Puig avança que hi haurà mesures contundents i immediates per la festa il·legal del Galileu Galilei

 

Actualització 19/12/2020 a les 14.45 hores. El president de la Generalitat, Ximo Puig, ha anunciat que la Conselleria de Justícia investiga la festa il·legal celebrada durant la matinada d’este dissabte en el Col·legi Major Galileu Galilei i ha advertit que «en les pròximes hores es prendran mesures contundents i immediates». Puig ha insistit que és «molt greu la irresponsabilitat dels responsables d’eixe centre».

 

A demés, Ximo Puig ha assenyalat que «el que ha passat esta nit és d’una enorme irresponsabilitat i tindrà el correlat i la transcendència en la decisió que s’ha a prendre. En estos moments s’està recollint tota la informació i hi haurà una resposta contundent», ha insistit.

 

Al mateix temps, el president ha subratllat que «la irresponsabilitat d’uns quants no pot tacar la responsabilitat de la gran majoria de la societat valenciana i dels jóvens».

 

Desallotgen una nova festa il·legal amb més de 200 persones en el col·legi major Galileu Galilei

La Policia Nacional i la Policia Local de València han hagut de desallotjar esta matinada de dissabte una festa il·legal en el col·legi major Galileu Galilei de la ciutat de València, a on participaven unes 200 persones que no portaven mascareta i tampoc respectaven les mesures de seguretat contra el coronavirus.

 

La intervenció s’ha produït quan passaven uns minuts de la mitjanit després de rebre les forces de seguretat uns quants avisos, ja que s’estaven incomplint les normes sanitàries contra la propagació del Covid-19. La Policia Nacional s’ha fet càrrec de la investigació.

 

Cal recordar que el mes d’octubre passat jóvens del mateix col·legi van organitzar un altre esdeveniment d’estes mateixes característiques que va derivar en un brot de Covid-19 amb prop de 160 positius i que va portar a la Universitat Politècnica a suspendre les classes presencials, a demés que els alumnes i responsables del centre van ser multats amb sancions d’entre 600 i 30.000 euros.

 

La festa celebrada esta nit de divendres es va fer en zones interiors del col·legi. Segons fonts policials, els estudiants estaven reunits en grups reduïts i van tornar cap a les seues habitacions en arribar les autoritats a les instal·lacions de la residència d’estudiants.

 

 

 

 

Últimes notícies

Osorio lamenta la derrota de l’Elx però destaca que van ser superiors per moments al Real Madrid

El davanter argentí de l’Elx Abiel Osorio ha lamentat la derrota per 2-3 davant el Real Madrid amb un gol en el descompte, però ha ressaltat que l’equip ha competit d’igual a igual i fins i tot ha sigut superior en alguns trams.

Dos bombers ferits lleus en l’incendi de Tuéjar, que ja ha arrasat 690 hectàrees

Dos bombers forestals han resultat ferits lleus en l’incendi declarat esta vesprada a Tuéjar, que ja ha cremat 690 hectàrees i ha obligat a desallotjar veïns i turistes. El foc continua actiu, amb uns 200 efectius i la UME treballant sobre el terreny.

Un gol de Carlos Espí en el descompte trenca el somni de remuntada de l’Elx

Un gol de Carlos Espí en el temps afegit ha donat el triomf al Real Madrid a Elx per 2-3, després que l’equip franjiverd igualara dos gols en els últims 20 minuts.

Dos bombers ferits lleus en l’incendi de Tuéjar que ja ha cremat 690 hectàrees

Dos bombers han resultat ferits lleus en l’incendi forestal declarat esta vesprada a Tuéjar, que ha calcinat ja 690 hectàrees i té un perímetre aproximat de 17 quilòmetres.

El Valencia d’Óscar Sánchez estrena triomf i es reivindica a Vitòria

El Valencia ha estrenat el seu caseller de victòries a LaLiga EA Sports davant l’Alavés, en el debut d’Óscar Sánchez com a tècnic interí, que destaca la personalitat i el compromís del vestidor.

Vinícius, Mbappé i Konaté amaguen el missatge de suport a Ceuta abans del partit a Elx

Vinícius, Mbappé i Konaté han eixit al Martínez Valero amb la samarreta de suport a Ceuta enrotllada, tallant el lema, i se l'han llevada abans que la resta de jugadors.

El valencià Aaron Mayol fa història amb el seu debut oficial amb el Valencia CF

El migcentre Aaron Mayol, format més d’una dècada al Levante i ara al planter del Valencia CF, s’ha convertit en el primer jugador nascut en 2008 que debuta en partit oficial amb el club de Mestalla, en el triomf a domicili contra l’Alavés.

El Valencia CF suma la primera victòria del curs a Vitòria amb un gol de Luis Rioja

El Valencia CF ha estrenat el seu caseller de triomfs en esta Lliga EA Sports amb un 0-1 a Vitòria gràcies a un gol de Luis Rioja, en el primer partit amb Óscar Sánchez a la banqueta després de la destitució de Carlos Corberán.