Educació proposa que el pròxim curs arranque el 8 de setembre per a l’alumnat

 

La Conselleria d’Educació, Cultura i Esport proposa a la comunitat educativa que el dimecres 8 de setembre s’inicie el curs escolar 2021-2022 per a l’alumnat d’Educació Infantil, Primària, ESO, Batxillerat i Formació Professional Bàsica i cicles de grau mitjà i superior d’FP.

En esta proposta, les classes del curs 2021-2022 finalitzaran el divendres 17 de juny de 2022, en ESO, Batxillerat i FP; i el dimarts 21 de juny, en el cas d’Infantil i Primària.

Pel que fa al calendari de la resta d’ensenyaments, tant l’alumnat dels programes formatius de qualificació bàsica com també el de Formació Professional Bàsica de segona oportunitat començaran les classes el dimecres 15 de setembre. En el primer cas, acabaran el curs el 17 de juny i en el segon cas, el dimecres 22 de juny.

En Formació de Persones Adultes es proposa l’inici de curs el 20 de setembre i la finalització el 17 de juny. En ensenyaments esportius i artístics de Règim Especial es proposa l’inici de les classes el dimecres 22 de setembre i la finalització el 16 de juny. En les EOI les classes arrancaran el dilluns 27 de setembre i finalitzaran el dilluns 27 de juny.

Dies festius

Les vacances de Nadal per al professorat i l’alumnat s’estableixen del dijous 23 de desembre fins al divendres 7 de gener, ambdós dies inclosos; i les de Pasqua, del dijous 14 al dilluns 25 d’abril, també els dos inclosos.

El pròxim curs 2021-2022 tindrà estos dies festius autonòmics: el dimarts 12 d’octubre, el dilluns 1 de novembre, el dilluns 6 i el dimecres 8 de desembre, i també el divendres 24 de juny.

Cal tindre present que este és el calendari escolar comú per a tot el territori en l’àmbit autonòmic. A partir d’este, cada ajuntament incorpora tres dies no lectius locals, així com els festius locals en el cas que, un o els dos dies que els pertoca a cada municipi, se celebren en jornada lectiva.

Per tant, una vegada es publique en el ‘Diari Oficial de la Generalitat Valenciana’ el calendari escolar del curs 2021-2022, els consells escolars municipals (CEM), que són el màxim òrgan de participació de la comunitat educativa d’un municipi, o els ajuntaments pel que fa als pobles menuts que no disposen de CEM, acabaran de definir el calendari amb els festius i dies no lectius locals en cada poble o ciutat.

A més, els CEM poden sol·licitar un quart dia no lectiu de caràcter recuperable, però en este últim cas es tracta d’una modificació del calendari escolar que ha d’autoritzar la Direcció General de Centres Docents. Este dia recuperable de classes, en cas que se sol·licite, sol establir-se allargant un dia més el final del curs o bé acurtant un dia les vacances de Nadal o Pasqua.
 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Desmantellen a Elx un cultiu interior de marihuana amb més de 126 quilos de cabdells

El detingut va ser interceptat quan transportava una gran càrrega de droga en una furgoneta després d’una persecució pels carrers del municipi

La nova generació Z de l’esport espanyol irromp amb força en l’elit

Una nova generació Z d'esportistes espanyols, amb noms com Aday Mara, Lamine Yamal, Awa Fam o Laia Font, consolida el relleu en l'elit gràcies a talent precoç i a un entorn d'alt rendiment cada vegada més estructurat.

Les víctimes de la DANA reclamen al TSJCV que reòbriga la via per a investigar a Carlos Mazón

La Associació de Víctimes de la DANA 29 d’Octubre de 2024 demana al TSJCV que admeta el seu recurs de súplica i reconsidere l'arxivament de la investigació al expresident Carlos Mazón per la gestió de l'emergència que va deixar 230 morts.

Marcelino reclama més agressivitat al Vila-real lluny de La Ceràmica

Marcelino García Toral reclama al seu Vila-real major incisividad a domicili abans de visitar a l'Athletic en San Mamés i reivindica la temporada de l'equip malgrat la baixada com a visitant.

Marcelino considera normal que es parle del seu relleu i ajorna la seua decisió sobre el Vila-real a juny

Marcelino García Toral assumix com a normal que es parle de possibles substituts mentres no renove amb el Vila-real i remitent qualsevol decisió sobre el seu futur al final de temporada.

Desarticulada una xarxa que estafava bancs amb documents falsos i retirades en salons de joc a Vinaròs i Benicarló

La Guàrdia Civil atribueix a l’organització 484 operacions fraudulentes i un perjuí de 266.815 euros en diverses províncies

L’alcalde d’Alcoi se sotmet a una moció de confiança després de tombar l’oposició el pressupost de 2026

L'oposició d'Alcoi tomba el pressupost municipal de 2026 i força a l'alcalde Toni Frances a vincular la seua continuïtat a una moció de confiança lligada a l'aprovació dels comptes.

Morant reivindica la memòria democràtica enfront dels negacionistes en l’exposició Roses de Paterna

Diana Morant assegura que el Govern mantindrà la defensa de la memòria democràtica enfront dels negacionistes durant la seua visita a l'exposició Roses de Paterna, que recorda a dones afusellades en la paredassa del municipi.