Entra en vigor la suspensió de las pràctiques dels alumnes de Ciències de la Salud en centres sanitaris

 

La Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública publica este dimecres la Resolució de 3 de novembre de 2020, per la que queden suspeses les pràctiques que fan els alumnes de Ciències de la Salut en els centres sanitaris del territori valencià.

 

D’esta manera, se suspenen les pràctiques assistencials, tant dels centres de titularitat pública com privada, dels graus de Ciències de la Salut o altres titulacions i cicles formatius, i les pràctiques de cicles formatius de formació professional.

 

Queden exempts d’esta mesura els alumnes d’últim curs de cada una de les titulacions de Ciències de la Salut i de l’últim curs d’un màster oficial, que sí que podran dur a terme les pràctiques a causa de la importància de fer esta formació i la impossibilitat d’ajornar-les a anys posteriors.

 

A demés, també es podrà fer l’activitat pràctica assistencial que es fa en les clíniques de cada universitat, quedant baix el control i responsabilitat de la mateixa institució. La finalitat d’esta mesura és protegir a l’alumnat i als pacients enfront del repunt de casos de coronavirus i l’augment de la pressió hospitalària. La mesura entrarà en vigor este dimecres, des del moment en el que es publique la Resolució, i estarà vigent fins que la situació sanitària en relació amb el *coronavirus permeta la seua reconsideració o modificació.

Últimes notícies

Detinguda a Torrent per empadronar il·legalment a estrangers a canvi de mil euros

Una dona de 33 anys ha sigut detinguda a Torrent acusada d'afavorir la immigració il·legal i falsificar contractes de lloguer i empadronaments a canvi de mil euros, a més de coaccionar a inquilins vulnerables.

Pérez Llorca investigarà el gasto de Camps i compara amb els 187.000 euros de Puig en 2025

Pérez Llorca es compromet a investigar a fons els 15.000 euros en combustible atribuïts a Camps i subratlla que el major gasto en 2025 correspon al expresident Ximo Puig, amb més de 187.000 euros.

Sergi Cardona reivindica l’ambició del Vila-real davant una temporada històrica

Sergi Cardona destaca que el Vila-real té a la seua mà firmar una temporada històrica, amb la plaça de Champions encarrilada i la tercera posició a l'abast. El lateral demana ambició màxima en el tram final de Lliga i enaltix la irrupció del jove Pau Navarro.

Detingut en l’A-31 un conductor sense carnet que portava una arma elèctrica artesanal i va donar positiu en drogues

La Guàrdia Civil arresta en l'A-31 a un conductor alacantí de 32 anys que circulava sense carnet, sota els efectes de les drogues i amb una arma elèctrica artesanal prohibida en el vehicle.

Un informe alerta que l’empadronament i l’admissió frenen l’accés a la sanitat en la Comunitat

Un informe de Medicos del Món Comunitat Valenciana identifica l'empadronament i els filtres en admision com les principals barreres d'accés a la sanitat per a les persones mes vulnerabilizadas a València i Alacant.

Carlos Espí busca un rècord històric amb el Llevant en encadenar cinc jornades marcant

Carlos Espí arriba a Anoeta amb sis gols en les últimes quatre jornades i aspira a encadenar cinc partits seguits marcant, una cosa inèdita en la història del Llevant en Primera Divisió.

Marcelino firma ple de victòries davant el Girona en Montilivi

Marcelino García Toral suma quatre victòries en quatre visites de lliga a Montilivi, totes per marcadors ajustats, dirigint a València i Vila-real enfront del Girona.