25.5 C
València
Dimecres, 9 juliol, 2025

Es dóna a conéixer part de la declaració de la víctima de l’agressió sexual múltiple de Callosa

 

Ahir es publicava una part del testimoni de la jove de 19 anys, víctima de l’agressió sexual grupal de Callosa d’en Sarrià (La Marina Baixa), a través del programa Espejo Público, d’Antena 3. El programa havia tingut accés a les paraules de la xica quan va declarar.

- Advertisement -Telegram València Diari

En una primera declaració, la víctima va comentar que la nit de Cap d’any havia eixit de festa amb uns familiars per la ciutat de Benidorm, en diversos locals de la zona. En eixe moment entra en contacte amb un dels xics, “estant encara amb ma tia em vaig trobar amb un dels xics. Ens vam saludar, ens vam felicitar l’any i vam seguir de festa cadascú pel seu costat”. La xica comentava que més tard es va trobar amb ell, i que el presumpte agressor li va preguntar que anava a fer després, mentre li deia que ell “anava a agafar unes botelles i que si jo volia drogar-me, ell tenia de tot”. La jove relatava que li va dir que no consumia drogues, i que ell li va presentar uns familiars. Posteriorment es va quedar una estona més amb sa tia i posteriorment va anar a buscar tabac amb una amiga a un bar tancat al públic, però on les van deixar passar. Dins estava el presumpte agressor. Una estona després l’amiga se’n va anar mentre que ella va decidir quedar-se de festa amb ells.

El programa televisiu comenta que posteriorment la xica es va tranquil·litzar, va pensar, i va decidir ampliar la seua declaració, amb nous records dels fets. La jove va concretar que eren quatre xics, i que es van dirigir junts al pis d’un home d’uns 60 anys, conegut de sa mare, motiu pel qual ella es va fiar. Una vegada allí “un dels xics em va preguntar per què mai acceptava tindre alguna cosa amb ell”. La jove li va dir que el veia com un amic, i van seguir parlant, de tatuatges, mentre dos dels xics li ensenyaven els seus, repartits pel cos. Van seguir bevent alcohol, i la jove intueix que serien les 2 del migdia, ja que el propietari de la casa se’n va anar a treballar.

Posteriorment ja recordava res més, fins que va despertar en l’hospital, “sense la meua jaqueta i amb la roba interior i el mono que duia a l’inrevés”. La xica afirma que cap dels xics li va fer cap proposta sexual i que ella no volia cap tipus de contacte sexual amb ells. En aquest sentit, “tinc clar que la roba no me la vaig llevar jo”. La declaració de la jove es tancava apuntant que “Tinc una imatge borrosa meua amb diversos xics damunt. Recorde que vaig aconseguir dir-los que em deixaren”.

Últimes notícies

Thierno Barry s’acomiada del Vila-real abans del seu esperat traspàs a l’Everton anglés

Thierno Barry s'acomiada del Vila-real després d'una temporada destacada i es prepara per a un traspàs pròxim als 32 milions d'euros a l'Everton. El davanter agraïx el suport rebut i destaca la seua evolució sota l'entrenador Marcelino.

Controlen l’incendi que va obligar a desallotjar cent vivendes en l’avinguda de València

Bombers controlen un incendi en un comerç de l'avinguda del Port a València que va obligar a desallotjar un centenar de vivendes. Catorze persones van ser ateses per inhalació de fum.

Denuncien desaparició de 20 vehicles sinistrats per la dana a València i possible comerç il·legal de peces

L'Associació Damnificats Dana Horta Sud-València denuncia davant la justícia la desaparició o sostracció d'una vintena de vehicles danyats per la dana de València. S'investiga una possible comercialització il·legal de peces i la falta de control dels ajuntaments.

Incendi en un comerç de València afecta una poma sencera i deixa onze persones ateses per fum

Un incendi en una botiga de l'Avinguda del Port a València va generar un intens fum que va afectar un centenar de vivendes. Onze persones van rebre atenció mèdica per inhalació de fum, amb danys materials significatius i evacuacions.

El president de Banc Sabadell descarta èxit de l’opa de BBVA sense canvis en les seues condicions

Josep Oliu, president del Banc Sabadell, assegura que l'opa llançada per BBVA no tindrà èxit si no es modifiquen les condicions actuals, considerant l'oferta poc atractiva per als accionistes.

Vila-real inicia proves mèdiques i es prepara per a la pretemporada amb intensos entrenaments

El Vila-real avança en les seues proves físiques i mèdiques i té previst iniciar entrenaments este dijous a la seua ciutat esportiva, preparant una pretemporada amb diversos partits internacionals.

Quatre milions per a rehabilitar l’Escola de Capatassos Agrícoles de Catarroja després dels danys provocats per la DANA

La Diputació de València i Fundació Iberdrola destinaran quatre milions d'euros a la rehabilitació de l'Escola de Capatassos Agrícoles de Catarroja, afectada greument per la DANA. El projecte inclourà restauració, modernització i mesures sostenibles en esta institució educativa situada al Parc Natural de l'Albufera.

Pedro Martínez, convidat per Jordi Fernández a la prèvia de la lliga d’estiu NBA amb els Nets

Pedro Martínez, entrenador del València Basket, assistix a la preparació de la lliga d'estiu NBA amb els Nets de Brooklyn, convidat pel tècnic Jordi Fernández, pioner espanyol en l'NBA.