Un positiu de coronavirus en la Conselleria de Justícia obliga a confinar diversos funcionaris

 

Una funcionària del Servici de Fundacions, dependent de la Conselleria de Justícia, ha donat positiu en coronavirus. Un fet que ha obligat a confinar alguns dels seus companys, que ja havien tornat a la faena presencial, com a mesura de prevenció.

 

Segons publica este dilluns ‘Las Provincias’, es tracta d’un cas de Covid-19 importat. La treballadora pública hauria acudit a una reunió familiar fa dos setmanes, en la que un dels assistents venia de Lleida, zona en la que es troben actius dos dels rebrots que més preocupen.

 

Esta funcionària va començar a sentir-se mal el dimecres i el dijous ja presentava alguns símptomes, com tos seca i febre. Eixe mateix dia li van fer la prova PCR que va donar positiu el dissabte. Immediatament, el cas es va comunicar a l’Institut Valencià de Seguretat i Salut en el Treball (Invassat) i es va procedir a la desinfecció completa de la planta, situada en el complex administratiu del 9 d’Octubre de València.

 

A demés, com a mesura de prevenció, s’ha ordenat el confinament de quatre companys més durant 10 dies com a mínim. Estos quatre funcionaris no han presentat cap símptoma, però estan de baixa aïllats com a mesura de prevenció, ja que són els més pròxims a la treballadora contagiada.

Últimes notícies

Temperatures de fins a 39 °C encenen l’avís taronja en el nord de València i el sud d’Alacant

Aemet ha activat hui l’avís taronja per calor extrema a l’interior nord de València i el litoral sud d’Alacant, amb màximes de fins a 39 graus.

Els pressupostos de la Generalitat de 2026 s’aprovaran a Les Corts amb els vots de Vox

El ple de Les Corts aprovarà dimecres que ve els pressupostos de la Generalitat per a 2026, de 33.305 milions, gràcies al suport de Vox i amb el debat centrat en la controvertida ‘prioritat nacional’.

Els òptics valencians alerten que el relleu generacional està en risc i reclamen més presència en la sanitat pública

El nou president del COOCV, Rafael Pérez Cambrodí, adverteix que el relleu generacional en òptica-optometria està en perill i reclama més integració en la sanitat pública valenciana per a millorar la salut visual i atraure nous estudiants.

Immobilitzen un ramat ocult i sense control veterinar a San Miguel de Salinas

La Guàrdia Civil ha descobert en una finca de San Miguel de Salinas un corral amb 29 ovelles i cabres sense documentació ni controls veterinaris, i ha immobilitzat els animals a disposició de les autoritats sanitàries.

Demostren que les pedres de la Lluna poden servir per a construir carreteres i edificis lunars

Personal investigador de la UPV i la Universitat de Surrey ha confirmat que el regolita lunar es fon de manera més ràpida i eficient amb microones, fet que obri la porta a fabricar carreteres, pistes d’aterratge i edificis directament a la superfície de la Lluna.

Alerta groga diumenge per temperatures de fins a 38 °C i tronades a València i al sud de Castelló

Aemet ha activat per a diumenge l’avís groc en tota la província de València i al sud de Castelló per màximes de fins a 38 graus i risc de tronades amb granís i ratxes de vent molt fortes.

Oratge calorós i risc de tempestes amb granís i ratxes fortes a l’interior de València

La Comunitat Valenciana viu este diumenge una jornada de molta calor, amb risc de tempestes fortes amb granís i ratxes de vent molt intenses a l’interior de València, i pols en suspensió a tot el territori.

135.000 persones omplin Benicàssim en el 30é aniversari del FIB amb The Prodigy com a colofó

El FIB ha tancat la seua 30a edició a Benicàssim amb 135.000 assistents i un potent concert final de The Prodigy, en un festival cada volta més orientat al públic estatal.