Els quatre funcionaris de Justícia confinats donen negatiu en coronavirus

 

Els quatre funcionaris confinats després de donar positiu en coronavirus una companya en la Conselleria de Justícia han obtingut un resultat negatiu en les proves PCR del Covid-19.

 

Una de les treballadores de Justícia de la Generalitat va donar la setmana passada positiu per Covid-19, cosa que va obligar a confinar a quatre companys i a desinfectar la seu de l’Administració valenciana en la Ciutat Administrativa 9 d’Octubre de València.

 

La funcionària contagiada hauria estat en contacte amb un familiar que viu en Lleida, a on es troben actualment els brots que més preocupen, que també hauria patit el Covid-19.

 

L’empleada va avisar el passat 1 de juliol als seus superiors que no es trobava bé i va destacar que havia estat amb un familiar que presentava símptomes compatibles amb coronavirus.

  

En eixe moment va acudir als servicis sanitaris, a on se li va comunicar que li anaven a fer una prova diagnòstica. Per part de la Conselleria se li va indicar que no es presentara en el seu lloc de treball fins a conéixer el resultat, que es va saber definitivament el dissabte 4 de juliol.

 

El cas va ser comunicat immediatament a l’Institut Valencià de Seguritat i Salut en el Treball (Invassat) i els experts van dictar el protocol que s’ha seguit en tot moment.

 

En este sentit i seguint indicacions de l’Invassat, es va posar en quarantena de deu dies a altres funcionaris que mantenien un estret contacte amb l’afectada i per als que es van demanar proves de diagnòstic.

 

A demés, el diumenge es va procedir a desinfectar tota la planta de l’edifici a on la funcionària amb Covid exercia la seua faena i les zones comunes que freqüentava.

 

Els quatre empleats públics en quarantena es troben en situació de baixa laboral, tal com establix la normativa vigent. Els quatre han donat negatiu en coronavirus.

Últimes notícies

Ontinyent encapçala la nova pujada de temperatures amb 40,6 graus

La calor s’ha intensificat este dimarts a la Comunitat Valenciana, amb 40,6 graus a Ontinyent i valors pròxims als 40 en diverses localitats de València i Alacant.

L’economia valenciana se situa entre les que més creixen amb un 2,9 % del PIB

L’economia de la Comunitat Valenciana ha crescut un 2,9 % interanual en el segon trimestre de 2026, per damunt de la mitjana espanyola i només per darrere d’Illes Balears. El PIB valencià també ha avançat un 0,8 % respecte al trimestre anterior.

Unai Elgezabal posa fi a la seua etapa al Llevant amb la rescissió del contracte

El central basc Unai Elgezabal i el Llevant han acordat rescindir el contracte, que acabava en juny de 2027, després de dos temporades al club i 54 partits oficials.

El Consell es planteja comprar els pisos de Les Naus per frenar l’especulació a Alacant

El Consell estudia adquirir les vivendes de Les Naus, a Alacant, com a única opció que considera viable per evitar operacions especulatives, mentres defensa l’impuls del Pla Vive amb 6.000 pisos públics en tres anys.

L’oli de les serres Espadà i Calderona obté la protecció de la UE

La Unió Europea ha inscrit l’oli d’oliva de les serres Espadà i Calderona, produït entre València i Castelló, en el registre d’indicacions geogràfiques protegides. Este distintiu reconeix la qualitat del producte i el vincle amb el territori de la Comunitat Valenciana.

El Consell només coneix per la premsa l’arribada de menors migrants a la Comunitat

El portaveu del Consell, Miguel Barrachina, assegura que la Generalitat només ha sabut pels mitjans de comunicació de la possible arribada de menors migrants a la Comunitat Valenciana procedents de Ceuta i denuncia la manca de comunicació del Govern central.

El Consell reclama penes més dures per als piròmans i estudiarà personar-se en l’incendi de la Vall d’Uixó

El Consell ha demanat endureir el Codi Penal contra els piròmans arran de l’incendi de la Vall d’Uixó i estudiarà personar-se en la causa per reclamar les pèrdues si es confirma que va ser provocat.

Les reserves hoteleres arriben al 86 % a l’agost i apunten a un quasi ple als hotels valencians

La Comunitat Valenciana ha tancat la segona quinzena de juliol amb un 90,2 % d’ocupació hotelera i afronta la primera mitat d’agost amb el 86 % de places ja reservades, amb Benidorm i la província de València com a principals motors turístics.
FILMOTECA D'ESTIU