Entrades i abonaments ja disponibles per a la Fira Taurina de Torreblanca

 

A causa de la normativa vigent derivada de la pandèmia del Covid-19 les tradicionals festes de Torreblanca s’han vist modificades. Una de les grans novetats ha sigut l’adquisició d’una “plaça portàtil” per a complir la normativa i poder realitzar els festejos taurins en la localitat. La ubicació de la plaça serà la mateixa que anys arrere, sent la Plaça Major del municipi l’enclavament triat per a albergar els festejos taurins.

 

Els abonaments es podran adquirir el 9, 10 i 11 d’agost a partir de les deu del matí fins a la una, en el primer pis de l’oficina de Turisme de Torreblanca. Aquests bons taurins seran per a tots els veïns del municipi i podran adquirir-se un màxim de cinc per persona. El seu preu inicial és de 30€ i inclou l’entrada al recinte, tant al matí com a la vesprada.

 
En aquesta especial edició de les festes tradicionals de Torreblanca, els actes taurins començaran el dimecres 25 a la vesprada, amb bous salvatges. En els dies posteriors podrem gaudir de múltiples ramaderies: El Colom, Fernando Machancoses, Fernando Mansilla, Alberto Garrido, Germans Cali, Germans Montferrer, Jaime Tarrega, entre altres.

 

“Des de l’Ajuntament de Torreblanca hem treballat sobre la celebració de les nostres tradicionals festes taurines i hem fet tot el possible per mantindre aquest esdeveniment. L’adquisició de la plaça portàtil ha sigut tot un encert perquè els torreblanquinos i les torreblanquines gaudisquen, com cada any, de les corregudes de bous” indica l’alcaldessa de Torreblanca, María Josefa Tena.

 

“La plaça portàtil ha sigut la nostra gran aposta per a la celebració de les nostres festes patronals. Malgrat que està sent un any complicat a causa de la pandèmia, amb aquesta nova aposta taurina podrem mantindre en tot moment les mesures de seguretat indicades per les autoritats sanitàries” manifesta el Regidor de Festes, Rubén de la Creu.

 

Els festejos taurins tornaran a ser l’epicentre de la festa a Torreblanca una festa adaptada els temps que vivim, però que sens dubte ens deixarà grans moments per a recordar i és que El patronat de festes de Torreblanca ha preparat 10 dies d’actes per a per a tots els públics, uns actes segurs i responsables alhora que culturals i festius.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El València Basket s’imposa al Granada gràcies al ritme i al domini del rebot

El València Basket derrota amb claredat al Coviran Granada (107-91) recolzat en un alt ritme de joc i un domini aclaparador del rebot, que li permet tallar la seua ratxa de tres derrotes.

Una menor resulta ferida a Oropesa en accidentar-se amb un patinet que aconseguia 85 km/h

Una menor va resultar ferida i va ser traslladada a l'hospital després de patir un accident amb un patinet elèctric modificat que arribava als 85 km/h a Orpesa.

Torrevieja es reunix en silenci després de l’assassinat d’una xiqueta de 3 anys presumptament a les mans del seu pare

Torrevieja ha guardat un minut de silenci per l'assassinat d'una xiqueta de 3 anys presumptament a les mans del seu pare, que després es va suïcidar, en un municipi encara commocionat i en dol oficial.

Torrevieja es bolca en un minut de silenci per l’assassinat d’una xiqueta de 3 anys

Torrevieja ha celebrat un minut de silenci i viu el primer dels dies de dol oficial per l'assassinat d'una xiqueta de 3 anys presumptament a les mans del seu pare, que després es va suïcidar.

Carlos Espí firma un mes històric amb el Llevant amb 6 gols en 4 partits

Carlos Espí, renovat fins a 2028, encadena 6 gols en 4 partits amb el Llevant, un registre històric per al club que li porta a viure un dels millors mesos de la seua vida.

L’Elx trenca una ratxa de 66 partits sense remuntar en Primera davant el Mallorca

L'Elx es va imposar al Mallorca per 2-1 després de donar-li la volta al marcador i va posar fi a una sèrie de 66 partits en Primera Divisió sense aconseguir una remuntada.

Corberán iguala els 69 punts de Baralla en els seus primers 50 partits de Lliga amb el València

Carlos Corberán aconseguix els 50 partits de Lliga amb el València amb 69 punts, el mateix balanç que va firmar Rubén Baraja en el seu primer mig centenar de partits al capdavant de l'equip.

Domingo amb sol i ascens de les màximes en la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana viurà un diumenge majoritàriament buidat, amb màximes en clar ascens i vent que es reforçarà en el nord de Castelló a última hora, abans d'un dilluns més variable.