Educació convocarà 1.695 places d’oposicions d’Infantil i Primària per al 2024

La Conselleria d’Educació ha iniciat els tràmits per a la celebració a 2024 de la convocatòria de 1.695 places d’oposicions per a mestre i mestra d’infantil i primària.

El tràmit per a la convocatòria de les oposicions a Infantil i Primària per al 2024 s’inicia amb la negociació, a la Mesa Sectorial d’Educació, de l’esborrany del decret de l’oferta d’ocupació pública de personal docent per a l’any 2023, que inclou 1.695 places de mestre i mestra, corresponents al torn d’ingrés lliure a la funció pública docent. El text ha estat enviat als sindicats i s’abordarà a la Mesa Sectorial fixada per este dijous.

Així mateix, l’esborrany del decret de l’oferta d’ocupació pública de 2023 preveu també 154 places de promoció interna per a persones funcionàries del cos de mestres que estiguen interessades a accedir a un altre cos docent superior. Així, per este torn d’accés es convoquen 21 places per al cos d’Inspecció Educativa i 133 per al cos de professorat de Secundària.

De conformitat amb l’article 64 de la Llei 4/2021, de 16 d’abril, de la Generalitat, de la funció pública valenciana, s’estableix la reserva d’un contingent del 10% de les places previstes en esta oferta d’ocupació pública per ser cobertes per persones amb un grau de discapacitat igual o superior al 33%, sempre que esta discapacitat siga compatible amb el compliment de les funcions pròpies dels llocs de treball docent i que se superen les proves selectives.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Envellir bé: l’experta que reclama prioritzar la qualitat de vida sobre viure més anys

La catedràtica Consuelo Borrás defén que l'objectiu de l'envelliment no és només sumar anys, sinó arribar a la vellesa amb autonomia mitjançant hàbits saludables i exercici físic.

L’AIReF preveu que la Comunitat Valenciana incomplisca la regla de gasto en 2025 i 2026

L'AIReF calcula que el gasto computable de la Comunitat Valenciana superarà els límits nacionals en 2025 i 2026 i avisa d'un dèficit del 1,9% del PIB en 2026.

El Govern ordena retirar l’escut feixista croat del panteó de Luburić a Carcaixent

El Govern inclou el panteó de Vjekoslav Luburić a Carcaixent en el catàleg de símbols contraris a la Memòria Democràtica i ordena retirar l'escut Ustaša i afegir panells explicatius sobre els seus crims.

Dansa València porta la dansa contemporània a L’Albufera i estrena una versió de Les filles de Bernarda Alba

Dansa València trau la creació contemporània al parc natural de L'Albufera amb peces site-specific i estrena una lectura actual de Les filles de Bernarda Alba, a més de noves propostes en La Mutant i el TEM.

La jutgessa que investiga la DANA de València cita com a testimoni a l’excap d’informatius d’À Punt

La magistrada que investiga la gestió de la DANA a València del 29 d'octubre de 2024 crida a declarar com a testimoni al llavors cap d'informatius d'À Punt i incorpora nous vídeos a la causa.

Les víctimes de la dana demanen a Bolaños més mitjans judicials i revisar els aforaments

Tres associacions de víctimes de la dana reclamen a Félix Bolaños més recursos per al jutjat de Catarroja, una justícia sense interferències polítiques i revisar l'ús dels aforaments.

El Consell retorna al seu lloc al tècnic que va visar les VPP d’Alacant però li canvia les funcions

El tècnic que va tramitar les vivendes públiques investigades a la Platja de Sant Joan torna al seu lloc per dret administratiu, però amb funcions distintes a les que van motivar la seua suspensió.

El Consell declara la Romeria de la Santa Faç Bé d’Interés Cultural immaterial

El Consell ha aprovat el decret que reconeix la Romeria de la Santa Faç d'Alacant com a Bé d'Interés Cultural immaterial, destacant el seu valor històric, religiós i festiu.