17.9 C
València
Dijous, 15 gener, 2026

Una festa il·legal congrega en un pub de València a 50 persones sense mascareta

 

Esta nit de diumenge, cap a les 02.30 hores, la Policia Nacional de València ha observat com diferents grups de persones entraven i eixien d’un pub situat en el carrer Jesús, en el districte d’Arrancapins, en València.

 

Tal com ha publicat el diari ‘Levante-EMV’, les autoritats entraren al local de paisà i allí es trobaren amb 42 persones dins del pub. Segons pareix, dins de l’establiment estava celebrant-se una festa il·legal amb quasi mig centenar d’assistents.

 

Ràpidament, la Policia va dissoldre la festa, ja que a causa de la normativa autonòmica del coronavirus, els llocs d’oci nocturn deuen estar clausurats temporalment.

 

El dispositiu de les autoritats han posat 42 denúncies per incompliment de la normativa del Covid-19, a demés, no respectaven la distància social i tampoc portaven mascaretes. D’altra banda, també es posaren cinc sancions als assistents per tinença d’estupefaents.

 

 

 

Últimes notícies

Morant demana als presidents autonòmics no torpedinar un model on ningú perd

Morant ha defés que el nou sistema manté l'statu quo, sense perdedors, i ha destacat que aportaria 3.700 milions anuals a la Comunitat. Agents socials han recolzat la reforma mentres reclamen un fons d'anivellament i condonació de deute per l'infrafinançament.

Cultura anuncia candidatura de Potries i altres huit ciutats a Capital Europea de la Cultura 2031

Nou ciutats espanyoles, entre elles Potries i Toledo, optaran a la Capital Europea de la Cultura en 2031. Cultura ha fixat el calendari: finalistes al març i decisió al desembre.

Pérez Llorca recorda que l’acta de Mazón la decidixen els votants

Preguntat per si el PP demanarà l'acta de diputat a Carlos Mazón, Pérez Llorca ha subratllat que l'atorga i la quitació l'electorat. Ha defés que Mazón ja va assumir responsabilitats en dimitir.

Morant compartix que cal baixar la crispació, però no amb la ‘recepta’ de Jordi Sevilla

Diana Morant ha recolzat la idea de reduir la crispació política, però ha rebutjat la 'recepta' proposada per Jordi Sevilla. Defén que el Govern sí que aplica polítiques socialdemòcrates.

Aemet denuncia el degoteig constant d’atacs i desinformació contra divulgadors climàtics

Aemet ha lamentat l'augment sostingut d'atacs i desinformació contra divulgadors i organismes científics. Advertix que minar la confiança debilita la resposta ciutadana.

Estela Carbonell, campiona de la Supercopa d’Itàlia amb la Juve: ‘Volem guanyar tot el que puguem’

La lateral valenciana ha alçat la Supercopa d'Itàlia amb la Juventus i reivindica l'ambició de l'equip: Lliga, Copa i avançar en la Champions després de superar a la Roma.

Pérez Llorca acusa a Montero d’usar el finançament com a cartell electoral

Pérez Llorca ha denunciat que la proposta d'Hisenda sobre finançament autonòmic és un 'cartell electoral' de María Jesús Montero. Reclama una negociació real amb els presidents autonòmics.

Morant demana als presidents autonòmics no torpedinar un model de finançament sense perdedors

Morant ha defés que la proposta del Govern manté l'statu quo i que ningú sale perdent. Ha reclamat responsabilitat per a culminar un acord que beneficiaria a la Comunitat Valenciana.