La Diputació de Castelló oferix cursos gratuïts per a empreses i emprenedors

Ordinador

Els cursos es poden fer de forma telemàtica | Pixabay

 

L’àrea de Promoció Econòmica de la Diputació de Castelló seguix oferint activitats de formació durant el context d’emergència sanitària i respectant les fases de desescalada. Per això, fa una crida a empreses i gent emprenedora de tota la província per a inscriure’s en els cursos i tallers gratuïts i telemàtics que es faran pròximament.

 

Per una banda, dins de la programació de les zones d’influència dels centres CEDES de la Diputació, s’oferiran tres edicions en línia del taller ‘Comunicació, Gestió i Licitació Electrònica amb les Administracions Públiques’. Es tracta d’una formació de 20 hores de durada en horari de 9.30 a 13.30 hores. Tindran preferència per a inscriure’s les empreses de les comarques de l’interior de Castelló. 

 

[predef]valncia-grup-de-facebook-595[/predef]

 

Per un altre costat, destinat a les empreses interessades en demanar les ajudes LEADER, s’ha programat un taller pràctic de formació empresarial online per a l’elaboració del Pla de Viabilitat Empresarial, document imprescindible per a fer la sol·licitud d’estes subvencions. La formació durarà 24 hores i s’impartirà des de l’11 de maig fins al 5 de juny.

 

El diputat de Promoció Econòmica, Pau Ferrando, ha explicat que «la posada en marxa d’estos cursos s’engloba dins del pla d’accions estratègiques de la Diputació per a lluitar contra el despoblament i l’envelliment en l’àmbit rural de la província». En este cas concret, ha dit, «es busca afavorir de manera directa la creació i el desenvolupament de microempreses reforçades per les actuacions que es fan des dels centres CEDES i que hem adaptat al context d’emergència per la COVID-19».

 

Per a més informació i inscripcions als cursos, les persones interessades poden escriure un correu electrònic a la direcció cedesempresa@dipcas.es.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Mallorca i València es frenen a Son Moix amb un empat que fa gust de poc

Mallorca i València van empatar 1-1 a Son Moix, en un dol directe per la permanència on els locals van desaprofitar diverses ocasions clares i van acabar cedint un punt que no satisfà a cap.

Carlos Corberán lamenta el criteri arbitral pel possible penal a Gayà al Mallorca-València

Carlos Corberán considera que l'acció sobre Gayà en l'última jugada del Mallorca-València deixa un criteri arbitral confús, encara que destaca el punt reeixit per la resiliència de l'equip.

El València Basket se cita amb el Panathinaikos en els quarts de l’Eurolliga

El València Basket, segon en la fase regular de l'Eurolliga, s'enfrontarà al Panathinaikos en una sèrie al millor de cinc partits amb avantatge de camp en el Roig Arena.

Pepelu reivindica el valor de l’empat del València a Mallorca

Pepelu subratlla la importància de l'empat del València davant el Mallorca en plena lluita per la permanència i admet errors defensius després del descans i a pilota parada.

Mallorca i València es frenen a Son Moix amb un empat que no alleuja el descens

Mallorca i València empaten a Son Moix amb gols de Samu Costa i Sadiq en un partit gris que deixa als dos equips sense l'impuls que necessitaven en la lluita per la permanència.

Desallotjat un edifici de cinc plantes a Torrevieja per l’incendi d’una vivenda

Un incendi en una vivenda del carrer Verge del Colom ha obligat a desallotjar per complet un edifici de cinc plantes a Torrevieja, sense que consten ferits.

Fem profetes a John Lennon i a Bob Dylan

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana parla sobre que la pau mundial continua sent una utopia perquè darrere de les guerres manen els interessos materials i de poder

Empat sense gols entre Mallorca i València al descans

Mallorca i València aconseguixen el descans amb 0-0 en un partit igualat i sense ocasions clares, marcat per la primerenca lesió de Thierry Rendall.