Mastodon
22.1 C
València
Dijous, 18 setembre, 2025

Les Escoles Esportives Municipals de Burjassot reprenen l’activitat

 

Este dilluns, 1 de març, han entrat en vigor les noves mesures anunciades pel govern de la Generalitat i publicades, la setmana passada, en el DOGV. Entre les noves mesures per a la progressiva desescalada en el territori valencià, estan les referents a l’àmbit deportiu, les que afecten també la marxa de les Escoles Esportives Municipals de Burjassot, en l’Horta Nord (València).

 

A partir del dilluns, les diferents modalitats que conformen les Escoles Esportives Municipals han représ l’activitat encara que, depenent de les característiques de cada deport, les classes s’han reorganitzat de diferent manera. Com a norma general, totes les disciplines deportives es practicaran a l’aire lliure, en instal·lacions obertes i sense contacte físic.

 

En el cas de les modalitats d’esports d’equip o modalitats deportives, les classes de les que es fan de manera grupal, estes podran fer-se en grups màxims de 4 persones, sense contacte físic i mantenint la distància de seguretat recomanada per les autoritats sanitàries.

 

Reserva prèvia de pistes

A demés, tal com establix la resolució de la Conselleria de Sanitat, «les activitats deportives grupals es faran en grups estables i evitant els contactes amb altres grups d’activitat o d’entrenament. També es podran fer únicament dinàmiques deportives individuals i sense contacte físic, que permeten garantir en tot moment la distància de seguretat entre els deportistes participants».

 

Per a garantir que el retorn a l’activitat de les Escoles Esportives Municipals es fa amb normalitat i complint amb tota la normativa establida, els entrenadors i monitors responsables han mantingut, durant els últims dies, comunicació amb els seus grups d’alumnes per a indicar-los exactament en quina instal·lació es faran les classes i entrenaments. L’Auditori de la Casa de Cultura i les pistes de frontó seran, principalment, les instal·lacions que alberguen l’activitat que es feia en la sala d’actes de la Casa de Cultura i en el Pavelló Cobert.

 

D’altra banda, des de l’1 de març, es reobrin les pistes de tenis, pàdel i frontó del Poliesportiu Municipal, quedant activa la plataforma en la web municipal per a fer la reserva prèvia de pistes.

Últimes notícies

Mazón reivindica la fortalesa de l’economia valenciana després de la DANA i crida a no baixar la mirada

Mazón va defendre que l'economia valenciana ha resistit i crescut després de la DANA del 29 d'octubre, que va danyar el 20% dels actius en les zones afectades. Va reivindicar suport empresarial, va anunciar menys burocràcia i rebaixes fiscals, i va lamentar absències en la gala de la Nit de l'Economia Valenciana.

Manzanares cancel·la els seus compromisos després de fracturar-se una costella

José María Manzanares patix la fractura de l'octava costella esquerra i és baixa a Guadalajara, Salamanca, Nimes i Lorca. Marco Pérez li substituirà a Guadalajara.

Cos destaca que l’esforç empresarial ha permés eixir sense cicatrius del xoc aranzelari

Carlos Cuerpo enaltix a València la resiliència d'empreses i treballadors i eleva el creixement al 2,7%, amb consum i inversion com a motors. Parla d'un canvi estructural recolzat en un mercat laboral robust i en la modernizacion productiva.

Morata, president de Cambra València, reclama estabilitat i un projecte comú per a Espanya

José Vicente Morata alerta d'una polarització estructural que frena consensos i demana marcs estables per a les empreses. Reivindica autonomia estratègica i inversió en I+D i infraestructures.

La calor persistix en la Comunitat Valenciana i Ademuz frega els 36 graus

La Comunitat Valenciana encadena una altra jornada de calor estiuenca a menys d'una setmana de la tardor. Ademuz frega 36 °C i les capitals queden prop de 30 °C, amb pics locals encara majors.

Sánchez presenta demà el pla d’inversions d’Aena per als aeroports espanyols

Sánchez detallarà a Alacant-Elx el nou pla d'Aena per a la xarxa aeroportuària, amb xifres que el Govern anticipa com a elevades i amb el DAURA III en l'horitzó.

Tretze municipis se sumen al pla de la Generalitat per a reparar el clavegueram després de la dana

Tretze municipis s'adherixen al pla de la Generalitat per a arreglar el clavegueram danyat per la dana. Vaersa centralitza la contractació d'obres per 134,75 milions.

Mor un home després d’autolesionar-se amb una navaixa després d’agredir a un altre a Sant Joan

Un home de 53 anys va morir a Sant Joan després de tallar-se el coll amb una navaixa després d'agredir amb un pal a un altre de 48 anys. La investigació apunta a una disputa laboral com a detonant.