Kike Mateu, el periodista valencià infectat amb coronavirus en Milà, rep l’alta

Kike Mateu, el periodista valencià infectat en Milà de coronavirus

Kike Mateu ha rebut l’alta este diumenge | Twitter

 

Kike Mateu, el periodista deportiu valencià que s’infectà de coronavirus en Milà, ha rebut l‘alta hospitalària este mateix diumenge. D’esta manera ho ha anunciat ell mateix a través de les xarxes socials, com si d’un partit de futbol es tractara.

 

Mateu, que es trobava ingressat en l’Hospital Clínic de València des de fa 25 dies, ha narrat el moment en què li han donat l’alta a través de Twitter: «Coronavirus. Dia 25. Segona part de la pròrroga. Minut 116′ de la final. Entra el metge en la meua habitació, em mira i dispara. Marca Iniesta. He donat el segon negatiu. Acaba el partit. Me’n vaig a casa. La bogeria. Som campions. Hui ho celebre jo, demà tu i prompte tots».

 

El periodista també ha aprofitat per a agrair al personal sanitari el seu tracte durant el seu ingrés: «Han sigut molts dies i amb els seus mals moments. No ha sigut fàcil, però m’heu cuidat com si foreu la meua família. Mai vos ho podré agrair el suficient. Però sempre ix el sol. És hora, llàgrimes d’emoció, de per fi dir-te adeu. Fins sempre», ha conclòs.

 

 

 

Últimes notícies

Vint ferits lleus en la Cordà i la Recordà de Paterna

La Cordà pirotècnica i la posterior Recordà de Paterna han deixat esta matinada vint ferits lleus, menys que en l’edició anterior. L’acte, amb 70.000 coets llançats en menys de vint minuts, ha mantingut la tradició de més de dos segles.

La hostaleria de València exigix ajudes urgents per l’impacte de l’incendi d’El Saler

Les organitzacions de restauració de València reclamen un pla extraordinari d’ajudes per a compensar les pèrdues pels desallotjaments, tancaments i cancel·lacions provocats per l’incendi d’El Saler. Les patronals demanen ajudes directes, bonificacions fiscals i campanyes de promoció turística per a reactivar la zona.

Deting per traure quasi 5.700 euros del compte del seu veí de 83 anys a la Salzadella

La Guàrdia Civil de Sant Mateu ha detingut un home de 63 anys acusat de buidar 5.690 euros del compte bancari del seu veí malalt, de 83 anys, a la Salzadella, aprofitant-se de la confiança i de l’accés al seu domicili.

Baldoví insta a accelerar un front electoral a l’esquerra del PSPV

Joan Baldoví reclama accelerar un acord per a una candidatura única a l’esquerra del PSPV-PSOE a la Comunitat Valenciana i anuncia recursos i iniciatives de Compromís contra les polítiques del Consell de PP i Vox.

Detingut per calar foc a una vivenda d’Anna i deixar veïns i guàrdies ferits

La Guàrdia Civil ha detingut un home de 36 anys per un incendi provocat en una vivenda d’Anna el 23 d’agost, que ha causat ferits per fum i cremades entre veïns i agents.

Trenta-nou vivendes públiques a València per a jóvens amb dificultats d’accés a un pis

L’Ajuntament de València ha adjudicat 39 vivendes de protecció pública a Patraix a persones menors de 45 anys amb forts problemes per accedir al lloguer privat. Les famílies seleccionades presenten alts nivells de vulnerabilitat i un llarg arrelament a la ciutat.

Més policia al Postiguet d’Alacant per frenar furts a banyistes

La Policia Nacional ha reforçat la vigilància a la platja del Postiguet d’Alacant per previndre furts a banyistes i ha resolt diversos casos este estiu. El cos policial ofereix també consells bàsics per reduir el risc de robatoris a la sorra.

La Rambleta acollirà ‘20:11 Memòria i justícia’ amb científics i víctimes de la DANA

La Rambleta acollirà el 18 de setembre la jornada ‘20:11 Memòria i justícia’, amb científics, col·lectius socials i víctimes de la DANA que va causar 231 morts.