Entrades i abonaments ja disponibles per a la Fira Taurina de Torreblanca

 

A causa de la normativa vigent derivada de la pandèmia del Covid-19 les tradicionals festes de Torreblanca s’han vist modificades. Una de les grans novetats ha sigut l’adquisició d’una “plaça portàtil” per a complir la normativa i poder realitzar els festejos taurins en la localitat. La ubicació de la plaça serà la mateixa que anys arrere, sent la Plaça Major del municipi l’enclavament triat per a albergar els festejos taurins.

 

Els abonaments es podran adquirir el 9, 10 i 11 d’agost a partir de les deu del matí fins a la una, en el primer pis de l’oficina de Turisme de Torreblanca. Aquests bons taurins seran per a tots els veïns del municipi i podran adquirir-se un màxim de cinc per persona. El seu preu inicial és de 30€ i inclou l’entrada al recinte, tant al matí com a la vesprada.

 
En aquesta especial edició de les festes tradicionals de Torreblanca, els actes taurins començaran el dimecres 25 a la vesprada, amb bous salvatges. En els dies posteriors podrem gaudir de múltiples ramaderies: El Colom, Fernando Machancoses, Fernando Mansilla, Alberto Garrido, Germans Cali, Germans Montferrer, Jaime Tarrega, entre altres.

 

“Des de l’Ajuntament de Torreblanca hem treballat sobre la celebració de les nostres tradicionals festes taurines i hem fet tot el possible per mantindre aquest esdeveniment. L’adquisició de la plaça portàtil ha sigut tot un encert perquè els torreblanquinos i les torreblanquines gaudisquen, com cada any, de les corregudes de bous” indica l’alcaldessa de Torreblanca, María Josefa Tena.

 

“La plaça portàtil ha sigut la nostra gran aposta per a la celebració de les nostres festes patronals. Malgrat que està sent un any complicat a causa de la pandèmia, amb aquesta nova aposta taurina podrem mantindre en tot moment les mesures de seguretat indicades per les autoritats sanitàries” manifesta el Regidor de Festes, Rubén de la Creu.

 

Els festejos taurins tornaran a ser l’epicentre de la festa a Torreblanca una festa adaptada els temps que vivim, però que sens dubte ens deixarà grans moments per a recordar i és que El patronat de festes de Torreblanca ha preparat 10 dies d’actes per a per a tots els públics, uns actes segurs i responsables alhora que culturals i festius.

Últimes notícies

Les víctimes del metro commemoraran 20 anys de la tragèdia junt amb les de la dana

L’associació Víctimes del metro 3 de juliol recordarà el pròxim 3 de juliol el vinté aniversari de la tragèdia de 2006 amb un acte al jardí del monument, en què també participaran les principals associacions de víctimes de la dana del 29 d’octubre de 2024.

Quatre detinguts en desmantellar una doble plantació de marihuana a Oliva

La Guàrdia Civil ha desmantellat dues plantacions interiors de marihuana en vivendes d'Oliva i ha detingut quatre hòmens d'una organització criminal, un d'ells amb prohibició d'entrada a l'espai Schengen.

Benidorm es prepara amb 50.000 litres de cervesa pel debut d’Anglaterra al Mundial

Els bars de Benidorm han omplit les cambres amb fins a 50.000 litres de cervesa per al debut d’Anglaterra contra Croàcia al Mundial, un partit que atraurà milers d’aficionats britànics.

Així funcionen els requisits d’empadronament per a l’abonament transport segons cada comunitat

La limitació de Madrid per a la targeta de transport personal ha reobert el debat sobre si cal estar empadronat per a obtindre l’abonament en cada comunitat autònoma.

Dimarts assolellat i lleuger descens de les màximes al sud d’Alacant

Dimarts l'oratge serà estable a la Comunitat Valenciana, amb cel poc nuvolat o ras i un lleuger descens de les temperatures màximes a la mitat sud d'Alacant.

Un jurat popular declara culpables dos acusats d’assassinar i descuartitzar el propietari del pis on vivien

Un jurat popular ha declarat culpables d’homicidi un home i una dona per la mort i el descuartizament del propietari del pis on vivien, al barri de Verge del Carme d’Alacant. La Fiscalia manté la petició de 17 anys de presó per a cadascun, mentres les defenses anuncien recurs.

Un jove es presentada a la comissaria de Burjassot i és detingut per apunyalar mortalment un home

La Policia Nacional ha detingut un jove de 24 anys després que es presentara a la comissaria de Burjassot amb les mans plenes de sang i confessara haver matat un home presumptament apunyalant-lo.

La Comunitat Valenciana rebrà 1.904 milions extra per a cobrir el dèficit de 2025

La Comunitat Valenciana rebrà 1.904,25 milions d’euros de l’Extra FLA, més de la mitat del total estatal per a cobrir l’excés de dèficit de 2025. A més, el Govern li ha assignat 2.126,03 milions per al tercer trimestre de 2026.