Gana un milió en una loteria per a vacunats contra la COVID-19

 

Una dona ha guanyat un milió de dòlars a Ohio (els Estats Units) per vacunar-se contra el COVID-19. Es tracta d’un sorteig que s’ha creat per a fomentar la vacunació enfront de la COVID-19 entre els ciutadans de l’estat. La campanya es coneix com ‘Vax-a-Million’ i contenia un altre premi, una beca completa de quatre anys per a estudis. El Governador d’Ohio, Mike DeWine, ha compartit una foto en Twitter amb el jove que ha rebut la segona recompensa:

Per a participar en esta rifa tan sols cal comptar amb una dosi de la vacuna. El dia del llançament de la loteria es van registrar 2,3 milions de persones en la web, per a optar al primer premi i convertir-se en milionaris. Quant a les beques d’estudis, van anar 100.000 els joves entre 12 i 17 anys que es van inscriure. La beca cobreix des de la matrícula fins als llibres, incloent-hi despeses d’habitació. Este joc d’atzar es posarà en marxa cada dimecres durant un mes.

Altres campanyes per a incentivar la vacunació als Estats Units

 

Este no és l’únic reclam que han buscat els diferents estats del país per a promoure la vacunació contra el COVID-19, que ha inclòs des de cervesa fins a marihuana gratis. A Nova York es van regalar hamburgueses, abonaments de metre i també beques universitàries.

El mateix president Joe Biden es va aliar amb Uber i Lyft per a oferir viatges gratuïts en els seus cotxes també a les persones vacunades. A pesar que el país té a la meitat dels adults vacunats, s’han detectat absències en les cites i esta és una de les maneres d’animar a la població a aconseguir la immunització enfront del SARS-CoV-2.

 

Últimes notícies

Detingut a Oliva un jove per agredir a un vianant per a robar-li una cadena d’or

Un jove de 18 anys ha sigut detingut a Oliva acusat de colpejar en la cara a un vianant per a arrabassar-li una cadena d'or. La Guàrdia Civil ho va identificar gràcies a testimonis i va recuperar la joia sostreta.

‘El meu pare és un Millennial’, el llibre que acosta a la generació Alfa a la vida sense mòbil

‘El meu pare és un Millennial’ és una novel·la juvenil del professor Jorge Morcillo que explica a la generació Alfa com era créixer en els 90 i 2000 sense mòbils ni Internet per a millorar el diàleg amb els seus pares.

Possibles ruixats este dissabte a l’interior de Castelló i València i baixada de les màximes

El dissabte es presenta amb cel poc nuvolós en la Comunitat Valenciana, augment de núvols a la vesprada i possibles ruixats a l'interior de Castelló i València, amb descens de les màximes en el nord i el litoral central.

Mor un copilot i el pilot resulta ferit molt greu en el Rallye de la Ceràmica a Castelló

Un greu accident en el segon tram del Rallye de la Ceràmica, en la carretera entre L'Alcora i Onda, causa la mort del copilot Samuel Ortiz i deixa molt greu al seu germà i pilot, Jordi.

El Festival dels Arts baixarà el volum nocturn a 80 decibels per a reduir el soroll

El Festival dels Arts limitarà el so nocturn a 80 decibels, deu menys que el màxim municipal, i instal·larà pantalles i limitadors acústics per a minimitzar l'impacte en els veïns.

Les màximes es disparen per damunt de 37 graus en diversos municipis de València

La Comunitat Valenciana viu una jornada de calor molt intensa, amb màximes per damunt de 37 graus en diversos municipis de l'interior i de la costa i valors molt alts en les tres capitals de província.

Educació situa en el 11,17% el seguiment de la vaga docent en el seu quinzé dia

La Conselleria d'Educació calcula un seguiment del 11,17% en la vaga indefinida del professorat no universitari, que suma quinze dies mentres continuen les negociacions amb els sindicats.

La jutgessa de la DANA descarta nous testimonis i protegix l’alcalde d’Algemesí

La jutgessa que investiga la gestió de la DANA d'octubre de 2024 a València rebutja citar a set testimonis i afirma que no hi ha indicis penals contra l'alcalde d'Algemesí ni altres responsables locals.