Un positiu de coronavirus en la Conselleria de Justícia obliga a confinar diversos funcionaris

 

Una funcionària del Servici de Fundacions, dependent de la Conselleria de Justícia, ha donat positiu en coronavirus. Un fet que ha obligat a confinar alguns dels seus companys, que ja havien tornat a la faena presencial, com a mesura de prevenció.

 

Segons publica este dilluns ‘Las Provincias’, es tracta d’un cas de Covid-19 importat. La treballadora pública hauria acudit a una reunió familiar fa dos setmanes, en la que un dels assistents venia de Lleida, zona en la que es troben actius dos dels rebrots que més preocupen.

 

Esta funcionària va començar a sentir-se mal el dimecres i el dijous ja presentava alguns símptomes, com tos seca i febre. Eixe mateix dia li van fer la prova PCR que va donar positiu el dissabte. Immediatament, el cas es va comunicar a l’Institut Valencià de Seguretat i Salut en el Treball (Invassat) i es va procedir a la desinfecció completa de la planta, situada en el complex administratiu del 9 d’Octubre de València.

 

A demés, com a mesura de prevenció, s’ha ordenat el confinament de quatre companys més durant 10 dies com a mínim. Estos quatre funcionaris no han presentat cap símptoma, però estan de baixa aïllats com a mesura de prevenció, ja que són els més pròxims a la treballadora contagiada.

Últimes notícies

Morant dona per fet que Mazón no apareixerà amb Feijóo en Sueca i reclama suspendre’l de militància

La líder del PSPV, Diana Morant, ha assegurat que no espera vore Carlos Mazón ni altres expresidents del PP en l’acte que Alberto Núñez Feijóo presidirà dissabte en Sueca i ha reclamat al líder popular que el suspenga de militància i el faça deixar l’escó autonòmic pel seu paper en la gestió de la dana que va causar 230 morts.

Els metges mantenen la pressió: pols per les xifres de seguiment en la penúltima jornada de vaga

La quarta i penúltima jornada de vaga mèdica en juny ha tingut quasi un 90 % de seguiment segons el sindicat convocant, front al 6,66 % que calcula la Conselleria de Sanitat, en un conflicte obert per l’estatut marc i les condicions laborals.

El sector del calcer perd més d’un terç d’empreses i AEC reclama un pla industrial urgent

La patronal AEC alerta que el sector del calcer ha perdut un 35 % d’empreses des de 2020 i milers de llocs de treball, i reclama a les administracions un pla d’acció industrial urgent per a frenar el deteriorament.

34 autobusos substituiran els trens entre Tavernes i Gandia este cap de setmana per obres

Renfe ha organitzat 34 circulacions d'autobús este dissabte i diumenge entre Tavernes de la Valldigna i Gandia, amb parada a Xeraco, per un tall total de la línia C1 de Rodalia per obres d'Adif.

Diana Morant reafirma el suport a Zapatero: continua en la mateixa línia

La ministra Diana Morant ha reafirmat a València el seu suport a José Luis Rodríguez Zapatero en plena investigació del cas Plus Ultra i ha assegurat que manté les seues sospites sobre el paper dels Estats Units.

La parella de Pérez Llorca renuncia a la plaça en la Diputació enmig de dubtes ètics

La ministra Diana Morant interpreta la renúncia de la parella de Juanfran Pérez Llorca a la comissió de servicis en la Diputació de València com un reconeixement que la plaça no era ètica ni estètica i possiblement tampoc legal, i exigeix explicacions a la corporació provincial.

La Universitat de València crea bessons digitals per a estudiar l’arrítmia cardíaca més freqüent

L’equip investigador desenvolupa rèpliques virtuals personalitzades de l’aurícula esquerra per a avançar cap a tractaments més adaptats en fibril·lació auricular

Alicant preveu 550 vivendes noves al PAU 2-La Torreta, la mitat protegides

L’Ajuntament d’Alacant ha encetat la tramitació del Pla Parcial 2 del PAU 2-La Torreta, que preveu unes 550 vivendes noves en 5,5 hectàrees, amb almenys la mitat de protecció pública.