11.9 C
València
Dissabte, 31 gener, 2026

Entrades i abonaments ja disponibles per a la Fira Taurina de Torreblanca

 

A causa de la normativa vigent derivada de la pandèmia del Covid-19 les tradicionals festes de Torreblanca s’han vist modificades. Una de les grans novetats ha sigut l’adquisició d’una “plaça portàtil” per a complir la normativa i poder realitzar els festejos taurins en la localitat. La ubicació de la plaça serà la mateixa que anys arrere, sent la Plaça Major del municipi l’enclavament triat per a albergar els festejos taurins.

 

Els abonaments es podran adquirir el 9, 10 i 11 d’agost a partir de les deu del matí fins a la una, en el primer pis de l’oficina de Turisme de Torreblanca. Aquests bons taurins seran per a tots els veïns del municipi i podran adquirir-se un màxim de cinc per persona. El seu preu inicial és de 30€ i inclou l’entrada al recinte, tant al matí com a la vesprada.

 
En aquesta especial edició de les festes tradicionals de Torreblanca, els actes taurins començaran el dimecres 25 a la vesprada, amb bous salvatges. En els dies posteriors podrem gaudir de múltiples ramaderies: El Colom, Fernando Machancoses, Fernando Mansilla, Alberto Garrido, Germans Cali, Germans Montferrer, Jaime Tarrega, entre altres.

 

“Des de l’Ajuntament de Torreblanca hem treballat sobre la celebració de les nostres tradicionals festes taurines i hem fet tot el possible per mantindre aquest esdeveniment. L’adquisició de la plaça portàtil ha sigut tot un encert perquè els torreblanquinos i les torreblanquines gaudisquen, com cada any, de les corregudes de bous” indica l’alcaldessa de Torreblanca, María Josefa Tena.

 

“La plaça portàtil ha sigut la nostra gran aposta per a la celebració de les nostres festes patronals. Malgrat que està sent un any complicat a causa de la pandèmia, amb aquesta nova aposta taurina podrem mantindre en tot moment les mesures de seguretat indicades per les autoritats sanitàries” manifesta el Regidor de Festes, Rubén de la Creu.

 

Els festejos taurins tornaran a ser l’epicentre de la festa a Torreblanca una festa adaptada els temps que vivim, però que sens dubte ens deixarà grans moments per a recordar i és que El patronat de festes de Torreblanca ha preparat 10 dies d’actes per a per a tots els públics, uns actes segurs i responsables alhora que culturals i festius.

Últimes notícies

Ratxes de més de 100 km/h assoten l’interior de Castelló i aconseguixen 122 km/h en Fredes

El vent del nord-oest està deixant ratxes molt fortes en la Comunitat Valenciana, amb 122 km/h en Fredes. Aemet activa avís taronja per vent fins al migdia i temporal en la costa.

Vent molt fort a l’interior nord i descens de temperatures este dissabte en la Comunitat Valenciana

Dissabte amb cel poc nuvolós, descens de màximes a l'interior de Castelló i ratxes molt fortes de l'oest a l'interior nord. El diumenge arribarà amb més núvols, pluges febles a l'interior i pujada de la cota de neu.

Un catedràtic de la UPV repetix en el top 100 europeu de dissenyadors de jocs de taula amb un puzle

Gabriel Songel torna a figurar entre els 100 millors dissenyadors europeus de jocs de taula gràcies a un puzle modular de 12 peces. El reconeixement li ha permés participar en la Game Inventors Convention de la Fira del Joguet de Nuremberg 2026.

Un treballador de 40 anys ha mort després de caure des de diversos metres en una vivenda de Torrent

Un treballador de 40 anys ha mort en caure des de diversos metres mentres treballava en una vivenda de Torrent. Els servicis d'emergència no van poder reanimar-ho.

Dimitix la regidor d’Urbanisme d’Alacant després de ser adjudicatària d’una vivenda pública

Rocío Gómez ha anunciat la seua dimissió un dia després de conéixer-se que va ser adjudicatària d'una vivenda pública a la Platja de Sant Joan; el cas està sota investigació per possibles irregularitats.

Marcelino va assegurar que el dol davant Osasuna serà de ritme alt, intensitat i dificultat

El tècnic del Vila-real va assegurar este divendres que el xoc a Pamplona exigirà la millor versió, va subratllar la fortalesa local d'Osasuna i va confirmar diverses baixes.

El Consell insta el Govern a activar la clàusula de salvaguarda per a cítrics de Sud-àfrica

Comerç i Agricultura han remés un informe conjunt perquè l'Executiu sol·licite a Brussel·les l'activació de la salvaguarda. Assenyalen una caiguda del 24% en les exportacions de Castelló i demanen vigilància des d'octubre.

El Consell sosté que no hi ha risc de menor recaptació amb la rebaixa fiscal

Barrachina ha defés que la rebaixa fiscal no minvarà els ingressos en ampliar els límits de deduccions de l'IRPF amb retroactivitat a 1 de gener de 2025. També ha explicat el seu rebuig al decret òmnibus que inclou l'exempció d'ajudes per la DANA per mesclar matèries.