Dos dones d’Almassora atrapades en alta mar pel coronavirus

El creuer de luxe va eixir fa 10 dies | València Diari

 

Francisca Ortiz i Teresa Cots, dos veïnes d’Almassora, en la comarca de la Plana Alta (Castelló), embarcaren fa 10 dies en un creuer de luxe pels Emirats Àrabs i l’Índia. Ara, la crisi del coronavirus ha impossibilitat que el vaixell faça parada en cap dels tres ports previstos. D’esta manera, les dos valencianes porten ja quatre dies en el mar sense destinació fixa. 

 

Segons informa ‘Mediterráneo’, este dimecres 11 de març, s’han pogut ubicar en Omán, i hui, la previsió era fer una parada en Abu Dabi, a on passarien alguns dies, però tampoc està permés. Per tant, es preveu que facen escala en Dubai, que era a on acabava el viatge, però creuen que no els deixaran desembarcar tampoc.

 

Les dos valencianes creuen que no podran tornar a Espanya i, a demés, no disposen de massa informació al respecte del seu viatge. «Les autoritats no ens deixen atracar, a pesar de què en el creuer ja no van embarcar italians, japonesos, xinesos ni coreans. Ací no hi ha cap passatger malalt, però això no els importa. Havien d’haver anul·lat el creuer, que ens ha costat 4.000 euros, si pensaven que anàvem a tindre estos problemes i ens anàvem a passar els dies navegant perquè no podem fer parades», explica Teresa Cots. 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Protesta davant el consolat dels EUA a València per la guerra de l’Iran i el genocidi en Palestina

Un grup de persones ha protestat davant el consolat dels EUA a València contra la guerra de l'Iran i en denúncia del genocidi en Palestina. Els convocants demanen la fi de les complicitats amb Israel i els Estats Units.

Cinc persones, entre elles un xiquet, ateses per inhalació de fum en un incendi a Dénia

Un xiquet de 3 anys i quatre adults han sigut assistits per inhalació de fum i traslladats a l'Hospital de Dénia després d'un incendi al carrer Pare Pere.

Protesta davant el consolat dels EUA a València contra la guerra de l’Iran i el genocidi de Palestina

Un grup de persones ha protestat davant el consolat dels Estats Units a València contra la guerra de l'Iran i el genocidi de Palestina, en una acció convocada per diverses organitzacions, entre elles BDS. Els convocants han demanat acabar amb les 'complicitats' amb Israel i els EUA.

Alacant tancarà parcs i jardins el dimarts i dimecres per alerta groga per vents

L'Ajuntament ha activat el protocol per forts vents i tancarà parcs i jardins el dimarts i dimecres. Aemet preveu ratxes de fins a 70 km/h en les hores centrals del dimarts.

Un xiquet i quatre adults, atesos per inhalació de fum en un incendi a Dénia

Un xiquet de 3 anys i quatre adults han sigut atesos per inhalació de fum després d'un incendi en un edifici del carrer Pare Pere, a Dénia. Tots han sigut traslladats a l'Hospital de Dénia i el foc ja ha quedat extingit.

La Lliga O suspén els partits del Reial Madrid i València Basket per tancament aeri a Abu Dhabi

La competició sub-22 va ajornar la jornada de Reial Madrid i València Basket en quedar les seues plantilles encallades a Abu Dhabi pel tancament de l'espai aeri. La nova data s'anunciarà.

Huit anys de presó per pilotar una pastera en la qual van morir cinc persones

L'Audiència d'Alacant ha imposat huit anys de presó al pilot d'una pastera que va eixir d'Alger i va quedar a la deriva 16 dies. La fallada acredita que va intentar afavorir la immigració clandestina de 19 persones en una barca sobrecarregada i sense mitjans de seguretat.

Educació publica el calendari d’admissió i matrícula per a 2026-2027

La Conselleria ha publicat en el Diari Oficial de la Generalitat el calendari d'admissió i matrícula per a 2026-2027 en Infantil, Primària, ESO, Batxillerat i Educació Especial. Inclou millores que avancen terminis en Secundària i novetats sobre la llengua base.