Kike Mateu, el periodista valencià infectat amb coronavirus en Milà, rep l’alta

Kike Mateu, el periodista valencià infectat en Milà de coronavirus

Kike Mateu ha rebut l’alta este diumenge | Twitter

 

Kike Mateu, el periodista deportiu valencià que s’infectà de coronavirus en Milà, ha rebut l‘alta hospitalària este mateix diumenge. D’esta manera ho ha anunciat ell mateix a través de les xarxes socials, com si d’un partit de futbol es tractara.

 

Mateu, que es trobava ingressat en l’Hospital Clínic de València des de fa 25 dies, ha narrat el moment en què li han donat l’alta a través de Twitter: «Coronavirus. Dia 25. Segona part de la pròrroga. Minut 116′ de la final. Entra el metge en la meua habitació, em mira i dispara. Marca Iniesta. He donat el segon negatiu. Acaba el partit. Me’n vaig a casa. La bogeria. Som campions. Hui ho celebre jo, demà tu i prompte tots».

 

El periodista també ha aprofitat per a agrair al personal sanitari el seu tracte durant el seu ingrés: «Han sigut molts dies i amb els seus mals moments. No ha sigut fàcil, però m’heu cuidat com si foreu la meua família. Mai vos ho podré agrair el suficient. Però sempre ix el sol. És hora, llàgrimes d’emoció, de per fi dir-te adeu. Fins sempre», ha conclòs.

 

 

 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Espí derroca la muralla de Sivera amb un doblet i manté visca l’esperança del Llevant

Carlos Espí va firmar dos gols en el 88 i el 96 per a tombar a l'Alabés, amb deu des del 60. Sivera va sostindre als visitants i el Llevant va tallar la seua ratxa de cinc sense guanyar.

Castro i Coudet mantenen la base en el Llevant-Alabés

Els dos entrenadors a penes toquen els seus onces per al dol del divendres en el Ciutat de València: tornen Raghouber i Moreno; entren Pacheco i Aleñá.

Fàtima Diame conquesta el seu octau títol de longitud amb un últim salt de 6,62

La valenciana es va imposar a Irati Mitxelena amb un últim intent de 6,62 m en els Nacionals sota sostre de València. Va firmar la seua millor marca de l'any i va quedar a 3 cm de la mínima per a Torun.

Fàtima Diame es corona amb el seu octau títol de longitud després d’un últim salt de 6,62 m

Fàtima Diame es va proclamar campiona d'Espanya indoor per octava vegada amb un últim salt de 6,62 m que va desbancar a Irati Mitxelena. Es va quedar a 3 cm de la mínima per a Torun.

Educació autoritza que el 16 de març siga no lectiu a Alboraia, Sagunt, Almàssera i Benifaió

La Conselleria d'Educació ha autoritzat que el dilluns 16 de març no siga lectiu a Alboraia, Sagunt, Almàssera i Benifaió per les Falles. La decisió s'emmarca en les excepcions del calendari escolar.

Fàtima Diame conquesta el seu octau or en longitud amb un últim salt de 6,62 m

La valenciana es va imposar en els Nacionals de pista coberta amb 6,62 m en la seua última temptativa després del 6,54 de Irati Mitxelena. Va firmar la seua millor marca de l'any i va quedar a 3 cm de la mínima per al Mundial de Torun.

L’alcalde de Manises rep l’alta una setmana després de l’infart

Javier Mansilla ha rebut l'alta després d'una evolució mèdica favorable i continuarà la recuperació a casa. El primer tinent d'alcalde assumix les funcions.

El Consell ha aprovat a València el primer Enclavament Tecnològic Urbà de la Comunitat

El Consell ha aprovat la classificació definitiva del '46 València Mediterranean Tech Hub', una àrea de 74.000 m² en la Marina, amb avantatges fiscals i tràmits àgils. L'enclavament busca concentrar empreses i talent per a atraure inversió i reforçar la innovació i la sostenibilitat.