L’Euromilions toca en Alginet i el pot es situa en 162 milions

Euromillones

El pot d’Euromilions es situava en 149 milions d’euros | Twitter @tuloteroApp

 

56.146,94 euros abans d’impostos és la quantitat que ha guanyat una persona que es va fer amb el seu bitllet de l’Euromilions en Alginet, en la comarca de la Ribera Baixa (València). L’afortunat ha encertat els cinc números, però no ha conseguit endevinar cap de les dos estrelles guanyadores, pel que s’ha fet amb un premi de tercera categoria.

 

Segons ha avançat ‘Las Provincias’, cap jugador europeu ha conseguit fer-se amb el premi de primera categoria i, per tant, amb el pot de 149 milions d’euros, pel que ara es situa en 162 milions. Tres han sigut els guanyadors de segona categoria, tot i que cap en Espanya, amb un premi de 482.131 euros

 

El guanyador d’Alginet ha sigut una de les sis persones que s’han fet amb un premi de tercera categoria. L’administració de loteries a on va validar el seu bitllet és la número 1 de la localitat, en el número 47 del carrer de l’Arquebisbe Sanchis.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

L’incendi de Segorbe arrasa 633 hectàrees i manté desallotjades mil persones a Gàtova

L’incendi declarat dijous a Segorbe ha cremat 633 hectàrees, part a la Serra Calderona, i obliga a mantindre fora de casa un miler de veïns de Gàtova mentre 25 mitjans aeris i uns 350 efectius continuen les tasques d’extinció.

Xàfecs en la mitat nord i descens suau de les màximes hui

L’Agència Estatal de Meteorologia preveu per a este dissabte xàfecs amb tronada en la mitat nord de la Comunitat Valenciana i una lleugera baixada de les temperatures màximes, sobretot a l’interior. El diumenge tendirà a estabilitzar-se l’oratge, amb més clarianes però encara amb ruixats puntuals.

Els avistaments de meduses baixen un 20 % tot i un mar més càlid

Els avisos de meduses en les costes espanyoles han disminuït un 20 % en 2026, segons dades de l’app MedusApp, malgrat que la temperatura de la mar ha pujat unes dècimes. Un expert de la Universitat d’Alacant recorda que la calor de l’aigua no determina la seua presència a les platges.

El vent complica l’incendi de Sogorb amb ratxes de més de 30 km/h esta vesprada

Aemet preveu per a esta vesprada ratxes de vent de més de 30 km/h en l’incendi de Sogorb, després d’una nit meteorològicament tranquil·la però sense pluges.

Ordenen l’evacuació de Gàtova per l’avanç de l’incendi de Sogorb

La Generalitat ha ordenat l’evacuació de Gàtova per l’avanç de l’incendi de Sogorb i indica que la població isca per la CV-25 cap a Bétera i Olocau.

Aemet activa avís groc per pluges i tronades al litoral de Castelló dissabte

Aemet ha activat per a dissabte l’avís groc al litoral de Castelló per pluges intenses de fins a 30 l/m2 en una hora i tronades amb possible granís i ratxes molt fortes de vent.

Pobles de la Ribera comencen a quantificar els danys de les fortes tronades

Diversos municipis de l’interior i la costa de València, sobretot a la Ribera, han començat a valorar els danys per les fortes tronades de dijous, amb ratxes de vent de fins a 146 km/h i greus afectacions materials.

Rescatats amb helicòpter dos joves senderistes deshidratats a la serra d’Orihuela

Dos joves senderistes amb símptomes d’esgotament i deshidratació han sigut rescatats amb helicòpter a la serra d’Orihuela, a Alacant. L’operatiu del Consorci Provincial de Bombers els ha evacuat fins al parc de San Vicente.