14.9 C
València
Dilluns, 16 febrer, 2026

La Diputació de Castelló estudiarà deduccions fiscals al sector de la ceràmica

 

L’equip de govern de la Diputació de Castelló valorarà una possible baixada del tram provincial de l’Impost d’Activitats Econòmiques (IAE) a les empreses taulelleres. És el compromís adquirit pel president, José Martí, amb la cúpula de les patronals ceràmiques, amb qui s’ha reunit al Palau per a abordar les necessitats del sector de cara al futur.

En la trobada ha estat present el representat jurídic d’Ascer, Óscar Gaspar, el secretari general d’Anffecc, Manolo Breva, i el secretari general d’Asebec, Juan José Martínez, i el diputat d’Hisenda, Santiago Agustí.

Esta proposta de rebaixa del tipus impositiu és una exigència de la indústria taulellera a causa de l’escalada contínua dels preus de la llum i el gas i l’encariment dels costos de transport per via marítima. Des de la Diputació, José Martí ha recollit el guant de la patronal i ha assegurat que “s’estudiarà la seua inclusió en els pressupostos de 2022”.

Per al president es tracta “d’un gest de confiança” davant el sector “que està tirant del carro de la recuperació econòmica a Castelló”. Si es parla de xifres, el dia de hui només la ceràmica ocupa més de 15 mil persones de forma directa i 80 mil indirectament i representa el 40 per cent del PIB provincial.

El responsable d’Hisenda ha explicat que s’analitzaran tots els números perquè esta mateixa deducció, que suposarà una minva dels ingressos de la Diputació, no siga incompatible amb la posada en marxa dels projectes que queden pendents d’ací a final de la legislatura.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El derbi Llevant-València acaba en baralla i llançament de botelles després del gest de Cömert

El València va véncer 0-2 en el Ciutat de València i el final del derbi va quedar marcat per una baralla i llançament de botelles després d'una celebració de Eray Cömert.

Tárrega demana perdó i Cömert aclarix el seu gest després del derbi Llevant-València

César Tárrega va demanar perdó després de la celebració de Eray Cömert, que va originar una tangana. El suís va negar ànim d'humiliar i es va disculpar en xarxes.

Dela càrrega contra la celebració de Comert després del Llevant-València

Dela critica amb duresa la celebració del defensa valencianista, a qui acusa de falta de respecte. Reclama exemplaritat entre jugadors després del 0-2.

Tárrega demana perdó per la celebració de Cömert i mostra respecte al Llevant

César Tárrega va lamentar el succeït després del partit davant el Llevant per la celebració de Eray Cömert i va demanar perdó, subratllant el respecte al rival. El defensa va explicar que el gest no va asseure bé i que la prioritat va ser celebrar amb la seua afició.

Ramazani i Sadiq donen aire al València en el derbi i agreugen la crisi del Llevant

El València es va imposar 0-2 en el Ciutat amb un golàs de Ramazani i la sentència de Sadiq. El triomf eleva als blanc-i-negres al 14é i deixa al Llevant penúltim.

El derbi Llevant-València va acabar amb baralla i botellazos després d’un gest de Cömert

El Llevant-València va acabar 0-2 en el Ciutat de València, però la victòria visitant va quedar entelada per una baralla i llançament de botelles després d'un gest de Cömert. El central suís va agitar una banderola modificada amb la seua samarreta i va encendre els ànims.

0-2: Ramazani i Sadiq impulsen al València i afonen al Llevant

El València es va emportar el derbi en el Ciutat de València amb un golàs de Ramazani i la sentència de Sadiq. El triomf l'eleva al 14é lloc i deixa al Llevant penúltim.

Ramazani i Sadiq decidixen el derbi i afonen al Llevant (0-2)

El València es va imposar 0-2 en el Ciutat de València amb punts de Ramazani (64') i Sadiq (84'). El pla a la contra va castigar un Llevant que va acabar exposat.