Kike Mateu, el periodista valencià infectat amb coronavirus en Milà, rep l’alta

Kike Mateu, el periodista valencià infectat en Milà de coronavirus

Kike Mateu ha rebut l’alta este diumenge | Twitter

 

Kike Mateu, el periodista deportiu valencià que s’infectà de coronavirus en Milà, ha rebut l‘alta hospitalària este mateix diumenge. D’esta manera ho ha anunciat ell mateix a través de les xarxes socials, com si d’un partit de futbol es tractara.

 

Mateu, que es trobava ingressat en l’Hospital Clínic de València des de fa 25 dies, ha narrat el moment en què li han donat l’alta a través de Twitter: «Coronavirus. Dia 25. Segona part de la pròrroga. Minut 116′ de la final. Entra el metge en la meua habitació, em mira i dispara. Marca Iniesta. He donat el segon negatiu. Acaba el partit. Me’n vaig a casa. La bogeria. Som campions. Hui ho celebre jo, demà tu i prompte tots».

 

El periodista també ha aprofitat per a agrair al personal sanitari el seu tracte durant el seu ingrés: «Han sigut molts dies i amb els seus mals moments. No ha sigut fàcil, però m’heu cuidat com si foreu la meua família. Mai vos ho podré agrair el suficient. Però sempre ix el sol. És hora, llàgrimes d’emoció, de per fi dir-te adeu. Fins sempre», ha conclòs.

 

 

 

Últimes notícies

Fortes tempestes al nord d’Alacant i pluja feble a la zona de l’incendi de Tírig

Les pluges de la vesprada han deixat més de 50 litres per metre quadrat en punts d’Alacant i tempestes ara al nord de Castelló, amb pluja feble sobre la zona de l’incendi forestal de Tírig, ja estabilitzat.

Controlat l’incendi de Jalance i estabilitzat el d’Enguera després d’una evolució favorable

L’incendi forestal declarat a Jalance ja està controlat i el d’Enguera es troba estabilitzat, després d’unes hores de treball intens dels bombers i amb el suport de mitjans aeris.

El fort temporal causa danys materials a l’Alcoià i altres comarques d’Alacant

Els bombers del Consorci Provincial d’Alacant han fet 37 intervencions per forts vents i tempestes, amb Alcoy com a municipi més afectat. El temporal ha causat danys materials en tendals, teulades, cablejats i arbrat, així com problemes de circulació.

Tempestes molt intenses amb pedra i ratxes violentes en l’interior d’Alacant i València

L’interior nord d’Alacant i el sud de València han registrat esta vesprada tempestes molt breus però intenses, amb pedra i ratxes de vent que han arribat als 116 km/h a Villena.

El foc de Tírig queda estabilitzat després de cremar 810 hectàrees

L’incendi forestal declarat divendres a Tírig ha quedat estabilitzat este dilluns de vesprada, després d’afectar 810 hectàrees entre Tírig i Catí. Les persones desallotjades ja poden tornar a casa i la UME comença el repliegue cap a Bétera.

El València CF afegix un amistós contra el Teruel per l’ajornament de LaLiga

El València CF ha programat un nou amistós davant el Teruel este dimecres 12 d’agost a Paterna, després que s’haja retardat una setmana el seu debut en LaLiga davant el Betis. L’equip de Carlos Corberán aprofitarà així per sumar minuts i arribar amb més ritme a l’estrena oficial contra el Celta a Mestalla.

Condemna per l’agressió homòfoba a Benialí i suport a les menors atacades

La vicepresidenta Susana Camarero ha condemnat l’agressió homòfoba patida per diverses menors a Benialí, a la Vall de Gallinera, i ha oferit suport institucional, atenció especialitzada i acompanyament a les joves i a les seues famílies.

Els veïns de Catí desallotjats per l’incendi ja poden tornar a casa

Els veïns de Catí evacuats per l’incendi forestal han pogut tornar hui a les seues vivendes després de la bona evolució de l’extinció. La Generalitat recomana el retorn abans de les 17.00 hores per l’arribada de tempestes fortes a l’interior de Castelló i València.