Es dóna a conéixer part de la declaració de la víctima de l’agressió sexual múltiple de Callosa

 

Ahir es publicava una part del testimoni de la jove de 19 anys, víctima de l’agressió sexual grupal de Callosa d’en Sarrià (La Marina Baixa), a través del programa Espejo Público, d’Antena 3. El programa havia tingut accés a les paraules de la xica quan va declarar.

En una primera declaració, la víctima va comentar que la nit de Cap d’any havia eixit de festa amb uns familiars per la ciutat de Benidorm, en diversos locals de la zona. En eixe moment entra en contacte amb un dels xics, «estant encara amb ma tia em vaig trobar amb un dels xics. Ens vam saludar, ens vam felicitar l’any i vam seguir de festa cadascú pel seu costat». La xica comentava que més tard es va trobar amb ell, i que el presumpte agressor li va preguntar que anava a fer després, mentre li deia que ell «anava a agafar unes botelles i que si jo volia drogar-me, ell tenia de tot». La jove relatava que li va dir que no consumia drogues, i que ell li va presentar uns familiars. Posteriorment es va quedar una estona més amb sa tia i posteriorment va anar a buscar tabac amb una amiga a un bar tancat al públic, però on les van deixar passar. Dins estava el presumpte agressor. Una estona després l’amiga se’n va anar mentre que ella va decidir quedar-se de festa amb ells.

El programa televisiu comenta que posteriorment la xica es va tranquil·litzar, va pensar, i va decidir ampliar la seua declaració, amb nous records dels fets. La jove va concretar que eren quatre xics, i que es van dirigir junts al pis d’un home d’uns 60 anys, conegut de sa mare, motiu pel qual ella es va fiar. Una vegada allí «un dels xics em va preguntar per què mai acceptava tindre alguna cosa amb ell». La jove li va dir que el veia com un amic, i van seguir parlant, de tatuatges, mentre dos dels xics li ensenyaven els seus, repartits pel cos. Van seguir bevent alcohol, i la jove intueix que serien les 2 del migdia, ja que el propietari de la casa se’n va anar a treballar.

Posteriorment ja recordava res més, fins que va despertar en l’hospital, “sense la meua jaqueta i amb la roba interior i el mono que duia a l’inrevés». La xica afirma que cap dels xics li va fer cap proposta sexual i que ella no volia cap tipus de contacte sexual amb ells. En aquest sentit, «tinc clar que la roba no me la vaig llevar jo». La declaració de la jove es tancava apuntant que «Tinc una imatge borrosa meua amb diversos xics damunt. Recorde que vaig aconseguir dir-los que em deixaren».

Últimes notícies

Mor un motorista en un avançament antireglamentari en la N-332 a Santa Pola

Un motorista de 61 anys ha mort esta matinada en la N-332, a Santa Pola, després d’un avançament antireglamentari i de ser atropellat per un segon vehicle. Els altres conductors han resultat il·lesos i tres acompanyants han patit ferides lleus.

Cultura reunirà les autonomies i la Policia per l’onada de robatoris en museus

Cultura ha convocat per a la setmana que ve una reunió amb les comunitats autònomes i la Policia Nacional per a abordar l’augment de robatoris en museus amb col·leccions d’or i metalls preciosos, després dels furts a Badajoz, Albacete i Villena.

‘Libre’, la comèdia romàntica que acosta l’univers de Nino Bravo a una nova generació

‘Libre’ és una comèdia romàntica de superació i tendresa que ret homenatge a Nino Bravo a través d’un jove perdut, la música i una història contemporània rodada a Alfafar, València, Madrid i Màlaga. El film, dirigit per David Serrano i amb Alberto San Juan com a ‘àngel de la guarda’, s’estrenarà en 2027.

Mor als 63 anys l’actor valencià i exagent local Paco Sarro

L’actor valencià Paco Sarro, conegut pel paper de Ferri en la sèrie 'L'Alqueria Blanca' i exagent de la Policia Local de València, ha mort als 63 anys.

Noves jornades de parada a Ford Almussafes en setembre i octubre

La comissio de seguiment de l ERTE-RED a Ford Almussafes ha fixat noves jornades de parada de la produccio en les plantes de motors i vehicles durant setembre i octubre. Sindicats i empresa tornaran a reunir-se per a negociar dimarts a la vesprada.

STEPV convoca per al 12 de setembre la primera manifestació educativa del curs 2026-27

El sindicat STEPV ha convocat per al dissabte 12 de setembre la primera manifestació educativa del curs 2026-27, amb marxes a Alacant, València i Castelló de la Plana com a continuïtat de les mobilitzacions del curs passat.

Presó per a un home que va maltractar i va tancar amb clau la seua nòvia menor a Manises

La Audiencia Provincial de Valencia ha imposat un any i nou mesos de presó a un home de 29 anys per maltractar, amenaçar i tancar amb clau la seua parella, una menor de 15 anys que vivia en un centre de menors. La jove, que va poder escapar una setmana després, pateix ara un síndrome ansioso depressiu i rep tractament psicològic i farmacològic.

Compromís exigeix saber quan es va avisar la Generalitat del risc de robatoris en museus

Àgueda Micó ha registrat al Congrés diverses preguntes per aclarir quan va rebre el Govern l alerta d Europol sobre robatoris en museus i quan la va traslladar a la Generalitat, arran del robatori del Tresor de Villena.