Gana un milió en una loteria per a vacunats contra la COVID-19

 

Una dona ha guanyat un milió de dòlars a Ohio (els Estats Units) per vacunar-se contra el COVID-19. Es tracta d’un sorteig que s’ha creat per a fomentar la vacunació enfront de la COVID-19 entre els ciutadans de l’estat. La campanya es coneix com ‘Vax-a-Million’ i contenia un altre premi, una beca completa de quatre anys per a estudis. El Governador d’Ohio, Mike DeWine, ha compartit una foto en Twitter amb el jove que ha rebut la segona recompensa:

Per a participar en esta rifa tan sols cal comptar amb una dosi de la vacuna. El dia del llançament de la loteria es van registrar 2,3 milions de persones en la web, per a optar al primer premi i convertir-se en milionaris. Quant a les beques d’estudis, van anar 100.000 els joves entre 12 i 17 anys que es van inscriure. La beca cobreix des de la matrícula fins als llibres, incloent-hi despeses d’habitació. Este joc d’atzar es posarà en marxa cada dimecres durant un mes.

Altres campanyes per a incentivar la vacunació als Estats Units

 

Este no és l’únic reclam que han buscat els diferents estats del país per a promoure la vacunació contra el COVID-19, que ha inclòs des de cervesa fins a marihuana gratis. A Nova York es van regalar hamburgueses, abonaments de metre i també beques universitàries.

El mateix president Joe Biden es va aliar amb Uber i Lyft per a oferir viatges gratuïts en els seus cotxes també a les persones vacunades. A pesar que el país té a la meitat dels adults vacunats, s’han detectat absències en les cites i esta és una de les maneres d’animar a la població a aconseguir la immunització enfront del SARS-CoV-2.

 

Últimes notícies

La Malva-rosa s’atura per a viure l’eclipsi total de sol

Milers de persones han convertit la platja de la Malva-rosa en un amfiteatre a cel obert per a seguir l’eclipsi solar total, en un ambient de silenci, emoció i festa que s’ha estés fins a Alboraia i Port Saplaya.

El Valencia Basket incorpora l’alero finés Elias Valtonen amb un contracte no garantit

El Valencia Basket ha tancat l’arribada de l’alero finés Elias Valtonen amb un contracte no garantit per una campanya, ampliable fins a la temporada 2026-27 si es ratifica.

Una errada de Rivero castiga la unitat B del València contra el Terol

El València CF ha caigut 0-1 davant el CD Teruel en un amistós a Paterna, amb un equip ple de canterans, per una eixida en fals de Cristian Rivero.

Un incendi arrasa 34 vehicles a Peníscola i deixa diversos ferits

Un incendi iniciat en un cotxe a Peníscola ha acabat calcinant 34 vehicles i ha provocat diversos ferits, mentres els bombers han evitat que el foc afectara vivendes pròximes.

Un incendi originat en un cotxe mobilitza tres aeronaus a Peníscola

Tres mitjans aeris i diversos efectius terrestres combaten un incendi declarat en una zona d’interfície urbana-forestal de Peníscola, originat en un vehicle i que ha afectat altres cotxes i vegetació pròxima. El municipi és un dels nou punts oficials d’observació de l’eclipsi solar programat per a esta vesprada a la Comunitat Valenciana.

Mario Kempes tornarà a Mestalla al setembre per a celebrar 50 anys de la seua arribada

Mario Alberto Kempes ha anunciat que viatjarà a València els dies 25 i 26 de setembre per a celebrar els 50 anys de la seua arribada a Mestalla i ha agraït de nou l’afecte de l’afició, de la qual assegura que continua sent ‘hincha’.

Izpisúa reivindica envellir amb salut i no només allargar la vida

El científic Juan Carlos Izpisúa ha defensat a Benidorm que la recerca sobre envelliment ha de prioritzar viure millor, no només viure més anys. L’Ajuntament li ha entregat la Distinció Europa per la seua trajectòria en biologia regenerativa i medicina avançada.

Elx es prepara per a una Nit de l’Albà històrica amb rècord de pólvora i palmeres

Elx ultima la Nit de l'Albà d'este dijous 13 d'agost, amb 2,8 tones de pólvora, més de 88.000 unitats pirotècniques i 312 palmeres, i una Palmera de la Mare de Déu formada per 1.080 cohetons.