Diversos accidents i un cotxe incendiat este matí a la V-30 i en els diversos accessos a València

 

Matí plujós i no exempt d’incidents en les principals entrades a València. Este matí ha estat protagonitzat per la pluja i per les nombroses retencions en totes les vies d’entrada a la ciutat. Entre els incidents trobem una espectacular imatge registrada per la Direcció General de Trànsit a la V-30. Un cotxe s’ha incendiat quasi per complet i com es pot observar en la imatge, s’ha arrimat al voral, el que ha fet que la resta de cotxes hagueren de passar al carril dret per evitar les flames. Segons sembla, aquest incendi no ha ferit el conductor, però es desconeixen les causes. Per altra banda, un altre accident, també per causes desconegudes s’ha produït este matí en l’A-7, a l’altura de Bétera, provocant importants retencions en el sentit cap a Barcelona, però segons ha informat la DGT, la situació s’ha normalitzat al voltant de les 13.00 hores.

Un altre accident ha tingut lloc a primera hora, a la V-30 a l’altura de Xirivella, cosa que ha provocat retencions i ha estretat el carril. Les cues han col·lapsat la via cap al port de València, on s’han registrat tres kilòmetres d’embús. La circulació s”ha realitzat de manera intermitent i lenta fins que han sigut retirats els vehicles i la situació ha fluït progressivament al voltant de les 11.00 hores. Un altre accident per proximitat ha ocorregut en la CV-35, o la Pista d’Ademús, a l’altura del terme municipal de Godella, en sentit Ademús. Aquest accident ha fet que es tancaren el carril esquerre i el central, però a les 11.30 hores s’han  tornat a obrir. En la V-23, per altra banda s’ha hagut de tancar un voral a l’altura de Sagunt i en sentit València per un accident que ha deixat un dels vehicles implicats sobre la calçada i ha hagut de ser retirat.

 

 

 

 

Anuncios

Últimes notícies

Nova marxa lenta de taxis a València contra el servici dels VTC

Set associacions del taxi a València convoquen per a este dijous una marxa lenta amb els vehicles i una concentració a peu per a denunciar l'augment dels VTC sense resposta de la Conselleria.

Jutgen a un advocat d’Elx per quedar-se 65.000 euros de la indemnització d’una clienta

Un advocat d'Elx s'enfronta a tres anys de presó acusat d'apropiar-se de 65.000 euros de la indemnització que havia de cobrar una dona per un greu accident de trànsit patit al costat de la seua filla menor.

Detingut a Alginet per una onada d’estirades a ancianes a Benifaió i Carlet

Un home de 44 anys ha sigut detingut a Alginet acusat d'almenys cinc robatoris amb violència a ancianes a Benifaió i Carlet, a més de diversos robatoris en vehicles durant les Falles.

El Suprem encara l’última sessió del juí a Ábalos, Koldo García i Aldama per presumpta corrupció

El Tribunal Suprem celebra la catorzena i previsiblement última sessió del juí per presumpta corrupció a José Luis Ábalos, la seua exasesor Koldo García i l'empresari Víctor de Aldama, centrada en els informes finals d'acusacions i defenses.

Baixen les temperatures i s’esperen ruixats a l’interior de la Comunitat Valenciana este dimecres

Este dimecres descendixen les temperatures en la Comunitat Valenciana i es preveuen ruixats febles, puntualment moderats amb tempesta a l'interior del terç nord, a més de canvis en el vent i l'estat de la mar.

Un robatori de cable entre Algemesí i Benifaió provoca retards als trens de rodalia i mitjana distància

Un robatori de cable entre Algemesí i Benifaió està provocant retards de fins a 18 minuts en trens de rodalia i mitjana distància, que només poden circular per una via en este tram.

Les màximes superen els 25 graus en nombrosos observatoris de la Comunitat Valenciana

Les temperatures màximes han sobrepassat els 25 graus en nombrosos observatoris de la Comunitat Valenciana, amb pics pròxims als 28 graus i tempestes menys intenses en el nord de Castelló.

Una acusació demana un acarament entre Pradas i Suárez pel retard del Es-Alert en la DANA

Una acusació particular sol·licita un acarament entre Salomé Pradas i Jorge Suárez per a esclarir per què es va retardar més d'una hora l'enviament del missatge És-Alert durant la DANA del 29 d'octubre de 2024.