17.8 C
València
Dilluns, 16 febrer, 2026

Gandia posa en marxa la campanya ‘No estàs sola’

Gandia, en la Safor (València) posa en marxa la campanya 'No estàs sola'

Cartell de la campanua | Ajuntament de Gandia

 

L‘Ajuntament de Gandia, en la Safor (València), des de l’Àrea d’Igualtat, Diversitat i Polítiques Inclusives juntament amb l’Àrea de Polítiques Econòmiques, Comerç, Indústria i Innovació i, en col·laboració amb els supermercats de la ciutat, ha creat la campanya destinada a la prevenció i lluita contra la violència masclista ‘No estàs sola‘, amb l’objectiu de fer saber a les dones que no estan soles davant d’esta classe de violència.

 

Esta iniciativa naix amb l‘objectiu d’ajudar a les dones víctimes de violència masclista, dins de la situació d’Estat d’Alarma i de confinament originat per la COVID-19. Durant este període, elles, les seues filles i fills, i altres persones en situació de dependència al seu càrrec, es veuen obligades a conviure al costat del maltractador, en un clima caracteritzat per una especial tensió.

 

A tot això cal sumar que, en general, a estes dones únicament se’ls permet eixir al carrer per a poder fer la compra. Per esta raó, els supermercats són un punt clau, ja que una volta siga comunicada la situació de risc o perill per part de la víctima, es pot donar l’alerta i activar els protocols, que és la finalitat de la campanya.

 

Els supermercats de la campanya

Els supermercats adherits a esta iniciativa són: Carrefour, Economy Cash, Vidal i Family Cash. Tots ells han rebut per part de l’Àrea un cartell informatiu de la campanya, que han col·locat a la porta principal dels seus establiments, i també una guia dels principals telèfons i recursos amb els que es compta per a posar en marxa el protocol d’atenció i intervenció immediata a les víctimes.

 

Les dones que ho necessiten, podran acudir als supermercats abans esmentats i dirigir-se a les o els responsables del mateix i demanar ajuda. Immediatament, es procedirà a activar el protocol que s’ha elaborat per a esta finalitat.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El fill de la viuda de la CAM recorre a Estrasburg l’absolució de Miguel López

El primogènit de María del Carmen Martínez ha elevat al Tribunal Europeu de Drets Humans l'absolució del seu cunyat Miguel López. La demanda s'ha presentat després de la fallada del Constitucional, que ha deixat sense efecte la repetició del juí que havia ordenat el Suprem.

Pérez Llorca reafirma davant el TSJCV la seua aposta per un diàleg estable amb la Justícia

Pérez Llorca ha traslladat al president del TSJCV el compromís del Consell de reforçar la col·laboració amb la Justícia. Les inversions han aconseguit 101 milions i han permés concloure seus a Llíria, Gandia i Alzira.

València acull per quarta vegada la Copa del Rei i el Roig Arena s’estrena com a seu

La Copa del Rei de bàsquet arriba este dijous a València per quarta vegada i estrenarà el Roig Arena, amb 15.600 places. Persistixen les 'malediccions' de l'amfitrió i del sext classificat.

El temporal de vent cessarà este divendres després de quasi 30 dies consecutius i set borrasques

El temporal de vent en la Comunitat Valenciana cessarà el divendres 20 després de quasi un mes de ratxes de ponent i nord-oest impulsades per set borrasques. Aemet preveu calma amb l'arribada de l'anticicló i advertix de riscos residuals malgrat la menor intensitat.

Cau a Madrid un fugitiu suec buscat per homicidi i tràfic de drogues

La Policia Nacional ha detingut a Madrid a un fugitiu reclamat a Suècia per homicidi, lesions i tràfic de drogues. L'home va fugir via Alacant i va ser localitzat en un hotel del centre.

Vaga de metges: més del 90% segons sindicats i 10,4% segons Sanitat

La primera jornada de l'atur contra la reforma de l'estatut marc deixa un seguiment dispar en la Comunitat Valenciana: més del 90% per als convocants i 10,4% per a Sanitat. El sindicat mèdic recorre els servicis mínims i preveu parar una setmana al mes fins a juny.

La majoria de veïns desallotjats per l’incendi a Xàbia torna a les seues cases després de la inspecció

La majoria dels evacuats per l'incendi del dijous a Xàbia han pogut tornar este dilluns després d'una inspecció favorable. La planta 2 continua tancada.

Sis atesos per fum i desenes desallotjades en un incendi en vivendes socials d’Alacant

Sis persones han sigut ateses per inhalació de fum i diverses desenes han sigut desallotjades després d'un incendi en les vivendes socials de Miguel Hernández, a Alacant. El vent i un brasero han afavorit la propagació i l'ajuntament ha activat ajuda residencial.