8 C
València
Diumenge, 23 novembre, 2025

L’Euromilions toca en Alginet i el pot es situa en 162 milions

Euromillones

El pot d’Euromilions es situava en 149 milions d’euros | Twitter @tuloteroApp

 

56.146,94 euros abans d’impostos és la quantitat que ha guanyat una persona que es va fer amb el seu bitllet de l’Euromilions en Alginet, en la comarca de la Ribera Baixa (València). L’afortunat ha encertat els cinc números, però no ha conseguit endevinar cap de les dos estrelles guanyadores, pel que s’ha fet amb un premi de tercera categoria.

 

Segons ha avançat ‘Las Provincias’, cap jugador europeu ha conseguit fer-se amb el premi de primera categoria i, per tant, amb el pot de 149 milions d’euros, pel que ara es situa en 162 milions. Tres han sigut els guanyadors de segona categoria, tot i que cap en Espanya, amb un premi de 482.131 euros

 

El guanyador d’Alginet ha sigut una de les sis persones que s’han fet amb un premi de tercera categoria. L’administració de loteries a on va validar el seu bitllet és la número 1 de la localitat, en el número 47 del carrer de l’Arquebisbe Sanchis.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

2-1: Oluwaseyi decidix i el Vila-real prolonga la seua ratxa davant un Mallorca que s’apaga

Un gol de Oluwaseyi en el 82' va donar al Vila-real un 2-1 treballat. El Mallorca va competir bé en la primera part, però va perdre vigor després del descans.

Oluwaseyi decidix el 2-1 i manté la ratxa del Vila-real davant el Mallorca

Un gol del nigerià a huit del final va donar al Vila-real la victòria 2-1 i va prolongar la seua ratxa com a local. El Mallorca es va diluir després d'un bon primer temps.

Vila-real i Mallorca empaten després d’una arrancada elèctrica (1-1)

Vila-real i Mallorca empaten 1-1 amb gols abans del minut 8. Després de l'intercanvi, el partit es va tancar i els visitants van frenar a un Vila-real incòmode.

Convoquen una protesta davant Les Corts el dia de la investidura de Pérez Llorca

Acord Social Valencià convoca una protesta el 27 de novembre a les 10.30 davant Les Corts per a rebutjar la investidura de Juanfran Pérez Llorca. L'acció coincidix amb el ple i denúncia un continuisme en la gestió després de la DANA.

Finalitza sense incidents l’avís per vent a Castelló amb ratxes de fins a 80 km/h

Emergències ha tancat a les 15.00 l'avís groc per vent a la província. Aemet havia previst ratxes del nord-oest de fins a 80 km/h a l'interior i 70 en el litoral nord.

Maíllo (IU) tatxa la condemna a Álvaro García Ortiz de colp d’Estat institucional

El coordinador federal d'IU ha denunciat que la sentència que inhabilita dos anys al fiscal general respon a una lògica institucional. També ha instat la joventut a assumir protagonisme polític.

La clínica dental d’Alzira que va tractar a la xiqueta morta no està autoritzada a anestesiar

Sanitat ha confirmat que la clínica que va tractar a la menor manca de permís per a tècniques d'anestèsia, inclosa la sedació intravenosa aplicada. El jutjat ha obert diligències, la inspecció ha suspés l'activitat i una altra xiqueta seguix en UCI.

El Reial Madrid visita a un Elx invicte a casa amb dubtes en defensa

El Reial Madrid torna a competir després de dos ensopegades i es mesura a un Elx que no ha perdut en el Martínez Valero. El líder necessita reaccionar en plena ratxa de partits fora.