11.6 C
València
Dilluns, 15 desembre, 2025

Una festa il·legal congrega en un pub de València a 50 persones sense mascareta

 

Esta nit de diumenge, cap a les 02.30 hores, la Policia Nacional de València ha observat com diferents grups de persones entraven i eixien d’un pub situat en el carrer Jesús, en el districte d’Arrancapins, en València.

 

Tal com ha publicat el diari ‘Levante-EMV’, les autoritats entraren al local de paisà i allí es trobaren amb 42 persones dins del pub. Segons pareix, dins de l’establiment estava celebrant-se una festa il·legal amb quasi mig centenar d’assistents.

 

Ràpidament, la Policia va dissoldre la festa, ja que a causa de la normativa autonòmica del coronavirus, els llocs d’oci nocturn deuen estar clausurats temporalment.

 

El dispositiu de les autoritats han posat 42 denúncies per incompliment de la normativa del Covid-19, a demés, no respectaven la distància social i tampoc portaven mascaretes. D’altra banda, també es posaren cinc sancions als assistents per tinença d’estupefaents.

 

 

 

Últimes notícies

Dos detinguts per tres robatoris amb força en locals d’hostaleria de La Safor

La Guàrdia Civil ha detingut a un home i a una dona per tres robatoris amb força en locals d'hostaleria de La Safor. Van ser identificats gràcies a cambres i a un cotxe de lloguer.

Detinguda en Alcossebre una dona reclamada per Països Baixos per explotació sexual de menors

La Guàrdia Civil ha arrestat en Alcossebre a una dona buscada per Països Baixos per explotació sexual de menors. Quatre menors van quedar sota protecció a l'espera de la seua tutela pel país d'origen.

Nati Algado substituirà a Pérez Llorca com a alcaldessa de Finestrat

La primera tinenta d'alcalde assumirà el relleu a Finestrat quan Juanfran Pérez Llorca formalitze la seua renúncia després de ser investit en Les Corts. Amb 11 de 13 regidors, el PP perfila una transició ràpida

El Suprem eximix al banc en una transferència amb IBAN incorrecte

El Tribunal Suprem ha donat la raó a Caixa Popular i ha descartat la responsabilitat del banc quan el client introduïx un IBAN equivocat en una transferència. La nova norma europea imposa verificació del beneficiari en pagaments instantanis, però el cas es va resoldre amb la regulació anterior.

La jutgessa de la DANA suspén la testifical d’este dilluns per l’alerta meteorològica

La magistrada que investiga la gestió de la DANA a Catarroja ha suspés la testifical prevista a les 9.30 per l'alerta meteorològica. La nova data es fixarà més avant.

Tota la Comunitat, en avís groc per pluges després de cancel·lar-se el taronja a Castelló

Aemet ha rebaixat a groc l'avís per pluges en el sud de Castelló, de manera que tota la Comunitat Valenciana manté nivell groc fins a les 18 hores. Es preveuen 20 litres per metre quadrat en una hora o 60 en dotze hores.

Dilluns de ruixats a Castelló i València i lleu pujada de les màximes

Cel molt nuvolós i ruixats localment forts a València i Castelló, que aniran remetent de sud a nord. Les màximes pujaran lleugerament i el vent rolará a oest.

Les pluges nocturnes deixen dos acovardisques i una palmera incendiada per un llamp a Alacant

Les pluges i tempestes han activat als bombers a Alacant amb dos acovardisques a Orihuela i Daya Nueva i un incendi de palmera per llamp en Callosa del Segura. A València i Castelló no s'han registrat incidències destacades.