La Diputació de València ajudarà a les famílies més vulnerables del Racó d’Ademús

 

La Diputació de València i Creu Roja han posat en marxa enguany el projecte d’‘Acompanyament en processos d’inclusió’ a les comarques de la Vall d’Albaida, els Serrans i el Racó d’Ademús, amb l’objectiu d’ajudar a les famílies més vulnerables, reforçar els servicis socials existents i impulsar l’acció social en el marc de la pandèmia, especialment en municipis amb menys de 5.000 habitants.

 

Les activitats ja s’han iniciat en les comarques de la Vall d’Albaida i els Serrans amb un primer balanç de 642 intervencions individualitzades en 31 municipis. Esta setmana Creu Roja Espanyola ha començat les activitats en el Racó d’Ademús en una reunió que ha comptat amb la participació de màxims representants de les 7 localitats de la zona.

 

La reunió celebrada este dimarts en Casas Altas ha comptat amb l’alcaldessa de Torrebaja, Mª Carmen Villanueva, l’alcaldessa de Vallanca, Ruth Sánchez, l’alcalde de Castielfabib, Eduardo Aguilar, i la presidenta de l’Assemblea Veïnal de Puebla de San Miguel, Eva Mª Azcutia. Per part de Creu Roja, han assistit el president de Creu Roja Espanyola a Utiel, Ramón Díaz, la directora provincial d’Intervenció Social de Creu Roja a València, Cuca Cuadrado, la directora tècnica local de Creu Roja a Utiel, Lídia García, i la tècnica d’Intervenció Social i Ocupació, Paula Hernández.

 

També es faran tallers i activitats

Creu Roja Espanyola i Diputació de València tenen previst fer en el Racó d’Ademús activitats dirigides a persones majors, cuidadors i promoció del bon tracte cap a les persones amb edat. Un altre dels eixos fonamentals en esta comarca seran les accions dirigides a persones i famílies en situació de vulnerabilitat, a través de sessions a on abordaran estratègies d’estalvi domèstic, reducció de consum d’energia, a demés de potenciar l’activació social i personal. També està prevista la celebració d’una jornada d’assessorament als professionals municipals en matèria d’estrangeria, igualtat i violència de gènere.

 

El projecte de la Diputació de València i Creu Roja Espanyola es va formalitzar en agost per a impulsar l’acció social en el marc de la pandèmia. A demés de la intervenció personalitzada que ja s’ha iniciat en 31 municipis, està prevista l’organització d’un total de 313 tallers i activitats grupals a les comarques de Vall d’Albaida, els Serrans i el Racó d’Ademús.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La 61 Fira del Llibre de València obri amb xifres rècord i més activitats en Vivers

La 61 Fira del Llibre de València obri als Jardins de Vivers amb 105 expositors, més de 200 activitats i 1.800 firmes, consolidada com a gran cita cultural valenciana.

Recuperen a Alacant els cossos de tres migrants trobats en la mar

Els cossos d'un home, una dona i un menor han sigut recuperats en avançat estat de descomposició en aigües de la província d'Alacant, en diferents punts del litoral.

Corberán avisa davant l’Atlètic: espera la seua millor versió malgrat la Champions

Carlos Corberán afronta el dol de lliga davant l'Atlètic de Madrid convençut que el rival mostrarà la seua millor versió, malgrat estar entre les semifinals de la Lliga de Campions enfront de l'Arsenal. El tècnic subratlla l'exigència del xoc, la necessitat de punts per a la permanència i la importància de mantindre la màxima mentalitat competitiva.

El Govern destina més de 49 milions a regenerar el litoral valencià abans de 2026

El Ministeri per a la Transició Ecològica executa més de 49 milions d'euros per a regenerar prop de 10 quilòmetres de costa en la Comunitat Valenciana, amb obres a Cullera, Sueca i Sagunt que hauran de concloure abans de juny de 2026.

La Fiscalia recolza que Mazón puga accedir a la causa per la gestió de la dana

La Fiscalia de València demana al jutjat de Catarroja que accepte el recurs de Carlos Mazón i li permeta personar-se en la investigació sobre la gestió de la dana. La jutgessa manté ara com ara la seua condició de testimoni i la lletrada de l'Administració de Justícia rebutja ampliar la seua participació en el procediment.

El Barcelona frega el títol de Lliga mentres mitja taula baralla per la permanència

El Barcelona disposa de la seua primera opció matemàtica per a proclamar-se campió de Lliga mentres fins a deu equips, del Sevilla al València, seguixen atrapats en una ajustada baralla per la permanència.

Koldo García es defén en el Suprem i nega els pagaments mensuals i les mossegades atribuïdes per Aldama

Koldo García nega davant el Suprem haver cobrat 10.000 euros mensuals de Víctor de Aldama, rebutja les mossegades lligades a contractes de màscares i resta importància a la seua relació amb Pedro Sánchez.

Primeres retencions en les eixides de les grans ciutats pel pont de maig

Les eixides i accessos a grans ciutats registren trànsit lent i xicotetes retencions per l'inici del pont de l'1 de maig, agreujades per diversos accidents. La DGT preveu més de 6 milions de desplaçaments i advertix d'una franja horària especialment desfavorable.