L’Euromilions toca en Alginet i el pot es situa en 162 milions

Euromillones

El pot d’Euromilions es situava en 149 milions d’euros | Twitter @tuloteroApp

 

56.146,94 euros abans d’impostos és la quantitat que ha guanyat una persona que es va fer amb el seu bitllet de l’Euromilions en Alginet, en la comarca de la Ribera Baixa (València). L’afortunat ha encertat els cinc números, però no ha conseguit endevinar cap de les dos estrelles guanyadores, pel que s’ha fet amb un premi de tercera categoria.

 

Segons ha avançat ‘Las Provincias’, cap jugador europeu ha conseguit fer-se amb el premi de primera categoria i, per tant, amb el pot de 149 milions d’euros, pel que ara es situa en 162 milions. Tres han sigut els guanyadors de segona categoria, tot i que cap en Espanya, amb un premi de 482.131 euros

 

El guanyador d’Alginet ha sigut una de les sis persones que s’han fet amb un premi de tercera categoria. L’administració de loteries a on va validar el seu bitllet és la número 1 de la localitat, en el número 47 del carrer de l’Arquebisbe Sanchis.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Educació i sindicats es tornaran a reunir dijous per tancar l’acord sobre salaris i valencià

La Conselleria d’Educació i els sindicats de la mesa negociadora es veuran dijous a les 9 del matí per decidir si avalen el nou document amb canvis en salaris, burocràcia i valencià, després d’una maratoniana reunió d’onze hores.

Ortí dona per tancats els dubtes sobre la Llei de Llibertat Educativa després de l’aval del TSJCV

La consellera d’Educació, Carmen Ortí, considera que la sentència del TSJCV que avala la consulta a les famílies sobre la llengua base en el curs 2025/2026 tanca totes les qüestions que posaven en dubte la Llei de Llibertat Educativa.

Educació destaca els avanços en la negociació i els sindicats remarquen el to diferencial de la reunió

La consellera d'Educació, Carmen Ortí, assegura que l'onzena reunió per a desconvocar la vaga indefinida del professorat incorpora noves propostes i acords, mentres els sindicats atribueixen el canvi de to a la pressió al carrer i a la retransmissió en directe.

La Diputació de València modernitza la teleassistència amb IA amb una inversió de 26 milions

La Diputació de València renova fins a 2028 el seu servici de teleassistència domiciliària amb un nou model avançat que integra intel·ligència artificial, prevenció i programes contra la soledat, amb una inversió de quasi 26 milions.

Un gos mossega una dona a Elda i li arranca part duna orella i fereix tres familiars

Un gos duna raça potencialment perillosa ha arrancat part de lorella esquerra a una dona de 51 anys i ha causat lesions lleus a una àvia, la seua filla i el seu nét de 4 anys en un carrer dElda, a la província dAlacant.

El Consell destina enguany 57 milions a infraestructures hídriques a la Vega Baixa

El conseller Miguel Barrachina anuncia a Guardamar del Segura que el Consell invertix més de 57 milions d’euros enguany en infraestructures hídriques a la Vega Baixa, amb obres clau contra les inundacions del Segura.

El València Digital Summit deixa 26 milions d’impacte econòmic en 2025, un 29 % més que l’any anterior

L’edició de 2025 de València Digital Summit ha generat un impacte econòmic de 26 milions d’euros, un 29 % més que en 2024, i reforça València com a pol d’innovació i atracció de talent tecnològic.

Mor un conductor de 78 anys en eixir de la via a l’A-35 a la Font de la Figuera

Un home de 78 anys ha mort este dilluns després d’eixir-se de la via amb el cotxe que conduïa al quilòmetre 14 de l’A-35, al terme de la Font de la Figuera, malgrat els intents de reanimació dels serveis sanitaris.