Una firma de moda valenciana para la seua producció per a fer mascaretes

Mascareta per al coronavirus

Les mascaretes són de 21×21 centímetres | Pexells

 

Este dimarts, la firma de moda valenciana ‘THE-ARE’ ha decidit parar la producció de roba en el seu taller de Manises, en la comarca de l’Horta de València, per a cosir mascaretes. Estes màscares seran destinades a tot el personal sanitari del país per a fer front a la crisi del coronavirus. 

 

Segons informa ‘Levante-EMV’, Rocío Botella, dissenyadora de la marca, afirma que: «A primera hora del matí, s’han posat en contacte amb mi un equip de metges. Els hem dit que sí en el mateix moment. En esta situació tot suma i qualsevol cosa que fem serà de gran ajuda per a superar esta crisi. Units ho conseguirem».

 

D’esta manera, la dissenyadora ha seleccionat un teixit de cotó adequat per a les mascaretes. «Hem tallat el teixit en quadrats de 21×21 centímetres i els hem cosit dos cintes. Per al personal sanitari és més còmode portar les màscares nugades que amb cintes elàstiques», explica Rocío Botella. La primera tanda de 530 mascaretes eixirà entre hui i demà cap als hospitals que les necessiten i, després d’esta primera producció, faran més unitats.

 

El suport dels seguidors

‘THE-ARE’ és una firma de moda valenciana que va nàixer en 2014 a través d’Instagram. Este dimarts, alguns seguidors han escrit a la marca per a preguntar com podien ajudar amb el tema de les mascaretes. «És molt bonic vore com ens està unint esta crisi i les ganes que tenim de què acabe per a recuperar la nostra vida normal», afirma la dissenyadora.

Últimes notícies

Set autors espanyols, entre ells la valenciana Laura Pérez, opten als Premis Eisner 2026

Set creadors espanyols, amb la il·lustradora valenciana Laura Pérez com un dels noms destacats, figuren entre els nominats als Premis Eisner 2026 en diverses de les seues categories.

Olasagasti apel·la a l’empenyiment de l’afició del Llevant per a aconseguir la permanència davant el Mallorca

Jon Ander Olasagasti subratlla que el suport de l'afició del Llevant serà clau enfront del Mallorca, rival directe per la permanència, després de l'impuls que va suposar guanyar a Vigo.

La Comunitat Valenciana usarà detectors de radiofreqüència en la pròxima PAU per a frenar el frau

La Comunitat Valenciana implantarà en la pròxima PAU detectors de radiofreqüència per a localitzar dispositius electrònics ocults i exigirà mòbils totalment apagats i sense rellotges a l'aula.

Greu un home atropellat pel tramvia després de caure a la via a Alacant

Un home de 48 anys ha resultat ferit greu en caure de manera accidental a la via del tramvia a Alacant i ser atropellat per un comboi de la línia 2, la qual cosa va obligar a interrompre el servici durant 20 minutos.

El Centre del Carme reivindica a 60 artistes marcats per la dana en la mostra Genealogies del territori

El Centre del Carme presenta l'exposició Genealogies del territori, amb obres de 60 artistes afectats per la dana, que reflexionen sobre el territori, la memòria i la petjada de l'aigua.

Educació cita als sindicats el dilluns per a reprendre la negociació en plena vaga del professorat

La Conselleria d'Educació convoca als sindicats docents el dilluns a les 16 hores per a la segona reunió de la Taula sectorial des de l'inici de la vaga indefinida, després d'una proposta considerada insuficient per les organitzacions sindicals.

El Consell acusa a Arcadi España d’ignorar la carta de Pérez Llorca sobre finançament

El conseller José Antonio Rovira retrau al ministre Arcadi España que no haja respost a la carta enviada per Juanfran Pérez Llorca el 30 de març i dubte que el Govern aprove un nou model de finançament autonòmic.

Vox acusa a la Generalitat de falta de lideratge en la gestió de la dana de 2024

Vox sosté en les seues conclusions a la comissió d'investigació de Les Corts que la gestió de la dana de 2024 va evidenciar greus carències de lideratge i coordinació per part de la Generalitat i del Govern central.