Kike Mateu, el periodista valencià infectat amb coronavirus en Milà, rep l’alta

Kike Mateu, el periodista valencià infectat en Milà de coronavirus

Kike Mateu ha rebut l’alta este diumenge | Twitter

 

Kike Mateu, el periodista deportiu valencià que s’infectà de coronavirus en Milà, ha rebut l‘alta hospitalària este mateix diumenge. D’esta manera ho ha anunciat ell mateix a través de les xarxes socials, com si d’un partit de futbol es tractara.

 

Mateu, que es trobava ingressat en l’Hospital Clínic de València des de fa 25 dies, ha narrat el moment en què li han donat l’alta a través de Twitter: «Coronavirus. Dia 25. Segona part de la pròrroga. Minut 116′ de la final. Entra el metge en la meua habitació, em mira i dispara. Marca Iniesta. He donat el segon negatiu. Acaba el partit. Me’n vaig a casa. La bogeria. Som campions. Hui ho celebre jo, demà tu i prompte tots».

 

El periodista també ha aprofitat per a agrair al personal sanitari el seu tracte durant el seu ingrés: «Han sigut molts dies i amb els seus mals moments. No ha sigut fàcil, però m’heu cuidat com si foreu la meua família. Mai vos ho podré agrair el suficient. Però sempre ix el sol. És hora, llàgrimes d’emoció, de per fi dir-te adeu. Fins sempre», ha conclòs.

 

 

 

Últimes notícies

Camps veu apetible competir amb Oltra a València però insistix a optar a la Generalitat

Francisco Camps considera molt atractiva una possible batalla electoral amb Mónica Oltra a València, però reafirma que el seu objectiu és liderar el PP valencià i optar a la presidència de la Generalitat.

Camps nega haver gastat 15.000 euros en gasolina i reclama una investigació

Francisco Camps sosté que el seu gasto anual en combustible amb cotxe oficial no supera els 4.000 euros i exigix aclarir qui va usar la targeta vinculada al seu vehicle.

Milers de docents omplin València per a exigir una educació pública, digna i en valencià

Milers de docents i estudiants es manifesten a València en una jornada de vaga que els sindicats consideren historica per a reclamar millores salarials, rebaixa de ràtios i mes valencià a les aules.

Un xoc entre dos camions col·lapsa el baipás de València amb 30 quilòmetres de retencions

Un accident entre dos camions en l'A-7, a l'altura del desviament cap a la CV-35 prop de Paterna, provoca prop de 30 quilòmetres de retencions i deixa un ferit traslladat a l'Hospital de Manises.

El sol plena les terrasses i les platges d’Alacant en ple Dimarts Sant

El bon temps, amb temperatures pròximes als 20 graus i cels buidats, ha omplit les terrasses i les platges d'Alacant durant el Dimarts Sant.

El València Basket renova a Omari Moore fins a 2027

El València Basket ha ampliat el contracte de l'exterior estatunidenc Omari Moore fins a juny de 2027, després d'una primera temporada destacada en Lliga Endesa i Eurolliga.

El València lliga al migcampista malià Aliou Dieng per a les pròximes temporades

El València incorpora al migcampista malià Aliou Dieng, internacional absolut sense experiència prèvia a Europa, amb un contracte de fins a tres temporades i lliure de traspàs.

El València Basket blinda a Omari Moore amb una renovació fins a 2027

El València Basket amplia el contracte de Omari Moore fins a juny de 2027 després de la seua bona adaptació a l'equip i al bàsquet europeu, amb opció d'eixida cap a la NBA.