Gandia acollirà tot el sector productiu local en una gran plataforma digital

 

L’alcaldessa de Gandia, Diana Morant i el president de la Federació d’Empresaris de la Safor (FAES), Juan Pablo Tur, han signat este matí un conveni a dos bandes entre l’Ajuntament de Gandia i FAES per a promoure la presència dels sectors productius locals, els seus productes i servicis per mitjans digitals de difusió i comercialització.

 

Així, amb un import de 50.000 €, pretén impulsar la posada en marxa pròximament d’una Market Plau o gran plataforma digital local per a la comercialització, venda i visibilitat digital dels productes i servicis de totes les empreses de la ciutat.

L’acte ha comptat també amb la presència del regidor delegat de Polítiques Econòmiques, Comerç, Indústria i Innovació, Ferran Martínez; Ramon Soler, president del Cercle d’Economia de la Safor; Pedro Izquierdo, president de Gandia Comercial Centre Històric; i José Manuel Navarro, president de Destí Safor.

 

Nou espai d’oportunitats per al comerç local

«Hui obrim una nova relació entre l’administració local i els empresaris per a crear un nou espai d’oportunitats basat en el comerç digital… Darrere de la signatura d’este acord hi ha moltes hores de treball i diàleg entre els sectors productius i l’administració local. Els empresaris ens posen reptes sobre la taula i nosaltres ens sumem a ells baix  la premissa de la co-governança per a fer de Gandia una ciutat més competitiva».

 

L’alcaldessa ha afirmat que esta nova eina permet afrontar les «noves amenaces que ha provocat el Covid-19 en els nostres sectors productius. La ciutadania estava canviant els seus hàbits de consum abans de la pandèmia, però la crisi sanitària ho ha magnificat i accelerat».

 

A demés, Diana Morant ha qualificat de necessitat que les empreses de la ciutat puguen oferir per Internet els seus productes a tot el món.

 

Incorporen als comerços en el món de la venda electrònica

«És un repte col·lectiu que ens hem imposat i amb el que volem superar alguns dels hàndicaps que teníem, com per exemple la competència voraç de plataformes consolidades que imposen condicions que perjudiquen el xicotet comerç. Al mateix temps, donem als comerços de Gandia l’oportunitat d’incorporar-se en el món de la venda electrònica».

Morant ha explicat que l’oferta de Gandia i les seues empreses està plena de bons productes» i que el desafiament residix en augmentar l’abast de les vendes per a arribar a més persones.

 

Noves relacions amb el client

«Per a ser una vertadera Smart City l’ajuntament ha de prestar servicis públics de manera intel·ligent, els sectors productius han d’acompanyar-nos en este camí i la ciutadania ha d’entrar en esta esfera digital. Això ho conseguim hui amb esta signatura que ens farà més eficients en incorporar les noves tecnologies».

L’edil ha destacat que treballar sense exposar els productes en internet és limitar la capacitat de venda, és així de senzill. A demés, un aspecte tant o més important que la venda en esta plataforma és que establix unes noves relacions amb el client que permet fidelitzar-lo. És una vella aspiració de tots els sectors productius de la ciutat”.

 

La plataforma naix amb esperit universal, és a dir, totes les empreses, autònoms, siguen del sector que siguen, tenen el seu espai, que a demés tindrà l’avantatge de la gestió amb perspectiva local; «amb tots els beneficis que això suposa de valor afegit, perquè permet estar amb els peus en la terra i tocar totes les tecles exactes que mobilitzen el consumidor local», ha conclòs l’alcaldessa de Gandia.

Últimes notícies

Quaranta anys de Valencia Basket en l’elit: èxits, fugues i un futur obert a l’Eurolliga

El Valencia Basket complix 40 anys en el punt més alt de la seua història, amb títols, nou pavelló i negociacions per ser franquícia d’Eurolliga, però també amb fugues de talents com a revers del seu èxit.

Quaranta anys del Valencia Basket al cim: èxits, eixides sonades i nou Roig Arena

El Valencia Basket complix 40 anys consolidat en l elit europea, amb el nou Roig Arena, títols històrics i una forta projecció internacional, però també amb eixides importants fruit del seu èxit.

Presó per a dos patrons d’una pastera que va quedar a la deriva amb 13 migrants a Arenales del Sol

L’Audiència d’Alacant ha condemnat a dos anys i tres mesos de presó dos hòmens que patronejaven una pastera amb 13 migrants, rescatada a la deriva davant Arenales del Sol després d’eixir d’Argèlia.

La gigafactoria de Sagunt retardarà fins a finals de 2026 l’inici de producció de bateries

La planta de PowerCo a Sagunt ajusta el calendari i preveu començar a produir cel·les de bateries a finals de 2026, en lloc de setembre, dins de la reordenacio estrategica de Volkswagen.

El Palau de la Música celebrarà 40 anys amb 60 grans concerts i la continuïtat d’Alexander Liebreich

El Palau de la Música de València commemorà en la temporada 2026-2027 el seu 40é aniversari amb quasi 60 concerts i la renovació del director de l’Orquestra de València, Alexander Liebreich, mentre Compromís i PSPV-PSOE critiquen el model de gestió i programació.

La reserva d’aigua baixa en plena onada de calor: el Xúquer queda al 62,4% i el Segura al 57,2%

La reserva hídrica espanyola ha baixat fins al 75,3%. La conca del Xúquer se situa al 62,4% de capacitat i la del Segura al 57,2%, el nivell més baix entre totes les conques.

Sanitat trenca rècord i oferix 1.284 places de formació sanitària especialitzada per a 2027

La Conselleria de Sanitat oferix 1.284 places de formació sanitària especialitzada per a la convocatòria de 2027, la xifra més alta fins ara, amb un fort augment a València i especial èmfasi en Urgències i Emergències.

La reserva d’aigua baixa però el Júcar i el Segura mantenen nivells elevats

La reserva hídrica espanyola ha baixat fins al 75,3 % de la seua capacitat, amb el Júcar al 62,4 % i el Segura al 57,2 %, tot i les últimes pluges.