Las farmàcies vendran un test ràpid de coronavirus per a fer en casa pels propis pacients

 

En els pròxims dies, dos empreses van a començar a començar a comercialitzar en Espanya uns test d’autodiagnòstic d’anticossos de coronavirus que es poden obtindre en farmàcies i es poden fer en casa. Això sí, només es podran adquirir baix prescripció mèdica.

 

Segons informa ‘Las Provincias’, davant la seua imminent comercialització, els farmacèutics han expressat la seua preocupació respecte a com es controlaran els positius ja que ara estarà en mans del ciutadà el fet d’avisar al centre de salut. 

 

De la mateixa manera, l’ús del test és molt senzill i molt paregut al de la glucosa. Només cal una mostra de sang, ficar-la en el test, afegir diluent i esperar uns 15 minuts. 

 

Des de les farmàcies, per exemple, una d’Elx, en la comarca del Baix Vinalopó (Alacant), creuen que és una bona idea, ja que proporciona informació de forma ràpida, però que seria millor fer-los en els propis establiments. D’esta forma, inclús es conseguiria descongestionar els centres de salut.

Últimes notícies

Un estudi a Alacant revela que el tàlem dona forma als circuits visuals en el cervell en creixement

Una investigació de l'Institut de Neurociències CSIC-UMH mostra en ratolins que l'activitat pròpia del tàlem és decisiva per a organitzar els circuits visuals durant el desenvolupament.

El nou coet Miura 9 de PLD Space impulsarà Espanya a la vanguarda espacial

Pedro Sánchez ha visitat la fàbrica il·licitana de PLD Space i ha assegurat que el futur coet Miura 9 col·locarà Espanya a la vanguarda de la indústria espacial europea i mundial. L’empresa, amb més de 550 treballadors, ha aconseguit també un contracte clau de l’ESA per al projecte Miura 5.

Compromís i PSPV reclamen una alternativa per a les 800 persones del vell circuit de F1

Compromís i PSPV han demanat que es paralitze el PAI de l’antic circuit de Fórmula 1 de València fins que les 800 persones que hi viuen tinguen una alternativa social digna i amb garanties judicials.

Detinguts uns pares a València per emportar-se la seua bebé tutelada de l’hospital

La Policia Nacional ha detingut a València uns pares i l’avi de una bebé acabada de nàixer per emportar-se-la de l’hospital, malgrat que la menuda anava a quedar tutelada per la Conselleria de Serveis Socials.

València emprendrà accions legals pels responsables de l’incendi d’El Saler

L’Ajuntament de València acordarà este divendres iniciar accions judicials pels possibles responsables de l’incendi forestal d’El Saler i la seua alcaldessa reclama endurir les penes als piròmans a nivell estatal.

Les noves empreses en la Comunitat Valenciana creixen un 14,9 % al juliol i arriben a 1.549

La Comunitat Valenciana ha registrat al juliol 1.549 noves societats mercantils, un increment anual del 14,9 %, el tercer més alt d’Espanya, mentres les dissolucions han arribat a 139.

Els viatgers del transport urbà pugen un 3 % en la Comunitat Valenciana al juliol

El transport urbà per autobús i metro en la Comunitat Valenciana ha crescut un 3 % al juliol, fins als 16,9 milions de viatgers, segons l’INE. A Espanya, el transport públic també augmenta, tot i la caiguda del ferrocarril de llarga distància.

Detingut a Torrevella un fugititu reclamat per homicidi a Alemanya

La Guàrdia Civil ha detingut en una urbanització de Torrevella un home de 43 anys, de nacionalitat romanesa, reclamat a Alemanya per un possible homicidi i amb ordres judicials pendents a Espanya.