L’Euromilions toca en Alginet i el pot es situa en 162 milions

Euromillones

El pot d’Euromilions es situava en 149 milions d’euros | Twitter @tuloteroApp

 

56.146,94 euros abans d’impostos és la quantitat que ha guanyat una persona que es va fer amb el seu bitllet de l’Euromilions en Alginet, en la comarca de la Ribera Baixa (València). L’afortunat ha encertat els cinc números, però no ha conseguit endevinar cap de les dos estrelles guanyadores, pel que s’ha fet amb un premi de tercera categoria.

 

Segons ha avançat ‘Las Provincias’, cap jugador europeu ha conseguit fer-se amb el premi de primera categoria i, per tant, amb el pot de 149 milions d’euros, pel que ara es situa en 162 milions. Tres han sigut els guanyadors de segona categoria, tot i que cap en Espanya, amb un premi de 482.131 euros

 

El guanyador d’Alginet ha sigut una de les sis persones que s’han fet amb un premi de tercera categoria. L’administració de loteries a on va validar el seu bitllet és la número 1 de la localitat, en el número 47 del carrer de l’Arquebisbe Sanchis.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Una pedregada forta causa danys en cotxes i vivendes a Utiel

Una tempesta amb granís de gran tamany ha causat danys materials en vehicles, teulades i arbrat a Utiel, mentres Aemet preveu que continuen les tronades fortes a l’interior de la província de València.

Denunciat per portar una persona pujades damunt del cotxe a Xàbia

La Policia Local de Xàbia ha denunciat el conductor d’un turisme per conducció temerària després de circular amb una persona pujada al sostre del vehicle, una infracció molt greu que comporta sis punts menys i multa econòmica.

Fortes tempestes amb granís de fins a 3 cm al nord interior de València

El nord interior de la província de València ha registrat esta vesprada tempestes fortes amb granís de fins a 3 centímetres i avís taronja activat per Aemet, especialment a la zona d’Utiel i el Rincón de Ademuz.

L’Elx fitxa el migcampista Javier Morcillo fins a 2030

L’Elx ha tancat la incorporació del migcampista català Javier Morcillo, procedent de l’Atlético de Madrid, amb contracte fins a juny de 2030, ampliable una temporada més per objectius.

Detenen a Castelló una cuidadora per traure 24.000 € del compte d’una anciana que atenia

Una cuidadora ha sigut detinguda a Castelló per retirar durant mesos quasi 24.000 euros del compte d’una anciana i vendre una joia seua sense consentiment familiar, descobert tot després de la mort de la víctima.

Les platges valencianes estrenen sensors per controlar la qualitat de l’aigua en temps real

La Generalitat ha posat en marxa una prova pilot amb biosensors intel·ligents a Port Saplaya i Meliana per controlar en temps real la qualitat de l’aigua de les platges i reforçar la seguretat sanitària.

Guia per a vore l’eclipsi solar amb seguretat a la Comunitat Valenciana

La Generalitat ha activat un dispositiu especial per l’eclipsi del 12 d’agost, amb nivell 3 de preemergència forestal, tancament de parcs naturals i un decàleg de consells per a una observació segura.

Canet lo Roig, la Jana i Traiguera asseguren l’aigua potable amb una obra solar de 4,3 milions

Canet lo Roig, la Jana i Traiguera ja tenen garantit l’abastiment d’aigua potable gràcies a una infraestructura de 4,3 milions d’euros alimentada amb energia solar, declarada d’emergència per la sequera extraordinària a la demarcació del Xúquer.
FILMOTECA D'ESTIU