El fons de Cooperació Municipal de la Diputació de València atorga a Gandia 656.312 euros

Diners

Arxiu | ACN

 

El fons de Cooperació Municipal de la Diputació de València ha augmentat el seu pressupost i destinarà un total de 40 milions d’euros durant este any. Per tant, a principis d’este mes, la institució provincial anunciava que Gandia, en la Safor (València), rebria un total de 408.000 €, convertint-se en el tercer municipi de la província què més diners rep, només per darrere de València i Torrent, en l’Horta (València).

 

Ara, i donada la situació d’emergència sanitària provocada per la COVID-19, la Diputació ha augmentat la seua aposta pels municipis i d’esta manera ha fet una aportació extraordinària que, en el cas de Gandia ascendix fins als 656.312 euros.

 

Amb esta liquiditat, des de l’Ajuntament de Gandia es farà front a la nova situació que ha generat la crisi sanitària i es pretén implementar i completar accions, que ja s’han posat en marxa, destinades a pal·liar la situació complicada que travessen famílies i empreses.

 

Què és el Fons de Cooperació Municipal Incondicionat de la Comunitat Valenciana?

El Fons de Cooperació Municipal Incondicionat de la Comunitat Valenciana té per objectiu garantir la suficiència financera de les entitats locals del territori  i potenciar la seua autonomia local sobre la base del principi de subsidiarietat a través del finançament global de la seua activitat.

Últimes notícies

Villar defensa que l’Ajuntament d’Alacant ha sigut transparent en el cas de les vivendes de Les Naus

El vicealcalde d’Alacant, Manuel Villar, assegura que el govern del PP ha aportat tota la informació sobre les vivendes públiques de Les Naus i critica la gestió del PSOE a Alcoi en un cas d’irregularitats administratives.

Villar defensa que a Alacant hi ha transparència en el cas de les vivendes de Les Naus

El vicealcalde d'Alacant, Manuel Villar, ha defensat que el govern local del PP està col·laborant amb transparència en la comissió que investiga possibles irregularitats en l'adjudicació de vivendes públiques de la promoció de Les Naus a la Platja de Sant Joan, i ha comparat esta actitud amb la del cas d'Alcoi.

Villar defensa que el govern del PP ha sigut transparent en el cas de les vivendes de Les Naus

El vicealcalde dAlacant, Manuel Villar, assegura que el govern del PP ha facilitat tota la informació sobre el cas de les vivendes públiques de Les Naus i assenyala el PSOE dAlcoi per la gestió dun expedient disciplinari. El cas ha obert un enfrontament polític entre PP i esquerra al voltant de la transparència en ladministració local.

Villar defensa la transparència del govern del PP en la comissió sobre Les Naus

El vicealcalde d'Alacant, Manuel Villar, ha defensat que el govern local del PP ha actuat amb transparència i col·laboració en la comissió municipal que investiga la promoció de vivendes públiques de Les Naus a la Platja de San Juan, i ha comparat esta actitud amb el cas d'Alcoi.

Villar defensa la transparència del govern del PP en la comissió sobre Les Naus

El vicealcalde d'Alacant Manuel Villar defensa que el govern del PP està aportant tota la informació en la comissió que investiga possibles irregularitats en l'adjudicació de vivendes públiques de la promoció Les Naus a la platja de San Juan, i compara esta actitud amb el cas d'Alcoi.

Villar defensa la transparència del govern del PP en la investigació de Les Naus

El vicealcalde d’Alacant, Manuel Villar, assegura que el govern del PP ha complit amb la transparència i la col·laboració en la comissió que investiga possibles irregularitats en l’adjudicació de vivendes públiques de la promoció de Les Naus a la Platja de San Juan, i compara esta actuació amb el cas obert a l’Ajuntament d’Alcoi.

Villar defensa que el govern del PP a Alacant ha sigut transparent en el cas de Les Naus

El vicealcalde d'Alacant, Manuel Villar, assegura que el govern del PP ha facilitat tota la informació sobre Les Naus i critica el PSPV-PSOE per l'expedient a una tècnica a Alcoy.

Villar defensa que el govern del PP a Alacant ha sigut transparent amb el cas de Les Naus

El vicealcalde d’Alacant, Manuel Villar, assegura que el govern del PP ha facilitat tota la documentació sobre la promoció de Les Naus i rebutja les crítiques de falta de transparència, comparant la gestió amb el cas obert a l’Ajuntament d’Alcoi.