Gandia acollirà tot el sector productiu local en una gran plataforma digital

 

L’alcaldessa de Gandia, Diana Morant i el president de la Federació d’Empresaris de la Safor (FAES), Juan Pablo Tur, han signat este matí un conveni a dos bandes entre l’Ajuntament de Gandia i FAES per a promoure la presència dels sectors productius locals, els seus productes i servicis per mitjans digitals de difusió i comercialització.

 

Així, amb un import de 50.000 €, pretén impulsar la posada en marxa pròximament d’una Market Plau o gran plataforma digital local per a la comercialització, venda i visibilitat digital dels productes i servicis de totes les empreses de la ciutat.

L’acte ha comptat també amb la presència del regidor delegat de Polítiques Econòmiques, Comerç, Indústria i Innovació, Ferran Martínez; Ramon Soler, president del Cercle d’Economia de la Safor; Pedro Izquierdo, president de Gandia Comercial Centre Històric; i José Manuel Navarro, president de Destí Safor.

 

Nou espai d’oportunitats per al comerç local

«Hui obrim una nova relació entre l’administració local i els empresaris per a crear un nou espai d’oportunitats basat en el comerç digital… Darrere de la signatura d’este acord hi ha moltes hores de treball i diàleg entre els sectors productius i l’administració local. Els empresaris ens posen reptes sobre la taula i nosaltres ens sumem a ells baix  la premissa de la co-governança per a fer de Gandia una ciutat més competitiva».

 

L’alcaldessa ha afirmat que esta nova eina permet afrontar les «noves amenaces que ha provocat el Covid-19 en els nostres sectors productius. La ciutadania estava canviant els seus hàbits de consum abans de la pandèmia, però la crisi sanitària ho ha magnificat i accelerat».

 

A demés, Diana Morant ha qualificat de necessitat que les empreses de la ciutat puguen oferir per Internet els seus productes a tot el món.

 

Incorporen als comerços en el món de la venda electrònica

«És un repte col·lectiu que ens hem imposat i amb el que volem superar alguns dels hàndicaps que teníem, com per exemple la competència voraç de plataformes consolidades que imposen condicions que perjudiquen el xicotet comerç. Al mateix temps, donem als comerços de Gandia l’oportunitat d’incorporar-se en el món de la venda electrònica».

Morant ha explicat que l’oferta de Gandia i les seues empreses està plena de bons productes» i que el desafiament residix en augmentar l’abast de les vendes per a arribar a més persones.

 

Noves relacions amb el client

«Per a ser una vertadera Smart City l’ajuntament ha de prestar servicis públics de manera intel·ligent, els sectors productius han d’acompanyar-nos en este camí i la ciutadania ha d’entrar en esta esfera digital. Això ho conseguim hui amb esta signatura que ens farà més eficients en incorporar les noves tecnologies».

L’edil ha destacat que treballar sense exposar els productes en internet és limitar la capacitat de venda, és així de senzill. A demés, un aspecte tant o més important que la venda en esta plataforma és que establix unes noves relacions amb el client que permet fidelitzar-lo. És una vella aspiració de tots els sectors productius de la ciutat”.

 

La plataforma naix amb esperit universal, és a dir, totes les empreses, autònoms, siguen del sector que siguen, tenen el seu espai, que a demés tindrà l’avantatge de la gestió amb perspectiva local; «amb tots els beneficis que això suposa de valor afegit, perquè permet estar amb els peus en la terra i tocar totes les tecles exactes que mobilitzen el consumidor local», ha conclòs l’alcaldessa de Gandia.

Últimes notícies

Educació i sindicats es tornaran a reunir dijous per tancar l’acord sobre salaris i valencià

La Conselleria d’Educació i els sindicats de la mesa negociadora es veuran dijous a les 9 del matí per decidir si avalen el nou document amb canvis en salaris, burocràcia i valencià, després d’una maratoniana reunió d’onze hores.

Ortí dona per tancats els dubtes sobre la Llei de Llibertat Educativa després de l’aval del TSJCV

La consellera d’Educació, Carmen Ortí, considera que la sentència del TSJCV que avala la consulta a les famílies sobre la llengua base en el curs 2025/2026 tanca totes les qüestions que posaven en dubte la Llei de Llibertat Educativa.

Educació destaca els avanços en la negociació i els sindicats remarquen el to diferencial de la reunió

La consellera d'Educació, Carmen Ortí, assegura que l'onzena reunió per a desconvocar la vaga indefinida del professorat incorpora noves propostes i acords, mentres els sindicats atribueixen el canvi de to a la pressió al carrer i a la retransmissió en directe.

La Diputació de València modernitza la teleassistència amb IA amb una inversió de 26 milions

La Diputació de València renova fins a 2028 el seu servici de teleassistència domiciliària amb un nou model avançat que integra intel·ligència artificial, prevenció i programes contra la soledat, amb una inversió de quasi 26 milions.

Un gos mossega una dona a Elda i li arranca part duna orella i fereix tres familiars

Un gos duna raça potencialment perillosa ha arrancat part de lorella esquerra a una dona de 51 anys i ha causat lesions lleus a una àvia, la seua filla i el seu nét de 4 anys en un carrer dElda, a la província dAlacant.

El Consell destina enguany 57 milions a infraestructures hídriques a la Vega Baixa

El conseller Miguel Barrachina anuncia a Guardamar del Segura que el Consell invertix més de 57 milions d’euros enguany en infraestructures hídriques a la Vega Baixa, amb obres clau contra les inundacions del Segura.

El València Digital Summit deixa 26 milions d’impacte econòmic en 2025, un 29 % més que l’any anterior

L’edició de 2025 de València Digital Summit ha generat un impacte econòmic de 26 milions d’euros, un 29 % més que en 2024, i reforça València com a pol d’innovació i atracció de talent tecnològic.

Mor un conductor de 78 anys en eixir de la via a l’A-35 a la Font de la Figuera

Un home de 78 anys ha mort este dilluns després d’eixir-se de la via amb el cotxe que conduïa al quilòmetre 14 de l’A-35, al terme de la Font de la Figuera, malgrat els intents de reanimació dels serveis sanitaris.