Gandia posa en marxa la campanya ‘No estàs sola’

Gandia, en la Safor (València) posa en marxa la campanya 'No estàs sola'

Cartell de la campanua | Ajuntament de Gandia

 

L‘Ajuntament de Gandia, en la Safor (València), des de l’Àrea d’Igualtat, Diversitat i Polítiques Inclusives juntament amb l’Àrea de Polítiques Econòmiques, Comerç, Indústria i Innovació i, en col·laboració amb els supermercats de la ciutat, ha creat la campanya destinada a la prevenció i lluita contra la violència masclista ‘No estàs sola‘, amb l’objectiu de fer saber a les dones que no estan soles davant d’esta classe de violència.

 

Esta iniciativa naix amb l‘objectiu d’ajudar a les dones víctimes de violència masclista, dins de la situació d’Estat d’Alarma i de confinament originat per la COVID-19. Durant este període, elles, les seues filles i fills, i altres persones en situació de dependència al seu càrrec, es veuen obligades a conviure al costat del maltractador, en un clima caracteritzat per una especial tensió.

 

A tot això cal sumar que, en general, a estes dones únicament se’ls permet eixir al carrer per a poder fer la compra. Per esta raó, els supermercats són un punt clau, ja que una volta siga comunicada la situació de risc o perill per part de la víctima, es pot donar l’alerta i activar els protocols, que és la finalitat de la campanya.

 

Els supermercats de la campanya

Els supermercats adherits a esta iniciativa són: Carrefour, Economy Cash, Vidal i Family Cash. Tots ells han rebut per part de l’Àrea un cartell informatiu de la campanya, que han col·locat a la porta principal dels seus establiments, i també una guia dels principals telèfons i recursos amb els que es compta per a posar en marxa el protocol d’atenció i intervenció immediata a les víctimes.

 

Les dones que ho necessiten, podran acudir als supermercats abans esmentats i dirigir-se a les o els responsables del mateix i demanar ajuda. Immediatament, es procedirà a activar el protocol que s’ha elaborat per a esta finalitat.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El València Basket recorrerà la multa d’Eurolliga per llançament d’objectes

El València Basket presentarà un recurs contra la multa de cinc mil euros imposada per l'Eurolliga pel llançament d'objectes durant el segon partit de quarts de final davant el Panathinaikos.

Multa de cinc mil euros al València Basket per llançament d’objectes en Eurolliga

L'Eurolliga imposa una multa de cinc mil euros al València Basket pel llançament d'objectes a la pista davant el Panathinaikos i endurix el focus disciplinari sobre diversos incidents recents.

Multa de cinc mil euros al València Basket per llançament d’objectes en Eurolliga

L'Eurolliga ha multat al València Basket amb cinc mil euros per llançament d'objectes a la pista en el segon partit de quarts davant el Panathinaikos i ha imposat sancions addicionals al president del club grec i al jugador Mike James.

Sancionat el president del Panathinaikos amb tres partits sense poder assistir en l’Eurolliga

L'Eurolliga imposa al president del Panathinaikos una multa de 10.000 euros i tres partits sense poder assistir per invadir l'àrea d'anotadors i encarar-se amb els àrbitres a València.

Sancionat el president del Panathinaikos amb tres partits sense poder assistir en Eurolliga

El president del Panathinaikos, Dimitrios Giannakopoulos, ha sigut castigat amb una multa de 10.000 euros i tres partits sense poder assistir després de les seues protestes a València.

El València busca aprofitar les rotacions de l’Atlètic per a acostar-se a la permanència

El València rep a un Atlètic bolcat en la Champions amb l'opció de fer un pas quasi definitiu cap a la permanència. Les nombroses rotacions blanc-i-vermelles i el desgast europeu poden afavorir al conjunt local.

Tres jóvens espanyols, entre els 73 convidats al Combine previ al draft de la NBA 2026

Sergio De Larrea, Aday Mara i Bava Miller figuren entre els 73 jugadors citats al AWS NBA Draft Combine 2026, el gran aparador previ al draft a Chicago.

La Film Symphony Orchestra estrena a València el seu concert Wanted dedicat al western

La Film Symphony Orchestra torna al Palau de la Música de València amb el comiat de Toon Story i l'estrena de Wanted, un nou concert dedicat a les grans bandes sonores del western.