Dreamhack, una de les trobades de videojocs més importants del món se celebrarà a València

Dreamhack

Fira València acollirà del dia 1 al 3 de juliol una nova edició de Dreamhack, una de les fires de videojocs i jocs en línia més importants del món. Enguany se celebra de nou en format presencial després de les edicions de 2020 i 2021, que van ser en línia.

 

 

La regidora d’Esports, Pilar Bernabé, ha explicat que “per a la ciutat de València és absolutament important tindre un esdeveniment com este, que segueix el relat en el qual vol treballar esta ciutat per a posicionar-se a nivell nacional i internacional com un pol de referència en els videojocs i en els jocs en línia”.

La regidora ha afirmat que “esta és la gran notícia que rebran este cap de setmana tots els seguidors i seguidores de Dreamhack i, evidentment, també esta ciutat”.

Bernabé creu que “el model econòmic que ve treballant este govern, en col·laboració amb la Generalitat, marca una línia estratègica que va molt lligada amb la innovació econòmica i amb la tecnologia”. A més, segons la regidora, “gaudim d’un sector productiu i un ecosistema vinculat a este sector que està exportant talent a tot el món. Per això, nosaltres, des de l’Ajuntament, en eixa voluntat de col·laboració, volem afavorir que la ciutat servisca com a escenari per a posar en valor tot el talent”.

El director comercial de Fira València, Jorge Fombellida, ha explicat que per a “Fira València és un esdeveniment d’enorme rellevància que cada any comporta un repte i la sensació de trencar una barrera perquè, en estos moments, hi ha molt pocs llocs en el món que puguen acollir este festival”.

Per la seua banda, el responsable de l’empresa ENCOM, que organitza l’esdeveniment, espera una “participació massiva perquè enguany estem desitjant tornar als actes presencials i són una gran alegria”.

Dreamhack és la major xarxa de festivals de videojocs i oci digital del món, que es va celebrar a Suècia per primera vegada en 1994. A més de València, anualment es celebra en altres 12 ciutats com Dallas, Leipzig, Jönköping, Malmö, Austin, Montreal, Atlanta, Denver i també en els Països Baixos. L’any 2019, l’últim any en format presencial, hi van acudir a València unes 65.000 persones.

Per obrir boca, demà es celebra ja a València la primera edició d’Esports City València, una lliga amateur d’esports en línia entre ciutats. La trobada tindrà lloc al centre esportiu i cultural la Petxina de 10 hores del matí a 21 hores de la nit ininterrompudament.

 

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La Línia Dona 24 hores atén 84.688 crides en 2025 després de créixer un 18%

La Línia Dona 24 hores de la Generalitat va augmentar un 17,62% la seua activitat en 2025, amb 84.688 trucades ateses i un fort repunt dels casos relacionats amb violències sexuals.

La Setmana Santa Marinera de València honra als seus difunts amb una oració a la platja

La Setmana Santa Marinera de València celebra la tradicional oració a la platja per confrares i mariners morts, abans de les grans processons de Divendres Sant i Diumenge de Pasqua.

Dones i menors de 25 anys concentren l’ús de Metrovalencia, segons l’últim índex de satisfacció

L'ultime indexe de satisfaccion de Metrovalencia revela que les dones i els menors de 25 anys són els principals usuaris del metre i tranvia, amb alta presència d'estudiants i un perfil socioeconomico majoritari mitjà.

Troben a un matrimoni mort en el bany de la seua casa a València per una fuita de gas

Un matrimoni d'origen xinés ha sigut trobat sense vida a la dutxa de la seua vivenda a València. La principal hipòtesi apunta a un accident domèstic per mala combustió de la caldera de gas del bany.

Un ferit per arma blanca i un detingut en una baralla nocturna a Orihuela

Una baralla entre dos grups en l'avinguda Doctor García Rogel d'Orihuela se salda amb un jove de 25 anys ferit per arma blanca en la cara i un detingut.

Cau un clan familiar que distribuïa cocaïna i marihuana des d’una vivenda a Dolores

La Guàrdia Civil desarticula a Dolores un punt de venda de cocaïna i una plantació de marihuana en una vivenda familiar, amb quatre detinguts acusats de tràfic de drogues i frau elèctric.

Detinguda a València una cuidadora per robar 40.000 euros a l’anciana a la qual atenia

La Guàrdia Civil deté a València a una dona de 43 anys acusada d'aprofitar el seu treball com a cuidadora per a traure de forma continuada uns 40.000 euros del compte bancari d'una anciana dependent.

Isaac, de l’aula i Google al somni de crear una startup d’impacte social

Isaac Tormo, jove valencià amb expedient excel·lent, experiència internacional i treball en Google, vol llançar una startup d'impacte social dins de l'ecosistema de Llançadora.