Dos dones d’Almassora atrapades en alta mar pel coronavirus

El creuer de luxe va eixir fa 10 dies | València Diari

 

Francisca Ortiz i Teresa Cots, dos veïnes d’Almassora, en la comarca de la Plana Alta (Castelló), embarcaren fa 10 dies en un creuer de luxe pels Emirats Àrabs i l’Índia. Ara, la crisi del coronavirus ha impossibilitat que el vaixell faça parada en cap dels tres ports previstos. D’esta manera, les dos valencianes porten ja quatre dies en el mar sense destinació fixa. 

 

Segons informa ‘Mediterráneo’, este dimecres 11 de març, s’han pogut ubicar en Omán, i hui, la previsió era fer una parada en Abu Dabi, a on passarien alguns dies, però tampoc està permés. Per tant, es preveu que facen escala en Dubai, que era a on acabava el viatge, però creuen que no els deixaran desembarcar tampoc.

 

Les dos valencianes creuen que no podran tornar a Espanya i, a demés, no disposen de massa informació al respecte del seu viatge. «Les autoritats no ens deixen atracar, a pesar de què en el creuer ja no van embarcar italians, japonesos, xinesos ni coreans. Ací no hi ha cap passatger malalt, però això no els importa. Havien d’haver anul·lat el creuer, que ens ha costat 4.000 euros, si pensaven que anàvem a tindre estos problemes i ens anàvem a passar els dies navegant perquè no podem fer parades», explica Teresa Cots. 

Últimes notícies

L’Atzeneta empata a la Vall d’Uixó amb un gol en el descompte

Un gol d’Ángel Sánchez en el minut 95 ha permés a l’Atzeneta UE sumar un punt al camp del José Mangriñán davant la UD Vall de Uxó, en un duel intens de Tercera Federació grup VI.

Xavi Albert admet la mala entrada als partits tot i el triomf a Saragossa

L’entrenador del Valencia Basket, Xavi Albert, ha reconegut després de guanyar 82-97 a la pista del Casademont Zaragoza que a l’equip li costa iniciar els partits ben connectat. El tècnic ha destacat els ajustos en atac i defensa a la segona mitat i ha demanat paciència amb jugadors com Mo Gueye.

El tram final del Valencia Basket esclafa el Casademont Zaragoza i estrena el caseller en la Lliga Endesa

El Valencia Basket ha capgirat el marcador al pavelló Príncipe Felipe amb un parcial demolidor de 15-31 en l’últim quart i ha estrenat el seu caseller de triomfs en la Lliga Endesa 2026-27 davant el Casademont Zaragoza.

Mor ofegada una parella jove en una platja amb forts corrents a Guardamar

Dos jóvens de 25 anys, de nacionalitat ucraïnesa i residents a Polònia, han mort ofegats a la platja natural dels Vivers de Guardamar del Segura, una zona amb forts corrents on este dissabte onejava bandera roja.

Cinc detinguts pels avalots després de la marxa per la vivenda a València, dilluns davant el jutge

Les cinc persones detingudes este dissabte a València pels avalots després de la manifestació pel dret a la vivenda passaran dilluns a disposició judicial. Els incidents han deixat nou agents ferits i llançaments de tanques, adoquins i artefactes pirotècnics contra la policia.

Un jove de 18 anys ferit amb arma blanca en un parc de València per robar-li el patinet

Un jove de 18 anys ha hagut de ser hospitalitzat després de rebre un tall de 20 centímetres al costat durant un robatori violent en un parc del districte de Jesús, a València.

Milers es manifesten a València per exigir trencar relacions amb Israel

Una manifestació ha recorregut el centre de València per reclamar un embargament integral d’armes i la ruptura de totes les relacions amb Israel, així com el final de la criminalització del moviment solidari amb Palestina.

La tortilla de La Teulada d’Elx, escollida millor d’Espanya per un sol vot

La chef Celia Clara Correia, del restaurant La Teulada d’Elx, ha guanyat el XIX Concurs d’Espanya de Tortilla de Creïlles en una final molt renyida, decidida per un únic vot. Altres tres establiments, entre ells Nou Pinet d’Alacant, s’han classificat directament per a l’edició de 2027.