Les Escoles Esportives Municipals de Burjassot reprenen l’activitat

 

Este dilluns, 1 de març, han entrat en vigor les noves mesures anunciades pel govern de la Generalitat i publicades, la setmana passada, en el DOGV. Entre les noves mesures per a la progressiva desescalada en el territori valencià, estan les referents a l’àmbit deportiu, les que afecten també la marxa de les Escoles Esportives Municipals de Burjassot, en l’Horta Nord (València).

 

A partir del dilluns, les diferents modalitats que conformen les Escoles Esportives Municipals han représ l’activitat encara que, depenent de les característiques de cada deport, les classes s’han reorganitzat de diferent manera. Com a norma general, totes les disciplines deportives es practicaran a l’aire lliure, en instal·lacions obertes i sense contacte físic.

 

En el cas de les modalitats d’esports d’equip o modalitats deportives, les classes de les que es fan de manera grupal, estes podran fer-se en grups màxims de 4 persones, sense contacte físic i mantenint la distància de seguretat recomanada per les autoritats sanitàries.

 

Reserva prèvia de pistes

A demés, tal com establix la resolució de la Conselleria de Sanitat, «les activitats deportives grupals es faran en grups estables i evitant els contactes amb altres grups d’activitat o d’entrenament. També es podran fer únicament dinàmiques deportives individuals i sense contacte físic, que permeten garantir en tot moment la distància de seguretat entre els deportistes participants».

 

Per a garantir que el retorn a l’activitat de les Escoles Esportives Municipals es fa amb normalitat i complint amb tota la normativa establida, els entrenadors i monitors responsables han mantingut, durant els últims dies, comunicació amb els seus grups d’alumnes per a indicar-los exactament en quina instal·lació es faran les classes i entrenaments. L’Auditori de la Casa de Cultura i les pistes de frontó seran, principalment, les instal·lacions que alberguen l’activitat que es feia en la sala d’actes de la Casa de Cultura i en el Pavelló Cobert.

 

D’altra banda, des de l’1 de març, es reobrin les pistes de tenis, pàdel i frontó del Poliesportiu Municipal, quedant activa la plataforma en la web municipal per a fer la reserva prèvia de pistes.

Últimes notícies

Pérez Llorca carrega contra el Govern central per finançar trasvasaments a Marroc i negar-los a la Comunitat

Juanfran Pérez Llorca denuncia que el Govern d’Espanya bloqueja trasvasaments a la Comunitat Valenciana per motius mediambientals mentres finança projectes similars a Marroc, al qual qualifica de gran competidor agrícola.

Pérez Llorca dona per feta la suspensió de militància de Bellver en el PP després de l’Azud

Pérez Llorca ha demanat al PP que aplique els estatuts amb Jorge Bellver, investigat en el cas Azud, i considera lògic suspendre’l de militància mentre continua al càrrec de director general de Transparència.

Les empreses podran agilitzar des d’esta setmana els expedients d’Energia a la Comunitat

Les Entitats Col·laboradores de Certificació podran intervindre des d’esta setmana en la tramitació d’expedients d’Energia. El nou sistema busca reduir burocràcia i accelerar els projectes elèctrics i renovables.

Pérez Llorca defensa la cancel·lació del Festival de Les Arts per incomplir les normes de soroll

El Festival de Les Arts s'ha cancel·lat este dissabte a València després de superar els decibels permesos. Pérez Llorca assegura que la Generalitat ha complit les resolucions judicials i les regles fixades.

Així et pot afectar la nova jornada de vaga en Metrovalencia i el TRAM d’Alacant

La vaga convocada pel sindicat SEMAF viu este dimarts una nova jornada de parades en Metrovalencia i TRAM d’Alacant, amb un 75 % de servicis mínims i sense incidències destacades.

El nou pla d’Educació arreplega propostes de tots els sindicats per a rebaixar la conflictivitat

La Conselleria d’Educació ha elaborat un nou document amb aportacions de tots els sindicats per a intentar rebaixar la conflictivitat en la cinquena setmana de vaga indefinida del professorat i confia a tancar acords en la reunió d’este dijous.

Pérez Llorca anima a mantindre el diàleg per a posar fi a la vaga del professorat

Juanfran Pérez Llorca destaca el diàleg en la Mesa d'Educació en plena vaga indefinida del professorat i anima totes les parts a mantindre la negociació per a transformar el sistema educatiu valencià.

Expulsen cinc anys d’Espanya un home per matar el gat de la seua parella a Torrevieja

Un jutjat d’Orihuela ha condemnat un home de 29 anys a cinc anys d’expulsió d’Espanya per matar al carrer el gat de la seua parella a Torrevieja. Els fets s’han considerat violència vicària i maltractament animal, i l’home serà traslladat a Colòmbia, el seu país d’origen.