9.7 C
València
Dissabte, 3 gener, 2026

Dos dones d’Almassora atrapades en alta mar pel coronavirus

El creuer de luxe va eixir fa 10 dies | València Diari

 

Francisca Ortiz i Teresa Cots, dos veïnes d’Almassora, en la comarca de la Plana Alta (Castelló), embarcaren fa 10 dies en un creuer de luxe pels Emirats Àrabs i l’Índia. Ara, la crisi del coronavirus ha impossibilitat que el vaixell faça parada en cap dels tres ports previstos. D’esta manera, les dos valencianes porten ja quatre dies en el mar sense destinació fixa. 

 

Segons informa ‘Mediterráneo’, este dimecres 11 de març, s’han pogut ubicar en Omán, i hui, la previsió era fer una parada en Abu Dabi, a on passarien alguns dies, però tampoc està permés. Per tant, es preveu que facen escala en Dubai, que era a on acabava el viatge, però creuen que no els deixaran desembarcar tampoc.

 

Les dos valencianes creuen que no podran tornar a Espanya i, a demés, no disposen de massa informació al respecte del seu viatge. «Les autoritats no ens deixen atracar, a pesar de què en el creuer ja no van embarcar italians, japonesos, xinesos ni coreans. Ací no hi ha cap passatger malalt, però això no els importa. Havien d’haver anul·lat el creuer, que ens ha costat 4.000 euros, si pensaven que anàvem a tindre estos problemes i ens anàvem a passar els dies navegant perquè no podem fer parades», explica Teresa Cots. 

Últimes notícies

Així van transcórrer els missatges entre Feijóo i Mazón la nit de la DANA

El lliurament dels missatges d'Alberto Núñez Feijóo completa la seqüència del xat amb Carlos Mazón durant la DANA del 29 d'octubre de 2024. L'intercanvi reflectix problemes de comunicació, dubtes sobre víctimes i coordinació institucional.

PSOE i Compromís acusen a Feijóo de prioritzar el relat en la dana i demanen la seua dimissió

PSOE i Compromís han carregat contra Feijóo pels missatges enviats a Mazón la nit de la dana, que al seu juí proven que el PP va cuidar el relat i no a les víctimes.

Feijóo va animar a Mazón a liderar la comunicació el 29-O per considerar-la clau

Els WhatsApp aportats al jutjat mostren que Feijóo va instar a Mazón a portar la iniciativa informativa durant la DANA del 29-O i va oferir desplaçar-se immediatament.

La nova passarel·la del CEIP Joan XXIII a Torrent obrirà després del Nadal

La Generalitat posarà en servici després del Nadal la nova passarel·la del CEIP Joan XXIII, que reposa la destruïda per la DANA i permetrà creuar el barranc de Poio amb seguretat. L'obra incorpora accessibilitat i criteris de resiliència.

Utiel tornarà a batre rècord amb un Tortell de Reis de 60 metres

La Tahona d'Utiel elaborarà un tortell de 60 metres per a un berenar amb xocolate a les 18.00. El dolç, amb 90 peces, podrà servir a 2.700 persones.

Pérez Llorca encadena quasi mig centenar d’actes en el seu primer mes com president

El president ha centrat la seua agenda en la gestió de la DANA, els efectes de les intenses pluges i la coordinació institucional. En paral·lel, ha participat en actes nadalencs, de condemna de la violència masclista i en la recepció del Dia de la Constitució.

València, Torrent i Requena activen plans davant l’onada de fred

Diversos consistoris han activat operatius pel descens tèrmic previst. València tindrà cinc centres oberts la nit de Reis; Requena ha llançat avisos i Torrent habilita espais.

La Comunitat Valenciana va liderar 2025 amb un 36,1% més de matriculacions fins a 128.321; Espanya va pujar un 12,9%

La Comunitat Valenciana va registrar el major creixement del país en 2025 per la recuperació després de la dana. L'impuls dels electrificats i la demanda de particulars van marcar l'any.