Dreamhack, una de les trobades de videojocs més importants del món se celebrarà a València

Dreamhack

Fira València acollirà del dia 1 al 3 de juliol una nova edició de Dreamhack, una de les fires de videojocs i jocs en línia més importants del món. Enguany se celebra de nou en format presencial després de les edicions de 2020 i 2021, que van ser en línia.

 

 

La regidora d’Esports, Pilar Bernabé, ha explicat que “per a la ciutat de València és absolutament important tindre un esdeveniment com este, que segueix el relat en el qual vol treballar esta ciutat per a posicionar-se a nivell nacional i internacional com un pol de referència en els videojocs i en els jocs en línia”.

La regidora ha afirmat que “esta és la gran notícia que rebran este cap de setmana tots els seguidors i seguidores de Dreamhack i, evidentment, també esta ciutat”.

Bernabé creu que “el model econòmic que ve treballant este govern, en col·laboració amb la Generalitat, marca una línia estratègica que va molt lligada amb la innovació econòmica i amb la tecnologia”. A més, segons la regidora, “gaudim d’un sector productiu i un ecosistema vinculat a este sector que està exportant talent a tot el món. Per això, nosaltres, des de l’Ajuntament, en eixa voluntat de col·laboració, volem afavorir que la ciutat servisca com a escenari per a posar en valor tot el talent”.

El director comercial de Fira València, Jorge Fombellida, ha explicat que per a “Fira València és un esdeveniment d’enorme rellevància que cada any comporta un repte i la sensació de trencar una barrera perquè, en estos moments, hi ha molt pocs llocs en el món que puguen acollir este festival”.

Per la seua banda, el responsable de l’empresa ENCOM, que organitza l’esdeveniment, espera una “participació massiva perquè enguany estem desitjant tornar als actes presencials i són una gran alegria”.

Dreamhack és la major xarxa de festivals de videojocs i oci digital del món, que es va celebrar a Suècia per primera vegada en 1994. A més de València, anualment es celebra en altres 12 ciutats com Dallas, Leipzig, Jönköping, Malmö, Austin, Montreal, Atlanta, Denver i també en els Països Baixos. L’any 2019, l’últim any en format presencial, hi van acudir a València unes 65.000 persones.

Per obrir boca, demà es celebra ja a València la primera edició d’Esports City València, una lliga amateur d’esports en línia entre ciutats. La trobada tindrà lloc al centre esportiu i cultural la Petxina de 10 hores del matí a 21 hores de la nit ininterrompudament.

 

 

Últimes notícies

Avís groc per calor extrema al litoral sud d’Alacant amb fins a 40 graus

Aemet ha activat per a la vesprada d’este dilluns l’avís groc per calor al litoral sud d’Alacant, on es poden arribar localment als 40 graus.

Un accident en la A-7 col·lapsa l’entrada a Torrent amb fins a quatre quilòmetres d’aturades

Un accident per abast en la A-7, en sentit Alacant i a l’altura de Torrent, ha obligat a tallar un carril i ha generat retencions que han arribat als quatre quilòmetres, ara reduïdes a uns dos.

Intervals nuvolosos i descens de les màximes a l’interior i nord d’Alacant este dilluns

El dilluns arribarà amb intervals nuvolosos a la Comunitat Valenciana i un descens de les màximes a l’extrem interior i nord d’Alacant, mentres que dimarts s’espera ambient més assolellat i un lleuger repunt tèrmic a l’interior.

Detinguda a Pilar de la Horadada per conduir en sentit contrari i mossegar un policia

Una dona ha sigut detinguda a Pilar de la Horadada després de conduir a gran velocitat en sentit contrari i agredir un policia local quan anava a sotmetre's a una prova d'alcoholèmia.

Detenen una conductora a Pilar de la Horadada per conducció temerària i mossegar un policia

Una dona ha sigut detinguda a Pilar de la Horadada després de conduir a gran velocitat en sentit contrari i mossegar un policia local quan l’anaven a sotmetre a una prova d’alcoholèmia.

Lesió de Bigas i De Santiago complica la pretemporada de l’Elx

Pedro Bigas i Yago de Santiago encara no han jugat cap minut amb l’Elx en esta pretemporada per problemes físics. Altres jugadors com Adam Boayar, Matías Dituro i Abiel Osorio també continuen fora de combat per lesió o tràmits burocràtics.

El Consell retreu al PSPV la precarietat del servici de bombers forestals en época del Botànic

La Generalitat ha acusat el PSPV-PSOE de cinisme polític i d’haver precaritzat el servici de bombers forestals durant els governs del Botànic, després que els socialistes denunciaran que el Consell del PP no va executar el 21 % del pressupost de contractació de 2025. L’Executiu actual defensa que ha impulsat la major transformació de la SGISE, amb més unitats operatives tot l’any i un augment de la plantilla.

Els bombers continuen refrescant Tales i Eslida després de l’incendi de la Vall d’Uixó

Cinc unitats de Bombers Forestals i diversos efectius del Consorci de Castelló treballen hui en la fase de refresc de l’incendi de la Vall d’Uixó, amb especial vigilància a Tales i Eslida després de cremar 9.568 hectàrees.
FILMOTECA D'ESTIU