9.7 C
València
Dijous, 1 gener, 2026

Una firma de moda valenciana para la seua producció per a fer mascaretes

Mascareta per al coronavirus

Les mascaretes són de 21×21 centímetres | Pexells

 

Este dimarts, la firma de moda valenciana ‘THE-ARE’ ha decidit parar la producció de roba en el seu taller de Manises, en la comarca de l’Horta de València, per a cosir mascaretes. Estes màscares seran destinades a tot el personal sanitari del país per a fer front a la crisi del coronavirus. 

 

Segons informa ‘Levante-EMV’, Rocío Botella, dissenyadora de la marca, afirma que: «A primera hora del matí, s’han posat en contacte amb mi un equip de metges. Els hem dit que sí en el mateix moment. En esta situació tot suma i qualsevol cosa que fem serà de gran ajuda per a superar esta crisi. Units ho conseguirem».

 

D’esta manera, la dissenyadora ha seleccionat un teixit de cotó adequat per a les mascaretes. «Hem tallat el teixit en quadrats de 21×21 centímetres i els hem cosit dos cintes. Per al personal sanitari és més còmode portar les màscares nugades que amb cintes elàstiques», explica Rocío Botella. La primera tanda de 530 mascaretes eixirà entre hui i demà cap als hospitals que les necessiten i, després d’esta primera producció, faran més unitats.

 

El suport dels seguidors

‘THE-ARE’ és una firma de moda valenciana que va nàixer en 2014 a través d’Instagram. Este dimarts, alguns seguidors han escrit a la marca per a preguntar com podien ajudar amb el tema de les mascaretes. «És molt bonic vore com ens està unint esta crisi i les ganes que tenim de què acabe per a recuperar la nostra vida normal», afirma la dissenyadora.

Últimes notícies

Estenen tres jornades la busca dels espanyols desapareguts a Indonèsia

Indonèsia va prolongar fins al diumenge l'operatiu per a localitzar a tres espanyols desapareguts després del naufragi d'un vaixell turístic en Komodo. L'ampliació es recolza en les dades de set dies de rastreig i en la petició formal de l'Ambaixada d'Espanya.

El Vila-real busca trencar la seua mala ratxa d’estrenes davant l’Elx en el Martínez Valero

L'equip groc visita el Martínez Valero en la primera jornada de 2026 després de dos derrotes seguides en els seus primers partits de l'any i un llarg període invicte.

El València només va guanyar un dels seus últims cinc estrenes d’any

L'equip visita Balaídos per a obrir 2026 amb una ratxa discreta: una victòria en cinc arrancades recents. A domicili no guanya una estrena des de 2013.

València Basket obri 2026 en la quasi inexpugnable pista del Surne Bilbao

València obri l'any en una pista on el Bilbao ha guanyat 5 de 6 i amb un calendari que comprimix 12 partits en 28 dies entre Lliga Endesa i Eurolliga. Ponsarnau i la defensa local marquen el repte.

Desmantellen un entramat d’estafes a Alacant amb 200.000 euros defraudats i quasi 200 víctimes

La Guàrdia Civil ha desmantellat una xarxa de 'smishing' amb abast en tota Espanya, amb 14 detinguts, 986 estafes esclarides i quasi 200 víctimes. La investigació continua oberta.

Luis Castro, vint-i-uné entrenador del Llevant en Primera Divisió

El tècnic portugués debutarà el diumenge davant el Sevilla i es convertix en el vint-i-uné entrenador del Llevant en Primera. Arriba amb contracte fins a 2027.

La Nit de cap d’any valenciana deixa 89 intoxicacions i 32 agressions en una nit amb 959 incidents

El CICU ha gestionat 959 incidents entre les 20.00 de Nit de cap d'any i les 8.00 de l'1 de gener, amb 89 intoxicacions, 32 agressions i 9 accidents de trànsit.

La pròrroga dels pressupostos de la Generalitat de 2025 entra en vigor: quarta en la història

La pròrroga dels pressupostos de la Generalitat de 2025 ha entrat en vigor i és la quarta en la història valenciana. Manté els comptes aprovats al juny per PP i Vox fins que s'aprove la llei de 2026, amb la segona extensió seguida en esta legislatura.