13.6 C
València
Divendres, 16 gener, 2026

La Generalitat desenvoluparà un sistema d’alertes massives d’emergència

Centre de emergències 112 de la Comunitat Valenciana

Centre de emergències 112 de la Comunitat Valenciana |

 

El Centre de Coordinació d’Emergències 112 de la Comunitat Valenciana ha afirmat que la Generalitat ha arribat a un acord al Seminari d’Hivern 2022 de desenvolupar un sistema d’alertes.

El president de la Generalitat juntament amb altres representants i experts han desenvolupat un total de 60 objectius per desenvolupar aquest pròxim semestre a la Comunitat Valenciana.

Entre els objectius plantejats hi ha el sistema d’alertes massives d’emergències que s’utilitzaran per millorar els avisos a la població en cas d’emergència greu.

Amb aquest nou projecte, els avisos d’emergència arribaran als telèfons mòbils de la població que estiga a la zona afectada per riscos determinats del moment.

Tot i que ja ha estat anunciat pel 112 de la Comunitat Valenciana, aquesta iniciativa no estarà vigent a curt termini.

Últimes notícies

Conclou sense èxit el rescat dels wasaps de l’excap de gabinet de Mazón

La pericial en el telèfon de José Manuel Cuenca ha acabat sense recuperar els missatges del dia de la DANA. Amb la seua autorització, la jutgessa sol·licitarà les dades a Meta.

Aemet establix l’avís groc en el nord de Castelló per al dissabte per pluja i neu

Aemet ha establit per a este dissabte l'avís groc en el nord de Castelló per pluja i neu. En el litoral s'esperen 20 l/m² en una hora i a l'interior 5 cm de neu sobre 1.000 m amb probabilitat baixa.

Dos menors i huit adults arriben en pastera a Benidorm, primera arribada de 2026 a la Comunitat Valenciana

Deu persones, dos d'elles menors, han aconseguit la costa de Benidorm i han sigut ateses en relatiu bon estat. És la primera arribada a la Comunitat Valenciana en 2026.

El València encadena 5 anys sense perdre fora en Copa i més de 20 sense caure davant rivals de menor categoria

El València es va ficar en quarts després d'imposar-se al Burgos en El Cultivable i enllaça cinc anys invicte a domicili en la Copa del Rei. A més, acumula més de dos dècades sense caure davant equips de menor categoria.

Brabec assesta un colp definitiu i recupera el lideratge; Schareina s’aferma tercer

Ricky Brabec es va imposar en l'etapa 12 i va recuperar el lideratge del Dakar mancant una jornada. Tosha Schareina va ser tercer en l'etapa i va amarrar la tercera plaça general.

Marcelino veu en el Betis un examen per a reafirmar la candidatura del Vila-real a la Champions

El tècnic del Vila-real va assegurar que guanyar al Betis suposaria un altre colp sobre la taula i consolidaria la baralla per la Lliga de Campions davant un rival directe.

Detingut a Alacant després d’oblidar en un cotxe robat l’acte judicial que acabava de rebre

Un home de 41 anys ha sigut arrestat a Alacant després de deixar en un vehicle forçat l'acte de llibertat que li havien notificat hores abans. El document i una bossa policial amb les seues pertinences li van vincular a diversos robatoris en cotxes.

L’ocupació turística va marcar rècord en 2025 i la Comunitat Valenciana va liderar el creixement

L'ocupació turística va aconseguir 2,75 milions d'afiliats en 2025, un 2,4% més i el 12,7% del total. La Comunitat Valenciana va encapçalar l'avanç en percentatge.