Gana un milió en una loteria per a vacunats contra la COVID-19

 

Una dona ha guanyat un milió de dòlars a Ohio (els Estats Units) per vacunar-se contra el COVID-19. Es tracta d’un sorteig que s’ha creat per a fomentar la vacunació enfront de la COVID-19 entre els ciutadans de l’estat. La campanya es coneix com ‘Vax-a-Million’ i contenia un altre premi, una beca completa de quatre anys per a estudis. El Governador d’Ohio, Mike DeWine, ha compartit una foto en Twitter amb el jove que ha rebut la segona recompensa:

Per a participar en esta rifa tan sols cal comptar amb una dosi de la vacuna. El dia del llançament de la loteria es van registrar 2,3 milions de persones en la web, per a optar al primer premi i convertir-se en milionaris. Quant a les beques d’estudis, van anar 100.000 els joves entre 12 i 17 anys que es van inscriure. La beca cobreix des de la matrícula fins als llibres, incloent-hi despeses d’habitació. Este joc d’atzar es posarà en marxa cada dimecres durant un mes.

Altres campanyes per a incentivar la vacunació als Estats Units

 

Este no és l’únic reclam que han buscat els diferents estats del país per a promoure la vacunació contra el COVID-19, que ha inclòs des de cervesa fins a marihuana gratis. A Nova York es van regalar hamburgueses, abonaments de metre i també beques universitàries.

El mateix president Joe Biden es va aliar amb Uber i Lyft per a oferir viatges gratuïts en els seus cotxes també a les persones vacunades. A pesar que el país té a la meitat dels adults vacunats, s’han detectat absències en les cites i esta és una de les maneres d’animar a la població a aconseguir la immunització enfront del SARS-CoV-2.

 

Últimes notícies

Pérez Llorca es reunirà dilluns amb el ministre d’Hisenda al Palau de la Generalitat

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, es reunirà dilluns al Palau amb el ministre d’Hisenda, Arcadi España, per tractar assumptes urgents i rellevants per a la Comunitat Valenciana.

Així canviarà el nou reglament de bous al carrer que entrarà en vigor en 2027

El Consell ha aprovat el nou reglament de bous al carrer, que reforça la seguretat, actualitza els requisits tècnics i sanitaris i entrarà en vigor l’1 de gener de 2027.

Així serà el nou reglament de bous al carrer que canviarà les festes a partir de 2027

El Consell ha aprovat el nou reglament de bous al carrer, que reforça la seguretat, actualitza les exigències tècniques i sanitàries i entrarà en vigor l’1 de gener de 2027.

Aules climatitzades i col·legis reformats abans de final d’any a la Comunitat Valenciana

La Generalitat ha anunciat dos nous plans, EduClima i RECOLE, per a climatitzar totes les aules i reformar col·legis i instituts públics abans que acabe l’any, amb una inversió inicial de 180 milions d’euros dins d’un paquet global de 3.338 milions en quatre anys.

Sergio de Larrea esgota fins dissabte el termini per a decidir el seu futur en el draft NBA

El base del Valencia Basket Sergio de Larrea, de 20 anys, té fins dissabte per a retirar-se del draft NBA 2026, on les previsions l’ubiquen al final de la primera ronda.

Sergio de Larrea esgota fins dissabte el termini per a decidir el seu futur en el draft NBA

El base de València Basket Sergio de Larrea té fins este dissabte per a retirar-se del draft NBA 2026, on les últimes prediccions el col·loquen al final de la primera ronda.

Les víctimes de la DANA reclamen al Constitucional que anul·le l’aforament de Carlos Mazón

L'Associació de Víctimes de la DANA 29 d’Octubre de 2024 ha presentat una demanda d'empara al Tribunal Constitucional per a intentar anul·lar l'aforament de Carlos Mazón, que consideren fraudulent, i garantir els drets constitucionals de les víctimes.

Agustinos busca el miracle a Nava per somiar amb l’ascens a l’Asobal

La Fundació Agustinos de Alicante necessita remuntar nou gols este dissabte a la pista del Viveros Herol Nava per aconseguir un històric ascens a la Lliga Asobal, un repte que cap equip de Plata ha assolit fins ara.