11.2 C
València
Dimarts, 30 desembre, 2025

Entra en vigor la suspensió de las pràctiques dels alumnes de Ciències de la Salud en centres sanitaris

 

La Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública publica este dimecres la Resolució de 3 de novembre de 2020, per la que queden suspeses les pràctiques que fan els alumnes de Ciències de la Salut en els centres sanitaris del territori valencià.

 

D’esta manera, se suspenen les pràctiques assistencials, tant dels centres de titularitat pública com privada, dels graus de Ciències de la Salut o altres titulacions i cicles formatius, i les pràctiques de cicles formatius de formació professional.

 

Queden exempts d’esta mesura els alumnes d’últim curs de cada una de les titulacions de Ciències de la Salut i de l’últim curs d’un màster oficial, que sí que podran dur a terme les pràctiques a causa de la importància de fer esta formació i la impossibilitat d’ajornar-les a anys posteriors.

 

A demés, també es podrà fer l’activitat pràctica assistencial que es fa en les clíniques de cada universitat, quedant baix el control i responsabilitat de la mateixa institució. La finalitat d’esta mesura és protegir a l’alumnat i als pacients enfront del repunt de casos de coronavirus i l’augment de la pressió hospitalària. La mesura entrarà en vigor este dimecres, des del moment en el que es publique la Resolució, i estarà vigent fins que la situació sanitària en relació amb el *coronavirus permeta la seua reconsideració o modificació.

Últimes notícies

L’Elx tanca 24-25 amb 7 milions de pèrdues i preveu 15 de benefici en 25-26

La junta d'accionistes va aprovar uns comptes amb prop de 7 milions en negatiu i un pressupost que anticipa 15 milions de benefici en 2025-26. El club va eixir del concurs de creditors i mantindrà la inversió en plantilla i infraestructures.

El Govern designa a Zulima Pérez per a tancar amb Martínez Mus la comissió mixta de la DANA

El Govern ha designat a Zulima Pérez com a interlocutora per a concretar amb Vicente Martínez Mus la comissió mixta de la DANA. Les dos parts han fixat una reunió el 9 de gener per a acordar la seua constitució i definir el seu funcionament.

Nit de cap d’any: els suplements del taxi poden arribar a 6,7 euros en diverses ciutats

L'OCU assenyala que en Nit de cap d'any els taxis apliquen recàrrecs fixos que encarixen el trajecte. Madrid, Lleida i Palma figuren entre les ciutats amb suplements més alts.

Anticicló en Nit de cap d’any: més fred i boires denses a l’interior

El dimecres de Nit de cap d'any estarà marcat per un anticicló que deixarà temps estable, descens tèrmic i boires persistents a l'interior. Aemet preveu gelades generalitzades i tramuntana a l'Empordà.

Detingut un veí per l’incendi de Crevillent en el qual va morir una jove

Un veí de l'immoble ha sigut detingut per la seua presumpta relació amb l'incendi registrat el dilluns a Crevillent. Una jove de 25 anys va morir a l'hospital i va haver-hi una evacuació massiva.

El València-Casademont es jugarà el dilluns 12 de gener i el València-Unicaja s’avança al dissabte 10

L'ajornat València-Casademont es jugarà el dilluns 12 de gener a les 20.30 en el Roig Arena. El dol amb Unicaja s'avança al dissabte 10 a les 18.30.

5 anys i 11 mesos de presó per intentar assassinar a la seua dona després de comunicar-li la ruptura

L'Audiència d'Alacant ha condemnat a cinc anys i onze mesos de presó a un home per la temptativa d'homicidi de la seua dona amb un cúter després d'anunciar-li la ruptura. La sentència aplica agreujants de gènere i parentiu i imposa allunyament, retirada de pàtria potestat i possible expulsió.

El Vila-real té al seu abast la millor primera tornada de la seua història

L'equip de Marcelino suma 35 punts en 16 jornades i, amb tres partits per jugar, li basten 5 de 9 per a batre el seu millor registre de primera volta. També perseguix el rècord golejador i ja no pot millorar el defensiu.