La Diputació treballa en la redefinició de ‘Castelló Ruta de Sabor’ com a reclam turístic gastronòmic

 

La Diputació de Castelló assentarà este 2021 les bases del que serà el nou model de gestió de la marca gastronòmica per excel·lència de la província: ‘Castelló Ruta de Sabor’. Des del Patronat Provincial de Turisme s’està treballant en la seua redefinició «perquè no només siga entés com un segell de qualitat alimentària, sinó també com un producte turístic atractiu a nivell nacional i internacional que cree riquesa i ocupació a les nostres comarques».

 

Ho ha afirmat la diputada provincial de Turisme, Virginia Martí, qui ha assegurat que esta decisió de reforçar ‘Castelló Ruta de Sabor’ «ve presa per la voluntat d’esta Nova Diputació de treballar i aprofundir, a través de les gastroexperiències, en la diferenciació del nostre producte turístic perquè puguem competir amb millors garanties davant d’altres destinacions».

 

Per a portar endavant esta missió, el Patronat Provincial de Turisme contractarà al llarg dels mesos els servicis d’assistència que plasmaran sobre paper el que serà el nou ‘Castelló Ruta de Sabor’. En el pressupost de 2021 s’ha reservat una partida de 175.000 euros per a esta finalitat.

 

Tres línies d’actuació

Tot i que l’estudi encara està en una etapa preliminar, Virginia Martí ha anunciat que esta renovació comptarà amb tres plans principals que serviran de guia per a materialitzar el canvi a la marca. El primer d’ells serà un pla director de turisme gastronòmic, que posarà l’accent en la millora de la comunicació tant interna com externa i del màrqueting digital perquè ‘Castelló Ruta de Sabor’ entre amb força en el llistat de destins turístics de referència en gastronomia.

 

A este document se sumarà un altre per a sensibilitzar i fomentar l’adhesió de noves empreses i entitats i s’elaborarà un programa d’assessorament i assistència tècnica per a recolzar a les empreses adherides en els seus processos de creixement.

 

Reforç de la presència en Internet

Per un altra banda, de manera conjunta, les àrees de Desenvolupament Rural i Turisme estan treballant en la creació d’una potent plataforma de comercialització en línia que ajude a posicionar en el mercat digital els productes i experiències de turisme gastronòmic de Castelló, impulsant la digitalització dels dos sectors i ajudant el sector agroalimentari a penetrar en els mercats globals de distribució i comercialització.

 

El pas a turisme, un èxit

Virginia Martí s’ha mostrat convençuda que esta mutació de ‘Castelló Ruta de Sabor’ serà tot un èxit, com ja ho està sent des que esta marca fora assumida per Turisme coincidint amb l’inici de la nova legislatura. Des d’aleshores el augment de l’interés per formar part de la marca s’ha incrementat de forma notable. Martí ha recordat que el turisme és una de les potes essencials de l’economia provincial i que «des de la Diputació farem tot el possible perquè torne a donar-nos alegries com abans».

Últimes notícies

Dolores es bolca en un emotiu minut de silenci pel crim masclista en la caserna de la Guàrdia Civil

Centenars de veïns de Dolores es concentren davant l'ajuntament per a guardar un minut de silenci pel crim masclista ocorregut en una vivenda de la caserna de la Guàrdia Civil i mostrar el seu suport a la família.

El guàrdia civil acusat de matar a la seua dona i fill no tenia denúncies prèvies per maltractament

El guàrdia civil de 55 anys acusat d'assassinar a la seua esposa i al seu fill a la casa caserna de Dolores no constava en el sistema Viogén ni tenia denúncies prèvies per maltractament.

El professorat valencià intensifica la vaga amb noves manifestacions la setmana vinent

Els sindicats de docents de la Comunitat Valenciana han convocat una nova bateria de manifestacions i concentracions la setmana vinent dins de la vaga indefinida per a exigir millores en ràtios, plantilles, infraestructures, climatització, ensenyança en valencià i salaris.

Dos persones resulten ferides per l’explosió d’un fogó en un concurs de truites a la Vila Joiosa

Un home de 77 anys i una dona de 66 han patit cremades lleus en explotar la bombona d'un fogó de càmping gas durant un concurs de truites a la Vila Joiosa.

El pacient espanyol amb hantavirus evoluciona de manera favorable i continua estable

L'únic pacient espanyol amb hantavirus ingressat a l'hospital Gómez Ulla continua estable i millorant, mentres els seus 13 companys del vaixell Hondius i altres contactes continuen asimptomàtics.

Investiguen com a violència masclista les morts d’un guàrdia civil, la seua dona i el seu fill a Dolores

La Delegacion del Govern contra la Violència de Genero investiga com a possible violència masclista la mort d'un guàrdia civil, la seua dona i el seu fill en una vivenda de la caserna de Dolores, on el municipi ha decretat tres dies de dol i un minut de silenci.

La Real acomiada a Elustondo davant un València que busca tancar la permanència

La Reial Societat es prepara per a acomiadar a Anoeta a Aritz Elustondo en un dol davant un València que aspira a certificar de manera matemàtica la seua permanència en Primera Divisió.

Llevant i Mallorca es juguen la vida en un dol directe per la permanència

Llevant i Mallorca arriben empatats a 39 punts i s'enfronten en el Ciutat de València en un partit decisiu, on la victòria acosta la salvació i la derrota pot sentenciar el descens.