La I Fira de Nadal de la Diputació de Castelló promocionarà els productes de la província

 

La primera Fira de Nadal de productes Castelló de Ruta de Sabor’ és la gran aposta de la Diputació Provincial de Castelló per a promocionar el consum d’aliments amb segell castellonenc durant les pròximes festes nadalenques.

 

Des d’este divendres i fins al diumenge per la nit, la plaça de les Aules de la ciutat de Castelló de la Plana acollirà els estands de les xicotetes empreses locals que han acceptat la invitació de traslladar al mateix centre de la capital la seua millor selecció de productes. Els visitants podran trobar des de vins i licors i dolços nadalencs fins a formatges, hortalisses i olis.

 

Amb esta exposició gastronòmica, la Diputació s’ha posat com a meta incentivar l’adquisició de productes locals perquè estes festes copen les taules de totes les cases castellonenques. «A tot el món li agrada oferir qualitat als seus comensals quan venen dates assenyalades i crec que coincidim que el millor producte que hi ha és el de casa», ha assenyalat Virginia Martí, diputada responsable de la marca ‘Ruta de Sabor’.

 

La Fira, amb estrictes mesures de seguretat

Amb això ha fet una invitació a tota la ciutadania a acostar-se a Castelló de la Plana a fer les compres del menjar de Nadal «perquè d’eixa manera estarem ajudant els productors de quilòmetre zero a créixer i a posicionar els seus productes en el mercat».

 

Atenent a la situació de pandèmia, la participació s’ha hagut de limitar a una desena d’empreses, el que «en cap cas ressentirà l’experiència sensorial i gastronòmica de les persones que s’arrimen a conéixer-nos». A això cal sumar-li l’aplicació d’un protocol de seguretat: es garantirà la separació lateral entre els estands, es prendrà la temperatura i s’oferirà gel hidroalcohòlic perquè s’higienitzen les mans abans d’entrar.

 

A banda de poder contemplar la producció alimentària provincial, els assistents també podran disfrutar  d’activitats complementàries, que van des de ‘showcookings’ a presentacions de productes. La inauguració de la fira tindrà lloc el divendres a les 10.00 hores del matí. L’horari d’obertura serà el mateix els tres dies, mentres que el de tancament s’establix a les 22.00 hores excepte el diumenge, quan s’avançarà a les 20.00 hores.

 

Esta primera Fira de Nadal és l’evolució natural de l’anterior mostra de la trufa, el que és «un procés de canvi i de potenciació de la marca que passa per obrir nous espais d’exposició a on presentar a la ciutadania tota la gamma de productes que oferix la nostra terra». A demés, «també l’hem dotada d’un nom més idoni i atractiu per a les dates que corren».

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Els sindicats convoquen una vaga indefinida de docents en la Comunitat Valenciana des de l’11 de maig

Els sindicats d'ensenyança STEPV, CCOO i UGT convoquen una vaga indefinida del professorat valencià a partir de l'11 de maig, recolzada per una àmplia majoria de docents després d'una consulta interna.

Els sindicats docents convoquen una vaga indefinida en la Comunitat Valenciana des de l’11 de maig

Els sindicats STEPV, CCOO i UGT convoquen una vaga indefinida de docents en la Comunitat Valenciana a partir de l'11 de maig, recolzada per una àmplia majoria del professorat.

Morant exigix al Consell que explique què farà amb els fons no usats per a la reconstrucció

Diana Morant reclama al Consell que aclarisca el destí de més de 1.500 milions d'euros no utilitzats en la reconstrucció i anuncia una nova etapa política des del PSPV-PSOE.

Les bates blanques es mobilitzen a València per a exigir millores laborals i un estatut propi

Milers de metges es manifesten a València per a reclamar una jornada de 35 hores, un estatut professional propi i condicions laborals dignes que frenen la saturació del sistema sanitari.

L’Institut de les Dones impulsa el quart Pla Estratègic d’Igualtat amb el moviment feminista

L'Institut de les Dones avança cap a l'IV Pla Estratègic d'Igualtat mitjançant un procés participatiu amb el moviment feminista i agents socials en tot el territori.

La urbanització de l’entorn de La Fe a València estarà llesta per Nadal i sumarà 244 vivendes protegides

L'Ajuntament preveu finalitzar per Nadal la urbanització del sector Sud PRR-7 de Malilla, al costat de l'hospital La Fe, amb 5 milions d'inversió i 244 vivendes de protecció pública.

Policia i sanitaris atenen un part al costat d’una carretera a Carlet

Agents de la Policia Local de Carlet, la Guàrdia Civil i una unitat del SAMU atenen un part extrahospitalari al costat d'una carretera i traslladen a mare i bebé a l'hospital en bon estat.

Emergències estudia amb el sector d’unflables noves mesures per a reforçar la seguretat

La Conselleria d'Emergències i Interior i el sector d'instal·lacions unflables estudien canvis normatius, cursos de formació i certificacions obligatòries per a millorar la seguretat en la Comunitat Valenciana.