Educació proposa que el pròxim curs arranque el 8 de setembre per a l’alumnat

 

La Conselleria d’Educació, Cultura i Esport proposa a la comunitat educativa que el dimecres 8 de setembre s’inicie el curs escolar 2021-2022 per a l’alumnat d’Educació Infantil, Primària, ESO, Batxillerat i Formació Professional Bàsica i cicles de grau mitjà i superior d’FP.

En esta proposta, les classes del curs 2021-2022 finalitzaran el divendres 17 de juny de 2022, en ESO, Batxillerat i FP; i el dimarts 21 de juny, en el cas d’Infantil i Primària.

Pel que fa al calendari de la resta d’ensenyaments, tant l’alumnat dels programes formatius de qualificació bàsica com també el de Formació Professional Bàsica de segona oportunitat començaran les classes el dimecres 15 de setembre. En el primer cas, acabaran el curs el 17 de juny i en el segon cas, el dimecres 22 de juny.

En Formació de Persones Adultes es proposa l’inici de curs el 20 de setembre i la finalització el 17 de juny. En ensenyaments esportius i artístics de Règim Especial es proposa l’inici de les classes el dimecres 22 de setembre i la finalització el 16 de juny. En les EOI les classes arrancaran el dilluns 27 de setembre i finalitzaran el dilluns 27 de juny.

Dies festius

Les vacances de Nadal per al professorat i l’alumnat s’estableixen del dijous 23 de desembre fins al divendres 7 de gener, ambdós dies inclosos; i les de Pasqua, del dijous 14 al dilluns 25 d’abril, també els dos inclosos.

El pròxim curs 2021-2022 tindrà estos dies festius autonòmics: el dimarts 12 d’octubre, el dilluns 1 de novembre, el dilluns 6 i el dimecres 8 de desembre, i també el divendres 24 de juny.

Cal tindre present que este és el calendari escolar comú per a tot el territori en l’àmbit autonòmic. A partir d’este, cada ajuntament incorpora tres dies no lectius locals, així com els festius locals en el cas que, un o els dos dies que els pertoca a cada municipi, se celebren en jornada lectiva.

Per tant, una vegada es publique en el ‘Diari Oficial de la Generalitat Valenciana’ el calendari escolar del curs 2021-2022, els consells escolars municipals (CEM), que són el màxim òrgan de participació de la comunitat educativa d’un municipi, o els ajuntaments pel que fa als pobles menuts que no disposen de CEM, acabaran de definir el calendari amb els festius i dies no lectius locals en cada poble o ciutat.

A més, els CEM poden sol·licitar un quart dia no lectiu de caràcter recuperable, però en este últim cas es tracta d’una modificació del calendari escolar que ha d’autoritzar la Direcció General de Centres Docents. Este dia recuperable de classes, en cas que se sol·licite, sol establir-se allargant un dia més el final del curs o bé acurtant un dia les vacances de Nadal o Pasqua.
 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Barrachina responsabilitza al president de la CHJ de la gestió de la presa de Buseo durant la dana

Miguel Barrachina sosté en Les Corts que la gestió de la presa de Buseo durant la dana de 2024 corresponia al comité presidit per Miguel Polo, mentres l'oposició l'acusa d'eludir responsabilitats i insistix en la seua dimissió.

Martínez Mus contraposa la reconstrucció del Consell al 2% d’execució de la CHJ després de la dana

Vicente Martínez Mus defén en Les Corts la ràpida mobilització de recursos del Consell després de la dana, mentres critica que la Confederació Hidrogràfica del Xúquer només haja executat el 2% de les actuacions previstes.

La jugada decisiva de Jean Montero, triada millor acció de l’Eurolliga per l’afició

Una acció decisiva de Jean Montero en la pròrroga davant el Hapoel Tel Aviv ha sigut votada pels aficionats com a millor jugada de l'Eurolliga, sota el premi Moment Màgic Motorola de la temporada 2025-26.

Dela estarà disponible per a jugar en La Ceràmica malgrat les molèsties en el aductor

El defensa del Llevant Adrián de la Font, Dela, podrà estar disponible per al partit del dissabte davant el Vila-real en La Ceràmica després de confirmar les proves mèdiques que no patix lesió important en el aductor.

La jugada decisiva de Jean Montero, triada la millor de l’Eurolliga per l’afició

Una acció decisiva de Jean Montero en la pròrroga davant el Hapoel Tel Aviv ha sigut votada pels aficionats com la millor jugada de l'Eurolliga i reconeguda com a Moment Màgic Motorola de la temporada 2025-26.

Les víctimes de la dana retrauen als consellers la seua gestió del 29 d’octubre de 2024

Mig centenar de víctimes de la dana es concentra davant Les Corts per a recordar als consellers que, al seu juí, no van estar a l'altura el 29 d'octubre de 2024 i exigir responsabilitats polítiques.

Camarero defén que es va fer tot el possible durant la dana en la Comunitat Valenciana

Susana Camarero sosté davant la comissió d'investigació de Les Corts que el Consell va actuar al màxim de les seues possibilitats durant la dana de 2024 i assegura que tots els usuaris de teleassistència que van demanar ajuda van ser atesos.

Kejelcha reivindica la seua marató sota les dos hores: el que he fet és meravellós

Yomif Kejelcha, segon en la marató de Londres amb 1h59:41, celebra haver baixat de les dos hores malgrat no guanyar i assegura que el reeixit és meravellós.