La Generalitat acorda una taula de treball amb l’oci nocturn per a evitar que es tire de la faena a la gent

 

El president de la Generalitat, Ximo Puig, ha anunciat la creació immediata d’una taula de treball amb l’oci nocturn valencià per a «avançar en el que ha de ser una resposta de justícia a un sector al que se l’obliga a tancar», amb l’objectiu d’evitar que la gent es quede sense faena mentres seguisquen les restriccions i concretar ajudes directes.

 

Es tracta d’un acord conseguit este dimecres amb el sector, un dia abans de l’acampada que l’oci nocturn tenia previst iniciar davant del Palau de la Generalitat i que finalment ha ajornat.

 

Puig, en la sessió de control en Les Corts, ha defensat que la intenció és que «milers d’ocupacions no es perden» en els bars, pubs i discoteques valencianes que porten mesos tancats o amb horari limitat. «Ha de ser una resposta de justícia al sector», ha reivindicat, confiant que vaja acompanyada d’una reacció del Govern.

 

Per a això, la taula de treball comptarà amb representants de les conselleries de Sanitat i Interior i amb Turisme CV. Tots tractaran de «buscar de quina manera pot haver un model de treball per a l’oci nocturn en estes restriccions que continuaran». «La nostra voluntat és la mateixa: superar la pandèmia i reactivar l’economia», ha garantit el també líder del PSPV durant la seua resposta al síndic de Ciutadans, Toni Cantó.

Últimes notícies

Confirmen 22 anys de presó per l’assassinat masclista d’Alcoi amb 18 ganivetades

El TSJCV ha confirmat la pena de 22 anys i mig de presó per a l’home que va matar la seua parella a Alcoi el 2022 amb 18 ganivetades. El tribunal descarta totes les al·legacions de la defensa, que ja ha anunciat recurs de cassació davant el Tribunal Suprem.

Dos ferits greus en un xoc amb bolcades a l’AP-7 a Ondara

Un accident entre dos vehicles a l’AP-7, a l’altura d’Ondara, ha deixat dos ferits greus, un pare i la seua filla de Luxemburg, i un ferit lleu, un veí de Pedreguer.

Sisé dia de lluita contra l’incendi forestal de Sogorb amb mitjans terrestres

Els bombers continuen treballant per controlar l’incendi forestal declarat dijous a Sogorb, estabilitzat des de diumenge després de cremar 630 hectàrees. S’ha alçat el confinament a Gàtova, però el nivell 1 del PEIF es manté i les pistes forestals seguixen tancades.

Detinguts tres veïns per vendre cocaïna des de casa a Castelló de Rugat

La Guàrdia Civil ha detingut tres persones a Castelló de Rugat que, presumptament, venien cocaïna des de la finestra de sa casa. En el registre s’han intervingut més d’un quilo de cocaïna, altres drogues, diners en efectiu i material per a preparar dosis.

Detingut a València un fugit buscant a Alemanya per un intent d’homicidi

La Policia Nacional ha detingut a València un fugit alemany reclamat per un intent d’homicidi amb metralladora comés en 2025.

Castro ix reforçat de Pamplona: empat sense gols però amb bona imatge del Levante

El Levante ha empatat a zero al camp d’Osasuna però Luís Castro destacat que l’equip ha recuperat la identitat desitjada i confia a continuar millorant amb el pas de les jornades.

Ryan destaca el punt d’or davant Osasuna i el creiximent defensiu del Llevant

El porter australià Mathew Ryan ha remarcat les sensacions positives del Llevant després de l’empat sense gols contra Osasuna a El Sadar, on ha sigut clau sota pals.

Osasuna punxa davant un Llevant resistent en un empat sense gols

Osasuna ha empatat 0-0 amb el Llevant en un Sadar ple, després de dominar bona part del partit i topar una vegada i una altra amb un inspirat Ryan. Els granotes, molt sòlids arrere, s'han emportat un punt sense quasi crear perill en atac.