La I Fira de Nadal de la Diputació de Castelló promocionarà els productes de la província

 

La primera Fira de Nadal de productes Castelló de Ruta de Sabor’ és la gran aposta de la Diputació Provincial de Castelló per a promocionar el consum d’aliments amb segell castellonenc durant les pròximes festes nadalenques.

 

Des d’este divendres i fins al diumenge per la nit, la plaça de les Aules de la ciutat de Castelló de la Plana acollirà els estands de les xicotetes empreses locals que han acceptat la invitació de traslladar al mateix centre de la capital la seua millor selecció de productes. Els visitants podran trobar des de vins i licors i dolços nadalencs fins a formatges, hortalisses i olis.

 

Amb esta exposició gastronòmica, la Diputació s’ha posat com a meta incentivar l’adquisició de productes locals perquè estes festes copen les taules de totes les cases castellonenques. «A tot el món li agrada oferir qualitat als seus comensals quan venen dates assenyalades i crec que coincidim que el millor producte que hi ha és el de casa», ha assenyalat Virginia Martí, diputada responsable de la marca ‘Ruta de Sabor’.

 

La Fira, amb estrictes mesures de seguretat

Amb això ha fet una invitació a tota la ciutadania a acostar-se a Castelló de la Plana a fer les compres del menjar de Nadal «perquè d’eixa manera estarem ajudant els productors de quilòmetre zero a créixer i a posicionar els seus productes en el mercat».

 

Atenent a la situació de pandèmia, la participació s’ha hagut de limitar a una desena d’empreses, el que «en cap cas ressentirà l’experiència sensorial i gastronòmica de les persones que s’arrimen a conéixer-nos». A això cal sumar-li l’aplicació d’un protocol de seguretat: es garantirà la separació lateral entre els estands, es prendrà la temperatura i s’oferirà gel hidroalcohòlic perquè s’higienitzen les mans abans d’entrar.

 

A banda de poder contemplar la producció alimentària provincial, els assistents també podran disfrutar  d’activitats complementàries, que van des de ‘showcookings’ a presentacions de productes. La inauguració de la fira tindrà lloc el divendres a les 10.00 hores del matí. L’horari d’obertura serà el mateix els tres dies, mentres que el de tancament s’establix a les 22.00 hores excepte el diumenge, quan s’avançarà a les 20.00 hores.

 

Esta primera Fira de Nadal és l’evolució natural de l’anterior mostra de la trufa, el que és «un procés de canvi i de potenciació de la marca que passa per obrir nous espais d’exposició a on presentar a la ciutadania tota la gamma de productes que oferix la nostra terra». A demés, «també l’hem dotada d’un nom més idoni i atractiu per a les dates que corren».

Anuncios

Últimes notícies

El trencament d’una catenària per un camion deixa sense servici partix del tranvia a València

El trencament d'una catenària en enganxar-se un camion amb la grua desplegada ha interromput un tram de la línia 4 del tranvia de València i ha deixat sense servici tota la línia 6.

El trencament d’una catenària per un camió deixa sense servici partix del tramvia de València

El trencament d'una catenària per un camió ha obligat a tallar un tram de la línia 4 del tramvia de València i a suspendre per complet el servici de la línia 6 mentres es reparen els danys.

La Ciutat de les Arts exigix a l’Ajuntament de València aclarir el cessament de festivals per soroll

La Ciutat de les Arts i les Ciències demana a l'Ajuntament de València que precise l'abast de l'orde que obliga a cessar activitats que incomplisquen la normativa de contaminació acústica.

Nacho Vidal és condemnat a 3 anys per tràfic de drogues però evita la presó

Nacho Vidal ha sigut condemnat a tres anys de prision i a una multa de 5.800 euros per trafique de drogues, però no ingressara en la carcel en suspendre's la pena. L'actor té, ademas, un altre juí pendent per un presumpte homicidi imprudent relacionat amb un ritual amb verí de gripau buf.

Pérez Llorca reivindica l’FP com a palanca clau de competitivitat en la Comunitat Valenciana

Juanfran Pérez Llorca destaca la Formació Professional com a motor de competitivitat i ocupació en la Comunitat Valenciana i celebra el resultat històric en SpainSkills 2026.

Metrovalencia ampliarà el servici nocturn de Dijous Sant a Diumenge de Resurrecció

Metrovalencia reforça el seu servici nocturn entre el 2 i el 5 d'abril amb trens i tramvies addicionals i freqüències específiques per línies, i manté el servici ordinari per Pasqua.

El Govern porta a la Fiscalia la negativa de la Confraria de Sagunt a admetre dones

El Govern ha remés a la Fiscalia General de l'Estat un informe sobre la negativa reiterada de la Confraria de Sagunt a admetre dones, amb l'objectiu que s'investigue si existix discriminació per raó de sexe.

Liberum es retira de la causa judicial per la gestió de la DANA a València

L'associació Liberum, que actuava com a acusació popular en la causa penal per la gestió de la DANA, renúncia a seguir en el procediment i recuperarà la fiança de 6.000 euros.