Gandia inaugura este cap de setmana la programació de ‘La mar de teatre’

 

El regidor delegat de Política Festiva de Gandia, en la comarca de la Safor (València), Jose Manuel Prieto, ha presentat este dimecres la programació de la iniciativa ‘La mar de Teatre’. Una mesura que portarà durant tres caps de setmana de setembre, actuacions teatrals en la primera línia de la platja de Gandia (Colònia Ducal).

 

Tal com ha explicat Jose Manuel Prieto, després de la suspensió de la Fira i Festes d’enguany es va decidir traslladar a les companyies que havien estat contractades la possibilitat de canviar les dates per no haver de cancel·lar les actuacions. Una mesura que ajudava al sector cultural al temps que generava activitat en els carrers per a dinamitzar el comerç i l’hostaleria.

 

‘La mar de Teatre’ serà la primera mostra d’una tardor plena de programació i de les companyies que anaven a actuar a la Fira i Festes. Tindrem programació pràcticament fins a la setmana dels Premis Literaris i d’ahí enllaçarem amb el Nadal.

 

La primera actuació tindrà lloc els dies 4 i 5 de setembre a partir de les 19.00 hores amb l’actuació de la ‘Cia. nom provisional’ i l’espectacle ‘Qui cu qui què quina’.

Últimes notícies

Set autors espanyols, entre ells la valenciana Laura Pérez, opten als Premis Eisner 2026

Set creadors espanyols, amb la il·lustradora valenciana Laura Pérez com un dels noms destacats, figuren entre els nominats als Premis Eisner 2026 en diverses de les seues categories.

Olasagasti apel·la a l’empenyiment de l’afició del Llevant per a aconseguir la permanència davant el Mallorca

Jon Ander Olasagasti subratlla que el suport de l'afició del Llevant serà clau enfront del Mallorca, rival directe per la permanència, després de l'impuls que va suposar guanyar a Vigo.

La Comunitat Valenciana usarà detectors de radiofreqüència en la pròxima PAU per a frenar el frau

La Comunitat Valenciana implantarà en la pròxima PAU detectors de radiofreqüència per a localitzar dispositius electrònics ocults i exigirà mòbils totalment apagats i sense rellotges a l'aula.

Greu un home atropellat pel tramvia després de caure a la via a Alacant

Un home de 48 anys ha resultat ferit greu en caure de manera accidental a la via del tramvia a Alacant i ser atropellat per un comboi de la línia 2, la qual cosa va obligar a interrompre el servici durant 20 minutos.

El Centre del Carme reivindica a 60 artistes marcats per la dana en la mostra Genealogies del territori

El Centre del Carme presenta l'exposició Genealogies del territori, amb obres de 60 artistes afectats per la dana, que reflexionen sobre el territori, la memòria i la petjada de l'aigua.

Educació cita als sindicats el dilluns per a reprendre la negociació en plena vaga del professorat

La Conselleria d'Educació convoca als sindicats docents el dilluns a les 16 hores per a la segona reunió de la Taula sectorial des de l'inici de la vaga indefinida, després d'una proposta considerada insuficient per les organitzacions sindicals.

El Consell acusa a Arcadi España d’ignorar la carta de Pérez Llorca sobre finançament

El conseller José Antonio Rovira retrau al ministre Arcadi España que no haja respost a la carta enviada per Juanfran Pérez Llorca el 30 de març i dubte que el Govern aprove un nou model de finançament autonòmic.

Vox acusa a la Generalitat de falta de lideratge en la gestió de la dana de 2024

Vox sosté en les seues conclusions a la comissió d'investigació de Les Corts que la gestió de la dana de 2024 va evidenciar greus carències de lideratge i coordinació per part de la Generalitat i del Govern central.