La Diputació de Castelló oferix cursos gratuïts per a empreses i emprenedors

Ordinador

Els cursos es poden fer de forma telemàtica | Pixabay

 

L’àrea de Promoció Econòmica de la Diputació de Castelló seguix oferint activitats de formació durant el context d’emergència sanitària i respectant les fases de desescalada. Per això, fa una crida a empreses i gent emprenedora de tota la província per a inscriure’s en els cursos i tallers gratuïts i telemàtics que es faran pròximament.

 

Per una banda, dins de la programació de les zones d’influència dels centres CEDES de la Diputació, s’oferiran tres edicions en línia del taller ‘Comunicació, Gestió i Licitació Electrònica amb les Administracions Públiques’. Es tracta d’una formació de 20 hores de durada en horari de 9.30 a 13.30 hores. Tindran preferència per a inscriure’s les empreses de les comarques de l’interior de Castelló. 

 

[predef]valncia-grup-de-facebook-595[/predef]

 

Per un altre costat, destinat a les empreses interessades en demanar les ajudes LEADER, s’ha programat un taller pràctic de formació empresarial online per a l’elaboració del Pla de Viabilitat Empresarial, document imprescindible per a fer la sol·licitud d’estes subvencions. La formació durarà 24 hores i s’impartirà des de l’11 de maig fins al 5 de juny.

 

El diputat de Promoció Econòmica, Pau Ferrando, ha explicat que «la posada en marxa d’estos cursos s’engloba dins del pla d’accions estratègiques de la Diputació per a lluitar contra el despoblament i l’envelliment en l’àmbit rural de la província». En este cas concret, ha dit, «es busca afavorir de manera directa la creació i el desenvolupament de microempreses reforçades per les actuacions que es fan des dels centres CEDES i que hem adaptat al context d’emergència per la COVID-19».

 

Per a més informació i inscripcions als cursos, les persones interessades poden escriure un correu electrònic a la direcció cedesempresa@dipcas.es.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Antonio Tejero ha mort en el seu domicili d’Alzira als 93 anys

L'ex tinent coronel de la Guàrdia Civil ha mort este dimecres a la seua casa d'Alzira, on rebia hospitalització a domicili de l'Hospital de la Ribera. Tenia 93 anys.

Mor en Alzira Antonio Tejero, figura del 23F, als 93 anys

Antonio Tejero ha mort a Alzira als 93 anys. El decés arriba l'endemà passat del 45 aniversari del 23F i coincidix amb la desclassificació de documents.

Antonio Tejero ha mort als 93 anys en el seu domicili d’Alzira

L'ex tinent coronel de la Guàrdia Civil ha mort este dimecres a la seua casa d'Alzira als 93 anys. Rebia hospitalització a domicili de l'Hospital de la Ribera.

Mor Antonio Tejero als 93 anys el mateix dia de la desclassificació del 23F

Antonio Tejero ha mort als 93 anys a Alzira. La seua defunció coincidix amb la desclassificació dels documents del 23F, que detallen la temptativa i el seu paper.

Mor Antonio Tejero als 93 anys a Alzira, figura del 23F

L'extinent coronel de la Guàrdia Civil ha mort als 93 anys a Alzira. El decés ha coincidit amb la desclassificació de documents del 23F.

El PSPV obri expedient a l’alcalde d’Almussafes per amenaça vetlada a Diana Morant

El Comité d'Ètica del PSPV ha obert expedient a Toni González per una amenaça vetlada a Diana Morant i deslleialtat. L'alcalde nega assetjament i denúncia una guerra interna.

Set anys i mig de presó per a un septuagenari per agredir sexualment a la seua neta de quatre anys

L'Audiència d'Alacant ha condemnat a un home a set anys, sis mesos i un dia per agredir sexualment a la seua neta de quatre anys a San Miguel de Salinas. La sentència es recolza en testimonis, agents i restes biològiques, i imposa a més allunyament i llibertat vigilada.

Aena destina 402,1 milions a l’aeroport de València entre 2027 i 2031

Aena preveu invertir 402,1 milions en l'aeroport de València entre 2027 i 2031, molt per damunt dels 60,1 milions de 2022-2026. El pla amplia terminal, seguretat i accessos i contempla una pujada mitjana de tarifes de 35 cèntims.