Gandia inaugura este cap de setmana la programació de ‘La mar de teatre’

 

El regidor delegat de Política Festiva de Gandia, en la comarca de la Safor (València), Jose Manuel Prieto, ha presentat este dimecres la programació de la iniciativa ‘La mar de Teatre’. Una mesura que portarà durant tres caps de setmana de setembre, actuacions teatrals en la primera línia de la platja de Gandia (Colònia Ducal).

 

Tal com ha explicat Jose Manuel Prieto, després de la suspensió de la Fira i Festes d’enguany es va decidir traslladar a les companyies que havien estat contractades la possibilitat de canviar les dates per no haver de cancel·lar les actuacions. Una mesura que ajudava al sector cultural al temps que generava activitat en els carrers per a dinamitzar el comerç i l’hostaleria.

 

‘La mar de Teatre’ serà la primera mostra d’una tardor plena de programació i de les companyies que anaven a actuar a la Fira i Festes. Tindrem programació pràcticament fins a la setmana dels Premis Literaris i d’ahí enllaçarem amb el Nadal.

 

La primera actuació tindrà lloc els dies 4 i 5 de setembre a partir de les 19.00 hores amb l’actuació de la ‘Cia. nom provisional’ i l’espectacle ‘Qui cu qui què quina’.

Últimes notícies

Juan Ayuso perd el mallot blanc del Tour però celebra evitar el protocol

Juan Ayuso ha perdut el mallot blanc del Tour de França a favor d’Isaac del Toro, però ha destacat que això li permet esquivar les obligacions de protocol.

Ayuso perd el mallot blanc del Tour però celebra que s’estalvia el protocol

El xabier Juan Ayuso ha perdut el mallot blanc del Tour de França a mans d’Isaac del Toro, però assegura que el resultat és bo i que així evita el protocol d’entrevistes.

Desallotgen veïns d’Azuébar pel ràpid avanç de l’incendi forestal de Soneja

L’avanç de l’incendi forestal declarat a Soneja i la intensa fumera han obligat a desallotjar preventivament veïns d’Azuébar i a activar la situació 2 del pla d’incendis, amb un ampli desplegament de mitjans aeris, terrestres i de la UME.

L’incendi de Soneja es complica i ja mobilitza 10 mitjans aeris a Castelló

L’incendi forestal declarat diumenge a Soneja ha mobilitzat almenys 10 mitjans aeris i nombrosos efectius terrestres, i continua amb evolució negativa, segons el Consorci de Bombers de Castelló.

El Villarreal inicia dilluns les revisions mèdiques abans d’alçar la pretemporada

El Villarreal CF ha previst les revisions mèdiques de la plantilla entre dilluns i dimecres, i començarà els entrenaments de pretemporada dijous 9 de juliol a la Ciutat Esportiva.

Jean Montero s’acomiada del Valencia Basket: ‘Eternament agraït per tot’

Jean Montero ha trencat el seu contracte amb el Valencia Basket, deixa el club després de dos temporades i es declara ‘eternament agraït’. L’exterior dominicà se’n va amb una ACB, una Supercopa i diversos premis individuals.

Nous mitjans aeris se sumen a l’incendi forestal de Soneja, que empitjora

L’incendi forestal declarat este diumenge a Soneja continua amb evolució negativa. Ja treballen en la zona huit mitjans aeris i nombrosos efectius terrestres.

El Valencia Basket fitxa Dylan Osetkowski per a reforçar el joc interior

El Valencia Basket ha tancat el fitxatge del pivot estatunidenc amb passaport alemany Dylan Osetkowski per a les dos pròximes temporades, després de la seua eixida del Partizan de Belgrad i amb experiència prèvia en la Lliga Endesa amb Unicaja.