Gandia acollirà tot el sector productiu local en una gran plataforma digital

 

L’alcaldessa de Gandia, Diana Morant i el president de la Federació d’Empresaris de la Safor (FAES), Juan Pablo Tur, han signat este matí un conveni a dos bandes entre l’Ajuntament de Gandia i FAES per a promoure la presència dels sectors productius locals, els seus productes i servicis per mitjans digitals de difusió i comercialització.

 

Així, amb un import de 50.000 €, pretén impulsar la posada en marxa pròximament d’una Market Plau o gran plataforma digital local per a la comercialització, venda i visibilitat digital dels productes i servicis de totes les empreses de la ciutat.

L’acte ha comptat també amb la presència del regidor delegat de Polítiques Econòmiques, Comerç, Indústria i Innovació, Ferran Martínez; Ramon Soler, president del Cercle d’Economia de la Safor; Pedro Izquierdo, president de Gandia Comercial Centre Històric; i José Manuel Navarro, president de Destí Safor.

 

Nou espai d’oportunitats per al comerç local

«Hui obrim una nova relació entre l’administració local i els empresaris per a crear un nou espai d’oportunitats basat en el comerç digital… Darrere de la signatura d’este acord hi ha moltes hores de treball i diàleg entre els sectors productius i l’administració local. Els empresaris ens posen reptes sobre la taula i nosaltres ens sumem a ells baix  la premissa de la co-governança per a fer de Gandia una ciutat més competitiva».

 

L’alcaldessa ha afirmat que esta nova eina permet afrontar les «noves amenaces que ha provocat el Covid-19 en els nostres sectors productius. La ciutadania estava canviant els seus hàbits de consum abans de la pandèmia, però la crisi sanitària ho ha magnificat i accelerat».

 

A demés, Diana Morant ha qualificat de necessitat que les empreses de la ciutat puguen oferir per Internet els seus productes a tot el món.

 

Incorporen als comerços en el món de la venda electrònica

«És un repte col·lectiu que ens hem imposat i amb el que volem superar alguns dels hàndicaps que teníem, com per exemple la competència voraç de plataformes consolidades que imposen condicions que perjudiquen el xicotet comerç. Al mateix temps, donem als comerços de Gandia l’oportunitat d’incorporar-se en el món de la venda electrònica».

Morant ha explicat que l’oferta de Gandia i les seues empreses està plena de bons productes» i que el desafiament residix en augmentar l’abast de les vendes per a arribar a més persones.

 

Noves relacions amb el client

«Per a ser una vertadera Smart City l’ajuntament ha de prestar servicis públics de manera intel·ligent, els sectors productius han d’acompanyar-nos en este camí i la ciutadania ha d’entrar en esta esfera digital. Això ho conseguim hui amb esta signatura que ens farà més eficients en incorporar les noves tecnologies».

L’edil ha destacat que treballar sense exposar els productes en internet és limitar la capacitat de venda, és així de senzill. A demés, un aspecte tant o més important que la venda en esta plataforma és que establix unes noves relacions amb el client que permet fidelitzar-lo. És una vella aspiració de tots els sectors productius de la ciutat”.

 

La plataforma naix amb esperit universal, és a dir, totes les empreses, autònoms, siguen del sector que siguen, tenen el seu espai, que a demés tindrà l’avantatge de la gestió amb perspectiva local; «amb tots els beneficis que això suposa de valor afegit, perquè permet estar amb els peus en la terra i tocar totes les tecles exactes que mobilitzen el consumidor local», ha conclòs l’alcaldessa de Gandia.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El Vila-real marxa al descans amb avantatge clar en San Mamés gràcies a Cardona i Alfon

El Vila-real es va al descans amb un 0-2 en San Mamés després d'aprofitar dos accions clau culminades per Sergi Cardona i Alfon davant un Athletic poc efectiu.

Emergències activa el nivell groc per pluges intenses a l’interior sud de València

El Centre de Coordinació d'Emergències manté el nivell groc per pluges fortes a l'interior sud de València i en el sud d'Alacant, a més de ratxes de vent de fins a 80 km/h a Castelló.

Awa Fam lidera el draft WNBA 2026 amb Marta Suárez i Iyana Martín en el punt de mira

La pivot del València Basket part entre les grans favorites del draft WNBA 2026, mentres les asturianes Marta Suárez i Iyana Martín també aspiren a ser triades en primera ronda en una nit històrica per al bàsquet espanyol.

Enercoop impulsa microplantes solars per a transformar el seu model energètic a Crevillent

Enercoop, la cooperativa energètica més antiga d'Espanya, reforça la seua aposta per l'energia solar fotovoltaica amb microplantes pròximes als nuclis urbans i un model de comunitat energètica a Crevillent.

El juí a Ábalos entra en la fase dels contractes de màscares amb una setmana clau de testimonis

La segona setmana del juí a José Luis Ábalos se centra en el presumpte tripijoc de contractes de màscares i en una ronda de testimonis clau, entre ells alts càrrecs de Transports i l'exparella de la seua exasesor Koldo García.

Brusc enfonsament tèrmic este diumenge abans d’una ràpida volta a l’ambient càlid

El pas d'aire polar provoca este diumenge un enfonsament de fins a 14 graus, amb pluja, neu i temporal marítim, abans d'una setmana de temps més estable i temperat.

Jean Montero guia al València Basket a un triomf de pes en el Martín Carpena

El València Basket s'imposa a l'Unicaja per 89-96 en el Martín Carpena, liderat per un brillant Jean Montero, i consolida la segona plaça de la Lliga Endesa.

Pluges febles i fang en els cotxes durant el matí del diumenge

Les pluges molt febles i intermitents del matí del diumenge deixen una fina capa de fang en cotxes i superfícies per la presència de pols en suspensió.