17.3 C
València
Dilluns, 24 novembre, 2025

Diversos accidents i un cotxe incendiat este matí a la V-30 i en els diversos accessos a València

 

Matí plujós i no exempt d’incidents en les principals entrades a València. Este matí ha estat protagonitzat per la pluja i per les nombroses retencions en totes les vies d’entrada a la ciutat. Entre els incidents trobem una espectacular imatge registrada per la Direcció General de Trànsit a la V-30. Un cotxe s’ha incendiat quasi per complet i com es pot observar en la imatge, s’ha arrimat al voral, el que ha fet que la resta de cotxes hagueren de passar al carril dret per evitar les flames. Segons sembla, aquest incendi no ha ferit el conductor, però es desconeixen les causes. Per altra banda, un altre accident, també per causes desconegudes s’ha produït este matí en l’A-7, a l’altura de Bétera, provocant importants retencions en el sentit cap a Barcelona, però segons ha informat la DGT, la situació s’ha normalitzat al voltant de les 13.00 hores.

Un altre accident ha tingut lloc a primera hora, a la V-30 a l’altura de Xirivella, cosa que ha provocat retencions i ha estretat el carril. Les cues han col·lapsat la via cap al port de València, on s’han registrat tres kilòmetres d’embús. La circulació s”ha realitzat de manera intermitent i lenta fins que han sigut retirats els vehicles i la situació ha fluït progressivament al voltant de les 11.00 hores. Un altre accident per proximitat ha ocorregut en la CV-35, o la Pista d’Ademús, a l’altura del terme municipal de Godella, en sentit Ademús. Aquest accident ha fet que es tancaren el carril esquerre i el central, però a les 11.30 hores s’han  tornat a obrir. En la V-23, per altra banda s’ha hagut de tancar un voral a l’altura de Sagunt i en sentit València per un accident que ha deixat un dels vehicles implicats sobre la calçada i ha hagut de ser retirat.

 

 

 

 

Últimes notícies

La Generalitat va pagar a proveïdors en 31,44 dies al setembre, per damunt de la mitjana

La Generalitat Valenciana va tancar setembre amb un període mitjà de pagament a proveïdors de 31,44 dies, per damunt de la mitjana autonòmica de 27,63 i del límit legal de 30 dies. L'Estat, els ajuntaments i la Seguretat Social van retallar els seus terminis.

Mompó es reafirma davant la comissió de la DANA: ‘Jo no he mentit mai’

El president de la Diputació de València ha defés davant la comissió de la DANA en el Congrés que no ha mentit ni incorregut en contradiccions. Ha negat dirigir l'emergència i ha lamentat el retard en l'enviament del Es-alert.

El CVC recolza l’autonomia i credibilitat de l’AVL davant els intents de desacreditar-la

El ple del CVC ha aprovat una declaració amb 13 vots a favor i un en contra en defensa de l'AVL, criticant retallades i apel·lant a revertir mesures.

Baldoví diu sentir la mateixa vergonya amb Camarero en el Congrés que amb Mazón

Baldoví ha dit que sent la mateixa vergonya en escoltar a Susana Camarero en la comissió de la DANA que la que va sentir amb Carlos Mazón. Li retrau falta de lideratge, coordinació i alertes durant l'emergència.

La gigafactoria de PowerCo acaba el primer bloc i començarà a produir en 2026

La planta de cel·les de Sagunt finalitzarà l'obra civil del primer bloc abans de tancar l'any i instal·larà les sales blanques per a iniciar la producció al setembre de 2026. La logística per tren i carretera quedarà preparada i el segon bloc avança cap a 2027.

Valenciaport obri el Port de Gandia a la ciutat amb una reurbanització de 6,8 milions

Valenciaport i l'Ajuntament de Gandia impulsen una reurbanització de 24.987 m² i 6,8 milions per a obrir el port a la ciutat amb passejos, zones verdes i ombra. La licitació arrancarà en breu i la comissió municipal abordarà abans de cap d'any l'ús dels embulls.

La grip puja un 144% i la covid cau un 80% en la Comunitat Valenciana

La vigilància de la setmana 46 mostra un fort repunt de la grip i un descens acusat de la COVID-19, amb el VRS també a l'alça. La incidència total d'IRA ha augmentat.

Vox supedita el seu suport a Pérez Llorca al discurs d’investidura en Les Corts

Vox va deixar en l'aire el seu suport al candidat del PP, Juanfran Pérez Llorca, i el va condicionar al que expose en el debat d'investidura d'este dijous en Les Corts.