11.4 C
València
Dissabte, 10 gener, 2026

Es dóna a conéixer part de la declaració de la víctima de l’agressió sexual múltiple de Callosa

 

Ahir es publicava una part del testimoni de la jove de 19 anys, víctima de l’agressió sexual grupal de Callosa d’en Sarrià (La Marina Baixa), a través del programa Espejo Público, d’Antena 3. El programa havia tingut accés a les paraules de la xica quan va declarar.

En una primera declaració, la víctima va comentar que la nit de Cap d’any havia eixit de festa amb uns familiars per la ciutat de Benidorm, en diversos locals de la zona. En eixe moment entra en contacte amb un dels xics, “estant encara amb ma tia em vaig trobar amb un dels xics. Ens vam saludar, ens vam felicitar l’any i vam seguir de festa cadascú pel seu costat”. La xica comentava que més tard es va trobar amb ell, i que el presumpte agressor li va preguntar que anava a fer després, mentre li deia que ell “anava a agafar unes botelles i que si jo volia drogar-me, ell tenia de tot”. La jove relatava que li va dir que no consumia drogues, i que ell li va presentar uns familiars. Posteriorment es va quedar una estona més amb sa tia i posteriorment va anar a buscar tabac amb una amiga a un bar tancat al públic, però on les van deixar passar. Dins estava el presumpte agressor. Una estona després l’amiga se’n va anar mentre que ella va decidir quedar-se de festa amb ells.

El programa televisiu comenta que posteriorment la xica es va tranquil·litzar, va pensar, i va decidir ampliar la seua declaració, amb nous records dels fets. La jove va concretar que eren quatre xics, i que es van dirigir junts al pis d’un home d’uns 60 anys, conegut de sa mare, motiu pel qual ella es va fiar. Una vegada allí “un dels xics em va preguntar per què mai acceptava tindre alguna cosa amb ell”. La jove li va dir que el veia com un amic, i van seguir parlant, de tatuatges, mentre dos dels xics li ensenyaven els seus, repartits pel cos. Van seguir bevent alcohol, i la jove intueix que serien les 2 del migdia, ja que el propietari de la casa se’n va anar a treballar.

Posteriorment ja recordava res més, fins que va despertar en l’hospital, “sense la meua jaqueta i amb la roba interior i el mono que duia a l’inrevés”. La xica afirma que cap dels xics li va fer cap proposta sexual i que ella no volia cap tipus de contacte sexual amb ells. En aquest sentit, “tinc clar que la roba no me la vaig llevar jo”. La declaració de la jove es tancava apuntant que “Tinc una imatge borrosa meua amb diversos xics damunt. Recorde que vaig aconseguir dir-los que em deixaren”.

Últimes notícies

El València perdona a l’Elx en una primera part marcada per les molèsties físiques (0-0)

El València va ser superior però va fallar en la definició i va marxar 0-0 al descans davant l'Elx a Mestalla. Thierry es va retirar amb molèsties i Dimitrievski va seguir després de ser atés.

Mestalla guarda un minut de silenci per Fernando Martín i la seua família

Mestalla va guardar un minut de silenci abans del València-Elx en record de Fernando Martín i la seua família, morts en un naufragi a Indonèsia. L'homenatge va incloure a Enrique Collar

Pedro Martínez demana calma després de dos derrotes seguides del València Basket

El tècnic del València Basket va demanar calma després de caure davant Unicaja pocs dies després de la derrota en Eurolliga davant el Mònaco i va defendre l'esforç de l'equip.

70-76: Unicaja trenca la imbatibilidad del Roig Arena amb un Audige decisiu

Unicaja es va imposar 70-76 a València Basket amb 20 punts de Chase Audige, que va jugar en una nit molt emotiva. L'equip malagueny va canviar el partit després del descans i va ser el primer a guanyar en el nou Roig Arena en la acb.

70-76: El València s’apaga i cedix l’invicte del Roig Arena davant un Unicaja guiat per Audige

Unicaja es va emportar un triomf de prestigi en el Roig Arena (70-76) amb un Audige determinant i un València penalitzat pel seu desencert exterior. Va ser la primera derrota local en el nou pavelló en la acb.

Moleiro i Gerard Moreno desmunten a l’Alabés amb un 3-1

El Vila-real es va imposar 3-1 a l'Alabés després d'una primera part embossada. Moleiro va obrir el marcador i va assistir a Mikautadze; Gerard Moreno va firmar el segon.

Moleiro i Gerard Moreno lideren el 3-1 del Vila-real davant l’Alabés

El Vila-real s'imposa 3-1 a l'Alabés en La Ceràmica amb un gol i una assistència de Moleiro i l'impacte immediat de Gerard Moreno. Mikautadze va tancar el compte i Toni Martínez va maquillar el marcador.

L’Ajuntament d’Alberic trasllada a la Guàrdia Civil conductes d’assetjament a menors en xarxes

L'Ajuntament d'Alberic ha informat la Guàrdia Civil i als centres educatius de conductes en xarxes que afecten menors. Advertix de possibles conseqüències legals i demana implicació familiar.