Els quatre funcionaris de Justícia confinats donen negatiu en coronavirus

 

Els quatre funcionaris confinats després de donar positiu en coronavirus una companya en la Conselleria de Justícia han obtingut un resultat negatiu en les proves PCR del Covid-19.

 

Una de les treballadores de Justícia de la Generalitat va donar la setmana passada positiu per Covid-19, cosa que va obligar a confinar a quatre companys i a desinfectar la seu de l’Administració valenciana en la Ciutat Administrativa 9 d’Octubre de València.

 

La funcionària contagiada hauria estat en contacte amb un familiar que viu en Lleida, a on es troben actualment els brots que més preocupen, que també hauria patit el Covid-19.

 

L’empleada va avisar el passat 1 de juliol als seus superiors que no es trobava bé i va destacar que havia estat amb un familiar que presentava símptomes compatibles amb coronavirus.

  

En eixe moment va acudir als servicis sanitaris, a on se li va comunicar que li anaven a fer una prova diagnòstica. Per part de la Conselleria se li va indicar que no es presentara en el seu lloc de treball fins a conéixer el resultat, que es va saber definitivament el dissabte 4 de juliol.

 

El cas va ser comunicat immediatament a l’Institut Valencià de Seguritat i Salut en el Treball (Invassat) i els experts van dictar el protocol que s’ha seguit en tot moment.

 

En este sentit i seguint indicacions de l’Invassat, es va posar en quarantena de deu dies a altres funcionaris que mantenien un estret contacte amb l’afectada i per als que es van demanar proves de diagnòstic.

 

A demés, el diumenge es va procedir a desinfectar tota la planta de l’edifici a on la funcionària amb Covid exercia la seua faena i les zones comunes que freqüentava.

 

Els quatre empleats públics en quarantena es troben en situació de baixa laboral, tal com establix la normativa vigent. Els quatre han donat negatiu en coronavirus.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La Policia investiga si un cadàver trobat a Alacant és de l’empresari vinculat al cas Sala

La Policia Nacional analitza si el cadàver trobat en una vivenda de la partida de Bacarot correspon a Jesús Tavira, empresari desaparegut i relacionat amb la investigació per l'assassinat de la viuda de Vicente Sala en 2016.

Nunn amarga al València Basket en un final d’infart en l’Eurolliga

Kendrick Nunn, autor de 21 punts, va decidir el primer partit de quarts d'Eurolliga amb un tir lliure a dos segons del final que va deixar sense premi la remuntada del València Basket davant el Panathinaikos.

Barrachina responsabilitza al president de la CHJ de la gestió de la presa de Buseo durant la dana

Miguel Barrachina sosté en Les Corts que la gestió de la presa de Buseo durant la dana de 2024 corresponia al comité presidit per Miguel Polo, mentres l'oposició l'acusa d'eludir responsabilitats i insistix en la seua dimissió.

Martínez Mus contraposa la reconstrucció del Consell al 2% d’execució de la CHJ després de la dana

Vicente Martínez Mus defén en Les Corts la ràpida mobilització de recursos del Consell després de la dana, mentres critica que la Confederació Hidrogràfica del Xúquer només haja executat el 2% de les actuacions previstes.

La jugada decisiva de Jean Montero, triada millor acció de l’Eurolliga per l’afició

Una acció decisiva de Jean Montero en la pròrroga davant el Hapoel Tel Aviv ha sigut votada pels aficionats com a millor jugada de l'Eurolliga, sota el premi Moment Màgic Motorola de la temporada 2025-26.

Dela estarà disponible per a jugar en La Ceràmica malgrat les molèsties en el aductor

El defensa del Llevant Adrián de la Font, Dela, podrà estar disponible per al partit del dissabte davant el Vila-real en La Ceràmica després de confirmar les proves mèdiques que no patix lesió important en el aductor.

La jugada decisiva de Jean Montero, triada la millor de l’Eurolliga per l’afició

Una acció decisiva de Jean Montero en la pròrroga davant el Hapoel Tel Aviv ha sigut votada pels aficionats com la millor jugada de l'Eurolliga i reconeguda com a Moment Màgic Motorola de la temporada 2025-26.

Les víctimes de la dana retrauen als consellers la seua gestió del 29 d’octubre de 2024

Mig centenar de víctimes de la dana es concentra davant Les Corts per a recordar als consellers que, al seu juí, no van estar a l'altura el 29 d'octubre de 2024 i exigir responsabilitats polítiques.