Godella llança una campanya per a promocionar als autònoms i professionals

 

L’Ajuntament de Godella, localitat de la comarca de l’Horta Nord (València), a través de la Regidoria de Promoció Econòmica, oferirà visibilitat a tots els autònoms i professionals del municipi a través d’una secció específica en la pàgina web municipal en la que es podran consultar les seues dades de contacte.

 

Esta campanya de promoció permetrà que tots els professionals de Godella, tinguen o no un negoci obert, oferisquen els seus servicis a la resta de la ciutadania. Així, es busca que persones que es dediquen a l’advocacia, assessoria, pintura, espectacles, jardineria, entre altres sectors, puguen donar a conéixer els seus servicis específics entre la població.

 

Les persones que desitgen estar en esta base de dades de comerços i professionals poden donar-se d’alta en la pàgina web https://www.godella.es/va/mapacomercial a través del formulari en línia o imprés.

 

L’objectiu del consistori de Godella

Teresa Bueso, regidora de Promoció Econòmica, ha explicat el motiu de la creació d’esta base de dades: «Volem que la ciutadania conega a tots els nostres professionals i comerços perquè puguen acudir a ells quan necessiten un servici concret».

 

«Tots els professionals del nostre poble necessiten promoció i este espai en la pàgina web servirà per a això. Vivim una situació complicada per culpa del Covid-19 i qualsevol ferramenta que permeta la promoció serà de gran utilitat per al nostre teixit de professionals i comerços», ha afegit la regidora.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El subdirector d’Emergències atribuïx a dubtes legals de Pradas el canvi del missatge És-Alert en la DANA

El subdirector general d'Emergències afirma davant la jutgessa que Salomé Pradas va ordenar suavitzar el primer esborrany del Es-Alert per falta de cobertura legal per a demanar que la població romanguera en els seus domicilis.

L’Audiència de València suspén el juí al exalcalde de Quartell per nous informes pericials

L'Audiència Provincial de València suspén el juí d'una branca del cas Avialsa contra el exalcalde de Quartell, un exconcejal i un empresari després de la incorporació de nous informes pericials de la defensa.

Educació xifra en més de 2.400 milions anuals les demandes del professorat davant la vaga indefinida

La Conselleria d'Educació calcula en més de 2.400 milions d'euros a l'any el cost de les 40 reivindicacions docents lligades a la vaga indefinida convocada des de l'11 de maig i advertix que eixa xifra supera la capacitat de la Comunitat Valenciana.

Una jutgessa fixa 13,3 milions d’indemnització per una negligència en un part a Sagunt

Una jutgessa de Madrid ha fixat una indemnització total de 13,3 milions d'euros per a una mare el fill de la qual va patir greus lesions neurològiques per una deficient assistència en el part a l'hospital de Sagunt.

Meteosat i L’Habitació Roja encapçalen el 30 aniversari de Contempopránea en Alburquerque

Contempopránea celebra el seu 30 aniversari amb un format íntim en Alburquerque els dies 21 i 22 d'agost, recuperant la seua essència original i combinant bandes històriques i nous talents.

Ábalos denuncia un juí mediàtic i nega les acusacions sobre Aldama i la seua exparella

Ábalos acusa productores d'alimentar un cas mediàtic, rebutja les acusacions de corrupció per contractes de màscares i desmentix haver enviat a Aldama a negociar amb Guaidó.

El Llevant es juga la permanència: obligat a guanyar tres dels últims quatre partits

El Llevant encara les quatre últimes jornades com a penúltim classificat, a tres punts de la salvació, i està obligat a sumar almenys tres victòries per a arribar als 42 punts.

Ábalos tatxa de farsa que li vinculen amb una carta de Aldama a Guaidó

José Luis Ábalos nega en el Tribunal Suprem haver encarregat a Víctor de Aldama mediar amb Juan Guaidó i qualifica de farsa i impostura la carta atribuïda al Govern.