Una firma de moda valenciana para la seua producció per a fer mascaretes

Mascareta per al coronavirus

Les mascaretes són de 21×21 centímetres | Pexells

 

Este dimarts, la firma de moda valenciana ‘THE-ARE’ ha decidit parar la producció de roba en el seu taller de Manises, en la comarca de l’Horta de València, per a cosir mascaretes. Estes màscares seran destinades a tot el personal sanitari del país per a fer front a la crisi del coronavirus. 

 

Segons informa ‘Levante-EMV’, Rocío Botella, dissenyadora de la marca, afirma que: «A primera hora del matí, s’han posat en contacte amb mi un equip de metges. Els hem dit que sí en el mateix moment. En esta situació tot suma i qualsevol cosa que fem serà de gran ajuda per a superar esta crisi. Units ho conseguirem».

 

D’esta manera, la dissenyadora ha seleccionat un teixit de cotó adequat per a les mascaretes. «Hem tallat el teixit en quadrats de 21×21 centímetres i els hem cosit dos cintes. Per al personal sanitari és més còmode portar les màscares nugades que amb cintes elàstiques», explica Rocío Botella. La primera tanda de 530 mascaretes eixirà entre hui i demà cap als hospitals que les necessiten i, després d’esta primera producció, faran més unitats.

 

El suport dels seguidors

‘THE-ARE’ és una firma de moda valenciana que va nàixer en 2014 a través d’Instagram. Este dimarts, alguns seguidors han escrit a la marca per a preguntar com podien ajudar amb el tema de les mascaretes. «És molt bonic vore com ens està unint esta crisi i les ganes que tenim de què acabe per a recuperar la nostra vida normal», afirma la dissenyadora.

Últimes notícies

L’onada de calor dispara els 40 graus en municipis de València i Alacant

L’onada de calor ha deixat hui fins a 40,4 graus en Alcoi i valors de 40 graus en Ontinyent i Fontanars dels Alforins, mentres que a les capitals s’han quedat al voltant dels 30 graus.

Mathew Ryan continuarà en la porteria del Levante una temporada més

El porter australià Mathew Ryan ha decidit continuar en el Levante la pròxima temporada després de dubtar sobre el seu futur i disputar el Mundial amb Austràlia. El club ha confirmat que s’incorporarà de manera immediata a la pretemporada.

Els veïns d’Artana i Eslida tornen a casa després de l’incendi de la Vall d’Uixó

L'incendi forestal de la Vall d'Uixó ha quedat estabilitzat després de set dies i quasi 9.600 hectàrees cremades, i permet el retorn dels veïns d'Artana i Eslida. Les autoritats avisen que el foc encara no està controlat ni extingit i demanen no accedir a la zona.

32,1 milions per a immunitzar nadons i xiquets contra el VRS en la Comunitat Valenciana

El Consell ha autoritzat 32,1 milions per a adquirir 70.000 dosis contra el VRS per a la campanya 2026-2027, i ha aprovat també mesures en justícia, formació digital, medi ambient i agricultura.

El Huerto del Cura suma prestigi amb l’ingrés en l’Itinerari Europeu de Jardins Històrics

El Jardín Artístico Nacional Huerto del Cura, a Elx, ha formalitzat l’ingrés en l’Itinerari Europeu de Jardins Històrics, certificat pel Consell d’Europa, fet que reforça el seu valor patrimonial i turístic.

Sagunt a Escena obri la 43a edició amb dos obres inspirades en el Segle d’Or

El Teatre Romà estrena 'El Narciso en su opinión', mentre l''Off Romà' combina teatre clàssic i dansa contemporània

El dèficit de la Comunitat Valenciana baixa al 0,71% del PIB fins als 1.180 milions

El dèficit públic de la Comunitat Valenciana s’ha reduït una dècima fins al 0,71% del PIB, amb 1.180 milions acumulats fins maig, en un context de menor gasto per la dana i superàvit de la Seguretat Social.

1,7 milions de la Diputació per als pobles afectats per l’incendi de la Vall d’Uixó

La Diputació de Castelló ha aprovat una modificació pressupostària d’1,7 milions d’euros per a impulsar la recuperació dels municipis danyats per l’incendi forestal declarat el 25 de juliol a la Serra d’Espadà, amb ajudes específiques per a pobles menuts i convenis per a la Vall d’Uixó i Onda.
FILMOTECA D'ESTIU