Elon Musk ofereix més de 40.000 milions de dòlars per a comprar Twitter

El fundador i conseller delegat de Tesla, Elon Musk, ha oferit 43.000 milions de dòlars (39.803 milions d’euros) per a adquirir la totalitat de la famosa xarxa social, Twitter. L’oferta arriba tan sols uns dies després que el magnat rebutjara formar part de la junta directiva de la companyia, de la qual és accionista.

El magnat ha oferit 54,20 dòlars per cada acció de Twitter, la qual cosa suposa una prima del 38% respecte al tancament de la xarxa social de l’1 d’abril, l’últim dia de la negociació abans que es coneguera la participació de més del 9% del CEO de Tesla en Twitter. És propietari de 73,1 milions d’accions de la xarxa social.

«És el meu millor i última oferta i, si no s’accepta, hauria de reconsiderar la meua posició com a accionista», ha assenyalat Musk. «Twitter té un potencial extraordinari. Jo el desbloquejaré», ha conclòs el magnat.

Per part seua, la junta directiva de Twitter ha indicat que revisarà la proposta per a “determinar el curs d’acció que siga el millor per a l’empresa i tots els accionistes de Twitter”.

Últimes notícies

València repetirà com a seu de la Copa del Rei de voleibol en 2027

La Fonteta acollirà de nou la Copa del Rei de voleibol del 4 al 7 de febrer de 2027 i estrenarà la MiniCopa amb equips cadets a Sedaví.

Pérez Llorca promet resoldre el conflicte educatiu i defén que seguirà la negociació amb els docents

Pérez Llorca assegura que el Consell resoldrà el conflicte educatiu que ha derivat en una vaga indefinida del professorat i defén que el diàleg amb sindicats i comunitat educativa continuarà en els pròxims dies.

Les estreles que arriben a la Final Four de l’Eurolliga a Atenes

Vezenkov, Baldwin IV, Hezonja i Montero lideren a Olympiacos, Fenerbahce, Reial Madrid i València Basket en una Final Four marcada pel seu pes ofensiu i el seu impacte en la temporada.

Gemma Martínez serà la nova directora d’El Periódico a partir de l’1 de juny

Premsa Ibèrica nomena a Gemma Martínez nova directora d'El Periódico a partir de l'1 de juny, en substitució d'Albert Sáez, i reforça així la seua aposta pel projecte digital i editorial del diari.

El València Basket perseguix a Atenes el seu gran somni europeu sense pressió i amb estil propi

El València Basket encara la Final Four de l'Eurolliga a Atenes com un repte històric, amb un joc recognoscible, poc pes de la pressió i sense tot just experiència en esta fase.

València Basket i Reial Madrid afronten en l’Eurolliga el seu sèptim dol de la temporada

València Basket i Reial Madrid es mesuren a Atenes en les semifinals de la Final a Quatre de l'Eurolliga, en el qual serà el seu sèptim enfrontament del curs, amb un balanç de 4-2 a favor del conjunt blanc.

Bernabé insta el Consell a escoltar el professorat en plena vaga educativa indefinida

Pilar Bernabé acusa el Consell de governar en contra de la ciutadania i li exigix que atenga les demandes del professorat en vaga, al qual atribuïx la defensa de l'educació pública i la igualtat de l'alumnat.

Llull afronta la seua onzena Final a Quatre amb l’opció d’un pòquer històric amb el Reial Madrid

Sergio Llull disputa la seua onzena Final a Quatre de l'Eurolliga amb l'objectiu de conquistar el seu quart títol amb el Reial Madrid i batre diversos rècords individuals.