La Diputació treballa en la redefinició de ‘Castelló Ruta de Sabor’ com a reclam turístic gastronòmic

 

La Diputació de Castelló assentarà este 2021 les bases del que serà el nou model de gestió de la marca gastronòmica per excel·lència de la província: ‘Castelló Ruta de Sabor’. Des del Patronat Provincial de Turisme s’està treballant en la seua redefinició «perquè no només siga entés com un segell de qualitat alimentària, sinó també com un producte turístic atractiu a nivell nacional i internacional que cree riquesa i ocupació a les nostres comarques».

 

Ho ha afirmat la diputada provincial de Turisme, Virginia Martí, qui ha assegurat que esta decisió de reforçar ‘Castelló Ruta de Sabor’ «ve presa per la voluntat d’esta Nova Diputació de treballar i aprofundir, a través de les gastroexperiències, en la diferenciació del nostre producte turístic perquè puguem competir amb millors garanties davant d’altres destinacions».

 

Per a portar endavant esta missió, el Patronat Provincial de Turisme contractarà al llarg dels mesos els servicis d’assistència que plasmaran sobre paper el que serà el nou ‘Castelló Ruta de Sabor’. En el pressupost de 2021 s’ha reservat una partida de 175.000 euros per a esta finalitat.

 

Tres línies d’actuació

Tot i que l’estudi encara està en una etapa preliminar, Virginia Martí ha anunciat que esta renovació comptarà amb tres plans principals que serviran de guia per a materialitzar el canvi a la marca. El primer d’ells serà un pla director de turisme gastronòmic, que posarà l’accent en la millora de la comunicació tant interna com externa i del màrqueting digital perquè ‘Castelló Ruta de Sabor’ entre amb força en el llistat de destins turístics de referència en gastronomia.

 

A este document se sumarà un altre per a sensibilitzar i fomentar l’adhesió de noves empreses i entitats i s’elaborarà un programa d’assessorament i assistència tècnica per a recolzar a les empreses adherides en els seus processos de creixement.

 

Reforç de la presència en Internet

Per un altra banda, de manera conjunta, les àrees de Desenvolupament Rural i Turisme estan treballant en la creació d’una potent plataforma de comercialització en línia que ajude a posicionar en el mercat digital els productes i experiències de turisme gastronòmic de Castelló, impulsant la digitalització dels dos sectors i ajudant el sector agroalimentari a penetrar en els mercats globals de distribució i comercialització.

 

El pas a turisme, un èxit

Virginia Martí s’ha mostrat convençuda que esta mutació de ‘Castelló Ruta de Sabor’ serà tot un èxit, com ja ho està sent des que esta marca fora assumida per Turisme coincidint amb l’inici de la nova legislatura. Des d’aleshores el augment de l’interés per formar part de la marca s’ha incrementat de forma notable. Martí ha recordat que el turisme és una de les potes essencials de l’economia provincial i que «des de la Diputació farem tot el possible perquè torne a donar-nos alegries com abans».

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El València Basket recorrerà la multa d’Eurolliga per llançament d’objectes

El València Basket presentarà un recurs contra la multa de cinc mil euros imposada per l'Eurolliga pel llançament d'objectes durant el segon partit de quarts de final davant el Panathinaikos.

Multa de cinc mil euros al València Basket per llançament d’objectes en Eurolliga

L'Eurolliga imposa una multa de cinc mil euros al València Basket pel llançament d'objectes a la pista davant el Panathinaikos i endurix el focus disciplinari sobre diversos incidents recents.

Multa de cinc mil euros al València Basket per llançament d’objectes en Eurolliga

L'Eurolliga ha multat al València Basket amb cinc mil euros per llançament d'objectes a la pista en el segon partit de quarts davant el Panathinaikos i ha imposat sancions addicionals al president del club grec i al jugador Mike James.

Sancionat el president del Panathinaikos amb tres partits sense poder assistir en l’Eurolliga

L'Eurolliga imposa al president del Panathinaikos una multa de 10.000 euros i tres partits sense poder assistir per invadir l'àrea d'anotadors i encarar-se amb els àrbitres a València.

Sancionat el president del Panathinaikos amb tres partits sense poder assistir en Eurolliga

El president del Panathinaikos, Dimitrios Giannakopoulos, ha sigut castigat amb una multa de 10.000 euros i tres partits sense poder assistir després de les seues protestes a València.

El València busca aprofitar les rotacions de l’Atlètic per a acostar-se a la permanència

El València rep a un Atlètic bolcat en la Champions amb l'opció de fer un pas quasi definitiu cap a la permanència. Les nombroses rotacions blanc-i-vermelles i el desgast europeu poden afavorir al conjunt local.

Tres jóvens espanyols, entre els 73 convidats al Combine previ al draft de la NBA 2026

Sergio De Larrea, Aday Mara i Bava Miller figuren entre els 73 jugadors citats al AWS NBA Draft Combine 2026, el gran aparador previ al draft a Chicago.

La Film Symphony Orchestra estrena a València el seu concert Wanted dedicat al western

La Film Symphony Orchestra torna al Palau de la Música de València amb el comiat de Toon Story i l'estrena de Wanted, un nou concert dedicat a les grans bandes sonores del western.