10.9 C
València
Diumenge, 1 febrer, 2026

Godella acull l’espectacle familiar ‘Kaeru’ el pròxim 24 d’octubre

 

L’Ajuntament de Godella, en la comarca de l’Horta Nord (València), ha organitzat per al pròxim 24 d’octubre en el Teatre Capitoli de la localitat un espectacle a on els espectadors podran aprendre com canviar el món.

 

Amb el lema #culturasegura, el consistori celebra un esdeveniment familiar anomenat ‘Kaeru’, que tindrà lloc en dos sessions diferents, a les 17.30 i 19.30 hores, del divendres 24 d’octubre.

 

L’actuació és completament gratuïta i el públic pot recollir les seues invitacions en el Centre Cultural Xicaranda de Godella, el carrer Manuel Tomás nº.2 en horari de 09.00 a 21.00 hores.

 

El consistori de Godella explica en el seu compte de Facebook que les Kaeru són éssers ancestrals que viatgen per tot l’Univers ensenyant als seus habitants com tenir cura dels seus planetes. Durant 45 minuts, els assistents podran descobrir de que es tracta este espectacle dirigit a tots els públics.

 

 

 

 

Últimes notícies

El Barcelona protegix el lideratge amb un 1-3 a Elx i agreuja la ratxa local

El Barcelona es va imposar 1-3 en el Martínez Valero després d'un partit dominat i amb moltes ocasions. L'Elx seguix sense guanyar en 2026 i s'acosta al descens.

1-3: el Barcelona aferma el lideratge i complica la vida a l’Elx

El Barcelona va guanyar 1-3 en el Martínez Valero i va protegir el lideratge una jornada més. L'Elx va seguir sense guanyar en 2026 i va quedar més prop del descens.

Sorloth, sense fractures ni hematomes cranials, torna a Madrid amb l’equip

Les proves mèdiques descarten fractures i hematomes cranials en Alexander Sorloth després del xoc de cap en el Llevant-Atlètic (0-0). El davanter torna a Madrid amb l'expedició i queda pendent d'evolució.

El Barcelona mana al descans davant l’Elx (1-2)

El Barcelona mana 1-2 al descans gràcies a Lamine Yamal i Ferran Torres; l'Elx va arribar a igualar per mitjà d'Álvaro Rodríguez. Els blaugranes han generat moltes ocasions i els pals han evitat un avantatge major.

Empat sense gols entre Llevant i Atlètic marcat per un xoc de caps

Llevant i Atlètic van empatar 0-0 en el Ciutat de València en un partit amb poques ocasions i condicionat per un fort xoc de caps entre Sorloth i Moreno. Luís Castro no va quedar satisfet malgrat la millora del seu equip després del descans.

0-0: Llevant i Atlètic, sense pegada després d’un fort xoc

Empat sense gols en el Ciutat de València en un dol amb poques arribades, marcat pel xoc de Sorloth i Matías Moreno i per les parades de Ryan i Oblak.

0-0: El Llevant domina a l’Atlètic però paga la seua falta de gol

El Llevant va millorar després del descans, va estrényer amb pressió alta i pilota parada i es va topar amb un Oblak brillant. L'Atlètic va generar molt poc i va rescatar un punt.

Nova manifestació per la dana exigix a Mazón entregar la seua acta de diputat

Centenars de persones han marxat per Benetússer, Sedaví i Alfafar per a exigir justícia i que Mazón entregue la seua acta i acudisca a declarar davant la jutgessa de Catarroja.