Els quatre funcionaris de Justícia confinats donen negatiu en coronavirus

 

Els quatre funcionaris confinats després de donar positiu en coronavirus una companya en la Conselleria de Justícia han obtingut un resultat negatiu en les proves PCR del Covid-19.

 

Una de les treballadores de Justícia de la Generalitat va donar la setmana passada positiu per Covid-19, cosa que va obligar a confinar a quatre companys i a desinfectar la seu de l’Administració valenciana en la Ciutat Administrativa 9 d’Octubre de València.

 

La funcionària contagiada hauria estat en contacte amb un familiar que viu en Lleida, a on es troben actualment els brots que més preocupen, que també hauria patit el Covid-19.

 

L’empleada va avisar el passat 1 de juliol als seus superiors que no es trobava bé i va destacar que havia estat amb un familiar que presentava símptomes compatibles amb coronavirus.

  

En eixe moment va acudir als servicis sanitaris, a on se li va comunicar que li anaven a fer una prova diagnòstica. Per part de la Conselleria se li va indicar que no es presentara en el seu lloc de treball fins a conéixer el resultat, que es va saber definitivament el dissabte 4 de juliol.

 

El cas va ser comunicat immediatament a l’Institut Valencià de Seguritat i Salut en el Treball (Invassat) i els experts van dictar el protocol que s’ha seguit en tot moment.

 

En este sentit i seguint indicacions de l’Invassat, es va posar en quarantena de deu dies a altres funcionaris que mantenien un estret contacte amb l’afectada i per als que es van demanar proves de diagnòstic.

 

A demés, el diumenge es va procedir a desinfectar tota la planta de l’edifici a on la funcionària amb Covid exercia la seua faena i les zones comunes que freqüentava.

 

Els quatre empleats públics en quarantena es troben en situació de baixa laboral, tal com establix la normativa vigent. Els quatre han donat negatiu en coronavirus.

Últimes notícies

Reclamen més protecció per a llauradors i ramaders davant els efectes del canvi climàtic

En els últims set anys ha pujat de manera sostinguda la contractació de seguros agraris a Espanya, mentre la Fundació Microfinanzas BBVA alerta que llauradors, ramaders i xicotetes empreses continuen molt exposats als impactes del canvi climàtic.

Vinté dia de vaga dels docents valencians amb reunió clau i ‘vaga de famílies’

La vaga indefinida del professorat públic valencià arriba al seu vinté dia lectiu amb una nova reunió negociadora amb Educació i una ‘vaga de famílies’ en suport als docents.

La Comunitat Valenciana supera el milió i mig d’animals de companyia, quasi la mitat són gossos

La Comunitat Valenciana compta amb 1.533.551 animals de companyia registrats, quasi la mitat gossos i més del 40 % gats, i és la quarta autonomia amb més mascotes d’Espanya.

Especialistes proposen que l’Estat compre vivendes privades per a destinar-les a lloguer social

Un informe de la Fundació BBVA i l’Ivie defensa que les administracions públiques compren vivendes del mercat lliure per a ampliar de manera ràpida el parc de lloguer social i alleujar la greu escassetat d’habitatge a Espanya.

Una avaria en l’avió retrasa el retorn de Pérez Llorca des de Brussel·les a València

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, retrasa el seu retorn des de Brussel·les a València per una avaria en el vol de tornada i es preveu que arribe al llarg del divendres. La vicepresidenta primera, Susana Camarero, l’ix al pas i presidirà el ple del Consell i un acte sobre L’Albufera i El Saler.

Canvi radical d’oratge al primer cap de setmana de juny: desplom tèrmic, vent i pluges

La Comunitat Valenciana viurà el primer cap de setmana de juny amb una brusca baixada de les temperatures, intervals de vent fort i ruixats sobretot este divendres a València i Alacant, segons Aemet.

Cerquen un home desaparegut mentre es banyava en una platja d’Almassora

Equips de Bombers, Salvament Marítim, Guardia Civil i serveis sanitaris busquen des de primera hora de la vesprada un home que uns veïns han vist desaparèixer en l’aigua a la platja del Pla de la Torre d’Almassora.

Carlos Espí, millor jugador sub-23 de LaLiga EA Sports després del seu primer any en Primera

El davanter del Levante Carlos Espí, autor d’onze gols en la seua estrena en Primera Divisió amb només 20 anys, és reconegut com a millor jugador sub-23 de LaLiga EA Sports 2025-2026.