12.6 C
València
Dijous, 22 gener, 2026

El CF Fuenlabrada anuncia 12 casos més de coronavirus: ja en sumen un total de 28

 

Nou capítol de la histriònica detecció de casos de coronavirus en Segona Divisió. El Club de Futbol Fuenlabrada ha anunciat este dissabte dotze nous contagis fins a sumar un total de 28 positius en l’equip. Quatre d’ells han sigut localitzats en Madrid i no van tindre cap contacte des del partit contra l’Elx, disputat el passat 17 de juliol.

 

Els altres huit nous casos porten donant negatiu des de dissabte 18 i, «passat huit dies i, a pesar d’estar aïllats en les seues habitacions els últims sis, hui els resultats han donat positiu».

 

[predef]valncia-grup-de-facebook-595[/predef]

 

A demés entre els dotze nous casos hi havia dos persones amb anticossos a l’haver passat ja la malaltia i, en canvi, han donat positiu en este últim test. Tot això, sumat al fet que dos contactes estrets de l’CF Fuenlabrada també han donat positiu.

 

El Fuenlabrada indica que el jugador hospitalitzat ahir seguix ingressat, estable i amb simptomatologia no greu derivada del Covid-19. El club expressa en un comunicat el seu «profund dolor i preocupació pels resultats dels últims tests PCR fets, que indiquen un total de 28 positius en el CF Fuenlabrada». «Estem avaluant les mesures a prendre davant de la situació que estem vivint i en el dia de hui iniciarem els contactes amb la Lliga», han informat.

Últimes notícies

Es desactiva l’alerta groga per vent en la Comunitat Valenciana

Emergències ha donat per finalitzada l'alerta groga per vent i no queden avisos actius en la Comunitat Valenciana. Els últims avisos a Castelló, València i Alacant també han cessat.

Els sindicats mèdics convoquen una setmana de vaga al mes des del 16 de febrer

El Comité de Vaga anuncia un atur indefinit articulat en setmanes mensuals des del 16 de febrer. Protesten per l'estatut marc i exigixen una regulació específica.

CGT convoca tres dies de vaga ferroviària i reclama un canvi immediat

CGT convoca una vaga del 9 a l'11 de febrer i se suma a l'atur dels maquinistes de Semaf per a prioritzar la seguretat després dels accidents. Transports considera que l'atur no és necessari i obri la via del diàleg.

Presó per a dos detinguts per la mort d’un home a Benifaió

El Jutjat d'Instrucció 2 de Carlet ordena presó provisional per a dos implicats en la mort d'un veí de Benifaió i l'incendi de la seua vivenda. La investigació apunta a l'entorn pròxim i manté a altres dos investigats amb mesures cautelars.

Ingrid deixarà un temporal atlàntic amb vent molt fort, pluges i nevades

Els fronts de la borrasca Ingrid deixaran este dijous un temporal atlàntic amb pluges generalitzades, ratxes molt fortes i neu en cotes mitjanes. Galícia mantindrà l'avís roig per fenòmens costaners i hi haurà avís taronja a Astúries, Cantàbria, País Basc i Andalusia.

Tres detinguts per la mort d’un home a Benifaió i l’incendi simulat de la seua vivenda

Tres jóvens han sigut detinguts per l'homicidi d'un veí de Benifaió i per l'incendi posterior en la vivenda. La investigació atribuïx el foc al fill de la víctima i el crim a dos afins.

Paterna ensenya als seus veïns a reconéixer les sirenes d’emergència i reaccionar a temps

L'Ajuntament ha iniciat formacions amb sons reals, pautes de confinament i evacuació i material pràctic per a actuar davant diferents riscos.

Castro apel·la a la marató i demana màxim lliurament abans del Llevant-Elx

El tècnic del Llevant va insistir que la Lliga és una marató i que cada jornada s'afrontarà com una final. Abans de rebre a l'Elx, va reclamar suport i paciència amb els reforços.