Diversos accidents i un cotxe incendiat este matí a la V-30 i en els diversos accessos a València

 

Matí plujós i no exempt d’incidents en les principals entrades a València. Este matí ha estat protagonitzat per la pluja i per les nombroses retencions en totes les vies d’entrada a la ciutat. Entre els incidents trobem una espectacular imatge registrada per la Direcció General de Trànsit a la V-30. Un cotxe s’ha incendiat quasi per complet i com es pot observar en la imatge, s’ha arrimat al voral, el que ha fet que la resta de cotxes hagueren de passar al carril dret per evitar les flames. Segons sembla, aquest incendi no ha ferit el conductor, però es desconeixen les causes. Per altra banda, un altre accident, també per causes desconegudes s’ha produït este matí en l’A-7, a l’altura de Bétera, provocant importants retencions en el sentit cap a Barcelona, però segons ha informat la DGT, la situació s’ha normalitzat al voltant de les 13.00 hores.

Un altre accident ha tingut lloc a primera hora, a la V-30 a l’altura de Xirivella, cosa que ha provocat retencions i ha estretat el carril. Les cues han col·lapsat la via cap al port de València, on s’han registrat tres kilòmetres d’embús. La circulació s»ha realitzat de manera intermitent i lenta fins que han sigut retirats els vehicles i la situació ha fluït progressivament al voltant de les 11.00 hores. Un altre accident per proximitat ha ocorregut en la CV-35, o la Pista d’Ademús, a l’altura del terme municipal de Godella, en sentit Ademús. Aquest accident ha fet que es tancaren el carril esquerre i el central, però a les 11.30 hores s’han  tornat a obrir. En la V-23, per altra banda s’ha hagut de tancar un voral a l’altura de Sagunt i en sentit València per un accident que ha deixat un dels vehicles implicats sobre la calçada i ha hagut de ser retirat.

 

 

 

 

Últimes notícies

Els elefants de Terra Natura Benidorm emeten sons inusuals durant l’eclipsi solar

Terra Natura Benidorm ha detectat vocalitzacions anòmales en elefants, flamencs i cérvols barasingha i un breu canvi de conducta en els monos ardilla durant l’eclipsi solar observat este dimecres.

La Fiscalia investiga si un diputat de Vox va rebre dades judicials secretes

La Fiscalia Superior de la Comunitat Valenciana ha obert diligencies penals per aclarir una possible filtracio d’una fiscal de Nules al diputat de Vox David Munoz, que hauria fet servir dades d’un procediment secret per vincular inmigracio i delincuencia.

Els animals de Bioparc responen a l’eclipsi amb refugi, son i intents de còpula

L’eclipsi solar total ha alterat el comportament d’espècies de Bioparc València i Bioparc Fuengirola, que han buscat refugi, han avançat el descans i, en alguns casos, han incrementat la conducta sexual.

Dos persones moren en un xoc entre un cotxe i un camió a la CV-11 a Castelló

Dos persones han mort este dijous en un accident de trànsit entre un turisme i un camió a la CV-11, al terme de Sant Rafael del Riu (Castelló). El conductor del camió, de 37 anys, ha resultat il·lés físicament però ha sigut atés per una crisi d’ansietat.

Les autonomies del PP bloquegen un debat sobre menors migrants a Ceuta en la pròxima Sectorial

Les comunitats governades pel PP han impedit que la pròxima Conferència Sectorial d'Infància aborde la situació dels menors migrants no acompanyats a Ceuta. La trobada s'ha fixat per al 27 d'agost i Vox ja havia anunciat que no hi assistiria.

La inscripció de Buenavida amb les Lynx és una treta administrativa i jugarà la WNBA en 2027

La inscripció d’Elena Buenavida com a jugadora actual de Minnesota Lynx respon a una treta administrativa i no implica que jugue la WNBA en 2026, ja que el pla és que s’incorpore a la franquícia en 2027 i continue mentrestant al Valencia Basket.

250.000 euros en ajuda urgent de la Generalitat per a les víctimes del terratrémol de Colòmbia

La Conselleria de Serveis Socials, Família i Infància ha destinat 250.000 euros a ajuda humanitària urgent a Colòmbia després del terratrémol del 10 d’agost, amb especial atenció a la infància i a la cobertura de necessitats bàsiques. La Generalitat també ha impulsat un catàleg d’organitzacions fiables per a canalitzar les donacions de manera segura.

Alerta taronja per calor extrema en onze comarques valencianes

Sanitat ha activat per a este dijous el nivell de risc taronja per calor en municipis d’onze comarques de València i Castelló, mentres Emergències manté el risc extrem d’incendis a l’interior.