20.8 C
València
Dilluns, 23 febrer, 2026

Gandia posa en marxa la campanya ‘No estàs sola’

Gandia, en la Safor (València) posa en marxa la campanya 'No estàs sola'

Cartell de la campanua | Ajuntament de Gandia

 

L‘Ajuntament de Gandia, en la Safor (València), des de l’Àrea d’Igualtat, Diversitat i Polítiques Inclusives juntament amb l’Àrea de Polítiques Econòmiques, Comerç, Indústria i Innovació i, en col·laboració amb els supermercats de la ciutat, ha creat la campanya destinada a la prevenció i lluita contra la violència masclista ‘No estàs sola‘, amb l’objectiu de fer saber a les dones que no estan soles davant d’esta classe de violència.

 

Esta iniciativa naix amb l‘objectiu d’ajudar a les dones víctimes de violència masclista, dins de la situació d’Estat d’Alarma i de confinament originat per la COVID-19. Durant este període, elles, les seues filles i fills, i altres persones en situació de dependència al seu càrrec, es veuen obligades a conviure al costat del maltractador, en un clima caracteritzat per una especial tensió.

 

A tot això cal sumar que, en general, a estes dones únicament se’ls permet eixir al carrer per a poder fer la compra. Per esta raó, els supermercats són un punt clau, ja que una volta siga comunicada la situació de risc o perill per part de la víctima, es pot donar l’alerta i activar els protocols, que és la finalitat de la campanya.

 

Els supermercats de la campanya

Els supermercats adherits a esta iniciativa són: Carrefour, Economy Cash, Vidal i Family Cash. Tots ells han rebut per part de l’Àrea un cartell informatiu de la campanya, que han col·locat a la porta principal dels seus establiments, i també una guia dels principals telèfons i recursos amb els que es compta per a posar en marxa el protocol d’atenció i intervenció immediata a les víctimes.

 

Les dones que ho necessiten, podran acudir als supermercats abans esmentats i dirigir-se a les o els responsables del mateix i demanar ajuda. Immediatament, es procedirà a activar el protocol que s’ha elaborat per a esta finalitat.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Les tres diputacions de la Comunitat abordaran els servicis d’assistència a municipis

La Diputació d'Alacant celebrarà el divendres la primera trobada dels SAM amb Castelló i València per a compartir models, detectar millores i donar continuïtat amb un protocol.

Barcones acusa el PP de voler pervertir el sistema de Protecció Civil

La directora general ha defés al Senat que l'emergència d'interés nacional es declara per Interior a petició autonòmica i ha retret al PP intentar canviar les regles del sistema.

ACAIP denuncia indefensió dels funcionaris després d’una nova agressió a la presó de Picassent

ACAIP-UGT ha denunciat la indefensió dels funcionaris després de l'agressió a un treballador a Picassent, ocorreguda amb dos efectius en lloc de tres. El sindicat reclama protocol, reconeixement com a autoritat i reforços en mòduls conflictius.

Dos jóvens d’Elda creen una sabatilla 100% impresa en 3d i sacsegen el sector del calçat

Callnak Brand, fundada a l'agost a Elda, rep comandes del seu primer model fet íntegrament amb impressió 3d, reciclable i fabricat amb cadena local

La Generalitat detecta empadronats no beneficiaris en vivendes públiques d’Alacant

La Generalitat ha alertat al jutjat que en la promoció pública Els Naus hi ha persones empadronades que no van ser adjudicatàries. La conselleria ha reforçat el control i estudia exercir el dret de tanteig si es planteja una venda.

Un assessor sosté que va estar amb Mazón 25 minuts en el seu despatx abans d’anar al Cecopi

Josep Lanuza va declarar que el expresident va arribar al Palau entre les 19.32 i les 19.42, va romandre uns 25 minuts i va eixir a les 20.00 cap al Cecopi. La seua versió xoca amb la dels escortes i situa l'És-alert de les 20.11 quan ja anaven en ruta.

La setmana comença amb cel poc nuvolós i mínimes a l’alça en la Comunitat Valenciana

Cels poc nuvolosos i boires puntuals marquen l'inici de setmana en la Comunitat Valenciana. Les mínimes pugen lleugerament i les màximes es mantenen.

Les víctimes de la DANA lamenten en Les Corts que la descoordinació va agreujar la tragèdia

Associacions de víctimes han exposat en Les Corts que la falta d'avisos i la descoordinació van agreujar la DANA del 29-O. Reclamen responsabilitats i plans clars.