Entrades i abonaments ja disponibles per a la Fira Taurina de Torreblanca

 

A causa de la normativa vigent derivada de la pandèmia del Covid-19 les tradicionals festes de Torreblanca s’han vist modificades. Una de les grans novetats ha sigut l’adquisició d’una “plaça portàtil” per a complir la normativa i poder realitzar els festejos taurins en la localitat. La ubicació de la plaça serà la mateixa que anys arrere, sent la Plaça Major del municipi l’enclavament triat per a albergar els festejos taurins.

 

Els abonaments es podran adquirir el 9, 10 i 11 d’agost a partir de les deu del matí fins a la una, en el primer pis de l’oficina de Turisme de Torreblanca. Aquests bons taurins seran per a tots els veïns del municipi i podran adquirir-se un màxim de cinc per persona. El seu preu inicial és de 30€ i inclou l’entrada al recinte, tant al matí com a la vesprada.

 
En aquesta especial edició de les festes tradicionals de Torreblanca, els actes taurins començaran el dimecres 25 a la vesprada, amb bous salvatges. En els dies posteriors podrem gaudir de múltiples ramaderies: El Colom, Fernando Machancoses, Fernando Mansilla, Alberto Garrido, Germans Cali, Germans Montferrer, Jaime Tarrega, entre altres.

 

“Des de l’Ajuntament de Torreblanca hem treballat sobre la celebració de les nostres tradicionals festes taurines i hem fet tot el possible per mantindre aquest esdeveniment. L’adquisició de la plaça portàtil ha sigut tot un encert perquè els torreblanquinos i les torreblanquines gaudisquen, com cada any, de les corregudes de bous” indica l’alcaldessa de Torreblanca, María Josefa Tena.

 

“La plaça portàtil ha sigut la nostra gran aposta per a la celebració de les nostres festes patronals. Malgrat que està sent un any complicat a causa de la pandèmia, amb aquesta nova aposta taurina podrem mantindre en tot moment les mesures de seguretat indicades per les autoritats sanitàries” manifesta el Regidor de Festes, Rubén de la Creu.

 

Els festejos taurins tornaran a ser l’epicentre de la festa a Torreblanca una festa adaptada els temps que vivim, però que sens dubte ens deixarà grans moments per a recordar i és que El patronat de festes de Torreblanca ha preparat 10 dies d’actes per a per a tots els públics, uns actes segurs i responsables alhora que culturals i festius.

Últimes notícies

Greus cogides als banderillers Fernando Sánchez i Andrés Revuelta a la Fira de Fogueres d’Alacant

Els banderillers de la quadrilla de Tomás Rufo, Fernando Sánchez i Andrés Revuelta, han sigut cogits pel sisé bou de la quarta de abonament de la Fira de Fogueres d’Alacant, durant el terç de banderilles.

Sis orelles i porta gran a Alacant per a Borja Jiménez, De Miranda i Tomás Rufo

Borja Jiménez, David de Miranda i Tomás Rufo han eixit a muscles a la quarta de la Feria de Hogueras d'Alacant amb sis orelles en una corrida de Victoriano del Río noble però desraçada i amb diversos sustos per als toreros de plata.

Caràcter i talent donen avantatge al València Basket en la final de la Liga Endesa

El València Basket ha guanyat el tercer partit de la final de la Liga Endesa al Palau Blaugrana (80-88) i s’ha posat 2-1 davant el Barça, en una victòria que Pedro Martínez atribuïx al caràcter i al talent del vestidor.

El Valencia Basket colpeja el Barça al Palau i acarona el títol de la Lliga Endesa

El Valencia Basket, liderat per un brillant Jean Montero amb 29 punts, ha derrotat el Barça per 80-88 al tercer partit de la final de la Lliga Endesa al Palau Blaugrana i es posa 2-1 en l’eliminatòria, a una sola victòria del títol.

Diverses persones, també menors, ateses després d’un greu incendi en una vivenda d’Aldaia

Un incendi declarat de matinada en un dúplex d’un edifici d’Aldaia ha obligat a rescatar diversos veïns, alguns menors, que han hagut de ser atesos pels servicis sanitaris.

L’exdirector d’Emergències de la Generalitat es desmarca de la gestió de la dana mortal

Alberto Javier Martín Moratilla assegura al Congrés que el dia de la dana amb 230 morts no tenia competències operatives i defensa que va fer tot el que va poder amb els mitjans disponibles.

Castelló obri una nova ruta xàrter amb l’arribada de turistes d’Eslovàquia

L’aeroport de Castelló ha estrenat una operativa xàrter que connecta amb Bratislava durant quinze setmanes i que pot portar fins a 2.700 turistes eslovacs, mentre prepara una altra programació per a rebre 11.000 visitants austríacs entre 2027 i 2028.

Les empreses valencianes busquen reforçar el seu negoci a l’Àfrica amb una aliança amb el Marroc

Quasi 3.000 empreses valencianes exporten ja al Marroc, principal soci comercial en Àfrica, i institucions i empresariat han defensat una nova aliança industrial, tecnològica i logística per a guanyar competitivitat i obrir més negoci al continent africà.