Entrades i abonaments ja disponibles per a la Fira Taurina de Torreblanca

 

A causa de la normativa vigent derivada de la pandèmia del Covid-19 les tradicionals festes de Torreblanca s’han vist modificades. Una de les grans novetats ha sigut l’adquisició d’una “plaça portàtil” per a complir la normativa i poder realitzar els festejos taurins en la localitat. La ubicació de la plaça serà la mateixa que anys arrere, sent la Plaça Major del municipi l’enclavament triat per a albergar els festejos taurins.

 

Els abonaments es podran adquirir el 9, 10 i 11 d’agost a partir de les deu del matí fins a la una, en el primer pis de l’oficina de Turisme de Torreblanca. Aquests bons taurins seran per a tots els veïns del municipi i podran adquirir-se un màxim de cinc per persona. El seu preu inicial és de 30€ i inclou l’entrada al recinte, tant al matí com a la vesprada.

 
En aquesta especial edició de les festes tradicionals de Torreblanca, els actes taurins començaran el dimecres 25 a la vesprada, amb bous salvatges. En els dies posteriors podrem gaudir de múltiples ramaderies: El Colom, Fernando Machancoses, Fernando Mansilla, Alberto Garrido, Germans Cali, Germans Montferrer, Jaime Tarrega, entre altres.

 

“Des de l’Ajuntament de Torreblanca hem treballat sobre la celebració de les nostres tradicionals festes taurines i hem fet tot el possible per mantindre aquest esdeveniment. L’adquisició de la plaça portàtil ha sigut tot un encert perquè els torreblanquinos i les torreblanquines gaudisquen, com cada any, de les corregudes de bous” indica l’alcaldessa de Torreblanca, María Josefa Tena.

 

“La plaça portàtil ha sigut la nostra gran aposta per a la celebració de les nostres festes patronals. Malgrat que està sent un any complicat a causa de la pandèmia, amb aquesta nova aposta taurina podrem mantindre en tot moment les mesures de seguretat indicades per les autoritats sanitàries” manifesta el Regidor de Festes, Rubén de la Creu.

 

Els festejos taurins tornaran a ser l’epicentre de la festa a Torreblanca una festa adaptada els temps que vivim, però que sens dubte ens deixarà grans moments per a recordar i és que El patronat de festes de Torreblanca ha preparat 10 dies d’actes per a per a tots els públics, uns actes segurs i responsables alhora que culturals i festius.

Últimes notícies

Empat de l’Almería a Castàlia i l’eliminatòria es decidirà als Jocs del Mediterrani

Castelló i Almería empaten 1-1 a Castàlia en l’anada de la primera eliminatòria de la promoció a Primera Divisió, en un partit on els albinegres disposen de les millors ocasions.

El Barça s’imposa al Nava sense patir i jugarà una nova final de Copa del Rei

El Barça derrota el Viveros Herol Nava per 27-38 en la semifinal d’Alacant, defensa el títol de Copa del Rei i arriba a la final sense necessitat de mostrar la seua millor versió.

El Bidasoa Irún passa per damunt del Bada Huesca i torna a una final de Copa 30 anys després

El Bidasoa Irún goleja el Bada Huesca per 30-37 en la semifinal de la Copa del Rei a Alacant, torna a una final 30 anys després i es garantix plaça europea per a la pròxima temporada.

El Bidasoa Irún atropella el Bada Huesca i torna a una final de Copa 30 anys després

El Bidasoa Irún goleja el Bada Huesca per 30-37 en la semifinal de la Copa del Rei a Alacant, torna a una final 30 anys després i s’assegura plaça europea per a la pròxima temporada.

Centenars de persones ixen al carrer a València contra el negoci de la vivenda

Centenars de persones es manifesten este dissabte pel centre de València per a denunciar l especulació immobiliària, el model turístic descontrolat i la pèrdua d identitat dels barris, i per a reclamar vivenda digna i lloguers assequibles.

El Barça atropella el Nava a Alacant (27-38) i es planta en una nova final de Copa

El Barça guanya amb autoritat el Viveros Herol Nava per 27-38 en la semifinal de la Copa del Rei d’handbol a Alacant i es classifica per a una nova final, en un partit que va dominar sense necessitat d’exhibir la seua millor versió.

Es cancel·la el Festival de Les Arts de València després de les queixes pel so

El Festival de Les Arts no continua este dissabte a la Ciutat de les Arts i les Ciències de València després de les nombroses queixes per falta de so i de la negativa de l'Ajuntament i la direcció del recinte a permetre l'obertura. L'organització anuncia devolucions i lamenta no haver pogut tindre una reunió amb l'Alcaldia per buscar alternatives.

El Nou Mestalla completa l’anell de compressió i els 50 pilars de la coberta

L’estadi Nou Mestalla ja ha instal·lat l’anell de compressió i els 50 pilars d’acer que sostindran la gran coberta, un pas clau de cara a la seua inauguració prevista per a l’estiu de 2027.