La Diputació de Castelló oferix cursos gratuïts per a empreses i emprenedors

Ordinador

Els cursos es poden fer de forma telemàtica | Pixabay

 

L’àrea de Promoció Econòmica de la Diputació de Castelló seguix oferint activitats de formació durant el context d’emergència sanitària i respectant les fases de desescalada. Per això, fa una crida a empreses i gent emprenedora de tota la província per a inscriure’s en els cursos i tallers gratuïts i telemàtics que es faran pròximament.

 

Per una banda, dins de la programació de les zones d’influència dels centres CEDES de la Diputació, s’oferiran tres edicions en línia del taller ‘Comunicació, Gestió i Licitació Electrònica amb les Administracions Públiques’. Es tracta d’una formació de 20 hores de durada en horari de 9.30 a 13.30 hores. Tindran preferència per a inscriure’s les empreses de les comarques de l’interior de Castelló. 

 

[predef]valncia-grup-de-facebook-595[/predef]

 

Per un altre costat, destinat a les empreses interessades en demanar les ajudes LEADER, s’ha programat un taller pràctic de formació empresarial online per a l’elaboració del Pla de Viabilitat Empresarial, document imprescindible per a fer la sol·licitud d’estes subvencions. La formació durarà 24 hores i s’impartirà des de l’11 de maig fins al 5 de juny.

 

El diputat de Promoció Econòmica, Pau Ferrando, ha explicat que «la posada en marxa d’estos cursos s’engloba dins del pla d’accions estratègiques de la Diputació per a lluitar contra el despoblament i l’envelliment en l’àmbit rural de la província». En este cas concret, ha dit, «es busca afavorir de manera directa la creació i el desenvolupament de microempreses reforçades per les actuacions que es fan des dels centres CEDES i que hem adaptat al context d’emergència per la COVID-19».

 

Per a més informació i inscripcions als cursos, les persones interessades poden escriure un correu electrònic a la direcció cedesempresa@dipcas.es.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Mor als 78 anys Josep Piera, poeta i referent de la literatura valenciana

El poeta i narrador valencià Josep Piera, figura clau de la Generació dels 70 i autor àmpliament premiat, ha mort als 78 anys. Institucions i representants públics destaquen el seu llegat literari i el seu compromís amb la cultura valenciana.

Dos morts en la segona fase de l’operació de trànsit de Setmana Santa en la Comunitat Valenciana

La segona fase de l'operació especial de trànsit de Setmana Santa registra dos víctimes mortals a Vila-real i Calp i un alt volum de desplaçaments per carretera.

Remuntada del Celta a Mestalla per a afermar-se en llocs europeus

El Celta de Vigo remunta al València amb una espectacular segona part a Mestalla, s'aferra a la zona europea i deixa al conjunt local sense premi malgrat el doblet de Guido Rodríguez.

Les màximes freguen els 27 graus en una Jornada de Pasqua molt temperada en la Comunitat

La Comunitat Valenciana ha viscut un Diumenge de Pasqua molt temperat, amb màximes de fins a 27,5 graus en diversos municipis de l'interior i prelitoral, i valors una mica més moderats en les capitals de província.

El Celta remunta a Mestalla i consolida la seua plaça europea davant el València

El Celta de Vigo remunta al València amb una brillant segona part, s'imposa 2-3 a Mestalla i reforça la seua posició europea mentres el conjunt local deixa escapar una ocasió per a acostar-se a Europa.

Mor un ciclista de 57 anys en xocar amb un cotxe en la N-332 a Calp

Un ciclista de 57 anys ha mort després de col·lidir amb un cotxe en la N-332 al seu pas per Calp. Els servicis d'emergència van intentar reanimar-ho sense èxit.

Guido Rodríguez assumix errors després de la derrota del València davant el Celta i demana unitat

Guido Rodríguez, autor dels dos gols del València en la derrota 2-3 davant el Celta, admet errors defensius, es mostra autocrític i recalca que l'equip ha de mantindre's unit.

Set ferits lleus per la solsida parcial del sostre d’un hotel a Benidorm

Set persones, entre elles un menor de 8 anys i un home de 78, van resultar contusionades després de la solsida parcial del sostre d'un hotel a Benidorm. Cinc afectats van ser traslladats a centres hospitalaris.