Gandia acollirà tot el sector productiu local en una gran plataforma digital

 

L’alcaldessa de Gandia, Diana Morant i el president de la Federació d’Empresaris de la Safor (FAES), Juan Pablo Tur, han signat este matí un conveni a dos bandes entre l’Ajuntament de Gandia i FAES per a promoure la presència dels sectors productius locals, els seus productes i servicis per mitjans digitals de difusió i comercialització.

 

Així, amb un import de 50.000 €, pretén impulsar la posada en marxa pròximament d’una Market Plau o gran plataforma digital local per a la comercialització, venda i visibilitat digital dels productes i servicis de totes les empreses de la ciutat.

L’acte ha comptat també amb la presència del regidor delegat de Polítiques Econòmiques, Comerç, Indústria i Innovació, Ferran Martínez; Ramon Soler, president del Cercle d’Economia de la Safor; Pedro Izquierdo, president de Gandia Comercial Centre Històric; i José Manuel Navarro, president de Destí Safor.

 

Nou espai d’oportunitats per al comerç local

«Hui obrim una nova relació entre l’administració local i els empresaris per a crear un nou espai d’oportunitats basat en el comerç digital… Darrere de la signatura d’este acord hi ha moltes hores de treball i diàleg entre els sectors productius i l’administració local. Els empresaris ens posen reptes sobre la taula i nosaltres ens sumem a ells baix  la premissa de la co-governança per a fer de Gandia una ciutat més competitiva».

 

L’alcaldessa ha afirmat que esta nova eina permet afrontar les «noves amenaces que ha provocat el Covid-19 en els nostres sectors productius. La ciutadania estava canviant els seus hàbits de consum abans de la pandèmia, però la crisi sanitària ho ha magnificat i accelerat».

 

A demés, Diana Morant ha qualificat de necessitat que les empreses de la ciutat puguen oferir per Internet els seus productes a tot el món.

 

Incorporen als comerços en el món de la venda electrònica

«És un repte col·lectiu que ens hem imposat i amb el que volem superar alguns dels hàndicaps que teníem, com per exemple la competència voraç de plataformes consolidades que imposen condicions que perjudiquen el xicotet comerç. Al mateix temps, donem als comerços de Gandia l’oportunitat d’incorporar-se en el món de la venda electrònica».

Morant ha explicat que l’oferta de Gandia i les seues empreses està plena de bons productes» i que el desafiament residix en augmentar l’abast de les vendes per a arribar a més persones.

 

Noves relacions amb el client

«Per a ser una vertadera Smart City l’ajuntament ha de prestar servicis públics de manera intel·ligent, els sectors productius han d’acompanyar-nos en este camí i la ciutadania ha d’entrar en esta esfera digital. Això ho conseguim hui amb esta signatura que ens farà més eficients en incorporar les noves tecnologies».

L’edil ha destacat que treballar sense exposar els productes en internet és limitar la capacitat de venda, és així de senzill. A demés, un aspecte tant o més important que la venda en esta plataforma és que establix unes noves relacions amb el client que permet fidelitzar-lo. És una vella aspiració de tots els sectors productius de la ciutat”.

 

La plataforma naix amb esperit universal, és a dir, totes les empreses, autònoms, siguen del sector que siguen, tenen el seu espai, que a demés tindrà l’avantatge de la gestió amb perspectiva local; «amb tots els beneficis que això suposa de valor afegit, perquè permet estar amb els peus en la terra i tocar totes les tecles exactes que mobilitzen el consumidor local», ha conclòs l’alcaldessa de Gandia.

Últimes notícies

Morant crida a recompondre la majoria social que sustenta el projecte de Sánchez

Diana Morant defén que el Govern de Pedro Sánchez seguix recolzat per una majoria social i parlamentària i sosté que la dreta no oferix una alternativa política clara.

Un cigarret provoca l’incendi a l’hospital de Torrevieja i deixa dos ferits

L'incendi a l'hospital de Torrevieja es va originar quan un pacient va encendre un cigarret al costat d'una bombona d'oxigen, la qual cosa va causar una explosió, dos ferits i el desallotjament parcial del centre.

Pilar Bernabé arranca la seua carrera a l’alcaldia de València amb un compromís d’escolta i diàleg

Pilar Bernabé presenta la seua candidatura a l'alcaldia de València amb un projecte centrat en l'escolta veïnal, la defensa de l'educació pública i una ciutat oberta, diversa i pròxima.

Quinze detinguts per una estafa de 400.000 euros amb falses crides de bancs

La Guàrdia Civil ha desarticulat una organització que va estafar prop de 400.000 euros suplantant a bancs per telèfon i ha detingut a quinze persones en onze províncies.

El PP aplaudix que el Parlament Europeu mantinga oberta la investigació sobre el cas Oltra

El PP en Les Corts valora que la Comissió de Peticions del Parlament Europeu mantinga oberta la investigació sobre la gestió del cas d'abusos a una menor tutelada vinculat a l'entorn de Mónica Oltra mentres seguisca el procediment judicial a Espanya.

Paco Roca explora les relacions de parella en el seu nou còmic El viatge, que saltarà al cinema

El viatge, la nova novel·la gràfica de Paco Roca, indaga en les ruptures i les relacions de parella a llarg termini, ambientades a la Patagònia i amb adaptació al cinema en marxa.

Detingut a València per cobrar per empadronar il·legalment a estrangers

La Policia Nacional deté a València a un home de 42 anys acusat de falsedat documental i d'afavorir la immigració irregular mitjançant contractes de lloguer falsos per a empadronar a estrangers a canvi de diners.

Jaime Pradilla assumix la derrota davant el Reial Madrid i reivindica la temporada del València Basket

Jaime Pradilla lamenta l'eliminació del València Basket davant el Reial Madrid en semifinals de l'Eurolliga, però defén l'any de l'equip i confia que prompte puguen sentir-se orgullosos del seu recorregut.