Anuncios

Un positiu de coronavirus en la Conselleria de Justícia obliga a confinar diversos funcionaris

 

Una funcionària del Servici de Fundacions, dependent de la Conselleria de Justícia, ha donat positiu en coronavirus. Un fet que ha obligat a confinar alguns dels seus companys, que ja havien tornat a la faena presencial, com a mesura de prevenció.

 

Segons publica este dilluns ‘Las Provincias’, es tracta d’un cas de Covid-19 importat. La treballadora pública hauria acudit a una reunió familiar fa dos setmanes, en la que un dels assistents venia de Lleida, zona en la que es troben actius dos dels rebrots que més preocupen.

Anuncios

 

Esta funcionària va començar a sentir-se mal el dimecres i el dijous ja presentava alguns símptomes, com tos seca i febre. Eixe mateix dia li van fer la prova PCR que va donar positiu el dissabte. Immediatament, el cas es va comunicar a l’Institut Valencià de Seguretat i Salut en el Treball (Invassat) i es va procedir a la desinfecció completa de la planta, situada en el complex administratiu del 9 d’Octubre de València.

 

A demés, com a mesura de prevenció, s’ha ordenat el confinament de quatre companys més durant 10 dies com a mínim. Estos quatre funcionaris no han presentat cap símptoma, però estan de baixa aïllats com a mesura de prevenció, ja que són els més pròxims a la treballadora contagiada.

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

La Policia desarticula xarxes de robatoris de rellotges de luxe amb 34 detinguts des de gener

La Policia Nacional ha esclarit 41 robatoris violents de rellotges de luxe a Espanya des de gener i ha detingut a 34 persones vinculades a xarxes criminals itinerants amb base en Barcelona.

Cau part d’una banda que robava a ancians en aparcaments de supermercats

La Guàrdia Civil ha detingut a tres membres d'una organització criminal acusada de més de 50 furts i estafes a persones majors en aparcaments de supermercats de diverses províncies.

Alerta groga per pluges i tempestes en el nord de Castelló des de les 14 hores

Set comunitats del nord-est peninsular, inclosa la Comunitat Valenciana, activen avisos per pluges i tempestes, amb focus en el nord de Castelló des de les 14 hores.

Lleuger descens de les màximes i ruixats esta vesprada en el nord de Castelló

La Comunitat Valenciana viurà una jornada de cels buidats al matí i ruixats amb tempesta i possible graníssol a la vesprada en el nord de Castelló, amb canvis lleugers en les temperatures màximes i vent variable.

El Govern assigna 1.300 milions a la Comunitat Valenciana per la dana de 2024 i reforça el finançament autonòmic

L'Executiu aprova 1.300 milions per a la Comunitat Valenciana i 394 milions per a Extremadura per emergències meteorològiques, dins d'un paquet de 12.307 milions per a 2026.

Una startup valenciana d’IA mèdica entra en l’exclusiu programa novaiorqués NYC AI Landing Pad

L'empresa valenciana Quibim, especialitzada en intel·ligència artificial aplicada a la imatge mèdica, ha sigut seleccionada com a única firma espanyola en el programa estratègic d'IA NYC AI International Landing Pad de Nova York.

València iguala el seu rècord anual de 27,1 graus i Miramar el supera per una dècima

Les màximes es disparen en la Comunitat Valenciana, on València iguala el seu rècord anual de 27,1 graus i Miramar el depassa amb 27,2, entre els valors més alts d'Espanya.

Educació demana als sindicats suspendre la vaga per a reprendre la negociació

La Conselleria d'Educació reclama als sindicats docents que paren la vaga indefinida i tornen a la taula de negociació, defenent que el diàleg és més eficaç sense pressió en els centres.
Anuncios