Anuncios

L’ERTE de Ford en la planta d’Almussafes es prorroga un mes més, fins a gener

 

L’expedient de regulació temporal d’ocupació (ERTE) de Ford en la planta d’Almussafes, en la Ribera (València), es prorrogarà un mes més, fins al 31 de gener de 2021, i contempla catorze dies d’atur en fabricació de cotxes repartits en els mesos de novembre, desembre i gener.

 

L’acord per a eixa extensió de l’ERTE que està en vigor en la planta, només signat pel sindicat majoritari UGT, recull tres dies d’atur este mes (9, 16 i 23) i traslladar els dies de suspensió previstos en muntatge de motors per al 20 i 27 a les jornades del 16 i 23 per a fer-les coincidir, segons informen fonts sindicals. La resta de dies afectats seran el 7, 21, 22 i 23 de desembre, i 4, 5, 11, 12, 18, 19 i 25 de gener de 2021.

 

El president del Comité d’empresa, Carlos Faubel, ha manifestat a EFE que la situació «comença a ser bastant preocupant», ja que l’actual ERTE ha conclòs els dies d’aplicació en la planta de fabricació de vehicles -encara queden dies d’atur per a la planta de motors- però es prorroga, i s’acaba de liquidar un ERE per a 350 treballadors.

 

UGT ha demanat a l’empresa que trasllade els plans de producció per a 2021 dins de la conjuntura complexa que s’està vivint, i l’empresa s’ha compromés a presentar la planificació abans que finalitze el primer trimestre de l’any després d’estudiar l’impacte de la pandèmia, la situació econòmica i del mercat, ha assenyalat Faubel.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Morrissey presentarà a Barcelona i Madrid el seu nou disc Make-up is a lie al juliol

Morrissey presentarà el seu catorzé disc en solitari, Make-up is a lie, el 25 de juliol a Barcelona i el 29 de juliol a Madrid, dins del seu gira europea.

Tallada l’A-3 a Honrubia sentit Madrid després de la col·lisió i incendi de dos camions

L'autovia A-3 roman tallada a Honrubia (Conca) en sentit Madrid després de la col·lisió i incendi de dos camions, amb els dos conductors ferits i desviaments activats.

Seattle Storm confirma que Awa Fam acaba la temporada amb València Basket i s’incorporarà tard

Seattle Storm confirma que Awa Fam completarà la temporada amb València Basket i s'unirà més tard a la pretemporada WNBA, on també arribaran amb retard Leo Fiebich i Raquel Carrera.

Barcelona i Reial Madrid reprenen la batalla per LaLiga després del colp europeu

Barcelona i Reial Madrid reprenen la seua mà a mà pel títol de LaLiga després de quedar fora de la Lliga de Campions, en una jornada marcada també per dols directes per Europa i per la permanència.

El Llevant s’agarra al Ciutat per a encadenar dos triomfs i continuar viu en LaLiga

El Llevant rep al Sevilla en el Ciutat de València amb l'opció de sumar per primera vegada dos triomfs consecutius en LaLiga i retallar el seu desavantatge amb la permanència.

Les Corts reactiven la comissió de la dana i citen a tres consellers el 28 d’abril

La comissió d'investigació sobre la dana de 2024 en Les Corts tornarà a reunir-se el 28 d'abril, després de dos mesos d'aturada, amb la compareixença de tres consellers i representants de sindicats policials i tècnics.

Compromís acusa a Catalá d’imposar 10.000 euros en multes per crítica política

Compromís denuncia que el govern de María José Catalá els ha imposat 10.000 euros en sancions per les seues campanyes de denúncia política i parla de repressió econòmica contra l'oposició.

La Comunitat Valenciana frega els 2,7 milions de passatgers aeris internacionals fins a març, un 8,8% més

La Comunitat Valenciana va rebre prop de 2,7 milions de passatgers aeris internacionals en el primer trimestre de 2026, un 8,8% més que un any abans, amb un fort impuls al març i un context de creixement general del turisme a Espanya.