Dolors Sabater, hospitalitzada per Covid-19

La presidenta de la CUP en el Parlament, Dolors Sabater, es troba ingressada a l’hospital després de donar positiu en coronavirus, tot i que «està estable de salut», han informat des del partit.

 

Sabater està ingressada a l’Hospital Municipal de Badalona

«Estos dies no puc seguir la feina política i pública com cal, perquè he de fer front, com tants altres milers de persones, a la Covid-19. Estic a l’hospital i vull agrair la feina al personal de tot l’àmbit sanitari i a tot el sistema de salut pública, estem en bones mans», ha escrit Sabater este dijous en un ‘tuit’ recollit per Europa Press.

Des del partit han informat que Sabater està ingressada a l’Hospital Municipal de Badalona, que el motiu de l’ingrés ha estat «la necessitat d’oxigen» i que es preveu que passe uns dies a l’hospital.

 

 

Un positiu en Covid obliga a aïllar el grup parlamentari d’ERC a Madrid

Un cas de coronavirus entre les files d’ERC a Madrid ha obligat a aïllar el grup parlamentari. La notícia es va confirmar este mateix dijous, quan els membres del grup van saber que un diputat havia donat positiu, si bé no s’ha fet públic el nom de la persona en qüestió.

Així, el grup parlamentari ha hagut de ser sotmés a proves PCR i ara tots els membres hauran de fer un període de quarantena, ja que el fet que els integrants del grup parlamentari compartisquen espais en despatxos del Congrés dels Diputats ha obligat a activar el protocol pertinent en estos casos.

 

La citació de Serret al Suprem s’ajorna perquè ha estat contacte d’un positiu de covid-19

La citació judicial de l’exconsellera i diputada d’ERC al Parlament Meritxell Serret al Tribunal Suprem ha quedat ajornada atés que la republicana s’ha hagut de confinar perquè ha estat contacte estret d’un positiu per coronavirus.

En un comunicat d’este dimecres, ERC ha informat que encara no hi ha una altra data prevista per a la citació judicial, que s’havia de celebrar dijous.

El Suprem va citar Serret quan l’11 de març es va personar al tribunal després de tres anys a Bèlgica per evitar comparéixer pels fets del procés independentista de la tardor del 2017.

 

Últimes notícies

El PSPV tanca files amb Vicent Mascarell davant el juí oral per presumptes calúmnies al PP

El PSPV-PSOE ha reafirmat el seu suport total a Vicent Mascarell i ha criticat l’obertura de juí oral per un presumpte delicte de calúmnies al PP arran d’un vídeo on atribuïa al partit un acte vandàlic contra la seu socialista de València.

La tercera ona de calor dispara els 41,8 °C a Beneixama i la tempesta deixa ratxes de 80 km/h

L’inici de la tercera ona de calor ha deixat fins a 41,8 graus a Beneixama i una tempesta molt intensa ha registrat ratxes de vent de més de 80 km/h en municipis de les comarques valencianes.

Els embassaments del Xúquer baixen al 60,8 % i els del Segura al 56,4 % en plena onada de calor

La reserva hidrica continua el descens estival: el Xuquer es troba al 60,8 % i el Segura al 56,4 %, encara per damunt de fa un any i de la mitjana de la darrera decada.

El Levante incorpora de nou Manu Sánchez cedit pel Celta per a la temporada 2026-27

El Celta ha tancat amb el Levante UD la cessió amb opció de compra del lateral Manu Sánchez per a la temporada 2026-27, en el que serà el seu segon any al Ciutat de Valencia.

Tres dones assassinades en 24 hores en possibles crims masclistes a Màlaga, Toledo i Alacant

La portaveu del Govern ha condemnat els tres presumptes assassinats masclistes registrats en 24 hores a Màlaga, Toledo i Almoradí (Alacant), que podrien elevar a 33 les víctimes mortals d'enguany. La Guàrdia Civil investiga els casos mentres es recorden els servicis d'atenció 24 hores a víctimes de violència masclista.

El nou complex administratiu de Jesús concentrarà servicis provincials a partir de 2029

La Diputació de València invertirà 22,75 milions d’euros en un nou complex administratiu al barri de Patraix que centralitzarà des de 2029 bona part dels servicis provincials. El projecte combinarà tres edificis nous amb immobles històrics i inclourà mesures de sostenibilitat i d’eficiència en la gestió.

La jutgessa de la DANA exigix saber qui va redactar l’informe 4 d’Emergències

La jutgessa que investiga la DANA ha ordenat a l’AVSRE identificar el tècnic que va elaborar l’informe número 4 del 29 d’octubre de 2024 i aclarir quan es va remetre a la llista de difusió oficial, davant les discrepàncies entre dos versions del mateix document.

Encauen 14 persones per presumptes sobrecostos en obres de casernes de la Guàrdia Civil a la Comunitat

Un jutjat de València ha encausat 14 persones, entre elles un tinent coronel de la Guàrdia Civil, per presumptes sobrecostos i una suposada xarxa de corrupció en obres de casernes entre 2018 i 2022.