Dolors Sabater, hospitalitzada per Covid-19

La presidenta de la CUP en el Parlament, Dolors Sabater, es troba ingressada a l’hospital després de donar positiu en coronavirus, tot i que «està estable de salut», han informat des del partit.

 

Sabater està ingressada a l’Hospital Municipal de Badalona

«Estos dies no puc seguir la feina política i pública com cal, perquè he de fer front, com tants altres milers de persones, a la Covid-19. Estic a l’hospital i vull agrair la feina al personal de tot l’àmbit sanitari i a tot el sistema de salut pública, estem en bones mans», ha escrit Sabater este dijous en un ‘tuit’ recollit per Europa Press.

Des del partit han informat que Sabater està ingressada a l’Hospital Municipal de Badalona, que el motiu de l’ingrés ha estat «la necessitat d’oxigen» i que es preveu que passe uns dies a l’hospital.

 

 

Un positiu en Covid obliga a aïllar el grup parlamentari d’ERC a Madrid

Un cas de coronavirus entre les files d’ERC a Madrid ha obligat a aïllar el grup parlamentari. La notícia es va confirmar este mateix dijous, quan els membres del grup van saber que un diputat havia donat positiu, si bé no s’ha fet públic el nom de la persona en qüestió.

Així, el grup parlamentari ha hagut de ser sotmés a proves PCR i ara tots els membres hauran de fer un període de quarantena, ja que el fet que els integrants del grup parlamentari compartisquen espais en despatxos del Congrés dels Diputats ha obligat a activar el protocol pertinent en estos casos.

 

La citació de Serret al Suprem s’ajorna perquè ha estat contacte d’un positiu de covid-19

La citació judicial de l’exconsellera i diputada d’ERC al Parlament Meritxell Serret al Tribunal Suprem ha quedat ajornada atés que la republicana s’ha hagut de confinar perquè ha estat contacte estret d’un positiu per coronavirus.

En un comunicat d’este dimecres, ERC ha informat que encara no hi ha una altra data prevista per a la citació judicial, que s’havia de celebrar dijous.

El Suprem va citar Serret quan l’11 de març es va personar al tribunal després de tres anys a Bèlgica per evitar comparéixer pels fets del procés independentista de la tardor del 2017.

 

Últimes notícies

Detinguda a Gavarda una parella que robava a majors amb el mètode de labraç a Càrcer

La Guàrdia Civil ha detingut a Gavarda un home i una dona, de 19 i 20 anys i nacionalitat romanesa, acusats de robar una joia a un veí dedad avançada de Càrcer amb el mètode de labraç i relacionats amb dos assalts més a Jaén i Almería.

Huit morts atribuïts a la calor extrema en la Comunitat Valenciana en només tres dies

La calor extrema ha deixat huit morts en tres dies a la Comunitat Valenciana, totes persones majors excepte una, enmig d’una onada amb valors pròxims o superiors als 40 graus.

Oratge estable este dijous a la Comunitat Valenciana amb temperatures sense canvis destacats

El dijous arribarà a la Comunitat Valenciana amb cels poc nuvolosos, vent fluix i temperatures molt semblants a les de les últimes hores, després d’una jornada calorosa a Castelló, València i Alacant.

La cremà de 180 fogueres tanca unes festes d’Alacant amb quasi dos milions de visitants

La cremà dels més de 180 monuments foguerers ha posat punt final unes Fogueres d’Alacant 2026 marcades per quasi dos milions de visitants i per una nit de Sant Joan multitudinària i sense incidències greus.

La festa del títol del València Basket pot acabar amb comiat de Montero, De Larrea i Key

El València Basket ha tancat una temporada històrica amb la Lliga Endesa, però la celebració pot suposar l’adéu de Jean Montero, Sergio De Larrea o Braxton Key, pretendits pels grans clubs europeus i per la NBA.

L’afició taronja viu ‘el naixement d’una estrella’ amb Jean Montero campió de Lliga

El Valencia Basket ha aconseguit la seua segona Lliga ACB i el base dominicà Jean Montero ha sigut elegit millor jugador de la final, en una temporada que Pedro Martínez descriu com ‘el naixement d’una estrella’. L’entrenador també ha ressaltat el treball col·lectiu i la constància del grup durant dos temporades.

L’explosió de Sergio De Larrea: triat al draft NBA i campió de l’ACB en només 20 hores

El base vallisoletà Sergio De Larrea, de 20 anys, ha sigut triat en la primera ronda del draft de l’NBA i ha celebrat el seu primer títol de la Lliga ACB amb el València Basket amb només 20 hores de diferència.

La nit més llarga de Sergio de Larrea: campió de Lliga Endesa després del seu somni NBA

Sergio de Larrea ha conquistat la Lliga Endesa amb el Valencia Basket hores després de ser elegit en el lloc 25 del draft de la NBA, i ha admés que ha arribat al quart partit contra el Barça pràcticament sense dormir.