16.4 C
València
Dissabte, 21 febrer, 2026

Les Escoles Esportives Municipals de Burjassot reprenen l’activitat

 

Este dilluns, 1 de març, han entrat en vigor les noves mesures anunciades pel govern de la Generalitat i publicades, la setmana passada, en el DOGV. Entre les noves mesures per a la progressiva desescalada en el territori valencià, estan les referents a l’àmbit deportiu, les que afecten també la marxa de les Escoles Esportives Municipals de Burjassot, en l’Horta Nord (València).

 

A partir del dilluns, les diferents modalitats que conformen les Escoles Esportives Municipals han représ l’activitat encara que, depenent de les característiques de cada deport, les classes s’han reorganitzat de diferent manera. Com a norma general, totes les disciplines deportives es practicaran a l’aire lliure, en instal·lacions obertes i sense contacte físic.

 

En el cas de les modalitats d’esports d’equip o modalitats deportives, les classes de les que es fan de manera grupal, estes podran fer-se en grups màxims de 4 persones, sense contacte físic i mantenint la distància de seguretat recomanada per les autoritats sanitàries.

 

Reserva prèvia de pistes

A demés, tal com establix la resolució de la Conselleria de Sanitat, «les activitats deportives grupals es faran en grups estables i evitant els contactes amb altres grups d’activitat o d’entrenament. També es podran fer únicament dinàmiques deportives individuals i sense contacte físic, que permeten garantir en tot moment la distància de seguretat entre els deportistes participants».

 

Per a garantir que el retorn a l’activitat de les Escoles Esportives Municipals es fa amb normalitat i complint amb tota la normativa establida, els entrenadors i monitors responsables han mantingut, durant els últims dies, comunicació amb els seus grups d’alumnes per a indicar-los exactament en quina instal·lació es faran les classes i entrenaments. L’Auditori de la Casa de Cultura i les pistes de frontó seran, principalment, les instal·lacions que alberguen l’activitat que es feia en la sala d’actes de la Casa de Cultura i en el Pavelló Cobert.

 

D’altra banda, des de l’1 de març, es reobrin les pistes de tenis, pàdel i frontó del Poliesportiu Municipal, quedant activa la plataforma en la web municipal per a fer la reserva prèvia de pistes.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Xilxes acomiada a la dona i a la xiqueta assassinades; l’exmarit a la presó provisional

El municipi ha donat l'últim adeu a María José, de 48 anys, i a la seua filla Noemí, de 12. L'exmarit i pare està a la presó provisional per homicidi/assassinat i trencament de condemna.

Lliga de Campions i salvació, cara a cara en La Ceràmica: Vila-real-València

Vila-real i València se citen el diumenge en La Ceràmica amb metes oposades: els locals barallen per la Lliga de Campions i els visitants per allunyar-se del descens.

Morant acusa el PP d’aplaudir les polítiques ‘indignes’ de Pérez Llorca

Diana Morant ha denunciat que 160 càrrecs del PP han recolzat en la Interparlamentària les polítiques 'indignes i irresponsables' de Juanfran Pérez Llorca i ha exigit canvis.

Un guàrdia civil fora de servici deté a un conductor embriac després d’un xoc en la V-30

Un guàrdia civil anara de servici ha detingut a un conductor embriac que va fugir després de xocar amb una moto en la V-30, a Xirivella. L'home, de 30 anys, es va negar a les proves i va ser arrestat per tres delictes contra la seguretat viària i un de resistència.

Dos morts en un xoc entre dos cotxes i una moto a Los Montesinos

Dos persones han mort este dissabte en la CV-945 al seu pas per Los Montesinos després d'un abast entre dos turismes i una motocicleta. Les víctimes viatjaven en la moto.

L’Elx encadena la seua pitjor ratxa del curs: huit jornades sense guanyar

La derrota a Bilbao (2-1) ha estés a huit les jornades sense victòria de l'Elx, la pitjor ratxa del curs. Només ha guanyat dos dels seus últims 18 partits.

L’alcalde de Manises, hospitalitzat després d’un infart i estable en UCI

Javier Mansilla, de 45 anys, roman conscient i estable en l'UCI després de patir un infart. El primer tinent d'alcalde assumix funcions per a assegurar la continuïtat.

L’alcalde de Manises, hospitalitzat després de patir un infart

L'alcalde de Manises, Javier Mansilla, està hospitalitzat després de patir un infart de miocardi este divendres. Arriben missatges de suport des del PSPV-PSOE i la Generalitat.