Es dóna a conéixer part de la declaració de la víctima de l’agressió sexual múltiple de Callosa

 

Ahir es publicava una part del testimoni de la jove de 19 anys, víctima de l’agressió sexual grupal de Callosa d’en Sarrià (La Marina Baixa), a través del programa Espejo Público, d’Antena 3. El programa havia tingut accés a les paraules de la xica quan va declarar.

En una primera declaració, la víctima va comentar que la nit de Cap d’any havia eixit de festa amb uns familiars per la ciutat de Benidorm, en diversos locals de la zona. En eixe moment entra en contacte amb un dels xics, «estant encara amb ma tia em vaig trobar amb un dels xics. Ens vam saludar, ens vam felicitar l’any i vam seguir de festa cadascú pel seu costat». La xica comentava que més tard es va trobar amb ell, i que el presumpte agressor li va preguntar que anava a fer després, mentre li deia que ell «anava a agafar unes botelles i que si jo volia drogar-me, ell tenia de tot». La jove relatava que li va dir que no consumia drogues, i que ell li va presentar uns familiars. Posteriorment es va quedar una estona més amb sa tia i posteriorment va anar a buscar tabac amb una amiga a un bar tancat al públic, però on les van deixar passar. Dins estava el presumpte agressor. Una estona després l’amiga se’n va anar mentre que ella va decidir quedar-se de festa amb ells.

El programa televisiu comenta que posteriorment la xica es va tranquil·litzar, va pensar, i va decidir ampliar la seua declaració, amb nous records dels fets. La jove va concretar que eren quatre xics, i que es van dirigir junts al pis d’un home d’uns 60 anys, conegut de sa mare, motiu pel qual ella es va fiar. Una vegada allí «un dels xics em va preguntar per què mai acceptava tindre alguna cosa amb ell». La jove li va dir que el veia com un amic, i van seguir parlant, de tatuatges, mentre dos dels xics li ensenyaven els seus, repartits pel cos. Van seguir bevent alcohol, i la jove intueix que serien les 2 del migdia, ja que el propietari de la casa se’n va anar a treballar.

Posteriorment ja recordava res més, fins que va despertar en l’hospital, “sense la meua jaqueta i amb la roba interior i el mono que duia a l’inrevés». La xica afirma que cap dels xics li va fer cap proposta sexual i que ella no volia cap tipus de contacte sexual amb ells. En aquest sentit, «tinc clar que la roba no me la vaig llevar jo». La declaració de la jove es tancava apuntant que «Tinc una imatge borrosa meua amb diversos xics damunt. Recorde que vaig aconseguir dir-los que em deixaren».

Últimes notícies

Jaime Pradilla assumix la derrota davant el Reial Madrid i reivindica la temporada del València Basket

Jaime Pradilla lamenta l'eliminació del València Basket davant el Reial Madrid en semifinals de l'Eurolliga, però defén l'any de l'equip i confia que prompte puguen sentir-se orgullosos del seu recorregut.

Scariolo destaca la resiliència del Reial Madrid després de reinventar-se rumb a la final d’Eurolliga

Sergio Scariolo subratlla que el Reial Madrid ha hagut de reinventar el seu joc per les baixes interiors i ressalta la resiliència de l'equip abans de la final d'Eurolliga davant Olympiacos.

Scariolo descarta a Usman Garuba per a la final de l’Eurolliga després de lesionar-se davant el València

Usman Garuba es lesiona en la semifinal de l'Eurolliga davant el València Basket i Sergio Scariolo confirma que el pivot del Reial Madrid queda descartat per a la final contra el Olympiacos.

Hezonja llança un missatge d’optimisme abans de la final de l’Eurolliga

Mario Hezonja es mostra convençut de les opcions del Reial Madrid en la final de l'Eurolliga davant Olympiacos i demana confiança malgrat l'esglai per la lesió de Garuba.

Pedro Martínez lamenta l’eliminació del València Basket davant el Reial Madrid en l’Eurolliga

Pedro Martínez va reconéixer que al València Basket li haguera agradat competir millor en la semifinal de la Final a Quatre, després de caure amb claredat davant un Reial Madrid al qual va considerar just vencedor.

El Reial Madrid atropella al València i se cita amb el Olympiacos en la final de l’Eurolliga

El Reial Madrid va derrotar al València Basket per 90-105 en la Final Four de l'Eurolliga i jugarà la final davant el Olympiacos, després de firmar al costat del conjunt taronja la mitat més anotadora d'este segle en una semifinal.

Francisco Camps arranca la seua campanya per a liderar el PPCV amb la promesa de recuperar el govern

Francisco Camps dona per iniciada la carrera cap al congrés regional del PPCV i s'oferix a liderar de nou el partit amb el compromís d'aconseguir una majoria absoluta en 2027.

Extingit l’incendi a l’Hospital de Torrevieja després de deixar dos ferits greus

L'incendi declarat en la segona planta de l'Hospital de Torrevieja s'ha donat per extingit després de causar un treballador en l'UCI per inhalació de fum i un altre pacient amb cremades greus traslladat a València.