Anuncios

Una dona de 90 anys és la primera persona del món en rebre la vacuna de Pfizer

 

Una dona de 90 anys ha sigut la primera persona en el Regne Unit i el món en rebre la vacuna contra el Covid-19 creada per la farmacèutica estatunidenca Pfizer i el seu soci alemany BioNTech, han informat este dimarts els mitjans. Margaret Keenan, de 90 anys, ha sigut filmada i fotografiada mentres se li administrava la vacuna -entorn de les 06.30 GMT- en l’Hospital Universitari de Coventry, en el centre d’Anglaterra.

 

Els reguladors britànics van donar la setmana passada llum verda a esta vacuna, que a partir d’este dimarts començarà a ser subministrada per als grups més vulnerables del Regne Unit. Keenan, a qui els seus amics i família anomenen ‘Maggie’, ha rebut la primera de les dos dosis de la vacuna de la infermera May Parsons, enmig d’una gran atenció mediàtica en marcar el començament del que el Govern del Regne Unit ha denominat el ‘V-Day’ (Dia de la V o vacunació).

Anuncios

 

Keenan, que complirà 91 anys la setmana que ve i és de la localitat nord-irlandesa d’Enniskillen, és una antiga empleada d’una joieria, té una filla, un fill i quatre nets. «Em sent tan privilegiada de ser la primera persona vacunada contra el Covid-19. És el millor regal d’aniversari, avançat, i perquè significa que finalment podré passar temps amb la meua família i els meus amics en Any Nou després d’haver estat pràcticament soles tot l’any», ha declarat Keenan als mitjans.

 

La dona ha agraït al Servici Nacional de Salut per la forma en què l’han atesa i ha aconsellat a la gent vacunarse. «Si jo la puc rebre als 90 anys, vosté també pot rebre-la», ha dit. Keenan, que ha viscut en Coventry durant més de 60 anys, rebrà la segona dosi en 21 dies.

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

Controlen un incendi en una fàbrica de teules d’Agost sense causar ferits

Un incendi declarat en una fàbrica de teules d'Agost, al costat de la CV-820, evoluciona de manera favorable i no ha causat ferits, segons el Consorci Provincial de Bombers.

Román aconseguix una orella insuficient davant un gran bou de Conde de Mayalde a San Isidro

Román només va obtindre una orella considerada curta enfront del millor bou de Conde de Mayalde en una llarga vesprada de San Isidro marcada per la lesió de David Galván i per fins a cinc avisos.

Pedro Martínez destaca la reacció del València Basket malgrat la derrota davant Baskonia

Pedro Martínez ressalta l'actitud competitiva de València Basket després de remuntar catorze punts i fregar la victòria davant Baskonia abans d'un decisiu dol d'Eurolliga.

Segon PCR negatiu descarta ara com ara hantavirus en la dona aïllada a Alacant

La dona aïllada en un hospital d'Alacant per sospita de hantavirus ha donat negatiu en una segona PCR, encara que Sanitat manté l'aïllament i repetirà la prova en 48 hores.

El Baskonia assalta el Roig Arena i s’enganxa a la lluita per la zona alta

El Baskonia es va imposar 86-88 al València Basket en el Roig Arena després d'un dol ple d'alternatives, aprofitant el desgast europeu del quadre taronja malgrat la remuntada final local.

Gayá reivindica al València després de guanyar en San Mamés: hem demostrat que no ens rendim

José Luis Gayá celebra el triomf del València en San Mamés, destaca que l'equip no es rendix i defén a Hugo Duro i Dimitrievski després d'un partit clau per a aconseguir els 42 punts en LaLiga.

Empat sense gols al descans en San Mamés després del penal fallat d’Hugo Duro i la lesió de Nico Williams

Athletic i València arriben al descans amb 0-0 en San Mamés després d'un penal al travesser d'Hugo Duro i la lesió muscular de Nico Williams, substituït per Iñaki.

Les llargues cues en les firmes coronen l’èxit de la 61 Fira del Llibre de València

La 61 Fira del Llibre de València tanca edició amb més d'un milió d'euros de facturació, augment d'expositors i llargues cues en les firmes, especialment d'autores juvenils.
Anuncios