Anuncios

Les Escoles Esportives Municipals de Burjassot reprenen l’activitat

 

Este dilluns, 1 de març, han entrat en vigor les noves mesures anunciades pel govern de la Generalitat i publicades, la setmana passada, en el DOGV. Entre les noves mesures per a la progressiva desescalada en el territori valencià, estan les referents a l’àmbit deportiu, les que afecten també la marxa de les Escoles Esportives Municipals de Burjassot, en l’Horta Nord (València).

 

A partir del dilluns, les diferents modalitats que conformen les Escoles Esportives Municipals han représ l’activitat encara que, depenent de les característiques de cada deport, les classes s’han reorganitzat de diferent manera. Com a norma general, totes les disciplines deportives es practicaran a l’aire lliure, en instal·lacions obertes i sense contacte físic.

 

En el cas de les modalitats d’esports d’equip o modalitats deportives, les classes de les que es fan de manera grupal, estes podran fer-se en grups màxims de 4 persones, sense contacte físic i mantenint la distància de seguretat recomanada per les autoritats sanitàries.

 

Reserva prèvia de pistes

A demés, tal com establix la resolució de la Conselleria de Sanitat, «les activitats deportives grupals es faran en grups estables i evitant els contactes amb altres grups d’activitat o d’entrenament. També es podran fer únicament dinàmiques deportives individuals i sense contacte físic, que permeten garantir en tot moment la distància de seguretat entre els deportistes participants».

 

Per a garantir que el retorn a l’activitat de les Escoles Esportives Municipals es fa amb normalitat i complint amb tota la normativa establida, els entrenadors i monitors responsables han mantingut, durant els últims dies, comunicació amb els seus grups d’alumnes per a indicar-los exactament en quina instal·lació es faran les classes i entrenaments. L’Auditori de la Casa de Cultura i les pistes de frontó seran, principalment, les instal·lacions que alberguen l’activitat que es feia en la sala d’actes de la Casa de Cultura i en el Pavelló Cobert.

 

D’altra banda, des de l’1 de març, es reobrin les pistes de tenis, pàdel i frontó del Poliesportiu Municipal, quedant activa la plataforma en la web municipal per a fer la reserva prèvia de pistes.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Tallada l’A-3 a Honrubia per la col·lisió i incendi de dos camions

L'autovia A-3 roman tallada a Honrubia (Conca) en sentit Madrid després de la col·lisió i posterior incendi de dos camions, amb els dos conductors ferits i desviaments habilitats.

Calor i temps estable per a iniciar la setmana en la Comunitat Valenciana, amb tempestes aïllades a l’interior

La Comunitat Valenciana arranca la penúltima setmana d'abril amb ambient càlid i estable, màximes per damunt de 25 graus i possibles tempestes vespertines a l'interior nord.

Pedro Martínez valora el triomf sufridísimo del València Basket a Girona

Pedro Martínez analitza l'ajustat triomf del València Basket en la pista del Bàsquet Girona (81-84), decidit pels rebots ofensius i l'encert exterior.

El València Basket patix a Girona per a encadenar la seua octava victòria consecutiva

El València Basket es va imposar per 81-84 al Bàsquet Girona en un final atapeït, guiat per l'actuació de Costello i un triple decisiu de Reuvers a 16 segons del final.

Un incendi elèctric destruïx el Centre Astronòmic de l’Alt Túria en honor dels Olmos

Un incendi originat per una pujada de tensió ha calcinat el Centre Astronòmic de l'Alt Túria en honor dels Olmos, deixant inservibles els seus principals telescopis i danyant greument l'edifici.

Vittorio Ghirelli s’imposa en EuroNASCAR a Cheste amb Nelson Piquet Jr. tercer

Vittorio Ghirelli guanya la segona carrera de NASCAR Euro Sèries en el Circuit Ricardo Tormo de Cheste, amb Nelson Piquet Jr. en el podi i més de 22.000 aficionats en les graderies.

Xàtiva depassa els 30 graus en un dia de cels buidats i calor en augment

Xàtiva ha aconseguit els 30,5 graus en una jornada de cels buidats i ascens generalitzat de les temperatures en diverses localitats valencianes.

Sara Sorribes conquista el ITF de Portoroz i trenca dos anys sense títols

Sara Sorribes s'imposa a Leyre Romero en la final del ITF 75 de Portoroz i aconseguix el seu primer títol en més de dos anys, consolidant el seu retorn després de la seua retirada temporal.