11.7 C
València
Dimecres, 21 gener, 2026

Els quatre funcionaris de Justícia confinats donen negatiu en coronavirus

 

Els quatre funcionaris confinats després de donar positiu en coronavirus una companya en la Conselleria de Justícia han obtingut un resultat negatiu en les proves PCR del Covid-19.

 

Una de les treballadores de Justícia de la Generalitat va donar la setmana passada positiu per Covid-19, cosa que va obligar a confinar a quatre companys i a desinfectar la seu de l’Administració valenciana en la Ciutat Administrativa 9 d’Octubre de València.

 

La funcionària contagiada hauria estat en contacte amb un familiar que viu en Lleida, a on es troben actualment els brots que més preocupen, que també hauria patit el Covid-19.

 

L’empleada va avisar el passat 1 de juliol als seus superiors que no es trobava bé i va destacar que havia estat amb un familiar que presentava símptomes compatibles amb coronavirus.

  

En eixe moment va acudir als servicis sanitaris, a on se li va comunicar que li anaven a fer una prova diagnòstica. Per part de la Conselleria se li va indicar que no es presentara en el seu lloc de treball fins a conéixer el resultat, que es va saber definitivament el dissabte 4 de juliol.

 

El cas va ser comunicat immediatament a l’Institut Valencià de Seguritat i Salut en el Treball (Invassat) i els experts van dictar el protocol que s’ha seguit en tot moment.

 

En este sentit i seguint indicacions de l’Invassat, es va posar en quarantena de deu dies a altres funcionaris que mantenien un estret contacte amb l’afectada i per als que es van demanar proves de diagnòstic.

 

A demés, el diumenge es va procedir a desinfectar tota la planta de l’edifici a on la funcionària amb Covid exercia la seua faena i les zones comunes que freqüentava.

 

Els quatre empleats públics en quarantena es troben en situació de baixa laboral, tal com establix la normativa vigent. Els quatre han donat negatiu en coronavirus.

Últimes notícies

El Vila-real renova a Ilias Akhomach i ho cedix al Rayo Vallecano

El Vila-real ha ampliat el contracte de Ilias Akhomach i ha tancat la seua cessió al Rayo Vallecano fins a final de temporada. La decisió busca donar-li continuïtat després del seu retorn de la Copa d'Àfrica i una llarga lesió.

València reobrirà a l’estiu les piscines renovades del Parc de l’Oest

Les piscines del Parc de l'Oest de València reobriran en la temporada d'estiu després d'una rehabilitació integral. La inversió supera 1,2 milions i el termini d'obra és de sis mesos.

Rescaten a la jove desapareguda a Favara amb símptomes d’hipotèrmia

El GERA ha trobat a la jove desapareguda a Favara amb símptomes d'hipotèrmia en una zona de barranc i l'ha evacuada en helicòpter fins a Alzira per a la seua atenció.

El subdirector d’Emergències va dir a Mazón la nit del 29-O que hi hauria entre 200 i 300 morts

Jorge Suárez va declarar davant la jutgessa que, la nit del 29 d'octubre, va estimar entre 200 i 300 morts. Va detallar dubtes i retards en l'enviament del Es-Alert.

Pérez Llorca anuncia 10 milions extra per a promoció exterior i eleva el pla a 19 milions

La Generalitat ha reforçat el seu pla de mitjans amb 10 milions addicionals, fins a 19 milions, per a promocionar la Comunitat Valenciana en els mercats nacional i internacional. El paquet s'acompanya d'una taula de connectivitat, un pla de platges i un programa de màrqueting per a l'interior.

El Vila-real encaixa el doble de gols en la Lliga de Campions que en LaLiga

L'equip seguix sense guanyar després de set jornades de Lliga de Campions i encaixa el doble que en LaLiga. En la Copa del Rei, la seua mitjana defensiva va ser d'un gol per partit.

La 15K Nocturna València Gana Energia supera els 6.000 inscrits en 24 hores

La carrera nocturna de 15 km va esgotar en minuts les 2.000 places promocionals i ja frega el següent tram de preu. La 13a edició serà el 26 de setembre.

Localitzen i evacuen a la jove desapareguda a Favara en una zona de barranc

El grup GERA ha localitzat a la jove amb símptomes d'hipotèrmia en un barranc de Favara i l'ha evacuada en helicòpter fins a Alzira, on ha sigut transferida al SAMU. La busca, coordinada per la Guàrdia Civil, s'ha reforçat amb indicis previs i la col·laboració de veïns i equips d'emergència.