mentres continua la vaga indefinida.

La regidora de Vox a València Cecilia Herrero serà jutjada per un delicte d’odi

L'Audiència de València manté el processament de la regidora de Vox Cecilia Herrero per un presumpte delicte d'odi per missatges reiterats contra migrants, col·lectiu LGTBI i persones amb discapacitat.

Educació precisa que la revisió salarial pactada amb ANPE i CSIF cobrirà els 200 euros fins a 2028

Educació aclarix en la taula sectorial que l'actualització conforme a l'IPC afectarà el total dels 200 euros de pujada del complement específic pactats amb ANPE i CSIF fins a 2028, i no sols a l'últim tram de 50 euros.

Dos nous crebalossos reforcen la reintroducció en la Tinença de Benifassà

Dos nous exemplars de crebalossos s'incorporen al projecte de reintroducció en la Tinença de Benifassà, que busca consolidar una població estable d'esta au en perill d'extinció.

Un bomber critica que en la dana no s’activara a tota la plantilla i solo es demanaren voluntaris

Un bomber de la Unitat de Xàtiva va declarar com a testimoni que, durant la dana en la qual van morir 230 persones, s'hauria d'haver activat a tota la plantilla i no sols haver demanat voluntaris.