Les Escoles Esportives Municipals de Burjassot reprenen l’activitat

 

Este dilluns, 1 de març, han entrat en vigor les noves mesures anunciades pel govern de la Generalitat i publicades, la setmana passada, en el DOGV. Entre les noves mesures per a la progressiva desescalada en el territori valencià, estan les referents a l’àmbit deportiu, les que afecten també la marxa de les Escoles Esportives Municipals de Burjassot, en l’Horta Nord (València).

 

A partir del dilluns, les diferents modalitats que conformen les Escoles Esportives Municipals han représ l’activitat encara que, depenent de les característiques de cada deport, les classes s’han reorganitzat de diferent manera. Com a norma general, totes les disciplines deportives es practicaran a l’aire lliure, en instal·lacions obertes i sense contacte físic.

 

En el cas de les modalitats d’esports d’equip o modalitats deportives, les classes de les que es fan de manera grupal, estes podran fer-se en grups màxims de 4 persones, sense contacte físic i mantenint la distància de seguretat recomanada per les autoritats sanitàries.

 

Reserva prèvia de pistes

A demés, tal com establix la resolució de la Conselleria de Sanitat, «les activitats deportives grupals es faran en grups estables i evitant els contactes amb altres grups d’activitat o d’entrenament. També es podran fer únicament dinàmiques deportives individuals i sense contacte físic, que permeten garantir en tot moment la distància de seguretat entre els deportistes participants».

 

Per a garantir que el retorn a l’activitat de les Escoles Esportives Municipals es fa amb normalitat i complint amb tota la normativa establida, els entrenadors i monitors responsables han mantingut, durant els últims dies, comunicació amb els seus grups d’alumnes per a indicar-los exactament en quina instal·lació es faran les classes i entrenaments. L’Auditori de la Casa de Cultura i les pistes de frontó seran, principalment, les instal·lacions que alberguen l’activitat que es feia en la sala d’actes de la Casa de Cultura i en el Pavelló Cobert.

 

D’altra banda, des de l’1 de març, es reobrin les pistes de tenis, pàdel i frontó del Poliesportiu Municipal, quedant activa la plataforma en la web municipal per a fer la reserva prèvia de pistes.

Últimes notícies

El Govern central insta a evacuar sense demora davant els incendis forestals

El Govern d’Espanya demana a la ciutadania que obeïsca les ordres d’evacuació en l’incendi de la Vall d’Uixó, amb més de 15.000 persones desallotjades, per a protegir la vida davant un foc encara descontrolat.

El Villarreal passa per damunt del PSV amb un 1-3 i es queda curt

El Villarreal ha guanyat 1-3 al PSV Eindhoven en un amistós a Holanda, amb moltes ocasions fallades que haurien pogut ampliar la golejada.

Set persones ferides en l’incendi de la Vall d’Uixò, una d’elles amb cremades greus

Set persones han resultat ferides en l'incendi forestal declarat en la Vall d'Uixò. Una d'elles està ingressada en la unitat de cremats de l'hospital La Fe de València.

El Villarreal passa per damunt del PSV amb una victòria solvent (1-3)

El Villarreal ha derrotat el PSV Eindhoven per 1-3 en un amistós a Eindhoven, en un duel dominat pels groguets que han pogut signar una golejada encara més ampla.

L’incendi de la Vall d’Uixò obliga a evacuar Artana i la Vilavella i mobilitza la UME

L’incendi forestal declarat este dissabte a la Vall d’Uixò ha obligat a evacuar Artana i la Vilavella i a confinar la població, amb 65 efectius de la UME i nombrosos mitjans terrestres i aeris treballant en l’extinció. Les autoritats han activat el nivell 2 del Pla Especial d’Incendis Forestals per l’evolució negativa del foc i el seu possible origen intencionat.

L’oratge complica l’incendi de la Vall d’Uixó amb ponent fort i 38 graus

El vent de ponent sostingut, la humitat al 10 % i temperatures pròximes als 38 graus han agreujat este dissabte la situació de l’incendi forestal de la Vall d’Uixó, que ha obligat a desallotjar Vilavella, Artana i vivendes rústiques del municipi.

Juan Ayuso tanca el Tour seté i admet frustració però no decepció

El ciclista de Xàbia Juan Ayuso ha acabat seté al Tour de França i admet sentir frustració pel resultat, però assegura que no està decebut perquè ha donat tot el que tenia.

Dos mitjans aeris i nou dotacions combaten un incendi en un barranc de Manises

Dos mitjans aeris i nou dotacions de bombers treballen des del migdia per extingir un incendi declarat al barranc del Salt de l'Aigua, a Manises. El foc afecta una zona de vegetació i ha mobilitzat efectius terrestres i aeris del Consorci i de la Generalitat.