19.4 C
València
Dimecres, 11 febrer, 2026

El fons de Cooperació Municipal de la Diputació de València atorga a Gandia 656.312 euros

Diners

Arxiu | ACN

 

El fons de Cooperació Municipal de la Diputació de València ha augmentat el seu pressupost i destinarà un total de 40 milions d’euros durant este any. Per tant, a principis d’este mes, la institució provincial anunciava que Gandia, en la Safor (València), rebria un total de 408.000 €, convertint-se en el tercer municipi de la província què més diners rep, només per darrere de València i Torrent, en l’Horta (València).

 

Ara, i donada la situació d’emergència sanitària provocada per la COVID-19, la Diputació ha augmentat la seua aposta pels municipis i d’esta manera ha fet una aportació extraordinària que, en el cas de Gandia ascendix fins als 656.312 euros.

 

Amb esta liquiditat, des de l’Ajuntament de Gandia es farà front a la nova situació que ha generat la crisi sanitària i es pretén implementar i completar accions, que ja s’han posat en marxa, destinades a pal·liar la situació complicada que travessen famílies i empreses.

 

Què és el Fons de Cooperació Municipal Incondicionat de la Comunitat Valenciana?

El Fons de Cooperació Municipal Incondicionat de la Comunitat Valenciana té per objectiu garantir la suficiència financera de les entitats locals del territori  i potenciar la seua autonomia local sobre la base del principi de subsidiarietat a través del finançament global de la seua activitat.

Últimes notícies

Dimecres amb ratxes molt fortes de ponent en la Comunitat Valenciana

La borrasca Nils impulsa vent de l'oest amb avisos taronja en el litoral i interior sud de València i grocs a Castelló, interior nord de València i nord d'Alacant. Hi haurà nuvolositat variable i pluges febles a l'interior a la vesprada, amb mala mar en la costa.

La borrasca Nils deixa ratxes de 104 km/h i 23 graus de matinada en la Comunitat Valenciana

La borrasca Nils ha deixat ratxes de fins a 104 km/h i temperatures de 23 graus en plena matinada en diversos punts de la Comunitat Valenciana. Bombers han intervingut pels efectes del vent.

La primera semifinal del Benidorm Fest 2026 crema amb Kenneth i deixa sis finalistes

Kenneth ha segellat el seu passe a la final del dissabte amb una actuació d'alt voltatge. Li acompanyen Tony Grox i LucyCalys, Izan Llunas, Kitai, Mikel Herzog Jr i el duo María León i Julia Medina.

Que no qualle el feudal vassallatge

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana adverteix que acceptar el menyspreu, l’autoritarisme i la desigualtat és obrir la porta a una societat de vassalls, i defensa que cal reaccionar abans que aquest model es normalitze

La passió, ingredient essencial del periodisme esportiu

Lucía González, Rafael Escrig, Mónica Benavent i José Luis Gual protagonitzen a la UJI una taula redona moderada per la presidenta de l’Associació de la Premsa Esportiva de Castelló, Yolanda Peris

El ponent ha elevat a 25 graus les màximes a Xàbia i Miramar i Aemet ha activat l’avís taronja a València

El vent de ponent ha deixat 25,5 graus a Xàbia i 25,4 a Miramar, només per darrere de registres a Canàries. Aemet ha activat avís taronja per ratxes de fins a 90 km/h i València ha suspés els mercats extraordinaris del dimecres

La Diputació diu que garantirà la continuïtat del Museu Nino Bravo a Aielo de Malferit

La Diputació de València ha anunciat que mediarà per a evitar el tancament del Museu Nino Bravo i garantir la seua continuïtat a Aielo de Malferit. Proposa una gestió professional dins de la Xarxa de Museus Etnològics després del conflicte entre la família i l'Ajuntament.

La jutgessa de la DANA demana a l’escorta de Mazón la factura del mòbil per a acreditar l’hora en què va cessar el seu...

La magistrada que investiga la gestió de la DANA ha reclamat a l'escorta de Carlos Mazón la factura del seu telèfon per a fixar quan va prescindir del seu servici. També ha ordenat acarar missatges i trucades d'alts càrrecs d'Emergències dels dies 28 i 29 d'octubre de 2024.