10.1 C
València
Divendres, 16 gener, 2026

Gana un milió en una loteria per a vacunats contra la COVID-19

 

Una dona ha guanyat un milió de dòlars a Ohio (els Estats Units) per vacunar-se contra el COVID-19. Es tracta d’un sorteig que s’ha creat per a fomentar la vacunació enfront de la COVID-19 entre els ciutadans de l’estat. La campanya es coneix com ‘Vax-a-Million’ i contenia un altre premi, una beca completa de quatre anys per a estudis. El Governador d’Ohio, Mike DeWine, ha compartit una foto en Twitter amb el jove que ha rebut la segona recompensa:

Per a participar en esta rifa tan sols cal comptar amb una dosi de la vacuna. El dia del llançament de la loteria es van registrar 2,3 milions de persones en la web, per a optar al primer premi i convertir-se en milionaris. Quant a les beques d’estudis, van anar 100.000 els joves entre 12 i 17 anys que es van inscriure. La beca cobreix des de la matrícula fins als llibres, incloent-hi despeses d’habitació. Este joc d’atzar es posarà en marxa cada dimecres durant un mes.

Altres campanyes per a incentivar la vacunació als Estats Units

 

Este no és l’únic reclam que han buscat els diferents estats del país per a promoure la vacunació contra el COVID-19, que ha inclòs des de cervesa fins a marihuana gratis. A Nova York es van regalar hamburgueses, abonaments de metre i també beques universitàries.

El mateix president Joe Biden es va aliar amb Uber i Lyft per a oferir viatges gratuïts en els seus cotxes també a les persones vacunades. A pesar que el país té a la meitat dels adults vacunats, s’han detectat absències en les cites i esta és una de les maneres d’animar a la població a aconseguir la immunització enfront del SARS-CoV-2.

 

Últimes notícies

Cap de setmana amb pluges, neu en el nord de Castelló i màximes en descens

El cap de setmana deixarà precipitacions en tota la Comunitat, amb episodis intensos en el nord de Castelló i cota de neu de 1.000-1.200 m. Les màximes baixaran i el vent anirà rolando, afavorint més nuvolositat.

0-1: El València pren avantatge al descans a Burgos

El València s'ha anat al vestuari per davant gràcies a una cabotada de Rubén Iranzo als deu minuts. El Burgos va generar ocasions, però l'eficàcia visitant va marcar la diferència.

La federació veïnal demana reunir-se amb Catalá per a desbloquejar la ZBE a València

La federació veïnal sol·licita una reunió directa amb l'alcaldessa per a desbloquejar la Zona de Baixes Emissions, després de mesos sense acord malgrat la pròrroga estatal.

El pont de l’estació de Paiporta continuarà obert al trànsit durant la seua reconstrucció

El pont de l'estació de Paiporta es mantindrà obert amb dos carrils mentres s'intensifiquen les obres. Els treballs seran per fases i hi haurà talls puntuals comunicats amb antelació.

Jordi Sevilla demana al PSOE canviar el rumb i pactar amb grans partits, no amb Junts, ERC ni Podemos

Jordi Sevilla ha instat el PSOE a corregir el rumb i a buscar pactes amb grans partits per a afrontar vivenda i ocupació juvenil, no amb Junts, ERC ni Podemos. Emmarca el seu missatge en el manifest 'Socialdemocràcia 21' i ha demanat a PP i PSOE frenar la polarització.

Catarroja inicia la segona fase de les obres del clavegueram per via d’emergència

L'Ajuntament ha activat una nova actuació de rehabilitació del clavegueram per la via d'emergència després dels danys de la DANA d'octubre. Els treballs es repartixen en diversos punts, duraran huit mesos i compten amb 264.124,11 euros de pressupost.

Pérez Llorca veu el finançament com a ‘cartell electoral’ de Montero i demana una reunió amb presidents

Pérez Llorca sosté que la proposta del Govern manca de consens i la vincula a la candidatura de María Jesús Montero. Reclama una trobada amb tots els presidents autonòmics per a abordar un model real i urgent per a la Comunitat Valenciana.

Morant demana als presidents autonòmics no torpedinar un model de finançament sense perdedors

La ministra ha reclamat als presidents autonòmics que no bloquegen la reforma del finançament i ha defés que el model no resta a cap comunitat i millora de manera notable els recursos de la Comunitat Valenciana. Agents socials han avalat la proposta i han demanat acompanyar-la d'un fons transitori i de la condonació parcial del deute.