El tradicional Festival de Guitarra ‘Ciutat d’Elx’ se celebra este cap de setmana

 

Enguany el Festival de Guitarra ‘Ciutat d’Elx’ celebra la seua XXII edició. Començarà el divendres 4 de setembre, a les 21.00 hores en la Sala Cultural La Llotja de la localitat, en el Baix Vinalopó (Alacant), amb l’actuació del ‘Duo Atles’. Són una parella de músics formada pel guitarrista Dimitri van Halderen i la violoncel·lista Beatriz Serrano, i en esta ocasió interpretaran un concert dedicat al guitarrista Julian Bream.

 

El festival continuarà el dissabte 5 amb el QuarteTomás, agrupació formada per quatre destacats guitarristes, alumnes del mestre José Tomás, al que dona tribut el nom. L’última actuació del festival tindrà lloc el diumenge 6 i serà a càrrec de Du-Duet, el duo guanyador del Concurs de Música de Cambra d’Elx en 2019, format per Laura Rausell i Rodrigo Herrero. 

 

Durant tots els concerts del festival s’aplicaran fidelment els protocols marcats per les autoritats sanitàries. Tot amb l’objectiu de gaudir d’una manera segura de la música i especialment de la guitarra.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El València Basket tomba al Olympiacos amb dos tirs lliures finals de De Larrea (85-84)

Dos tirs lliures de Sergio De Larrea a 2,9 segons del final donen al València Basket una agònica victòria davant el Olympiacos i reforcen les seues opcions de passada directa a quarts de l'Eurolliga.

Morant acusa a Azcón de masclisme pel seu comentari sobre Montero i Alegria

Diana Morant acusa a Jorge Azcón d'evidenciar el masclisme que, al seu juí, persistix en el PP després de comparar físicament a Pilar Alegría i María Jesús Montero, i vincula este tipus de discursos amb el retrocés en igualtat i la violència de gènere.

Morant garantix una resposta contundent davant qualsevol malversació en el CNIO

Diana Morant assegura que qualsevol malversació de fons destinats a la investigació contra el càncer en el CNIO tindrà una resposta ferma del Govern i col·laboració total amb la justícia.

Tercer dia de busca de l’home desaparegut en un llogaret de Requena

L'operatiu per a localitzar a l'home desaparegut en el llogaret de Casas del Riu, a Requena, continua actiu per tercer dia amb reforços de Castella-la Manxa i ampli desplegament d'efectius.

Diana Morant qualifica d’intolerable el veto a les dones en una confraria de Sagunt

Diana Morant considera intolerable el rebuig d'una confraria de Sagunt a la participació de dones i defén que la Setmana Santa ha d'incorporar plenament la seua presència.

Morant veu molt apropiat que la jutgessa de la dana cite a Mazón com a testimoni

Diana Morant considera clau la declaració de Carlos Mazón en la causa penal sobre la gestió de la dana i reclama a l'actual president que ho aparte i li retire l'escó.

Diana Morant agraïx el treball de María Jesús Montero en Hisenda i li desitja sort en el seu salt a Andalusia

Diana Morant reconeix la gestió de María Jesús Montero al capdavant d'Hisenda, subratlla el seu paper en diverses crisis i li desitja sort com a candidata del PSOE en les eleccions andaluses.

Morant garantix una resposta contundent davant qualsevol malversació en el CNIO

Diana Morant assegura que qualsevol malversació de fons d'investigació contra el càncer en el CNIO tindrà una resposta contundent del Govern i reivindica la col·laboració amb la justícia per a aclarir les irregularitats.