La Generalitat acorda una taula de treball amb l’oci nocturn per a evitar que es tire de la faena a la gent

 

El president de la Generalitat, Ximo Puig, ha anunciat la creació immediata d’una taula de treball amb l’oci nocturn valencià per a «avançar en el que ha de ser una resposta de justícia a un sector al que se l’obliga a tancar», amb l’objectiu d’evitar que la gent es quede sense faena mentres seguisquen les restriccions i concretar ajudes directes.

 

Es tracta d’un acord conseguit este dimecres amb el sector, un dia abans de l’acampada que l’oci nocturn tenia previst iniciar davant del Palau de la Generalitat i que finalment ha ajornat.

 

Puig, en la sessió de control en Les Corts, ha defensat que la intenció és que «milers d’ocupacions no es perden» en els bars, pubs i discoteques valencianes que porten mesos tancats o amb horari limitat. «Ha de ser una resposta de justícia al sector», ha reivindicat, confiant que vaja acompanyada d’una reacció del Govern.

 

Per a això, la taula de treball comptarà amb representants de les conselleries de Sanitat i Interior i amb Turisme CV. Tots tractaran de «buscar de quina manera pot haver un model de treball per a l’oci nocturn en estes restriccions que continuaran». «La nostra voluntat és la mateixa: superar la pandèmia i reactivar l’economia», ha garantit el també líder del PSPV durant la seua resposta al síndic de Ciutadans, Toni Cantó.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pedro Martínez carrega contra el president del Panathinaikos després de la derrota del València Basket en l’Eurolliga

Pedro Martínez va elogiar el nivell del Panathinaikos després de l'ajustada derrota del València Basket, però va arremetre amb duresa contra el president del club grec i va demanar a l'Eurolliga que actue.

Ataman denuncia que la Policia vol detindre al president del Panathinaikos després de guanyar a València

Ergin Ataman va denunciar que diversos agents de Policia van intentar detindre al president del Panathinaikos i a un membre del seu cos tècnic després del triomf per 105-107 davant el València Basket, en una compareixença sense preguntes.

Hayes-Davis fulmina al València Basket en la pròrroga i posa el 0-2 per a Panathinaikos

El València Basket cau 105-107 en una pròrroga cruel davant Panathinaikos, decidit per un canastón final de Nigel Hayes-Davis que deixa la sèrie 0-2 abans de viatjar a Atenes.

Divendres amb ruixats i tempestes intenses en l’est i sud-est peninsular

La jornada del divendres estarà marcada per ruixats i tempestes localment fortes en l'est i sud-est peninsular, amb graníssol en zones de serra i contrastos tèrmics entre el litoral i l'interior.

Morant acusa el Consell de desoir als docents i reivindica el model educatiu socialista

Diana Morant es compromet davant els sindicats educatius valencians a defendre les seues reivindicacions i critica a la Generalitat per no dialogar ni destinar recursos suficients a l'educació.

Els sindicats de docents formalitzen una vaga indefinida a partir de l’11 de maig

Els sindicats STEPV, CCOO i UGT registren una vaga indefinida docent des de l'11 de maig i preparen mobilitzacions mentres exigixen propostes concretes al Consell.

PP i Vox perfilen la seua llista de compareixents per a la comissió sobre les VPP d’Alacant

PP i Vox registren les seues propostes de treball per a la comissió que investiga l'adjudicació irregular de vivendes de protecció pública a Alacant, amb desenes de càrrecs polítics i tècnics cridats a declarar.

Gandia presenta la 51 edició del seu concurs internacional de fideuà, que se celebrarà el 10 de juny

Gandia ha presentat la 51 edició del seu concurs internacional de fideuà, que se celebrarà el 10 de juny en el Moll dels Borja i repartirà premis econòmics i guardons especials.