Elon Musk ofereix més de 40.000 milions de dòlars per a comprar Twitter

El fundador i conseller delegat de Tesla, Elon Musk, ha oferit 43.000 milions de dòlars (39.803 milions d’euros) per a adquirir la totalitat de la famosa xarxa social, Twitter. L’oferta arriba tan sols uns dies després que el magnat rebutjara formar part de la junta directiva de la companyia, de la qual és accionista.

El magnat ha oferit 54,20 dòlars per cada acció de Twitter, la qual cosa suposa una prima del 38% respecte al tancament de la xarxa social de l’1 d’abril, l’últim dia de la negociació abans que es coneguera la participació de més del 9% del CEO de Tesla en Twitter. És propietari de 73,1 milions d’accions de la xarxa social.

«És el meu millor i última oferta i, si no s’accepta, hauria de reconsiderar la meua posició com a accionista», ha assenyalat Musk. «Twitter té un potencial extraordinari. Jo el desbloquejaré», ha conclòs el magnat.

Per part seua, la junta directiva de Twitter ha indicat que revisarà la proposta per a “determinar el curs d’acció que siga el millor per a l’empresa i tots els accionistes de Twitter”.

Últimes notícies

Un gol de Carlos Espí en el descompte trenca el somni de remuntada de l’Elx

Un gol de Carlos Espí en el temps afegit ha donat el triomf al Real Madrid a Elx per 2-3, després que l’equip franjiverd igualara dos gols en els últims 20 minuts.

Dos bombers ferits lleus en l’incendi de Tuéjar que ja ha cremat 690 hectàrees

Dos bombers han resultat ferits lleus en l’incendi forestal declarat esta vesprada a Tuéjar, que ha calcinat ja 690 hectàrees i té un perímetre aproximat de 17 quilòmetres.

El Valencia d’Óscar Sánchez estrena triomf i es reivindica a Vitòria

El Valencia ha estrenat el seu caseller de victòries a LaLiga EA Sports davant l’Alavés, en el debut d’Óscar Sánchez com a tècnic interí, que destaca la personalitat i el compromís del vestidor.

Vinícius, Mbappé i Konaté amaguen el missatge de suport a Ceuta abans del partit a Elx

Vinícius, Mbappé i Konaté han eixit al Martínez Valero amb la samarreta de suport a Ceuta enrotllada, tallant el lema, i se l'han llevada abans que la resta de jugadors.

El valencià Aaron Mayol fa història amb el seu debut oficial amb el Valencia CF

El migcentre Aaron Mayol, format més d’una dècada al Levante i ara al planter del Valencia CF, s’ha convertit en el primer jugador nascut en 2008 que debuta en partit oficial amb el club de Mestalla, en el triomf a domicili contra l’Alavés.

El Valencia CF suma la primera victòria del curs a Vitòria amb un gol de Luis Rioja

El Valencia CF ha estrenat el seu caseller de triomfs en esta Lliga EA Sports amb un 0-1 a Vitòria gràcies a un gol de Luis Rioja, en el primer partit amb Óscar Sánchez a la banqueta després de la destitució de Carlos Corberán.

Desallotgen un càmping i diverses granges pel greu incendi de Tuéjar, empitjorat pel vent

L’incendi declarat este dimarts a Tuéjar ha forçat el desallotjament preventiu d’una zona d’acampada i diverses granges, amb els treballs d’extinció dificultats pel vent i la baixa humitat. Els mitjans aeris s’han retirat de nit i les brigades terrestres continuen lluitant contra el foc.

Osorio debuta com a titular en un Elx amb canvis davant el Madrid

Abiel Osorio debutarà com a titular amb l’Elx contra un Reial Madrid ple de rotacions en què repetirà Yan Diomande. Tant Martín Anselmi com José Mourinho introduïxen diversos canvis en els seus onzes.