Godella acull l’espectacle familiar ‘Kaeru’ el pròxim 24 d’octubre

 

L’Ajuntament de Godella, en la comarca de l’Horta Nord (València), ha organitzat per al pròxim 24 d’octubre en el Teatre Capitoli de la localitat un espectacle a on els espectadors podran aprendre com canviar el món.

 

Amb el lema #culturasegura, el consistori celebra un esdeveniment familiar anomenat ‘Kaeru’, que tindrà lloc en dos sessions diferents, a les 17.30 i 19.30 hores, del divendres 24 d’octubre.

 

L’actuació és completament gratuïta i el públic pot recollir les seues invitacions en el Centre Cultural Xicaranda de Godella, el carrer Manuel Tomás nº.2 en horari de 09.00 a 21.00 hores.

 

El consistori de Godella explica en el seu compte de Facebook que les Kaeru són éssers ancestrals que viatgen per tot l’Univers ensenyant als seus habitants com tenir cura dels seus planetes. Durant 45 minuts, els assistents podran descobrir de que es tracta este espectacle dirigit a tots els públics.

 

 

 

 

Últimes notícies

Aliou Dieng ja és a Manises per a tancar el seu fitxatge pel València CF

El migcentre malià Aliou Dieng, procedent de l’Al Ahly, ha aterrat a Manises per a passar reconeixements i convertir-se en nou jugador del València CF, amb l’objectiu de recuperar les nits europees a Mestalla.

Paterna posa en marxa els canons d’aigua per a protegir el bosc de la Vallesa davant l’onada de calor

L’Ajuntament de Paterna ha activat el sistema automatitzat de canons d’aigua del projecte Guardian per a reforçar la protecció del bosc de la Vallesa davant les altes temperatures i el risc extrem d’incendis forestals.

Aemet alerta de reventons secs per l’onada de calor a l’interior valencià

Aemet ha advertit que l’ambient extremadament càlid i sec pot generar reventons secs amb ratxes de vent molt fortes i de curta duració, sobretot en zones de l’interior de València i Castelló.

Aemet alerta de reventons secs amb ratxes de vent molt fortes per la calor extrema

Aemet ha avisat que la combinació de calor extrema i ambient molt sec pot provocar reventons secs amb ratxes de vent molt fortes i de curta duració, sobretot en zones de l’interior de València i Castelló.

Aemet alerta de reventons secs per l’extrema calor en l’interior valencià

Aemet ha avisat que l’ambient extremadament calorós i sec pot provocar reventons secs amb ratxes de vent molt fortes i breus, sobretot en zones de l’interior de València i Castelló.

Aemet alerta de reventons secs per l’onada de calor a l’interior valencià

Aemet ha advertit que la calor extrema i l’ambient molt sec poden provocar reventons secs amb ratxes de vent molt fortes i sobtades a l’interior de València i Castelló.

Aemet alerta de reventons secs per l’onada de calor a l’interior valencià

Aemet ha avisat que la calor extrema i l’ambient molt sec poden generar reventons secs amb ràfegues de vent molt fortes, sobretot en zones de l’interior de València i Castelló.

Aemet alerta de reventons secs amb ratxes de vent molt fortes per la calor extrema

Aemet ha advertit que la combinació de calor extrema i ambient molt sec pot generar reventons secs amb ratxes de vent molt fortes i de curta duració, especialment en zones de l’interior de València i Castelló.