La I Fira de Nadal de la Diputació de Castelló promocionarà els productes de la província

 

La primera Fira de Nadal de productes Castelló de Ruta de Sabor’ és la gran aposta de la Diputació Provincial de Castelló per a promocionar el consum d’aliments amb segell castellonenc durant les pròximes festes nadalenques.

 

Des d’este divendres i fins al diumenge per la nit, la plaça de les Aules de la ciutat de Castelló de la Plana acollirà els estands de les xicotetes empreses locals que han acceptat la invitació de traslladar al mateix centre de la capital la seua millor selecció de productes. Els visitants podran trobar des de vins i licors i dolços nadalencs fins a formatges, hortalisses i olis.

 

Amb esta exposició gastronòmica, la Diputació s’ha posat com a meta incentivar l’adquisició de productes locals perquè estes festes copen les taules de totes les cases castellonenques. «A tot el món li agrada oferir qualitat als seus comensals quan venen dates assenyalades i crec que coincidim que el millor producte que hi ha és el de casa», ha assenyalat Virginia Martí, diputada responsable de la marca ‘Ruta de Sabor’.

 

La Fira, amb estrictes mesures de seguretat

Amb això ha fet una invitació a tota la ciutadania a acostar-se a Castelló de la Plana a fer les compres del menjar de Nadal «perquè d’eixa manera estarem ajudant els productors de quilòmetre zero a créixer i a posicionar els seus productes en el mercat».

 

Atenent a la situació de pandèmia, la participació s’ha hagut de limitar a una desena d’empreses, el que «en cap cas ressentirà l’experiència sensorial i gastronòmica de les persones que s’arrimen a conéixer-nos». A això cal sumar-li l’aplicació d’un protocol de seguretat: es garantirà la separació lateral entre els estands, es prendrà la temperatura i s’oferirà gel hidroalcohòlic perquè s’higienitzen les mans abans d’entrar.

 

A banda de poder contemplar la producció alimentària provincial, els assistents també podran disfrutar  d’activitats complementàries, que van des de ‘showcookings’ a presentacions de productes. La inauguració de la fira tindrà lloc el divendres a les 10.00 hores del matí. L’horari d’obertura serà el mateix els tres dies, mentres que el de tancament s’establix a les 22.00 hores excepte el diumenge, quan s’avançarà a les 20.00 hores.

 

Esta primera Fira de Nadal és l’evolució natural de l’anterior mostra de la trufa, el que és «un procés de canvi i de potenciació de la marca que passa per obrir nous espais d’exposició a on presentar a la ciutadania tota la gamma de productes que oferix la nostra terra». A demés, «també l’hem dotada d’un nom més idoni i atractiu per a les dates que corren».

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Awa Fam lidera el draft WNBA 2026 amb Marta Suárez i Iyana Martín en el punt de mira

La pivot del València Basket part entre les grans favorites del draft WNBA 2026, mentres les asturianes Marta Suárez i Iyana Martín també aspiren a ser triades en primera ronda en una nit històrica per al bàsquet espanyol.

Enercoop impulsa microplantes solars per a transformar el seu model energètic a Crevillent

Enercoop, la cooperativa energètica més antiga d'Espanya, reforça la seua aposta per l'energia solar fotovoltaica amb microplantes pròximes als nuclis urbans i un model de comunitat energètica a Crevillent.

El juí a Ábalos entra en la fase dels contractes de màscares amb una setmana clau de testimonis

La segona setmana del juí a José Luis Ábalos se centra en el presumpte tripijoc de contractes de màscares i en una ronda de testimonis clau, entre ells alts càrrecs de Transports i l'exparella de la seua exasesor Koldo García.

Brusc enfonsament tèrmic este diumenge abans d’una ràpida volta a l’ambient càlid

El pas d'aire polar provoca este diumenge un enfonsament de fins a 14 graus, amb pluja, neu i temporal marítim, abans d'una setmana de temps més estable i temperat.

Jean Montero guia al València Basket a un triomf de pes en el Martín Carpena

El València Basket s'imposa a l'Unicaja per 89-96 en el Martín Carpena, liderat per un brillant Jean Montero, i consolida la segona plaça de la Lliga Endesa.

Pluges febles i fang en els cotxes durant el matí del diumenge

Les pluges molt febles i intermitents del matí del diumenge deixen una fina capa de fang en cotxes i superfícies per la presència de pols en suspensió.

Llevant s’agarra a la permanència davant un Getafe llançat cap a Europa

Llevant i Getafe tanquen la jornada 31 en el Ciutat de València en un dol que enfronta la necessitat extrema dels granotas amb l'ambició europea de l'equip de Bordalás.

Dituro reclama a l’Elx màxima concentració per a rebre a l’Atlètic

Matías Dituro insistix que l'Elx ha de concentrar tota l'energia en el dol davant l'Atlètic de Madrid i valora l'impacte anímic de la recent victòria enfront del València.