27.7 C
València
Dilluns, 7 juliol, 2025

Gandia inaugura este cap de setmana la programació de ‘La mar de teatre’

 

- Advertisement -Telegram València Diari

El regidor delegat de Política Festiva de Gandia, en la comarca de la Safor (València), Jose Manuel Prieto, ha presentat este dimecres la programació de la iniciativa ‘La mar de Teatre’. Una mesura que portarà durant tres caps de setmana de setembre, actuacions teatrals en la primera línia de la platja de Gandia (Colònia Ducal).

 

Tal com ha explicat Jose Manuel Prieto, després de la suspensió de la Fira i Festes d’enguany es va decidir traslladar a les companyies que havien estat contractades la possibilitat de canviar les dates per no haver de cancel·lar les actuacions. Una mesura que ajudava al sector cultural al temps que generava activitat en els carrers per a dinamitzar el comerç i l’hostaleria.

 

‘La mar de Teatre’ serà la primera mostra d’una tardor plena de programació i de les companyies que anaven a actuar a la Fira i Festes. Tindrem programació pràcticament fins a la setmana dels Premis Literaris i d’ahí enllaçarem amb el Nadal.

 

La primera actuació tindrà lloc els dies 4 i 5 de setembre a partir de les 19.00 hores amb l’actuació de la ‘Cia. nom provisional’ i l’espectacle ‘Qui cu qui què quina’.

Últimes notícies

Set mitjans aeris combaten l’incendi forestal a Antella mentres es controla el foc a Cheste

Set mitjans aeris treballen per a apagar l'incendi declarat a Antella, València. El foc a Cheste ja està controlat segons el Centre de Coordinació d'Emergències de la Generalitat.

Les temperatures màximes aconseguixen els 40 graus a l’interior de València amb Ontinyent liderant

Este diumenge es van registrar temperatures pròximes als 40 graus a l'interior de la província de València, amb Ontinyent al capdavant amb 39,5 graus, elevant la calor en diverses localitats valencianes i a Alacant.

El Fala Pouco es corona campió absolut del Trofeu SM La Reina a València

El Fala Pouco, patronejat per José Ballester, va guanyar el Trofeu SM La Reina de vela disputat a València, amb participació internacional i vents variables.

El València Basket anuncia l’eixida de Stefan Jovic després de finalitzar el seu contracte

El base serbi Stefan Jovic abandona València Basket després de concloure el seu contracte el 30 de juny de 2025. El club agraïx la seua professionalitat i anuncia no renovar.

Set ferits, inclosos dos menors, després d’un xoc múltiple en l’A7 a l’altura de Cox (Alacant)

Set persones, entre elles dos menors de 7 i 14 anys, van resultar ferides després d'un accident múltiple en l'A7 a Cox, Alacant. Els afectats van ser traslladats a hospitals locals i la via va estar parcialment tancada momentàniament.

Huit mitjans aeris mobilitzats per a extingir incendis a Antella i Cheste, València

Dos incendis forestals a Antella i Cheste, València, mobilitzen huit mitjans aeris i brigades terrestres per a la seua extinció en condicions d'alt risc.

PSPV-PSOE atribuïx al PP l’atac vandàlic a la seua seu a València

El PSPV-PSOE denuncia un atac vandàlic contra la seua seu a València, atribuint la responsabilitat al PP per incitar violència política, i exigix condemna pública.

Carlos Mazón destaca el suport al projecte del PP en la Comunitat Valenciana després del congrés nacional

Carlos Mazón, president de la Comunitat Valenciana, assegura que el Congrés Nacional del PP ha confirmat el suport total al seu projecte polític i destaca la unitat i ambició del partit per a avançar a la regió.