El fons de Cooperació Municipal de la Diputació de València atorga a Gandia 656.312 euros

Diners

Arxiu | ACN

 

El fons de Cooperació Municipal de la Diputació de València ha augmentat el seu pressupost i destinarà un total de 40 milions d’euros durant este any. Per tant, a principis d’este mes, la institució provincial anunciava que Gandia, en la Safor (València), rebria un total de 408.000 €, convertint-se en el tercer municipi de la província què més diners rep, només per darrere de València i Torrent, en l’Horta (València).

 

Ara, i donada la situació d’emergència sanitària provocada per la COVID-19, la Diputació ha augmentat la seua aposta pels municipis i d’esta manera ha fet una aportació extraordinària que, en el cas de Gandia ascendix fins als 656.312 euros.

 

Amb esta liquiditat, des de l’Ajuntament de Gandia es farà front a la nova situació que ha generat la crisi sanitària i es pretén implementar i completar accions, que ja s’han posat en marxa, destinades a pal·liar la situació complicada que travessen famílies i empreses.

 

Què és el Fons de Cooperació Municipal Incondicionat de la Comunitat Valenciana?

El Fons de Cooperació Municipal Incondicionat de la Comunitat Valenciana té per objectiu garantir la suficiència financera de les entitats locals del territori  i potenciar la seua autonomia local sobre la base del principi de subsidiarietat a través del finançament global de la seua activitat.

Últimes notícies

Quasi 400 alumnes estrenen el campus xinés de la UPV a Hangzhou

El campus internacional de la Universitat Politècnica de València a Hangzhou ha encetat el seu primer curs amb 383 estudiants i viurà la inauguració institucional el 19 de setembre.

El passeig de les Estreles de l’Alfàs es convertix en passarel·la amb el desfile ‘Sorolla, mar y luz’

El passeig de les Estreles de l’Alfàs del Pi acollirà este dissabte el desfile ‘Sorolla, mar y luz’ de la firma valenciana Cache Croche, dins del 38 Festival de Cine de l’Alfàs. La col·lecció de la dissenyadora Alba García ret homenatge a l’univers mediterrani de Joaquín Sorolla amb peces sostenibles pintades a mà.

València provarà en 2027 noves eines europees contra ciberatacs a servicis essencials

València acollirà en 2027 una prova pilot del projecte europeu GANNDALF que simularà un ciberatac al Centre Integral de Seguretat i Emergències per a testar noves eines de resposta. El programa, finançat al 100 % per la Unió Europea, inclou també accions de formació ciutadana en ciberseguretat.

Cau a València un grup que enviava 172 quilos de droga a mig món per missatgeria

La Guàrdia Civil ha detingut cinc persones a València acusades d’enviar, per paqueteria postal, més de 172 quilos de drogues a tot Espanya i a 45 països. Quatre han ingressat en presó provisional i s’ha desmantellat un laboratori a la Costera i la Canal de Navarrés.

Quatre detinguts en desmantellar una gran plantació de marihuana en una nau d’Elx

La Policia Nacional ha desmantellat a Elx una plantació interior de marihuana amb 255 plantes i ha detingut quatre persones relacionades també amb el tràfic de cocaïna i el frau elèctric.

La jutgessa de la DANA estudia huit possibles víctimes mortals més fins a arribar a 240

La jutgessa de Catarroja que investiga la gestió de la DANA ha représ les declaracions de testimonis i valora sumar huit possibles víctimes mortals més, que elevarien el balanç a 240 morts segons els informes forenses.

Dissabte estable a la Comunitat amb fins a 30 graus a la costa

La Comunitat Valenciana viurà este dissabte una jornada d’oratge estable, amb cels poc nuvolosos i màximes de fins a 30 graus a la costa i descens lleu en l’interior de València.

Corberán assume la responsabilitat i busca una reacció del València a Vitòria

Carlos Corberán admet que és el màxim responsable dels mals resultats del València, cuer amb un punt, i apel·la a reaccionar dimarts a Vitòria després de la derrota contra el Sevilla.