Dos dones d’Almassora atrapades en alta mar pel coronavirus

El creuer de luxe va eixir fa 10 dies | València Diari

 

Francisca Ortiz i Teresa Cots, dos veïnes d’Almassora, en la comarca de la Plana Alta (Castelló), embarcaren fa 10 dies en un creuer de luxe pels Emirats Àrabs i l’Índia. Ara, la crisi del coronavirus ha impossibilitat que el vaixell faça parada en cap dels tres ports previstos. D’esta manera, les dos valencianes porten ja quatre dies en el mar sense destinació fixa. 

 

Segons informa ‘Mediterráneo’, este dimecres 11 de març, s’han pogut ubicar en Omán, i hui, la previsió era fer una parada en Abu Dabi, a on passarien alguns dies, però tampoc està permés. Per tant, es preveu que facen escala en Dubai, que era a on acabava el viatge, però creuen que no els deixaran desembarcar tampoc.

 

Les dos valencianes creuen que no podran tornar a Espanya i, a demés, no disposen de massa informació al respecte del seu viatge. «Les autoritats no ens deixen atracar, a pesar de què en el creuer ja no van embarcar italians, japonesos, xinesos ni coreans. Ací no hi ha cap passatger malalt, però això no els importa. Havien d’haver anul·lat el creuer, que ens ha costat 4.000 euros, si pensaven que anàvem a tindre estos problemes i ens anàvem a passar els dies navegant perquè no podem fer parades», explica Teresa Cots. 

Últimes notícies

Lesió de Bigas i De Santiago complica la pretemporada de l’Elx

Pedro Bigas i Yago de Santiago encara no han jugat cap minut amb l’Elx en esta pretemporada per problemes físics. Altres jugadors com Adam Boayar, Matías Dituro i Abiel Osorio també continuen fora de combat per lesió o tràmits burocràtics.

El Consell retreu al PSPV la precarietat del servici de bombers forestals en época del Botànic

La Generalitat ha acusat el PSPV-PSOE de cinisme polític i d’haver precaritzat el servici de bombers forestals durant els governs del Botànic, després que els socialistes denunciaran que el Consell del PP no va executar el 21 % del pressupost de contractació de 2025. L’Executiu actual defensa que ha impulsat la major transformació de la SGISE, amb més unitats operatives tot l’any i un augment de la plantilla.

Els bombers continuen refrescant Tales i Eslida després de l’incendi de la Vall d’Uixó

Cinc unitats de Bombers Forestals i diversos efectius del Consorci de Castelló treballen hui en la fase de refresc de l’incendi de la Vall d’Uixó, amb especial vigilància a Tales i Eslida després de cremar 9.568 hectàrees.

Nou dispositiu psicològic immediat per a emergències de la DANA a la Comunitat Valenciana

La Generalitat i les associacions de víctimes de la DANA impulsaran un dispositiu d’intervenció psicològica immediata dins del sistema públic valencià i un programa de formació per a municipis, escoles i serveis socials.

Un nou xip fotònic valencià multiplica tasques per a comunicacions i IA

Investigadors de la UPV han contribuït a un processador fotònic programable capaç de fer diverses funcions alhora en un únic xip, clau per a futures xarxes de comunicacions, centres de dades i aplicacions d’intel·ligència artificial.

Carlos Espí s’acomiada del Llevant rumb al Real Madrid

El davanter valencià Carlos Espí ha fet públic el seu acomiadament del Llevant UD en un emotiu missatge a les xarxes socials després del seu traspàs al Real Madrid, agraint el suport rebut i assegurant que se'n va amb la tranquil·litat d'haver-ho donat tot pel club granota.

El PSPV acusa el Consell de deixar sense gastar un 21% per a bombers forestals

El PSPV-PSOE denuncia que el Consell del PP ha deixat sense executar el 21% del pressupost de 2025 per a contractar bombers forestals i critica que la plantilla de la SGISE només ha crescut en dos efectius, de 889 a 891.

Tots els hospitals públics valencians operen els casos més greus abans de 30 dies

Els 27 hospitals públics de la Comunitat Valenciana han aconseguit operar els pacients de màxima prioritat abans d un mes i reduir a la mitat els malalts en espera per a cirurgia urgent respecte de 2023.
FILMOTECA D'ESTIU