El tradicional Festival de Guitarra ‘Ciutat d’Elx’ se celebra este cap de setmana

 

Enguany el Festival de Guitarra ‘Ciutat d’Elx’ celebra la seua XXII edició. Començarà el divendres 4 de setembre, a les 21.00 hores en la Sala Cultural La Llotja de la localitat, en el Baix Vinalopó (Alacant), amb l’actuació del ‘Duo Atles’. Són una parella de músics formada pel guitarrista Dimitri van Halderen i la violoncel·lista Beatriz Serrano, i en esta ocasió interpretaran un concert dedicat al guitarrista Julian Bream.

 

El festival continuarà el dissabte 5 amb el QuarteTomás, agrupació formada per quatre destacats guitarristes, alumnes del mestre José Tomás, al que dona tribut el nom. L’última actuació del festival tindrà lloc el diumenge 6 i serà a càrrec de Du-Duet, el duo guanyador del Concurs de Música de Cambra d’Elx en 2019, format per Laura Rausell i Rodrigo Herrero. 

 

Durant tots els concerts del festival s’aplicaran fidelment els protocols marcats per les autoritats sanitàries. Tot amb l’objectiu de gaudir d’una manera segura de la música i especialment de la guitarra.

Últimes notícies

Les sol·licituds d’asil cauen un 12,6 % a la Comunitat Valenciana fins a les 6.976

Les peticions d’asil a la Comunitat Valenciana han baixat d’un any a l’altre de 7.981 a 6.976, un 12,6 % menys, sobretot per l’enduriment de polítiques migratòries i normatives com el Reglament d’Estrangeria.

La visita de l’ambaixador xinés obri noves oportunitats comercials i culturals per a la Comunitat

Juanfran Pérez Llorca ha rebut l’ambaixador de la República Popular de la Xina a Espanya per a reforçar les inversions, el comerç i els intercanvis culturals amb la Comunitat Valenciana.

Així serà la rebaixa de l’IRPF valencià que el Consell vol portar prompte a Les Corts

La nova llei d’Acompanyament dels comptes de la Generalitat per a 2026 preveu una rebaixa dels tipus autonòmics de l’IRPF en pràcticament tots els trams, amb especial impacte en les rendes mitjanes i baixes, i canvis en successions i donacions per a afavorir el relleu en l’empresa familiar.

Les persones amb discapacitat guanyen drets a la Comunitat Valenciana amb les últimes lleis del Consell

El Consell reforça la protecció de les persones amb discapacitat, especialment sordcegues, amb noves lleis sobre gossos d assistència i accessibilitat universal consensuades amb ONCE i CERMI.

Condemnat a més de 23 anys de presó per maltractar i assassinar la seua parella a l’Alfàs del Pi

Un home de 56 anys ha acceptat 23 anys, 6 mesos i un dia de presó per maltractar, amenaçar i assassinar la seua parella a l’Alfàs del Pi. La sentència també condemna un amic seu per encobriment i fixa altes indemnitzacions per a la família de la víctima.

Derribo del bloc ‘Txernòbil’ de Campanar per a fer 133 vivendes noves

L'Ajuntament de València ha iniciat el derribo del bloc conegut com 'Txernòbil', a Campanar, per a donar pas a 133 vivendes, una vintena de protecció pública, dins del PAI Pare Doménech.

Derribem el bloc ‘Txernòbil’ de Campanar: així seran les 133 noves vivendes

L’Ajuntament de València ha iniciat el derribament del bloc conegut com ‘Txernòbil’, al barri de Campanar, per a donar pas a 133 vivendes, una vintena d’elles de protecció pública, i a una profunda reurbanització de l’entorn.

Onada de protestes este dimecres davant Les Corts per taxis, concertada i serveis socials

Taxistes, patronal de VTC, docents de la concertada, personal de centres socials i la Xarxa pel Finançament Just han convocat este dimecres diverses concentracions davant Les Corts per a pressinar el Consell i els grups parlamentaris.