Un positiu de coronavirus en la Conselleria de Justícia obliga a confinar diversos funcionaris

 

Una funcionària del Servici de Fundacions, dependent de la Conselleria de Justícia, ha donat positiu en coronavirus. Un fet que ha obligat a confinar alguns dels seus companys, que ja havien tornat a la faena presencial, com a mesura de prevenció.

 

Segons publica este dilluns ‘Las Provincias’, es tracta d’un cas de Covid-19 importat. La treballadora pública hauria acudit a una reunió familiar fa dos setmanes, en la que un dels assistents venia de Lleida, zona en la que es troben actius dos dels rebrots que més preocupen.

 

Esta funcionària va començar a sentir-se mal el dimecres i el dijous ja presentava alguns símptomes, com tos seca i febre. Eixe mateix dia li van fer la prova PCR que va donar positiu el dissabte. Immediatament, el cas es va comunicar a l’Institut Valencià de Seguretat i Salut en el Treball (Invassat) i es va procedir a la desinfecció completa de la planta, situada en el complex administratiu del 9 d’Octubre de València.

 

A demés, com a mesura de prevenció, s’ha ordenat el confinament de quatre companys més durant 10 dies com a mínim. Estos quatre funcionaris no han presentat cap símptoma, però estan de baixa aïllats com a mesura de prevenció, ja que són els més pròxims a la treballadora contagiada.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Consum creix un 9,7% en 2025 i supera els 5.163 milions de facturació

Consum augmenta un 9,7% les vendes en 2025 i supera els 5.163 milions amb més ocupació, inversió i aposta pels preus.

Alacant, Elx i Torrevieja se sumen a la Xarxa de Ciutats de la Ciència i Innovació

El Ministeri de Ciència reconeix a 19 municipis amb la distinció de Ciutat de la Ciència i la Innovació i eleva a 128 el nombre de localitats integrades en la Xarxa Innpulso.

Europa va patir en 2025 un any desolador per al clima amb el 95% del continent més càlid del normal

El 95% d'Europa va registrar en 2025 temperatures per damunt de la mitjana, amb onades de calor extremes, rècord d'hectàrees cremades, forta pèrdua de gel i una mar cada vegada més càlid.

Pedro Bigas crida a la calma: l’Elx acaricia la permanència però avisa que encara no hi ha res fet

Pedro Bigas destaca que l'Elx està en una bona posició per a aconseguir la permanència en Primera després de tres triomfs seguits, però recorda que encara no hi ha res assegurat i que l'equip ha de continuar competint amb la mateixa exigència.

Els aliments, begudes i tabac encarixen un 3% interanual a l’abril malgrat la moderació de la inflació

El preu d'aliments, begudes i tabac augmenta un 3% interanual a l'abril mentres la inflació general es modera al 3,2% per l'abaratiment de l'electricitat i les rebaixes fiscals.

La Policia desvincula la desaparició de Jesús Tavira del crim de la viuda de Sala

La investigació sobre la desaparició de l'empresari Jesús Tavira apunta a un ajust de comptes per deutes i s'allunya de la hipòtesi d'una connexió amb l'assassinat de la viuda de Vicente Sala en 2016.

El terratrémol de 3,5 a Ontinyent es queda en un esglai i no causa danys

Un terratrémol de magnitud 3,5 amb epicentre al nord-oest d'Ontinyent s'ha notat en tot el municipi però no ha provocat danys materials ni incidències destacades.

La vicepresidenta Susana Camarero declararà com a testimoni per la gestió de la dana el 10 de juny

El jutjat de Catarroja cita a la vicepresidenta Susana Camarero com a testimoni el 10 de juny en la causa penal sobre la gestió de la dana del 29 d'octubre de 2024.