9.5 C
València
Diumenge, 11 gener, 2026

El CF Fuenlabrada anuncia 12 casos més de coronavirus: ja en sumen un total de 28

 

Nou capítol de la histriònica detecció de casos de coronavirus en Segona Divisió. El Club de Futbol Fuenlabrada ha anunciat este dissabte dotze nous contagis fins a sumar un total de 28 positius en l’equip. Quatre d’ells han sigut localitzats en Madrid i no van tindre cap contacte des del partit contra l’Elx, disputat el passat 17 de juliol.

 

Els altres huit nous casos porten donant negatiu des de dissabte 18 i, «passat huit dies i, a pesar d’estar aïllats en les seues habitacions els últims sis, hui els resultats han donat positiu».

 

[predef]valncia-grup-de-facebook-595[/predef]

 

A demés entre els dotze nous casos hi havia dos persones amb anticossos a l’haver passat ja la malaltia i, en canvi, han donat positiu en este últim test. Tot això, sumat al fet que dos contactes estrets de l’CF Fuenlabrada també han donat positiu.

 

El Fuenlabrada indica que el jugador hospitalitzat ahir seguix ingressat, estable i amb simptomatologia no greu derivada del Covid-19. El club expressa en un comunicat el seu «profund dolor i preocupació pels resultats dels últims tests PCR fets, que indiquen un total de 28 positius en el CF Fuenlabrada». «Estem avaluant les mesures a prendre davant de la situació que estem vivint i en el dia de hui iniciarem els contactes amb la Lliga», han informat.

Últimes notícies

1-1: Pepelu salva un punt per al València de penal en el 87 davant l’Elx

El València va dominar i va generar ocasions, però va empatar 1-1 gràcies a un penal transformat per Pepelu en el 87 després del 0-1 de Diang. L'equip seguirà en descens malgrat el punt.

Pepelu empata de penal en el 87 i el València rescata un punt davant l’Elx

Pepelu va empatar de penal en el 87 després del gol de Diang en el 75; el València va dominar però va fallar en la definició i dormirà en la zona roja.

El València perdona a l’Elx en una primera part marcada per les molèsties físiques (0-0)

El València va ser superior però va fallar en la definició i va marxar 0-0 al descans davant l'Elx a Mestalla. Thierry es va retirar amb molèsties i Dimitrievski va seguir després de ser atés.

Mestalla guarda un minut de silenci per Fernando Martín i la seua família

Mestalla va guardar un minut de silenci abans del València-Elx en record de Fernando Martín i la seua família, morts en un naufragi a Indonèsia. L'homenatge va incloure a Enrique Collar

Pedro Martínez demana calma després de dos derrotes seguides del València Basket

El tècnic del València Basket va demanar calma després de caure davant Unicaja pocs dies després de la derrota en Eurolliga davant el Mònaco i va defendre l'esforç de l'equip.

70-76: Unicaja trenca la imbatibilidad del Roig Arena amb un Audige decisiu

Unicaja es va imposar 70-76 a València Basket amb 20 punts de Chase Audige, que va jugar en una nit molt emotiva. L'equip malagueny va canviar el partit després del descans i va ser el primer a guanyar en el nou Roig Arena en la acb.

70-76: El València s’apaga i cedix l’invicte del Roig Arena davant un Unicaja guiat per Audige

Unicaja es va emportar un triomf de prestigi en el Roig Arena (70-76) amb un Audige determinant i un València penalitzat pel seu desencert exterior. Va ser la primera derrota local en el nou pavelló en la acb.

Moleiro i Gerard Moreno desmunten a l’Alabés amb un 3-1

El Vila-real es va imposar 3-1 a l'Alabés després d'una primera part embossada. Moleiro va obrir el marcador i va assistir a Mikautadze; Gerard Moreno va firmar el segon.