La Diputació de Castelló oferix cursos gratuïts per a empreses i emprenedors

Ordinador

Els cursos es poden fer de forma telemàtica | Pixabay

 

L’àrea de Promoció Econòmica de la Diputació de Castelló seguix oferint activitats de formació durant el context d’emergència sanitària i respectant les fases de desescalada. Per això, fa una crida a empreses i gent emprenedora de tota la província per a inscriure’s en els cursos i tallers gratuïts i telemàtics que es faran pròximament.

 

Per una banda, dins de la programació de les zones d’influència dels centres CEDES de la Diputació, s’oferiran tres edicions en línia del taller ‘Comunicació, Gestió i Licitació Electrònica amb les Administracions Públiques’. Es tracta d’una formació de 20 hores de durada en horari de 9.30 a 13.30 hores. Tindran preferència per a inscriure’s les empreses de les comarques de l’interior de Castelló. 

 

[predef]valncia-grup-de-facebook-595[/predef]

 

Per un altre costat, destinat a les empreses interessades en demanar les ajudes LEADER, s’ha programat un taller pràctic de formació empresarial online per a l’elaboració del Pla de Viabilitat Empresarial, document imprescindible per a fer la sol·licitud d’estes subvencions. La formació durarà 24 hores i s’impartirà des de l’11 de maig fins al 5 de juny.

 

El diputat de Promoció Econòmica, Pau Ferrando, ha explicat que «la posada en marxa d’estos cursos s’engloba dins del pla d’accions estratègiques de la Diputació per a lluitar contra el despoblament i l’envelliment en l’àmbit rural de la província». En este cas concret, ha dit, «es busca afavorir de manera directa la creació i el desenvolupament de microempreses reforçades per les actuacions que es fan des dels centres CEDES i que hem adaptat al context d’emergència per la COVID-19».

 

Per a més informació i inscripcions als cursos, les persones interessades poden escriure un correu electrònic a la direcció cedesempresa@dipcas.es.

Últimes notícies

El cor de la Universitat de les Amèriques de Puebla arrasa en les Habaneras de Torrevieja

El cor de cambra de la Universitat de les Amèriques de Puebla i la seua directora, la cubana Honey Moreira Abreu, s’han coronat en el 72 Certamen Internacional d’Habaneres i Polifonia de Torrevieja amb diversos guardons destacats. La cita ha reunit més de 700 coralistes de 13 països d’Amèrica, Àsia i Europa en una edició marcada per l’alt nivell artístic.

L’incendi de la Vall d’Uixó arrasa 21 km de perímetre i força el desallotjament de 15.000 persones

L’incendi declarat a la Vall d’Uixó continua fora de la capacitat d’extinció, ha afectat 15 municipis del sud de Castelló i ha obligat a desallotjar unes 15.000 persones, sis de les quals han sigut ateses en l’Hospital de la Plana.

El Govern central insta a evacuar sense demora davant els incendis forestals

El Govern d’Espanya demana a la ciutadania que obeïsca les ordres d’evacuació en l’incendi de la Vall d’Uixó, amb més de 15.000 persones desallotjades, per a protegir la vida davant un foc encara descontrolat.

El Villarreal passa per damunt del PSV amb un 1-3 i es queda curt

El Villarreal ha guanyat 1-3 al PSV Eindhoven en un amistós a Holanda, amb moltes ocasions fallades que haurien pogut ampliar la golejada.

Set persones ferides en l’incendi de la Vall d’Uixò, una d’elles amb cremades greus

Set persones han resultat ferides en l'incendi forestal declarat en la Vall d'Uixò. Una d'elles està ingressada en la unitat de cremats de l'hospital La Fe de València.

El Villarreal passa per damunt del PSV amb una victòria solvent (1-3)

El Villarreal ha derrotat el PSV Eindhoven per 1-3 en un amistós a Eindhoven, en un duel dominat pels groguets que han pogut signar una golejada encara més ampla.

L’incendi de la Vall d’Uixò obliga a evacuar Artana i la Vilavella i mobilitza la UME

L’incendi forestal declarat este dissabte a la Vall d’Uixò ha obligat a evacuar Artana i la Vilavella i a confinar la població, amb 65 efectius de la UME i nombrosos mitjans terrestres i aeris treballant en l’extinció. Les autoritats han activat el nivell 2 del Pla Especial d’Incendis Forestals per l’evolució negativa del foc i el seu possible origen intencionat.

L’oratge complica l’incendi de la Vall d’Uixó amb ponent fort i 38 graus

El vent de ponent sostingut, la humitat al 10 % i temperatures pròximes als 38 graus han agreujat este dissabte la situació de l’incendi forestal de la Vall d’Uixó, que ha obligat a desallotjar Vilavella, Artana i vivendes rústiques del municipi.