15.2 C
València
Dissabte, 31 gener, 2026

Diversos accidents i un cotxe incendiat este matí a la V-30 i en els diversos accessos a València

 

Matí plujós i no exempt d’incidents en les principals entrades a València. Este matí ha estat protagonitzat per la pluja i per les nombroses retencions en totes les vies d’entrada a la ciutat. Entre els incidents trobem una espectacular imatge registrada per la Direcció General de Trànsit a la V-30. Un cotxe s’ha incendiat quasi per complet i com es pot observar en la imatge, s’ha arrimat al voral, el que ha fet que la resta de cotxes hagueren de passar al carril dret per evitar les flames. Segons sembla, aquest incendi no ha ferit el conductor, però es desconeixen les causes. Per altra banda, un altre accident, també per causes desconegudes s’ha produït este matí en l’A-7, a l’altura de Bétera, provocant importants retencions en el sentit cap a Barcelona, però segons ha informat la DGT, la situació s’ha normalitzat al voltant de les 13.00 hores.

Un altre accident ha tingut lloc a primera hora, a la V-30 a l’altura de Xirivella, cosa que ha provocat retencions i ha estretat el carril. Les cues han col·lapsat la via cap al port de València, on s’han registrat tres kilòmetres d’embús. La circulació s”ha realitzat de manera intermitent i lenta fins que han sigut retirats els vehicles i la situació ha fluït progressivament al voltant de les 11.00 hores. Un altre accident per proximitat ha ocorregut en la CV-35, o la Pista d’Ademús, a l’altura del terme municipal de Godella, en sentit Ademús. Aquest accident ha fet que es tancaren el carril esquerre i el central, però a les 11.30 hores s’han  tornat a obrir. En la V-23, per altra banda s’ha hagut de tancar un voral a l’altura de Sagunt i en sentit València per un accident que ha deixat un dels vehicles implicats sobre la calçada i ha hagut de ser retirat.

 

 

 

 

Últimes notícies

Morant defén que el Govern ha triplicat la inversió ferroviària i prioritza la Rodalia valenciana

Morant ha assegurat que l'Executiu ha passat de 'els mil i escaig milions' en 2018 a 'més de 5.000 milions', amb 1.700 milions per a Rodalia en la Comunitat. Ha advertit de molèsties per obres i ha demanat reflexió davant els efectes del temporal a les platges.

Ratxes de més de 100 km/h assoten l’interior de Castelló i aconseguixen 122 km/h en Fredes

El vent del nord-oest està deixant ratxes molt fortes en la Comunitat Valenciana, amb 122 km/h en Fredes. Aemet activa avís taronja per vent fins al migdia i temporal en la costa.

Vent molt fort a l’interior nord i descens de temperatures este dissabte en la Comunitat Valenciana

Dissabte amb cel poc nuvolós, descens de màximes a l'interior de Castelló i ratxes molt fortes de l'oest a l'interior nord. El diumenge arribarà amb més núvols, pluges febles a l'interior i pujada de la cota de neu.

Un catedràtic de la UPV repetix en el top 100 europeu de dissenyadors de jocs de taula amb un puzle

Gabriel Songel torna a figurar entre els 100 millors dissenyadors europeus de jocs de taula gràcies a un puzle modular de 12 peces. El reconeixement li ha permés participar en la Game Inventors Convention de la Fira del Joguet de Nuremberg 2026.

Un treballador de 40 anys ha mort després de caure des de diversos metres en una vivenda de Torrent

Un treballador de 40 anys ha mort en caure des de diversos metres mentres treballava en una vivenda de Torrent. Els servicis d'emergència no van poder reanimar-ho.

Dimitix la regidor d’Urbanisme d’Alacant després de ser adjudicatària d’una vivenda pública

Rocío Gómez ha anunciat la seua dimissió un dia després de conéixer-se que va ser adjudicatària d'una vivenda pública a la Platja de Sant Joan; el cas està sota investigació per possibles irregularitats.

Marcelino va assegurar que el dol davant Osasuna serà de ritme alt, intensitat i dificultat

El tècnic del Vila-real va assegurar este divendres que el xoc a Pamplona exigirà la millor versió, va subratllar la fortalesa local d'Osasuna i va confirmar diverses baixes.

El Consell insta el Govern a activar la clàusula de salvaguarda per a cítrics de Sud-àfrica

Comerç i Agricultura han remés un informe conjunt perquè l'Executiu sol·licite a Brussel·les l'activació de la salvaguarda. Assenyalen una caiguda del 24% en les exportacions de Castelló i demanen vigilància des d'octubre.