18.3 C
València
Dijous, 19 febrer, 2026

El fons de Cooperació Municipal de la Diputació de València atorga a Gandia 656.312 euros

Diners

Arxiu | ACN

 

El fons de Cooperació Municipal de la Diputació de València ha augmentat el seu pressupost i destinarà un total de 40 milions d’euros durant este any. Per tant, a principis d’este mes, la institució provincial anunciava que Gandia, en la Safor (València), rebria un total de 408.000 €, convertint-se en el tercer municipi de la província què més diners rep, només per darrere de València i Torrent, en l’Horta (València).

 

Ara, i donada la situació d’emergència sanitària provocada per la COVID-19, la Diputació ha augmentat la seua aposta pels municipis i d’esta manera ha fet una aportació extraordinària que, en el cas de Gandia ascendix fins als 656.312 euros.

 

Amb esta liquiditat, des de l’Ajuntament de Gandia es farà front a la nova situació que ha generat la crisi sanitària i es pretén implementar i completar accions, que ja s’han posat en marxa, destinades a pal·liar la situació complicada que travessen famílies i empreses.

 

Què és el Fons de Cooperació Municipal Incondicionat de la Comunitat Valenciana?

El Fons de Cooperació Municipal Incondicionat de la Comunitat Valenciana té per objectiu garantir la suficiència financera de les entitats locals del territori  i potenciar la seua autonomia local sobre la base del principi de subsidiarietat a través del finançament global de la seua activitat.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Centenars d’aficionats estrenen la Copa en la fan zone del Roig Arena i tinyen València

Centenars de seguidors van donar el tret d'eixida a la Copa del Rei en la fan zone del Roig Arena, amb música, concursos i colors de totes les aficions.

La Guàrdia Civil registra a València la vivenda del detingut pel doble crim de Xilxes

La Guàrdia Civil ha iniciat el registre de la vivenda a València del detingut pel doble crim de Xilxes, amb el sospitós present. La causa està sota secret i l'home passarà el divendres a disposició judicial.

Centenars d’aficionats obrin la Copa del Rei en la fan zone del Roig Arena i tinyen València

La fan zone al costat del Roig Arena es va convertir en l'epicentre de l'arrancada de la Copa, amb concerts, concursos i les primeres marees de colors. Les aficions de Joventut i València Basket van marcar el ritme en un ambient ja compartit per seguidors d'Unicaja, Reial Madrid i altres clubs

Restablida la circulació de trens entre Catalunya i la Comunitat Valenciana després del vent

La circulació ferroviària entre Catalunya i la Comunitat Valenciana s'ha restablit des de les 16.00 després d'un tancament preventiu per fortes ratxes de vent al sud de Tarragona. L'aturada, actiu entre les 11.00 i les 16.00, va afectar quatre trens i la normalitat es recupera de manera progressiva.

La jutgessa de la DANA demana al Congrés la còpia de la compareixença de José Manuel Cuenca

La magistrada que investiga la gestió de la DANA ha sol·licitat al Congrés la remissió íntegra de la compareixença de José Manuel Cuenca del 9 de febrer. L'excap de gabinet de Carlos Mazón va negar ordenar a Salomé Pradas 'no confinar' i va defendre que només demanava cobertura legal.

La Guàrdia Civil registra la casa del detingut pel doble crim de Xilxes a València

La Guàrdia Civil ha iniciat el registre del domicili a València del presumpte autor del doble assassinat de la seua exmuller i la seua filla a Xilxes. La investigació seguix sota secret i el sospitós passarà este divendres a disposició judicial

Sarabia confia a aconseguir la primera victòria fora en San Mamés

El tècnic de l'Elx va afirmar que l'equip està preparat per a assaltar San Mamés i va demanar equilibri, fortalesa mental i focus en el dia a dia.

Athletic i Elx es creuen en San Mamés amb ratxes oposades

L'Athletic arriba amb 7 de 9 punts i marge sobre el descens; l'Elx encadena set jornades sense guanyar i no ha vençut fora. Baixes i dubtes marquen el xoc.