8.2 C
València
Dilluns, 29 desembre, 2025

L’Euromilions toca en Alginet i el pot es situa en 162 milions

Euromillones

El pot d’Euromilions es situava en 149 milions d’euros | Twitter @tuloteroApp

 

56.146,94 euros abans d’impostos és la quantitat que ha guanyat una persona que es va fer amb el seu bitllet de l’Euromilions en Alginet, en la comarca de la Ribera Baixa (València). L’afortunat ha encertat els cinc números, però no ha conseguit endevinar cap de les dos estrelles guanyadores, pel que s’ha fet amb un premi de tercera categoria.

 

Segons ha avançat ‘Las Provincias’, cap jugador europeu ha conseguit fer-se amb el premi de primera categoria i, per tant, amb el pot de 149 milions d’euros, pel que ara es situa en 162 milions. Tres han sigut els guanyadors de segona categoria, tot i que cap en Espanya, amb un premi de 482.131 euros

 

El guanyador d’Alginet ha sigut una de les sis persones que s’han fet amb un premi de tercera categoria. L’administració de loteries a on va validar el seu bitllet és la número 1 de la localitat, en el número 47 del carrer de l’Arquebisbe Sanchis.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Troben el cos de la xiqueta valenciana desapareguda després del naufragi a Indonèsia

Les autoritats confirmen que es tracta de la menor de 12 anys de la família valenciana el vaixell de la qual es va afonar prop del Parc Nacional de Komodo

Famílies dels desapareguts a Indonèsia reclamen mantindre la busca fins a trobar-los

Les famílies de quatre persones desaparegudes després d'un naufragi a Indonèsia han demanat que l'operatiu no es detinga i han agraït el suport rebut. Han assenyalat que l'única informació oficial és que la busca continuarà este diumenge i que alguns afins viatgen al país.

La pluja desvia 9 vols i tala la línia 1 de Rodalia a València

El temporal ha obligat a desviar nou vols a Manises i ha interromput el servici entre Alginet i Castelló. Bombers reforcen l'operatiu sense danys personals.

Aemet ha elevat a roig l’avís per pluges en el litoral sud de València i la Generalitat ha emés un És_Alert

Aemet ha elevat a roig l'avís per pluges en el litoral sud de València i la Generalitat ha enviat un És_Alert. La previsió apunta a més de 180 l/m² en 12 hores.

La revolució festiva de farina i ous pren el poder a Ibi

Ibi ha celebrat la seua jornada de 'els enfarinats' amb una presa simbòlica del poder a base de farina i ous podrits, recaptació solidària i normes absurdes.

El temporal provoca desallotjaments a Alacant i desborda barrancs a València

El temporal ha obligat a desallotjaments preventius a Benferri i ha desbordat barrancs a La Safor i Orihuela. Es demana màxima precaució en A-7 i A-3.

Pluges torrencials colpegen la Comunitat Valenciana i sumen 113 l/m² en Simat

Les pluges descarreguen amb força en la Comunitat Valenciana i deixen 113 l/m² a Simat de la Valldigna, amb 44 en mitja hora. Aemet manté avís taronja en tota la província de València.

Famílies dels desapareguts a Indonèsia reclamen que la busca seguisca fins a trobar-los

Les famílies de quatre persones desaparegudes després d'un naufragi a Indonèsia han agraït el suport rebut i han demanat que l'operatiu continue sense descans. Membres de diverses famílies viatgen al país per a seguir de prop les gestions.