16.3 C
València
Dijous, 19 febrer, 2026

Kike Mateu, el periodista valencià infectat amb coronavirus en Milà, rep l’alta

Kike Mateu, el periodista valencià infectat en Milà de coronavirus

Kike Mateu ha rebut l’alta este diumenge | Twitter

 

Kike Mateu, el periodista deportiu valencià que s’infectà de coronavirus en Milà, ha rebut l‘alta hospitalària este mateix diumenge. D’esta manera ho ha anunciat ell mateix a través de les xarxes socials, com si d’un partit de futbol es tractara.

 

Mateu, que es trobava ingressat en l’Hospital Clínic de València des de fa 25 dies, ha narrat el moment en què li han donat l’alta a través de Twitter: «Coronavirus. Dia 25. Segona part de la pròrroga. Minut 116′ de la final. Entra el metge en la meua habitació, em mira i dispara. Marca Iniesta. He donat el segon negatiu. Acaba el partit. Me’n vaig a casa. La bogeria. Som campions. Hui ho celebre jo, demà tu i prompte tots».

 

El periodista també ha aprofitat per a agrair al personal sanitari el seu tracte durant el seu ingrés: «Han sigut molts dies i amb els seus mals moments. No ha sigut fàcil, però m’heu cuidat com si foreu la meua família. Mai vos ho podré agrair el suficient. Però sempre ix el sol. És hora, llàgrimes d’emoció, de per fi dir-te adeu. Fins sempre», ha conclòs.

 

 

 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El vent suspén el trànsit ferroviari entre Catalunya i la Comunitat Valenciana: quatre trens afectats

El tancament entre 11.00 i 16.00 per ratxes molt fortes afecta a tres Euromed i un Intercity en el corredor entre Catalunya i la Comunitat Valenciana. Renfe permet canvis i anul·lacions sense cost.

Detinguts 19 jóvens, 18 menors, per robatoris amb violència i lesions a València

La Policia Nacional ha detingut a 19 jóvens, 18 d'ells menors, per deu robatoris amb violència i dos delictes de lesions en el districte de Trànsits de València. Actuaven en grup amb una violència desmesurada i van arribar a usar armes blanques; la investigació continua oberta.

Desmantellat un punt de venda de drogues al costat d’un saló d’apostes a Guardamar

Un home de 40 anys ha sigut detingut després de desmantellar-se un punt de venda de cocaïna i MDMA al costat d'un saló d'apostes a Guardamar. Es van confiscar drogues, material de tall i útils de dosificat; el jutjat va decretar la seua llibertat amb mesures cautelars.

El vent deixa ratxes de 117 km/h a Alcoi i hi ha avís taronja a Castelló

Les ratxes més intenses s'han mesurat a Alcoi, amb 117 km/h, i s'han registrat valors molt alts a Ayora, Xert, La Torre de les Maçanes i Buñol. Aemet manté avisos per vent este dijous a Castelló, amb nivell taronja a l'interior nord.

Agents dels EUA i el Canadà descobrixen la joia amagada de la Costa Blanca

Una quinzena d'agents dels EUA i el Canadà recorre durant tres dies la Costa Blanca per a conéixer la seua oferta de golf, gastronomia i cultura. L'objectiu és posicionar el destí a Amèrica del Nord i tancar aliances comercials.

Tancament temporal del trànsit de trens entre Catalunya i Comunitat Valenciana per fort vent

El trànsit ferroviari entre Catalunya i la Comunitat Valenciana romandrà tancat d'11.00 a 16.00 per ratxes molt fortes de vent. Adif ha avisat de possibles canvis segons evolucione el temps.

El detingut per l’assassinat de la seua exmuller i filla a Xilxes passarà demà a disposició judicial

L'arrestat, inicialment detingut per infringir una orde d'allunyament, afronta la imputació per dos assassinats. Les diligències seguixen sota secret i s'analitzen les cambres municipals.

Vent protagonista hui en la Comunitat Valenciana, amb baixada de temperatures i cels buidats

Ratxes molt fortes assotaran les tres províncies amb cel poc nuvolós o buidat i un descens de les màximes. Demà pujaran a l'interior i la mar continuarà mogut.