23.7 C
València
Dilluns, 9 juny, 2025

Es dóna a conéixer part de la declaració de la víctima de l’agressió sexual múltiple de Callosa

 

Ahir es publicava una part del testimoni de la jove de 19 anys, víctima de l’agressió sexual grupal de Callosa d’en Sarrià (La Marina Baixa), a través del programa Espejo Público, d’Antena 3. El programa havia tingut accés a les paraules de la xica quan va declarar.

- Advertisement -Telegram València Diari

En una primera declaració, la víctima va comentar que la nit de Cap d’any havia eixit de festa amb uns familiars per la ciutat de Benidorm, en diversos locals de la zona. En eixe moment entra en contacte amb un dels xics, “estant encara amb ma tia em vaig trobar amb un dels xics. Ens vam saludar, ens vam felicitar l’any i vam seguir de festa cadascú pel seu costat”. La xica comentava que més tard es va trobar amb ell, i que el presumpte agressor li va preguntar que anava a fer després, mentre li deia que ell “anava a agafar unes botelles i que si jo volia drogar-me, ell tenia de tot”. La jove relatava que li va dir que no consumia drogues, i que ell li va presentar uns familiars. Posteriorment es va quedar una estona més amb sa tia i posteriorment va anar a buscar tabac amb una amiga a un bar tancat al públic, però on les van deixar passar. Dins estava el presumpte agressor. Una estona després l’amiga se’n va anar mentre que ella va decidir quedar-se de festa amb ells.

El programa televisiu comenta que posteriorment la xica es va tranquil·litzar, va pensar, i va decidir ampliar la seua declaració, amb nous records dels fets. La jove va concretar que eren quatre xics, i que es van dirigir junts al pis d’un home d’uns 60 anys, conegut de sa mare, motiu pel qual ella es va fiar. Una vegada allí “un dels xics em va preguntar per què mai acceptava tindre alguna cosa amb ell”. La jove li va dir que el veia com un amic, i van seguir parlant, de tatuatges, mentre dos dels xics li ensenyaven els seus, repartits pel cos. Van seguir bevent alcohol, i la jove intueix que serien les 2 del migdia, ja que el propietari de la casa se’n va anar a treballar.

Posteriorment ja recordava res més, fins que va despertar en l’hospital, “sense la meua jaqueta i amb la roba interior i el mono que duia a l’inrevés”. La xica afirma que cap dels xics li va fer cap proposta sexual i que ella no volia cap tipus de contacte sexual amb ells. En aquest sentit, “tinc clar que la roba no me la vaig llevar jo”. La declaració de la jove es tancava apuntant que “Tinc una imatge borrosa meua amb diversos xics damunt. Recorde que vaig aconseguir dir-los que em deixaren”.

Últimes notícies

Videojocs en línia: un caldo de cultiu per a l’assetjament sexual i conductes tòxiques

Un estudi revela que el 20% dels jugadors en línia patixen assetjament sexual, afectant especialment dones, comunitat LGBTQIA+ i jugadors majors.

Carlos Mazón exposarà en Les Corts la seua gestió de la DANA i la Conferència de Presidents

El president de la Generalitat, Carlos Mazón, compareixerà en Les Corts per a explicar la gestió de la DANA del 29 d'octubre i els resultats de l'última Conferència de Presidents a Barcelona.

35 Vespas Danyades per la DANA a València Troben Nova Llar a Valladolid

Una col·lecció de 35 motos clàssiques Vespa afectades per inundacions a València es traslladen a un museu a Valladolid. El projecte contempla una exposició i posterior restauració.

Aturs de taxis a València durant la nit de Sant Joan i tots els dissabtes de juliol per la política tarifària

La Federació del Taxi de València convoca aturs nocturns en protesta per la política tarifària. La vaga comença en la nit de Sant Joan i es repetirà tots els dissabtes de juliol.

Ciutadans col·laboren per a desencriptar carta del segle XVI dels Borgia i revelen secrets històrics

La col·laboració ciutadana va permetre desxifrar una carta encriptada del segle XVI vinculada a la família Borgia, revelant temes eclesiàstics i revolucions històriques.

Soledad Sevilla ingressa en la Reial Acadèmia de Belles Arts de Sant Ferran reflexionant sobre l’art i la bellesa

La pintora Soledad Sevilla s'incorpora a la Reial Acadèmia de Sant Ferran amb un discurs que destaca l'art com a experiència estètica i el compromís amb la bellesa transformadora.

Compromís decidix el seu futur dins del grup parlamentari Sumar després de desacords interns

Compromís es reunix per a decidir si continua en el grup Sumar en el Congrés després de desacords sobre la comissió d'investigació de la dana d'octubre.

El català en Valéncia fomenta el castellà

El català a València és més que una llengua; és una part essencial de la nostra identitat. Coneix els desafiaments actuals.