La Diputació de Castelló oferix cursos gratuïts per a empreses i emprenedors

Ordinador

Els cursos es poden fer de forma telemàtica | Pixabay

 

L’àrea de Promoció Econòmica de la Diputació de Castelló seguix oferint activitats de formació durant el context d’emergència sanitària i respectant les fases de desescalada. Per això, fa una crida a empreses i gent emprenedora de tota la província per a inscriure’s en els cursos i tallers gratuïts i telemàtics que es faran pròximament.

 

Per una banda, dins de la programació de les zones d’influència dels centres CEDES de la Diputació, s’oferiran tres edicions en línia del taller ‘Comunicació, Gestió i Licitació Electrònica amb les Administracions Públiques’. Es tracta d’una formació de 20 hores de durada en horari de 9.30 a 13.30 hores. Tindran preferència per a inscriure’s les empreses de les comarques de l’interior de Castelló. 

 

[predef]valncia-grup-de-facebook-595[/predef]

 

Per un altre costat, destinat a les empreses interessades en demanar les ajudes LEADER, s’ha programat un taller pràctic de formació empresarial online per a l’elaboració del Pla de Viabilitat Empresarial, document imprescindible per a fer la sol·licitud d’estes subvencions. La formació durarà 24 hores i s’impartirà des de l’11 de maig fins al 5 de juny.

 

El diputat de Promoció Econòmica, Pau Ferrando, ha explicat que «la posada en marxa d’estos cursos s’engloba dins del pla d’accions estratègiques de la Diputació per a lluitar contra el despoblament i l’envelliment en l’àmbit rural de la província». En este cas concret, ha dit, «es busca afavorir de manera directa la creació i el desenvolupament de microempreses reforçades per les actuacions que es fan des dels centres CEDES i que hem adaptat al context d’emergència per la COVID-19».

 

Per a més informació i inscripcions als cursos, les persones interessades poden escriure un correu electrònic a la direcció cedesempresa@dipcas.es.

Últimes notícies

Nala, la gossa bombera d’Alacant que busca supervivents al terratrémol de Veneçuela

Nala, una gossa de la Unitat Canina dels bombers d’Alacant, ha viatjat quasi 40 hores fins a Veneçuela amb l’ONG GEA per buscar supervivents i repartir ajuda humanitària després del doble terratrémol.

La jove apunyalada pel pare en un crim masclista a Alacant evoluciona fora de perill

La jove de 26 anys ferida pel pare en el crim masclista de Cañada del Fenollar continua ingressada a l’hospital d’Alacant, però la seua vida no corre perill.

Justin de Haas, nou central neerlandés per al Valencia CF i huité jugador dels Països Baixos al club

El central neerlandés Justin de Haas, fitxat des del FC Famalicao, s’ha convertit en el huité futbolista dels Països Baixos que defensa l’escut del Valencia CF i en el primer de clara vocació defensiva.

Rècord negatiu d’ofegaments en juny a Espanya amb huit morts a la Comunitat Valenciana

Juny ha tancat amb 92 morts per ofegament a Espanya, huit d’elles a la Comunitat Valenciana, el pitjor registre des de 2015 i amb un fort impacte en menors i majors.

Un minut de silenci al Palau per les víctimes de l’accident de Metrovalencia, 20 anys després

El Consell ha guardat un minut de silenci al Palau de la Generalitat en memòria de les 43 víctimes de l’accident de Metrovalencia, en el 20é aniversari del sinistre, en una jornada d’actes d’homenatge i record.

Les mínimes baixen fins a 5 graus menys però València encara patix una nit tropical amb 22,7 °C

Les mínimes han descendit fins a 5 graus en la Comunitat Valenciana, però en molts punts encara superen els 20, amb 22,7 °C a València.

Un conductor sembrà el pànic a València amb una fugida temerària de més d’onze quilòmetres

La Guàrdia Civil ha detingut un jove de 29 anys que ha fugit més d’onze quilòmetres per la V-30 i carrers de València, conduint en sentit contrari i provocant diversos sinistres vials fins a col·lidir al barri de Natzaret.

Detinguts quatre operaris per imprudència greu després d’un incendi en uns baixos a València

La Policia Nacional ha detingut quatre operaris per un presumpte delicte d’imprudència greu després d’un incendi en uns baixos als carrers Picayo 23 i 25 de Benicalap, que ha obligat a desallotjar uns 80 veïns sense causar ferits.