Dolors Sabater, hospitalitzada per Covid-19

La presidenta de la CUP en el Parlament, Dolors Sabater, es troba ingressada a l’hospital després de donar positiu en coronavirus, tot i que «està estable de salut», han informat des del partit.

 

Sabater està ingressada a l’Hospital Municipal de Badalona

«Estos dies no puc seguir la feina política i pública com cal, perquè he de fer front, com tants altres milers de persones, a la Covid-19. Estic a l’hospital i vull agrair la feina al personal de tot l’àmbit sanitari i a tot el sistema de salut pública, estem en bones mans», ha escrit Sabater este dijous en un ‘tuit’ recollit per Europa Press.

Des del partit han informat que Sabater està ingressada a l’Hospital Municipal de Badalona, que el motiu de l’ingrés ha estat «la necessitat d’oxigen» i que es preveu que passe uns dies a l’hospital.

 

 

Un positiu en Covid obliga a aïllar el grup parlamentari d’ERC a Madrid

Un cas de coronavirus entre les files d’ERC a Madrid ha obligat a aïllar el grup parlamentari. La notícia es va confirmar este mateix dijous, quan els membres del grup van saber que un diputat havia donat positiu, si bé no s’ha fet públic el nom de la persona en qüestió.

Així, el grup parlamentari ha hagut de ser sotmés a proves PCR i ara tots els membres hauran de fer un període de quarantena, ja que el fet que els integrants del grup parlamentari compartisquen espais en despatxos del Congrés dels Diputats ha obligat a activar el protocol pertinent en estos casos.

 

La citació de Serret al Suprem s’ajorna perquè ha estat contacte d’un positiu de covid-19

La citació judicial de l’exconsellera i diputada d’ERC al Parlament Meritxell Serret al Tribunal Suprem ha quedat ajornada atés que la republicana s’ha hagut de confinar perquè ha estat contacte estret d’un positiu per coronavirus.

En un comunicat d’este dimecres, ERC ha informat que encara no hi ha una altra data prevista per a la citació judicial, que s’havia de celebrar dijous.

El Suprem va citar Serret quan l’11 de març es va personar al tribunal després de tres anys a Bèlgica per evitar comparéixer pels fets del procés independentista de la tardor del 2017.

 

Últimes notícies

Presó provisional per a tres dels cinc detinguts per l’homicidi d’un estatunidenc a Sagunt

El Jutjat de Sagunt ordena presó provisional sense fiança per a tres dels cinc jóvens detinguts per l'homicidi d'un ciutadà estatunidenc el cadàver del qual va aparéixer en un edifici abandonat en 2025.

Mor un home de 80 anys en bolcar el seu tractor en una pista agrícola de Figueroles

Un home de 80 anys ha mort en bolcar el seu tractor en una pista forestal del terme municipal de Figueroles. Els bombers i els servicis sanitaris només han pogut certificar la defunció del conductor.

Morant manté la gestora del PSPV a Alacant i la veu amb molta faena per davant

Diana Morant descarta posar fi a curt termini a la gestora del PSPV a Alacant, defén el seu projecte polític i càrrega contra el repartiment de vivendes de protecció pública a la Platja de Sant Joan.

La confraria de Sagunt que va vetar a les dones inicia les seues processons sense incidents

La Confraria de la Puríssima Sang de Sagunt celebra la seua primera processó després de votar contra la incorporació de dones, en plena polèmica legal i turística.

El PSPV exigix una comissió d’investigació pel contracte de l’esposa de Pérez Llorca en la Diputació de València

El PSPV-PSOE reclamarà en la Diputació de València una comissió d'investigació sobre la contractació de l'esposa del president Juanfran Pérez Llorca i acusa el PP d'utilitzar les institucions en el seu benefici.

Castelló llança la seua nova marca turística per a un model sense massificacions

L'Ajuntament de Castelló presenta la marca turística 'Castelló, viure l'autèntic' per a posicionar la ciutat com a destí mediterrani de qualitat, pròxim i allunyat de la massificació.

La jutgessa imposa a Ciutadans una fiança de 3.000 euros per a acusar en el cas de VPP d’Alacant

La magistrada de la Plaça 5 del Tribunal d'Instància d'Alacant imposa a Ciutadans una fiança de 3.000 euros per a personar-se com acusacion popular en la causa sobre les VPP de la Platja de Sant Joan.

Sindicats convoquen una vaga educativa en la Comunitat Valenciana el 31 de març

Els sindicats STEPV, CSIF, CCOO i UGT criden a una vaga educativa el 31 de març en la Comunitat Valenciana per a reclamar millores salarials i laborals i desbloquejar la negociació amb la Conselleria d'Educació.