Este dijous arriba la I Ruta del Maridatge que no et pots perdre en Gandia

Maridatge de cava i foie | València Diari

 

La Denominació d’Origen València arriba a Gandia, en la comarca de la Safor (València), amb la primera Ruta del Maridatge. Ho anunciat este dimecres el regidor de Polítiques Econòmiques i Comerç del municipi, Ferran Martínez i la directora de comunicació de Consell Regulador de la Denominació d’Origen València, Pamela Beltran.

   

Martínez ha explicat que l’objectiu és «donar a conéixer i incrementar la fama dels seus vins en Gandia i crear un event gastronòmic molt atractiu per al públic. La iniciativa compta amb la col·laboració de l’Associació d’Hostalers del Raval-Prado-Centre Històric, els hostalers de Corea, del Grau i de la Platja». 

 

A partir del 28 de novembre i fins al 8 de desembre, 30 dels locals de tapes d’estos districtes se sumen a esta iniciativa que té com a finalitat oferir una copa de vi de la DO València, maridada amb una exquisida tapa gurmet, per només 3€. 

 

Ruta del Maridatge de Gandia

Cartell de la I Ruta del Maridatge de Gandia | Ajuntament de Gandia

 

D’esta forma, la DO València destaca en l’hostaleria del municipi amb una atractiva acció promocional, en la què «unim els nostres millors vins amb la millor gastronomia de la zona, per a mostrar com es pot potenciar el sabor dels vins i realçar el plaer de degustar-los, si s’acompanyen de la tapa adequada», ha assegurat el president de la DO València, Cosme Gutiérrez.

 

El president de la DO València ressalta l’excel·lent col·laboració de l’Ajuntament i dels establiments participants en esta acció, «pel seu suport a l’hora d’arrancar esta primera edició del repte en Gandia i que esperem que tinga un magnífic acolliment».

 

Plànol Ruta del Maridatge de Gandia

Plànol de la I Ruta del Maridatge de Gandia | Ajuntament de Gandia

 

Premis amb paladar

Amb la finalitat de fer encara més atractiu este repte i animar al públic a participar, s’han creat els anomenats ‘Premis amb Paladar’, a on els participants tenen l’oportunitat de guanyar a través d’un sorteig un cap de setmana enològic per a dos persones, cursos de tast i lots de productes.

 

«La dinàmica per a entrar en el sorteig és molt senzilla. Els clients han d’arreplegar, en qualsevol establiment participant, un carnet gurmet, que hauran de completar després de visitar cinc locals diferents inscrits en la campanya», ha explicat Beltran.

 

Les xarxes socials també juguen un paper important en esta nova edició, a través del Facebook (VinosDOValència) i l’Instagram de la DO València (vinovalencia.do). En les xarxes de l’Ajuntament de Gandia també es pot consultar el plànol amb els establiments participants, la carta de tapes i els horaris. 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

David Ferrer presenta la nova samarreta de la selecció espanyola de tenis

La selecció espanyola de tenis estrena samarreta per a les pròximes eliminatòries de la Copa Davis, un equipament roig i groc presentada pel capità David Ferrer, que confia en la nova generació de jugadors.

Sanitat reforça l’atenció 24 hores, la salut mental i les teràpies oncològiques en els pressupostos de 2026

La Conselleria de Sanitat destina 9.453 milions en 2026, un 3% més, amb focus en nous centres d'urgències 24 hores, reforç de salut mental i alta tecnologia contra el càncer.

Callosa de Segura es concentra en silenci per Patricia, víctima d’un assassinat masclista

Desenes de veïns de Callosa de Segura es concentren davant l'Ajuntament per a guardar un minut de silenci i condemnar l'assassinat masclista de Patricia a les mans de la seua parella.

El detingut per l’assassinat masclista de Callosa confessa que va escanyar a la seua parella després d’una discussió

L'home detingut per l'assassinat masclista de Patricia, de 48 anys, a Callosa de Segura ha confessat que la va escanyar després d'una discussió i que ja tenia denúncies prèvies d'altres exparelles.

Iñigo Pérez es presenta al Vila-real: un desafiament clau en la seua carrera

Iñigo Pérez s'estrena com a entrenador del Vila-real i definix el repte com un desafiament important en la seua carrera, amb la mirada posada a mantindre el nivell de l'equip en LaLiga i en la Lliga de Campions.

Educació reduïx al 12,62% el seguiment de la vaga docent en el seu moment 17

La Conselleria d'Educació situa en el 12,62% el seguiment de la vaga indefinida del professorat valencià en el seu desseté dia, amb lleugeres diferències entre províncies i coincidència amb les proves d'accés a la universitat.

La Generalitat destina més de 26 milions a obres antiriuades per a blindar els polígons industrials

La Conselleria d'Indústria prioritza en els pressupostos de 2026 la recuperació després de la dana amb més de 26 milions per a obres antiriuades i ajudes a empreses, en un marc de retallada global del departament i crítiques de l'oposició.

Morales s’acomiada del Llevant després de tancar el seu espinita amb l’ascens a Burgos

José Luis Morales s'acomiada del Llevant després de deu temporades, 377 partits i 83 gols, i reconeix que l'ascens reeixit a Burgos li va permetre tancar la espinita del descens de 2022.