Dos dones d’Almassora atrapades en alta mar pel coronavirus

El creuer de luxe va eixir fa 10 dies | València Diari

 

Francisca Ortiz i Teresa Cots, dos veïnes d’Almassora, en la comarca de la Plana Alta (Castelló), embarcaren fa 10 dies en un creuer de luxe pels Emirats Àrabs i l’Índia. Ara, la crisi del coronavirus ha impossibilitat que el vaixell faça parada en cap dels tres ports previstos. D’esta manera, les dos valencianes porten ja quatre dies en el mar sense destinació fixa. 

 

Segons informa ‘Mediterráneo’, este dimecres 11 de març, s’han pogut ubicar en Omán, i hui, la previsió era fer una parada en Abu Dabi, a on passarien alguns dies, però tampoc està permés. Per tant, es preveu que facen escala en Dubai, que era a on acabava el viatge, però creuen que no els deixaran desembarcar tampoc.

 

Les dos valencianes creuen que no podran tornar a Espanya i, a demés, no disposen de massa informació al respecte del seu viatge. «Les autoritats no ens deixen atracar, a pesar de què en el creuer ja no van embarcar italians, japonesos, xinesos ni coreans. Ací no hi ha cap passatger malalt, però això no els importa. Havien d’haver anul·lat el creuer, que ens ha costat 4.000 euros, si pensaven que anàvem a tindre estos problemes i ens anàvem a passar els dies navegant perquè no podem fer parades», explica Teresa Cots. 

Últimes notícies

Reuvers viatja amb el València Basket per intentar arribar al quart partit de la final

Nate Reuvers ha viatjat amb el València Basket a Barcelona tot i estar descartat per al tercer partit de la final contra el Barça, amb l’esperança de poder jugar el quart en cas de recuperar-se del seu esquinç de turmell.

Cárdenas marca el camí per al València Basket: agressivitat i físic per a colpejar el Barça

El base Álvaro Cárdenas assegura que el València Basket ha de ser agressiu en defensa i imposar el seu físic per a guanyar el tercer partit de la final de la Lliga Endesa en la pista del Barça.

Florida Portazgo es corona com la millor foguera Especial de les Fogueres de Sant Joan 2026

La comissió Florida Portazgo ha aconseguit el primer premi de categoria Especial de les Fogueres de Sant Joan 2026 a Alacant amb el monument 'Génesi' de Josué Beitia. Baver-Els Antigons queda segona i Diputación-Renfe, tercera.

Una mascletà de Pirotecnia Mediterráneo arriba als 128 decibelis en la plaça dels Luceros

Pirotecnia Mediterráneo ha firmat la seua segona mascletà de les Fogueres de Sant Joan a la plaça dels Luceros amb un màxim de 128 decibelis i 150 quilos de pólvora, en el seu primer dispar oficial de concurs.

Tallada la N-234 i tancat el port de Sagunt per un incendi de vegetació a Estivella

Un incendi de vegetació declarat este migdia a Estivella ha obligat a tallar l’accés a la N-234 i a tancar el port de Sagunt, amb cinc mitjans aeris i nombrosos efectius terrestres treballant en l’extincio.

Sis espècies de cetacis es consoliden en les aigües de la Comunitat Valenciana

Medi Ambient ha constatat la presència recurrent de sis espècies de cetacis en aigües de la Comunitat Valenciana durant els dos últims anys, amb un clar predomini del dofí mular i del rorqual comú.

Iván Ortolá firma la seua primera victòria en Moto2 després d’una volta llarga a Brno

Iván Ortolá ha aconseguit a Brno la seua primera victòria en Moto2, malgrat complir una sanció de volta llarga, en una cursa decidida en l’última corba davant David Alonso.

Nou repte per al Villarreal: nou jugadors tornen de cessió i es juguen la plaça

El Villarreal CF recupera nou jugadors cedits en Primera i Segona i el tècnic Iñigo Pérez haurà de decidir en la pretemporada qui continua i qui torna a eixir cedit.