Una firma de moda valenciana para la seua producció per a fer mascaretes

Mascareta per al coronavirus

Les mascaretes són de 21×21 centímetres | Pexells

 

Este dimarts, la firma de moda valenciana ‘THE-ARE’ ha decidit parar la producció de roba en el seu taller de Manises, en la comarca de l’Horta de València, per a cosir mascaretes. Estes màscares seran destinades a tot el personal sanitari del país per a fer front a la crisi del coronavirus. 

 

Segons informa ‘Levante-EMV’, Rocío Botella, dissenyadora de la marca, afirma que: «A primera hora del matí, s’han posat en contacte amb mi un equip de metges. Els hem dit que sí en el mateix moment. En esta situació tot suma i qualsevol cosa que fem serà de gran ajuda per a superar esta crisi. Units ho conseguirem».

 

D’esta manera, la dissenyadora ha seleccionat un teixit de cotó adequat per a les mascaretes. «Hem tallat el teixit en quadrats de 21×21 centímetres i els hem cosit dos cintes. Per al personal sanitari és més còmode portar les màscares nugades que amb cintes elàstiques», explica Rocío Botella. La primera tanda de 530 mascaretes eixirà entre hui i demà cap als hospitals que les necessiten i, després d’esta primera producció, faran més unitats.

 

El suport dels seguidors

‘THE-ARE’ és una firma de moda valenciana que va nàixer en 2014 a través d’Instagram. Este dimarts, alguns seguidors han escrit a la marca per a preguntar com podien ajudar amb el tema de les mascaretes. «És molt bonic vore com ens està unint esta crisi i les ganes que tenim de què acabe per a recuperar la nostra vida normal», afirma la dissenyadora.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Juí en l’Audiència d’Alacant a un home per agressió sexual a una menor de 14 anys

L'Audiència d'Alacant jutja a un home acusat d'agredir sexualment a una menor de 14 anys en 2023, per la qual cosa la Fiscalia sol·licita deu anys de presó de manera provisional.

Defensa Animal critica la volta del tir i arrossegament a Nàquera després de dos dècades sense celebrar-se

La Plataforma Defensa Animal denuncia la recuperació del tir i arrossegament a Nàquera després de 20 anys sense celebrar-se i alerta del sofriment que, al seu juí, suporten els cavalls durant estes proves.

Imanol Arias i María Barranco porten al Teatre Principal d’Alacant la comèdia Millor no dir-ho

La comèdia Millor no dir-ho, escrita per Salomé Lelouch i dirigida per Claudio Tolcachir, es representarà els dies 25 i 26 d'abril en el Teatre Principal d'Alacant amb Imanol Arias i María Barranco com a matrimoni protagonista.

Facephi reforça la seua expansió internacional amb una nova filial al Canadà

Facephi amplia la seua presència internacional amb una nova filial al Canadà per a reforçar la seua proximitat al mercat i respondre a l'augment de la demanda de solucions d'identitat digital i antifrau basades en IA.

Asaja preveu una campanya de nispros a l’alça malgrat uns costos que considera inassumibles

Asaja Alacant preveu una campanya de nispros de Callosa d'en Sarrià amb al voltant de 10.000 tones, però advertix que el fort increment de costos posa en risc la viabilitat del cultiu.

Tres anys i deu mesos de presó per cremar el cotxe de la seua exparella per a donar-li un esglai

L'Audiència d'Alacant condemna a un home a tres anys i deu mesos de presó per incomplir de forma reiterada una orde d'allunyament i calar foc al cotxe de la seua exparella per a donar-li un esglai, a més d'imposar-li una indemnització econòmica.

La Comunitat Valenciana encadena set mesos liderant la creació de noves empreses

La Comunitat Valenciana registra al febrer un augment interanual del 56,8% en la creació de societats i encadena set mesos consecutius de creixement empresarial.

El Vila-real aconseguix els 60 punts i manté la seua tradició europea en Primera

El Vila-real arriba als 60 punts en LaLiga després de guanyar a l'Athletic a Bilbao, suma 13 temporades aconseguint esta xifra en Primera i manté el seu ple de classificació europea en cada ocasió.