Las farmàcies vendran un test ràpid de coronavirus per a fer en casa pels propis pacients

 

En els pròxims dies, dos empreses van a començar a començar a comercialitzar en Espanya uns test d’autodiagnòstic d’anticossos de coronavirus que es poden obtindre en farmàcies i es poden fer en casa. Això sí, només es podran adquirir baix prescripció mèdica.

 

Segons informa ‘Las Provincias’, davant la seua imminent comercialització, els farmacèutics han expressat la seua preocupació respecte a com es controlaran els positius ja que ara estarà en mans del ciutadà el fet d’avisar al centre de salut. 

 

De la mateixa manera, l’ús del test és molt senzill i molt paregut al de la glucosa. Només cal una mostra de sang, ficar-la en el test, afegir diluent i esperar uns 15 minuts. 

 

Des de les farmàcies, per exemple, una d’Elx, en la comarca del Baix Vinalopó (Alacant), creuen que és una bona idea, ja que proporciona informació de forma ràpida, però que seria millor fer-los en els propis establiments. D’esta forma, inclús es conseguiria descongestionar els centres de salut.

Últimes notícies

Ximo Puig assenyala a Diana Morant com la candidata capaç de donar la volta a la Comunitat Valenciana

Ximo Puig destaca a Diana Morant com la dirigent capaç de revertir la situació econòmica i social de la Comunitat Valenciana i subratlla que el seu lideratge partix del PSPV i no del càrrec de ministra.

PP i Vox bloquegen en Les Corts la tramitació de la taxa turística proposada per l’oposició

PP i Vox s'oposen en Les Corts a tramitar les proposicions de llei de PSPV i Compromís per a implantar la taxa turística en la Comunitat Valenciana, reobrint el debat polític sobre com finançar l'impacte del turisme.

Javi Guerra arriba al final de la temporada en el seu millor moment al València

Javi Guerra afronta l'últim partit de Lliga després de completar la seua millor temporada amb el València, amb més protagonisme, gols i assistències decisives.

El síndic del PSPV tanca files amb Zapatero i qüestiona l’actuació de part de la Justícia

El síndic del PSPV en Les Corts, José Muñoz, defén la trajectòria de José Luis Rodríguez Zapatero malgrat la seua imputació pel cas Plus ultra i denúncia un tracte judicial diferent segons el partit afectat.

El PP veu la imputació de Zapatero com una maçada per al socialisme valencià i per a Morant

Nando Pastor (PP) considera que la imputació de José Luis Rodríguez Zapatero colpeja de ple al socialisme valencià i debilita el lideratge de Diana Morant, mentres Vox parla d'un fet molt greu lligat al rescat de Plus ultra.

Detinguts a València per forçar a diverses dones a prostituir-se amb coaccions i amenaces

La Policia Nacional ha detingut a València a una regent d'una casa de cites i a un home que forçava a la seua esposa a prostituir-se, els dos acusats d'explotar a dones mitjançant coaccions i amenaces.

Baldoví veu punts foscos en la imputació de Zapatero pel cas Plus ultra

Joan Baldoví afirma que la imputació de José Luis Rodríguez Zapatero pel cas Plus ultra li sembla lletja, detecta punts foscos en l'acte judicial i reclama explicacions i màxima transparència.

El Llevant es juga la permanència en l’última jornada 21 anys després

El Llevant necessita almenys un punt davant el Betis en La Cartoixa per a assegurar la permanència en Primera i evitar un desenllaç com el descens de 2005.