Els quatre funcionaris de Justícia confinats donen negatiu en coronavirus

 

Els quatre funcionaris confinats després de donar positiu en coronavirus una companya en la Conselleria de Justícia han obtingut un resultat negatiu en les proves PCR del Covid-19.

 

Una de les treballadores de Justícia de la Generalitat va donar la setmana passada positiu per Covid-19, cosa que va obligar a confinar a quatre companys i a desinfectar la seu de l’Administració valenciana en la Ciutat Administrativa 9 d’Octubre de València.

 

La funcionària contagiada hauria estat en contacte amb un familiar que viu en Lleida, a on es troben actualment els brots que més preocupen, que també hauria patit el Covid-19.

 

L’empleada va avisar el passat 1 de juliol als seus superiors que no es trobava bé i va destacar que havia estat amb un familiar que presentava símptomes compatibles amb coronavirus.

  

En eixe moment va acudir als servicis sanitaris, a on se li va comunicar que li anaven a fer una prova diagnòstica. Per part de la Conselleria se li va indicar que no es presentara en el seu lloc de treball fins a conéixer el resultat, que es va saber definitivament el dissabte 4 de juliol.

 

El cas va ser comunicat immediatament a l’Institut Valencià de Seguritat i Salut en el Treball (Invassat) i els experts van dictar el protocol que s’ha seguit en tot moment.

 

En este sentit i seguint indicacions de l’Invassat, es va posar en quarantena de deu dies a altres funcionaris que mantenien un estret contacte amb l’afectada i per als que es van demanar proves de diagnòstic.

 

A demés, el diumenge es va procedir a desinfectar tota la planta de l’edifici a on la funcionària amb Covid exercia la seua faena i les zones comunes que freqüentava.

 

Els quatre empleats públics en quarantena es troben en situació de baixa laboral, tal com establix la normativa vigent. Els quatre han donat negatiu en coronavirus.

Últimes notícies

La quarta ona de calor deixarà fins a 40 graus este dijous a la Comunitat

Aemet ha activat per a este dijous l’avís groc per calor en punts d’Alacant i València, amb màximes que podran arribar als 40 graus.

L’incendi de la Vall d’Uixó continua actiu i arrasa 9.300 hectàrees en un perímetre de 81 km

L’incendi forestal declarat dissabte a la Vall d’Uixó continua sense estar controlat després de cinc dies, amb un perímetre de 81 quilòmetres i 9.300 hectàrees cremades. Més de 1.200 professionals i una trentena de mitjans aeris treballen coordinats en les tasques d’extinció.

El Trofeu Festa d’Elx s’ajorna per les obres al Martínez Valero

L’Elche ha decidit no disputar el Trofeu Festa d’Elx abans de l’inici de LaLiga per les obres de millora al Martínez Valero. El club no descarta buscar una nova data en la finestra de setembre, però no pot garantir que el torneig es jugue enguany.

La nova camiseta del Valencia Basket celebra 40 anys d’història amb el taronja com a senyal d’identitat

El Valencia Basket ha presentat la seua nova primera equipació, batejada com Origen, que lluirà en ACB, Euroliga i Lliga Femenina Endesa i que ret homenatge al 40 aniversari del club amb el taronja com a color central i nous detalls en negre i daurat.

Un nou protocol a Alacant reduïx a la mitat els marcapassos després d’una vàlvula aòrtica

Un assaig clínic pioner a l’Hospital General Doctor Balmis d’Alacant mostra que un tractament pautat amb glucocorticoides abans i després d’una vàlvula aòrtica transcatèter reduïx a la mitat la necessitat de marcapassos permanents. L’estudi, liderat per ISABIAL, apunta també a un estalvi econòmic destacat per al sistema sanitari.

Localitzen mort un home que flotava a la platja del Puig

Un home ha sigut trobat sense vida mentre flotava a l’aigua de la platja del Puig. Els serveis sanitaris només han pogut confirmar el seu falleixement.

La cala Baeza d’El Campello es convertix en una nova platja accessible després d’una gran regeneració

La cala Baeza d’El Campello, un dels trams més degradats de la costa alacantina, s’ha regenerat completament gràcies a una inversió d’uns 3 milions d’euros del Ministeri per a la Transició Ecològica, que ha creat una platja més accessible, segura i ambientalment estable.

L’incendi de la Vall d’Uixó continua actiu i ja ha arrasat 9.300 hectàrees

L’incendi forestal declarat dissabte a la Vall d’Uixó continua sense control, amb 9.300 hectàrees cremades i un perímetre de 81 quilòmetres. Més de 1.200 professionals i una trentena de mitjans aeris treballen en les tasques d’extinció.
FILMOTECA D'ESTIU