Gandia acollirà tot el sector productiu local en una gran plataforma digital

 

L’alcaldessa de Gandia, Diana Morant i el president de la Federació d’Empresaris de la Safor (FAES), Juan Pablo Tur, han signat este matí un conveni a dos bandes entre l’Ajuntament de Gandia i FAES per a promoure la presència dels sectors productius locals, els seus productes i servicis per mitjans digitals de difusió i comercialització.

 

Així, amb un import de 50.000 €, pretén impulsar la posada en marxa pròximament d’una Market Plau o gran plataforma digital local per a la comercialització, venda i visibilitat digital dels productes i servicis de totes les empreses de la ciutat.

L’acte ha comptat també amb la presència del regidor delegat de Polítiques Econòmiques, Comerç, Indústria i Innovació, Ferran Martínez; Ramon Soler, president del Cercle d’Economia de la Safor; Pedro Izquierdo, president de Gandia Comercial Centre Històric; i José Manuel Navarro, president de Destí Safor.

 

Nou espai d’oportunitats per al comerç local

«Hui obrim una nova relació entre l’administració local i els empresaris per a crear un nou espai d’oportunitats basat en el comerç digital… Darrere de la signatura d’este acord hi ha moltes hores de treball i diàleg entre els sectors productius i l’administració local. Els empresaris ens posen reptes sobre la taula i nosaltres ens sumem a ells baix  la premissa de la co-governança per a fer de Gandia una ciutat més competitiva».

 

L’alcaldessa ha afirmat que esta nova eina permet afrontar les «noves amenaces que ha provocat el Covid-19 en els nostres sectors productius. La ciutadania estava canviant els seus hàbits de consum abans de la pandèmia, però la crisi sanitària ho ha magnificat i accelerat».

 

A demés, Diana Morant ha qualificat de necessitat que les empreses de la ciutat puguen oferir per Internet els seus productes a tot el món.

 

Incorporen als comerços en el món de la venda electrònica

«És un repte col·lectiu que ens hem imposat i amb el que volem superar alguns dels hàndicaps que teníem, com per exemple la competència voraç de plataformes consolidades que imposen condicions que perjudiquen el xicotet comerç. Al mateix temps, donem als comerços de Gandia l’oportunitat d’incorporar-se en el món de la venda electrònica».

Morant ha explicat que l’oferta de Gandia i les seues empreses està plena de bons productes» i que el desafiament residix en augmentar l’abast de les vendes per a arribar a més persones.

 

Noves relacions amb el client

«Per a ser una vertadera Smart City l’ajuntament ha de prestar servicis públics de manera intel·ligent, els sectors productius han d’acompanyar-nos en este camí i la ciutadania ha d’entrar en esta esfera digital. Això ho conseguim hui amb esta signatura que ens farà més eficients en incorporar les noves tecnologies».

L’edil ha destacat que treballar sense exposar els productes en internet és limitar la capacitat de venda, és així de senzill. A demés, un aspecte tant o més important que la venda en esta plataforma és que establix unes noves relacions amb el client que permet fidelitzar-lo. És una vella aspiració de tots els sectors productius de la ciutat”.

 

La plataforma naix amb esperit universal, és a dir, totes les empreses, autònoms, siguen del sector que siguen, tenen el seu espai, que a demés tindrà l’avantatge de la gestió amb perspectiva local; «amb tots els beneficis que això suposa de valor afegit, perquè permet estar amb els peus en la terra i tocar totes les tecles exactes que mobilitzen el consumidor local», ha conclòs l’alcaldessa de Gandia.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Quatre persones moren ofegades, entre elles dos menors, en una platja d’Oliva

Quatre persones, inclosos dos menors d'11 i 14 anys, van morir ofegades a la platja Aigua Morta d'Oliva. Altres dos van ser evacuades a l'Hospital de Gandia amb símptomes d'ofegament.

Aspes guia al Celta a una victòria clau davant l’Elx

Iago Aspas lidera el triomf del Celta per 3-1 davant l'Elx, un resultat que impulsa les seues opcions europees i complica encara més la permanència il·licitana.

Obasohan lidera al Baxi Manresa en un agònic triomf davant el València Basket

El Baxi Manresa es va imposar per un ajustat 104-102 al València Basket en un partit decidit en l'últim minut, marcat pels 30 punts de Retin Obasohan i un desenllaç molt criticat per Pedro Martínez.

El Festival de Cometes transforma la platja del Cabanyal en un espectacle de color

La platja del Cabanyal celebra la vintena quinta edició del Festival de Cometes, una jornada completa d'oci familiar amb exhibicions, tallers infantils i vol lliure.

Detingut a Alfafar un home per amenaçar amb una arma de foc al seu company de pis

La Guàrdia Civil ha detingut a Alfafar a un home que, segons la denúncia del seu company de pis, li hauria amenaçat amb una arma de foc després d'arribar a la vivenda en estat embriac.

Dispositiu de la Guàrdia Civil per una amenaça amb arma de foc en un pis d’Alfafar

La Guàrdia Civil manté un operatiu en un pis d'Alfafar després de la denúncia d'un inquilí que assegura haver sigut amenaçat amb una arma de foc pel seu company de vivenda en estat embriac.

Barça i Eó Enforne lideren el sorteig de la Copa del Rei d’handbol a Alacant

Barça i Eó Enforne Alacant seran caps de sèrie en el sorteig de la fase final de la Copa del Rei d'handbol, que se celebrarà este dilluns en el Real Casino Liceu d'Alacant.

El Vila-real firma el seu primer ple de victòries en els derbis valencians en Primera

El Vila-real tanca la temporada amb sis triomfs en sis partits davant València, Llevant i Elx, suma 18 punts en dols autonòmics i assegura per primera vegada la seua segona Champions consecutiva.