Un positiu de coronavirus en la Conselleria de Justícia obliga a confinar diversos funcionaris

 

Una funcionària del Servici de Fundacions, dependent de la Conselleria de Justícia, ha donat positiu en coronavirus. Un fet que ha obligat a confinar alguns dels seus companys, que ja havien tornat a la faena presencial, com a mesura de prevenció.

 

Segons publica este dilluns ‘Las Provincias’, es tracta d’un cas de Covid-19 importat. La treballadora pública hauria acudit a una reunió familiar fa dos setmanes, en la que un dels assistents venia de Lleida, zona en la que es troben actius dos dels rebrots que més preocupen.

 

Esta funcionària va començar a sentir-se mal el dimecres i el dijous ja presentava alguns símptomes, com tos seca i febre. Eixe mateix dia li van fer la prova PCR que va donar positiu el dissabte. Immediatament, el cas es va comunicar a l’Institut Valencià de Seguretat i Salut en el Treball (Invassat) i es va procedir a la desinfecció completa de la planta, situada en el complex administratiu del 9 d’Octubre de València.

 

A demés, com a mesura de prevenció, s’ha ordenat el confinament de quatre companys més durant 10 dies com a mínim. Estos quatre funcionaris no han presentat cap símptoma, però estan de baixa aïllats com a mesura de prevenció, ja que són els més pròxims a la treballadora contagiada.

Últimes notícies

El Misteri d’Elx emociona Londres amb un concert especial pel 25é aniversari de la Unesco

El Misteri d’Elx ha oferit a Londres un concert amb 40 veus en la St. Etheldreda’s Roman Catholic Church per a celebrar el 25é aniversari de la seua declaració com a Patrimoni Cultural Immaterial de la Humanitat per la Unesco i reforçar Elx com a destí turístic.

Dos talls de llum deixen sense subministrament 40.000 abonats a Alacant però es resolen en minuts

Alacant ha patit este divendres dos talls de llum que han deixat sense subministrament uns 40.000 abonats, encara que Iberdrola ha restablit el servici en menys de mitja hora en cada cas.

Mor un home de 78 anys a la platja de Varadero de Santa Pola després d’un desmai a l’aigua

Un home de 78 anys ha mort a la platja de Varadero, a Santa Pola, després de desmaiar-se dins de l’aigua. Altres banyistes han intentat reanimar-lo sense èxit i la Guàrdia Civil ha iniciat el protocol judicial.

Localitzen el cadàver d’un home de 70 anys en un socavó d’un descampat en obres a València

Han trobat el cos sense vida d’un home d’uns 70 anys en un socavó d’un descampat en obres entre l’Hospital La Fe i la rotonda dels Anzuelos, a València. La Policia Nacional investiga el cas i, de moment, no veu indicis de criminalitat a l’espera de l’autòpsia.

El Elche potencia la franja verda en la nova primera equipació per a la temporada 2026-2027

L’Elche ha presentat la nova primera equipació per a la temporada 2026-2027, amb la franja verda més protagonista sobre el fons blanc i detalls en negre en coll i mànigues.

Dispositiu policial reforçat a la Comunitat Valenciana per a la final del Mundial entre Espanya i Argentina

La Delegació del Govern ha anunciat un desplegament reforçat de Policia Nacional i Guàrdia Civil en les principals ciutats valencianes durant la final del Mundial entre Espanya i Argentina d’este diumenge, tant en les retransmissions públiques com en les possibles celebracions.

Ordenen presó per a cinc acusats de narcotràfic amb fiança de fins a 12.000 euros

La Secció Tercera de l’Audiència Provincial de València ha acordat presó provisional per a cinc condemnats per narcotràfic, eludible amb fiances d’entre 10.000 i 12.000 euros que hauran de depositar en un termini de tres dies.

Més de 3.300 avisos entre Emergències i ajuntaments de València la vesprada de la DANA

El 112 i les autoritats locals de la província de València van creuar 3.323 comunicacions la vesprada de la DANA del 29 d’octubre de 2024, segons un informe remés a la jutgessa que investiga les inundacions amb 231 víctimes mortals.