Diversos accidents i un cotxe incendiat este matí a la V-30 i en els diversos accessos a València

 

Matí plujós i no exempt d’incidents en les principals entrades a València. Este matí ha estat protagonitzat per la pluja i per les nombroses retencions en totes les vies d’entrada a la ciutat. Entre els incidents trobem una espectacular imatge registrada per la Direcció General de Trànsit a la V-30. Un cotxe s’ha incendiat quasi per complet i com es pot observar en la imatge, s’ha arrimat al voral, el que ha fet que la resta de cotxes hagueren de passar al carril dret per evitar les flames. Segons sembla, aquest incendi no ha ferit el conductor, però es desconeixen les causes. Per altra banda, un altre accident, també per causes desconegudes s’ha produït este matí en l’A-7, a l’altura de Bétera, provocant importants retencions en el sentit cap a Barcelona, però segons ha informat la DGT, la situació s’ha normalitzat al voltant de les 13.00 hores.

Un altre accident ha tingut lloc a primera hora, a la V-30 a l’altura de Xirivella, cosa que ha provocat retencions i ha estretat el carril. Les cues han col·lapsat la via cap al port de València, on s’han registrat tres kilòmetres d’embús. La circulació s”ha realitzat de manera intermitent i lenta fins que han sigut retirats els vehicles i la situació ha fluït progressivament al voltant de les 11.00 hores. Un altre accident per proximitat ha ocorregut en la CV-35, o la Pista d’Ademús, a l’altura del terme municipal de Godella, en sentit Ademús. Aquest accident ha fet que es tancaren el carril esquerre i el central, però a les 11.30 hores s’han  tornat a obrir. En la V-23, per altra banda s’ha hagut de tancar un voral a l’altura de Sagunt i en sentit València per un accident que ha deixat un dels vehicles implicats sobre la calçada i ha hagut de ser retirat.

 

 

 

 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Nogueras, de Llançadora: l’emprenedor espanyol és més madur i exigix més oportunitats

Marta Nogueras assegura que l'ecosistema exigix rapidesa i més portes a la venda, inversió i talent. Llançadora ha guiat 1.800 projectes en 13 anys i fixa la IA com a repte.

Rodríguez ha insistit que el Govern vetlarà per a evitar desnonaments a famílies vulnerables

La ministra de Vivenda ha reiterat que l'Executiu continuarà treballant perquè no es produïsquen desnonaments de llars vulnerables i usarà els instruments públics disponibles. Ho ha dit després de la caiguda en el Congrés del decret del 'escut social'.

Aemet activa l’avís groc en la Comunitat Valenciana per pluges intenses i onatge a Alacant

Aemet activa l'avís groc este divendres en la Comunitat Valenciana per pluges de 20 l/m² en una hora, amb tempestes ocasionals. A Alacant se suma alerta costanera per vent del sud-oest i ones de 3 metres.

Paiporta impulsa set projectes de reconstrucció per 19,5 milions

L'Ajuntament entra en la fase de redacció de set actuacions després de la DANA, amb una inversió total de 19,5 milions per a equipaments i zones verdes. Parcs i jardins concentren la major partida i el procés avança cap a la licitació.

El 53% de les persones ateses per Casa Caridad de València són dones

Casa Caridad de València informa que el 53% de les persones que atén són dones i un terç són menors. L'entitat celebra el seu 120 aniversari amb un model més professional i integral.

El Port de València reobri després del tancament per ratxes de vent

El Port de València ha reobert després d'un tancament marítim per ratxes de vent a primera hora. La normalitat s'ha recuperat a les 14.33, amb obertura parcial prèvia a les 09.24.

La Generalitat impulsa un Pla 2030 d’investigació per a atraure talent i inversions

La Generalitat va plantejar un Pla 2030 d'investigació per a donar estabilitat a l'I+D+i valencià, atraure talent i consolidar inversions estratègiques, amb coordinació entre Sanitat i Educació.

L’IVAM ha adquirit en ARC 30 obres de 23 artistes per a reforçar la seua col·lecció

El museu ha comprat 30 obres en ARC 2026, amb majoria d'autoria femenina, per a cobrir llacunes i consolidar línies d'investigació. L'operació va ser aprovada pel seu Consell Rector.