Gana un milió en una loteria per a vacunats contra la COVID-19

 

Una dona ha guanyat un milió de dòlars a Ohio (els Estats Units) per vacunar-se contra el COVID-19. Es tracta d’un sorteig que s’ha creat per a fomentar la vacunació enfront de la COVID-19 entre els ciutadans de l’estat. La campanya es coneix com ‘Vax-a-Million’ i contenia un altre premi, una beca completa de quatre anys per a estudis. El Governador d’Ohio, Mike DeWine, ha compartit una foto en Twitter amb el jove que ha rebut la segona recompensa:

Per a participar en esta rifa tan sols cal comptar amb una dosi de la vacuna. El dia del llançament de la loteria es van registrar 2,3 milions de persones en la web, per a optar al primer premi i convertir-se en milionaris. Quant a les beques d’estudis, van anar 100.000 els joves entre 12 i 17 anys que es van inscriure. La beca cobreix des de la matrícula fins als llibres, incloent-hi despeses d’habitació. Este joc d’atzar es posarà en marxa cada dimecres durant un mes.

Altres campanyes per a incentivar la vacunació als Estats Units

 

Este no és l’únic reclam que han buscat els diferents estats del país per a promoure la vacunació contra el COVID-19, que ha inclòs des de cervesa fins a marihuana gratis. A Nova York es van regalar hamburgueses, abonaments de metre i també beques universitàries.

El mateix president Joe Biden es va aliar amb Uber i Lyft per a oferir viatges gratuïts en els seus cotxes també a les persones vacunades. A pesar que el país té a la meitat dels adults vacunats, s’han detectat absències en les cites i esta és una de les maneres d’animar a la població a aconseguir la immunització enfront del SARS-CoV-2.

 

Últimes notícies

Pérez Llorca anuncia per a dijous una gran notícia per al futur de Ford Almussafes

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, ha avançat que este dijous es coneixerà una gran notícia per al futur de la planta de Ford a Almussafes, en una jornada en què està prevista també la visita de Pedro Sánchez.

L’Elx manté els entrenaments tot i l’alerta roja per calor extrema a Alacant

El primer equip de l’Elx ha continuat entrenant-se amb normalitat malgrat l’alerta roja per temperatures extremes a la província d’Alacant, encara que el club estudia retocar horaris, sobretot en el futbol base.

El Nou Mestalla prepara l’alçament mil·limètric de la coberta amb 100 gats hidràulics

Les obres del Nou Mestalla afrontaran en agost l’alçament de la coberta, de 4.800 tones, amb 100 gats hidràulics sincronitzats sobre 50 pilars.

RunCáncer València supera els 3,5 milions recaptats per a la investigació contra el càncer

El circuit RunCáncer València ha superat els 3,5 milions d’euros recaptats en onze anys, amb més de 770.000 participants i 49 projectes d’investigació finançats.

Sánchez visitarà Ford Almussafes en plena preparació del nou Bronco i amb l’acord amb Geely a punt

Pedro Sánchez visitarà dijous la planta de Ford a Almussafes, que acaba enguany el Mecanisme Red, es prepara per al nou Bronco de 2028 i ultima un acord amb Geely.

Vandalitzen a Barcelona un mural dedicat al valencià Ferran Torres, heroi del Mundial

Un mural de l’artista urbà TvBoy dedicat al futbolista valencià Ferran Torres, heroi de la final del Mundial davant Argentina, ha aparegut pintat de blanc i amb consignes contra Espanya i a favor de les seleccions catalanes.

Bragarnik torna a Elx per a assumir directament la planificació esportiva de l’Elx

El propietari de l’Elx, Christian Bragarnik, ja és a Elx per a dirigir la planificació esportiva d’una plantilla encara sense fitxatges nous i amb el futur del capità Josan Ferrández per resoldre.

Coque Malla, Sandra Monfort i Estrella Morente posen música a Sagunt a Escena

El festival combina teatre musical, flamenc, folklore valencià i dansa al Teatre Romà i als espais urbans de l’‘Off Romà’