Entra en vigor la suspensió de las pràctiques dels alumnes de Ciències de la Salud en centres sanitaris

 

La Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública publica este dimecres la Resolució de 3 de novembre de 2020, per la que queden suspeses les pràctiques que fan els alumnes de Ciències de la Salut en els centres sanitaris del territori valencià.

 

D’esta manera, se suspenen les pràctiques assistencials, tant dels centres de titularitat pública com privada, dels graus de Ciències de la Salut o altres titulacions i cicles formatius, i les pràctiques de cicles formatius de formació professional.

 

Queden exempts d’esta mesura els alumnes d’últim curs de cada una de les titulacions de Ciències de la Salut i de l’últim curs d’un màster oficial, que sí que podran dur a terme les pràctiques a causa de la importància de fer esta formació i la impossibilitat d’ajornar-les a anys posteriors.

 

A demés, també es podrà fer l’activitat pràctica assistencial que es fa en les clíniques de cada universitat, quedant baix el control i responsabilitat de la mateixa institució. La finalitat d’esta mesura és protegir a l’alumnat i als pacients enfront del repunt de casos de coronavirus i l’augment de la pressió hospitalària. La mesura entrarà en vigor este dimecres, des del moment en el que es publique la Resolució, i estarà vigent fins que la situació sanitària en relació amb el *coronavirus permeta la seua reconsideració o modificació.

Últimes notícies

L’incendi de la Devesa de El Saler continua fora de control després de calcinar 31 hectàrees

L’incendi forestal declarat este dijous a la Devesa de El Saler continua actiu i sense control després de cremar 31,38 hectàrees. Més de 250 efectius, 12 mitjans aeris i 40 terrestres treballen en l’extinció, mentre s’han evacuat la pedania, càmpings i diversos recursos naturals.

Les persones desallotjades d’El Saler hauran de passar la nit fora per l’incendi encara actiu

Les persones desallotjades d’El Saler i dels càmpings pròxims no podran tornar a casa esta nit perquè l’incendi continua actiu i amb risc per canvi de vent. 250 professionals treballen en l’extinció al parc natural de l’Albufera i les carreteres CV-500 i CV-421 continuen tallades.

Les persones desallotjades d’El Saler hauran de passar la nit fora per l’incendi encara actiu

Les persones desallotjades d’El Saler i dels càmpings pròxims per l’incendi forestal no podran tornar esta nit, ja que el foc continua actiu i treballen 250 efectius en l’extinció al parc natural de l’Albufera.

El canvi de vent complica l’incendi d’El Saler en una hora clau

L’incendi forestal declarat en la Devesa d’El Saler afronta des de les 19.00 hores una hora clau per un canvi de vent que pot portar el foc cap al mar o cap al nucli urbà. Tots els mitjans aeris disponibles i un pelotó complet de la UME treballen en el front principal del foc.

El Villarreal coneix els rivals en la fase lliga de la Champions

El Villarreal ha quedat encadrat en un exigent grup de la nova fase lliga de la Lliga de Campions, on s'enfrontarà a PSG, Liverpool, Borussia Dortmund, Manchester United, Nápoles, Fenerbahce, Sabah i Slavia Praga, segons ha determinat el sorteig celebrat a Mònaco.

L’incendi d’El Saler arrasa 48 hectàrees però no entra al nucli urbà

L’incendi forestal declarat a El Saler ha cremat 48 hectàrees i continua sense control, però no ha entrat al nucli urbà, evacuat de manera preventiva junt amb diversos càmpings.

Tunde deixa el Levante i fitxa pel West Brom per tres milions

El Levante ha venut l’extrem Kareem Tunde, de 21 anys i format en la pedrera granota, al West Bromwich Albion per una quantitat pròxima als tres milions d’euros.

Oriol Rey ressalta el canvi d’actitud del Llevant després del 3-0 contra l’Espanyol

El centrecampista del Llevant Oriol Rey ha posat en valor el canvi d’actitud de l’equip després del 3-0 encaixat davant l’Espanyol i ha destacat la unió del vestuari en el seu partit número cent com a granota.