La Generalitat acorda una taula de treball amb l’oci nocturn per a evitar que es tire de la faena a la gent

 

El president de la Generalitat, Ximo Puig, ha anunciat la creació immediata d’una taula de treball amb l’oci nocturn valencià per a «avançar en el que ha de ser una resposta de justícia a un sector al que se l’obliga a tancar», amb l’objectiu d’evitar que la gent es quede sense faena mentres seguisquen les restriccions i concretar ajudes directes.

 

Es tracta d’un acord conseguit este dimecres amb el sector, un dia abans de l’acampada que l’oci nocturn tenia previst iniciar davant del Palau de la Generalitat i que finalment ha ajornat.

 

Puig, en la sessió de control en Les Corts, ha defensat que la intenció és que «milers d’ocupacions no es perden» en els bars, pubs i discoteques valencianes que porten mesos tancats o amb horari limitat. «Ha de ser una resposta de justícia al sector», ha reivindicat, confiant que vaja acompanyada d’una reacció del Govern.

 

Per a això, la taula de treball comptarà amb representants de les conselleries de Sanitat i Interior i amb Turisme CV. Tots tractaran de «buscar de quina manera pot haver un model de treball per a l’oci nocturn en estes restriccions que continuaran». «La nostra voluntat és la mateixa: superar la pandèmia i reactivar l’economia», ha garantit el també líder del PSPV durant la seua resposta al síndic de Ciutadans, Toni Cantó.

Últimes notícies

Empat sense gols entre Màlaga i Llevant amb penal errat

Màlaga i Llevant han empatat a zero en un partit amb poques idees en atac, en què els locals han fallat un penal. La primera part ha sigut malaguenya i la segona més igualada, però amb les millors ocasions per al Llevant.

Mor un home de 79 anys i una dona resulta ferida greu en un accident a Benidorm

Un home de 79 anys ha mort i una dona de 80 ha resultat ferida greu en un accident de trànsit a la N-332, a l’eixida cap a Terra Mítica, al terme municipal de Benidorm.

Quasi 2.000 valencianistes esclaten a Mestalla contra la gestió i els mals resultats

Quasi 2.000 aficionats del Valencia CF s’han concentrat fora de Mestalla després del 0-5 contra el Barcelona per a protestar per la gestió del club i la situació esportiva de l’equip, colista de LaLiga amb un punt en quatre jornades.

Corberán admet que el València està per davall del seu nivell després del 0-5 contra el Barça

Carlos Corberán admet que el València està rendint per davall del que pot oferir després del 0-5 del Barcelona a Mestalla, que deixa l’equip colista amb un punt en quatre jornades. L’entrenador assumix la responsabilitat, demana autocrítica i assegura que el vestidor buscarà solucions unit per remuntar.

Arnau admet la superioritat del Barça a Mestalla: ‘Ens han passat per damunt’

Arnau Martínez admet que el Barcelona ha sigut molt superior al Valencia a Mestalla i demana paciència a l’afició, convençut que l’equip remuntarà la situació.

Una eixida nefasta deixa Los Gallos sense final del SailGP de València

Los Gallos, líders del seu grup abans de l’última jornada del SailGP de València, han perdut el pas a la final per una mala eixida i el triomf de l’US SailGP Team en l’última mànega classificatòria.

Golejada del Barcelona a Mestalla i lideratge en solitari

El Barcelona ha passat per damunt del València a Mestalla amb un 0-5, amb doblet de Lamine Yamal, i se situa líder en solitari després del punxó del Real Madrid.

L’Elx busca la primera victòria davant una Reial que encara no puntua fora

L’Elx rep hui al Martínez Valero la Reial Societat necessitat de guanyar per estrenar el seu caseller, davant un rival que encara no ha puntuat com a visitant.