La Diputació treballa en la redefinició de ‘Castelló Ruta de Sabor’ com a reclam turístic gastronòmic

 

La Diputació de Castelló assentarà este 2021 les bases del que serà el nou model de gestió de la marca gastronòmica per excel·lència de la província: ‘Castelló Ruta de Sabor’. Des del Patronat Provincial de Turisme s’està treballant en la seua redefinició «perquè no només siga entés com un segell de qualitat alimentària, sinó també com un producte turístic atractiu a nivell nacional i internacional que cree riquesa i ocupació a les nostres comarques».

 

Ho ha afirmat la diputada provincial de Turisme, Virginia Martí, qui ha assegurat que esta decisió de reforçar ‘Castelló Ruta de Sabor’ «ve presa per la voluntat d’esta Nova Diputació de treballar i aprofundir, a través de les gastroexperiències, en la diferenciació del nostre producte turístic perquè puguem competir amb millors garanties davant d’altres destinacions».

 

Per a portar endavant esta missió, el Patronat Provincial de Turisme contractarà al llarg dels mesos els servicis d’assistència que plasmaran sobre paper el que serà el nou ‘Castelló Ruta de Sabor’. En el pressupost de 2021 s’ha reservat una partida de 175.000 euros per a esta finalitat.

 

Tres línies d’actuació

Tot i que l’estudi encara està en una etapa preliminar, Virginia Martí ha anunciat que esta renovació comptarà amb tres plans principals que serviran de guia per a materialitzar el canvi a la marca. El primer d’ells serà un pla director de turisme gastronòmic, que posarà l’accent en la millora de la comunicació tant interna com externa i del màrqueting digital perquè ‘Castelló Ruta de Sabor’ entre amb força en el llistat de destins turístics de referència en gastronomia.

 

A este document se sumarà un altre per a sensibilitzar i fomentar l’adhesió de noves empreses i entitats i s’elaborarà un programa d’assessorament i assistència tècnica per a recolzar a les empreses adherides en els seus processos de creixement.

 

Reforç de la presència en Internet

Per un altra banda, de manera conjunta, les àrees de Desenvolupament Rural i Turisme estan treballant en la creació d’una potent plataforma de comercialització en línia que ajude a posicionar en el mercat digital els productes i experiències de turisme gastronòmic de Castelló, impulsant la digitalització dels dos sectors i ajudant el sector agroalimentari a penetrar en els mercats globals de distribució i comercialització.

 

El pas a turisme, un èxit

Virginia Martí s’ha mostrat convençuda que esta mutació de ‘Castelló Ruta de Sabor’ serà tot un èxit, com ja ho està sent des que esta marca fora assumida per Turisme coincidint amb l’inici de la nova legislatura. Des d’aleshores el augment de l’interés per formar part de la marca s’ha incrementat de forma notable. Martí ha recordat que el turisme és una de les potes essencials de l’economia provincial i que «des de la Diputació farem tot el possible perquè torne a donar-nos alegries com abans».

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Rescatat el conductor d’un patinet elèctric atrapat sota un cotxe a Torrent

Els bombers de Torrent i Catarroja rescaten al conductor d'un patinet elèctric que va quedar atrapat sota un cotxe després d'una col·lisió en una rotonda de Torrent.

Europa i la permanència es juguen a Anoeta

Reial Societat i Llevant s'enfronten a Anoeta en un partit decisiu: els donostiarres busquen consolidar la seua plaça europea i els granotas escapar del descens.

La Línia Dona 24 hores atén 84.688 crides en 2025 després de créixer un 18%

La Línia Dona 24 hores de la Generalitat va augmentar un 17,62% la seua activitat en 2025, amb 84.688 trucades ateses i un fort repunt dels casos relacionats amb violències sexuals.

La Setmana Santa Marinera de València honra als seus difunts amb una oració a la platja

La Setmana Santa Marinera de València celebra la tradicional oració a la platja per confrares i mariners morts, abans de les grans processons de Divendres Sant i Diumenge de Pasqua.

Dones i menors de 25 anys concentren l’ús de Metrovalencia, segons l’últim índex de satisfacció

L'ultime indexe de satisfaccion de Metrovalencia revela que les dones i els menors de 25 anys són els principals usuaris del metre i tranvia, amb alta presència d'estudiants i un perfil socioeconomico majoritari mitjà.

Troben a un matrimoni mort en el bany de la seua casa a València per una fuita de gas

Un matrimoni d'origen xinés ha sigut trobat sense vida a la dutxa de la seua vivenda a València. La principal hipòtesi apunta a un accident domèstic per mala combustió de la caldera de gas del bany.

Un ferit per arma blanca i un detingut en una baralla nocturna a Orihuela

Una baralla entre dos grups en l'avinguda Doctor García Rogel d'Orihuela se salda amb un jove de 25 anys ferit per arma blanca en la cara i un detingut.

Cau un clan familiar que distribuïa cocaïna i marihuana des d’una vivenda a Dolores

La Guàrdia Civil desarticula a Dolores un punt de venda de cocaïna i una plantació de marihuana en una vivenda familiar, amb quatre detinguts acusats de tràfic de drogues i frau elèctric.