10.1 C
València
Dimarts, 16 desembre, 2025

Una firma de moda valenciana para la seua producció per a fer mascaretes

Mascareta per al coronavirus

Les mascaretes són de 21×21 centímetres | Pexells

 

Este dimarts, la firma de moda valenciana ‘THE-ARE’ ha decidit parar la producció de roba en el seu taller de Manises, en la comarca de l’Horta de València, per a cosir mascaretes. Estes màscares seran destinades a tot el personal sanitari del país per a fer front a la crisi del coronavirus. 

 

Segons informa ‘Levante-EMV’, Rocío Botella, dissenyadora de la marca, afirma que: «A primera hora del matí, s’han posat en contacte amb mi un equip de metges. Els hem dit que sí en el mateix moment. En esta situació tot suma i qualsevol cosa que fem serà de gran ajuda per a superar esta crisi. Units ho conseguirem».

 

D’esta manera, la dissenyadora ha seleccionat un teixit de cotó adequat per a les mascaretes. «Hem tallat el teixit en quadrats de 21×21 centímetres i els hem cosit dos cintes. Per al personal sanitari és més còmode portar les màscares nugades que amb cintes elàstiques», explica Rocío Botella. La primera tanda de 530 mascaretes eixirà entre hui i demà cap als hospitals que les necessiten i, després d’esta primera producció, faran més unitats.

 

El suport dels seguidors

‘THE-ARE’ és una firma de moda valenciana que va nàixer en 2014 a través d’Instagram. Este dimarts, alguns seguidors han escrit a la marca per a preguntar com podien ajudar amb el tema de les mascaretes. «És molt bonic vore com ens està unint esta crisi i les ganes que tenim de què acabe per a recuperar la nostra vida normal», afirma la dissenyadora.

Últimes notícies

El Vila-real aprova els seus comptes i un pressupost rècord de 215 milions d’euros

El club va aprovar els comptes de l'últim curs amb un saldo positiu pròxim als 14 milions i va presentar un pressupost rècord de 215.234.000 euros per a 2025-26.

El València Basket-Casademont Zaragoza ajornat es jugarà el 30 de desembre a les 16h

El dol de la jornada 11 de la Lliga Femenina Endesa entre València Basket i Casademont Zaragoza, ajornat per l'alerta meteorològica, es disputarà el 30 de desembre a les 16h en el Roig Arena. Les entrades servixen per a la nova data, amb reembossament disponible i nova venda des del dimarts.

Pradilla: la clau serà imposar el nostre ritme davant Olympiacos

L'ala-pivot de València Basket, Jaime Pradilla, va assenyalar abans del dol a Grècia que imposar el ritme propi i controlar el rebot serà determinant davant Olympiacos.

L’exsecretari de Presidència de Mazón mostra el seu llistat de crides del dia de la DANA

Cayetano García Ramírez ha exhibit la seua factura telefònica en la comissió del Congrés amb trucades i missatges del dia de la riuada. Diversos grups han qüestionat la gestió i els avisos.

Igualtat eleva a 47 les víctimes de violència masclista en 2025 després de confirmar dos assassinats

Igualtat ha confirmat els assassinats d'una dona a Catarroja i una altra a Riudecanyes, amb el que les víctimes mortals en 2025 ascendixen a 47 i a 1.342 des de 2003.

El Eldense apunta a la sorpresa davant una Reial Societat en crisi

El Eldense rep a la Reial Societat en setzens amb el debut de Jon Ansotegi. El conjunt alacantí confia en la seua fortalesa a casa per a donar la sorpresa.

Sarabia veu a Eibar una oportunitat per a millorar i passar l’eliminatòria de Copa

El tècnic de l'Elx prioritza la Copa, confia a traslladar la seua solidesa com a local a un dol a partit únic a Eibar i perfila un pla amb pressió alta i solidesa arrere.

Corberán veu a un Sporting complet i anticipa un dol intens i exigent

El tècnic del València va destacar la solidesa del Sporting i va preveure un dol d'alta exigència en els setzens de la Copa. Avaluarà l'estat físic per a definir l'onze.