Un positiu de coronavirus en la Conselleria de Justícia obliga a confinar diversos funcionaris

 

Una funcionària del Servici de Fundacions, dependent de la Conselleria de Justícia, ha donat positiu en coronavirus. Un fet que ha obligat a confinar alguns dels seus companys, que ja havien tornat a la faena presencial, com a mesura de prevenció.

 

Segons publica este dilluns ‘Las Provincias’, es tracta d’un cas de Covid-19 importat. La treballadora pública hauria acudit a una reunió familiar fa dos setmanes, en la que un dels assistents venia de Lleida, zona en la que es troben actius dos dels rebrots que més preocupen.

 

Esta funcionària va començar a sentir-se mal el dimecres i el dijous ja presentava alguns símptomes, com tos seca i febre. Eixe mateix dia li van fer la prova PCR que va donar positiu el dissabte. Immediatament, el cas es va comunicar a l’Institut Valencià de Seguretat i Salut en el Treball (Invassat) i es va procedir a la desinfecció completa de la planta, situada en el complex administratiu del 9 d’Octubre de València.

 

A demés, com a mesura de prevenció, s’ha ordenat el confinament de quatre companys més durant 10 dies com a mínim. Estos quatre funcionaris no han presentat cap símptoma, però estan de baixa aïllats com a mesura de prevenció, ja que són els més pròxims a la treballadora contagiada.

Últimes notícies

Mor ofegat un banyista a la platja de l’Acequión de Torrevieja

Un home ha mort ofegat este divendres de matí a la platja de l’Acequión, a Torrevieja, malgrat els intents de reanimació del personal sanitari del SVB i del SAMU.

Mor ofegat un banyista a la platja de l’Acequión de Torrevella

Un home ha mort ofegat este divendres de matí a la platja de l’Acequión, a Torrevella, malgrat els intents de reanimació dels sanitaris del SAMU i del SVB.

Mor ofegat un banyista a la platja de l’Acequión de Torrevieja

Un home ha mort ofegat este divendres de matí a la platja de l’Acequión, a Torrevieja, malgrat els intents de reanimació dels sanitaris del SAMU i del SVB.

Mor un home major en l’incendi d’una vivenda a Callosa d’En Sarrià

Un home major amb mobilitat reduïda ha mort en l’incendi d’una vivenda en un bloc de quatre altures a Callosa d’En Sarrià. El foc s’ha originat en la segona planta i s’ha donat per extingit poc després del migdia.

El Consell reafirma el seu suport a les víctimes de l’accident de Metrovalencia en el 20é aniversari

El Consell ha expressat el seu afecte, respecte i proximitat a les famílies de les 43 víctimes mortals i als 47 ferits de l’accident de Metrovalencia, en el 20é aniversari de la tragèdia.

Banyar-se al Mediterrani és segur: la UV descarta un risc general per la bactèria carnívora

La Universitat de València afirma que banyar-se al Mediterrani és segur per a la població sana i que el risc associat a la bactèria Vibrio vulnificus és molt baix, tot i la seua expansió estacional en aigües salobres.

14 milions d’euros per a reduir la bretxa salarial en la Generalitat fins a 2027

El Consell ha aprovat repartir 14 milions d’euros entre Sanitat, Educació, Justícia i Funció Pública per a continuar fins a 2027 el programa contra la bretxa salarial en la Generalitat.

Feijóo acusa Sánchez d’usar la llei de néts i la regularització per a fer “enginyeria social”

Alberto Núñez Feijóo ha acusat Pedro Sánchez a Castelló de fer una “enginyeria social” sense “objectius innocents” amb la regularització d’immigrants i la coneguda com a llei de néts, i l’ha acusat de no planificar recursos ni actuar amb transparència.