Entra en vigor la suspensió de las pràctiques dels alumnes de Ciències de la Salud en centres sanitaris

 

La Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública publica este dimecres la Resolució de 3 de novembre de 2020, per la que queden suspeses les pràctiques que fan els alumnes de Ciències de la Salut en els centres sanitaris del territori valencià.

 

D’esta manera, se suspenen les pràctiques assistencials, tant dels centres de titularitat pública com privada, dels graus de Ciències de la Salut o altres titulacions i cicles formatius, i les pràctiques de cicles formatius de formació professional.

 

Queden exempts d’esta mesura els alumnes d’últim curs de cada una de les titulacions de Ciències de la Salut i de l’últim curs d’un màster oficial, que sí que podran dur a terme les pràctiques a causa de la importància de fer esta formació i la impossibilitat d’ajornar-les a anys posteriors.

 

A demés, també es podrà fer l’activitat pràctica assistencial que es fa en les clíniques de cada universitat, quedant baix el control i responsabilitat de la mateixa institució. La finalitat d’esta mesura és protegir a l’alumnat i als pacients enfront del repunt de casos de coronavirus i l’augment de la pressió hospitalària. La mesura entrarà en vigor este dimecres, des del moment en el que es publique la Resolució, i estarà vigent fins que la situació sanitària en relació amb el *coronavirus permeta la seua reconsideració o modificació.

Anuncios

Últimes notícies

Gátova exigix a la CHJ una neteja urgent del barranc del Carraixet per risc de riuades i incendis

L'Ajuntament de Gátova reclama a la Confederació Hidrogràfica del Xúquer una intervenció urgent i integral en el barranc del Carraixet davant l'acumulació massiva de canyes invasores i l'augment del risc d'inundacions i incendis.

Elx mobilitza els seus símbols en un vídeo per a espentar a l’equip cap a la salvació

L'Elx difon un vídeo en les seues xarxes en el qual recorre a símbols il·licitans, personatges històrics i oficis tradicionals per a animar a l'equip en la lluita per la permanència en Primera Divisió.

Nova marxa lenta de taxis a València contra el servici dels VTC

Set associacions del taxi a València convoquen per a este dijous una marxa lenta amb els vehicles i una concentració a peu per a denunciar l'augment dels VTC sense resposta de la Conselleria.

Jutgen a un advocat d’Elx per quedar-se 65.000 euros de la indemnització d’una clienta

Un advocat d'Elx s'enfronta a tres anys de presó acusat d'apropiar-se de 65.000 euros de la indemnització que havia de cobrar una dona per un greu accident de trànsit patit al costat de la seua filla menor.

Detingut a Alginet per una onada d’estirades a ancianes a Benifaió i Carlet

Un home de 44 anys ha sigut detingut a Alginet acusat d'almenys cinc robatoris amb violència a ancianes a Benifaió i Carlet, a més de diversos robatoris en vehicles durant les Falles.

El Suprem encara l’última sessió del juí a Ábalos, Koldo García i Aldama per presumpta corrupció

El Tribunal Suprem celebra la catorzena i previsiblement última sessió del juí per presumpta corrupció a José Luis Ábalos, la seua exasesor Koldo García i l'empresari Víctor de Aldama, centrada en els informes finals d'acusacions i defenses.

Baixen les temperatures i s’esperen ruixats a l’interior de la Comunitat Valenciana este dimecres

Este dimecres descendixen les temperatures en la Comunitat Valenciana i es preveuen ruixats febles, puntualment moderats amb tempesta a l'interior del terç nord, a més de canvis en el vent i l'estat de la mar.

Un robatori de cable entre Algemesí i Benifaió provoca retards als trens de rodalia i mitjana distància

Un robatori de cable entre Algemesí i Benifaió està provocant retards de fins a 18 minuts en trens de rodalia i mitjana distància, que només poden circular per una via en este tram.