Godella llança una campanya per a promocionar als autònoms i professionals

 

L’Ajuntament de Godella, localitat de la comarca de l’Horta Nord (València), a través de la Regidoria de Promoció Econòmica, oferirà visibilitat a tots els autònoms i professionals del municipi a través d’una secció específica en la pàgina web municipal en la que es podran consultar les seues dades de contacte.

 

Esta campanya de promoció permetrà que tots els professionals de Godella, tinguen o no un negoci obert, oferisquen els seus servicis a la resta de la ciutadania. Així, es busca que persones que es dediquen a l’advocacia, assessoria, pintura, espectacles, jardineria, entre altres sectors, puguen donar a conéixer els seus servicis específics entre la població.

 

Les persones que desitgen estar en esta base de dades de comerços i professionals poden donar-se d’alta en la pàgina web https://www.godella.es/va/mapacomercial a través del formulari en línia o imprés.

 

L’objectiu del consistori de Godella

Teresa Bueso, regidora de Promoció Econòmica, ha explicat el motiu de la creació d’esta base de dades: «Volem que la ciutadania conega a tots els nostres professionals i comerços perquè puguen acudir a ells quan necessiten un servici concret».

 

«Tots els professionals del nostre poble necessiten promoció i este espai en la pàgina web servirà per a això. Vivim una situació complicada per culpa del Covid-19 i qualsevol ferramenta que permeta la promoció serà de gran utilitat per al nostre teixit de professionals i comerços», ha afegit la regidora.

Últimes notícies

Marciano Gómez resta importància a la denúncia del PSPV davant la Fiscalia per la circular sobre migrants

Marciano Gómez defén que la circular vigent de Sanitat facilita la regularització de migrants i minimitza la denúncia del PSPV davant la Fiscalia, que considera possible amb qualsevol document.

La Generalitat impulsa materials d’emergència accessibles per a persones amb discapacitat

La Generalitat ha presentat nous materials d'informació preventiva i d'autoprotecció davant inundacions i nevades adaptats a persones amb discapacitat, majors i col·lectius vulnerables.

Educació amplia l’oferta d’FP amb 19 nous cicles per al curs 2026-2027

La Conselleria d'Educació autoritza 70 cicles formatius i, després de desactivar 51, incrementa l'oferta de Formació Professional en 19 nous cicles adaptats al teixit productiu valencià.

Catalá obri la porta a comprar la part de la Diputació de l’antic edifici d’Hisenda a València

L'alcaldessa de València, María José Catalá, considera complexa la venda del 60% municipal de l'antic edifici d'Hisenda i es mostra oberta a negociar amb la Diputació la compra del seu 40% i un possible ús compartit de l'immoble.

Els accidents laborals causen 12 morts en la Comunitat Valenciana fins a març

Els accidents laborals provoquen 170 morts a Espanya en el primer trimestre, 12 d'elles en la Comunitat Valenciana, on totes les defuncions es produïxen durant la jornada de treball.

Els ajuntaments activen projectes locals per a 120.000 vivendes de protecció pública

Els ajuntaments poden posar en marxa Projectes Residencials Locals per a promoure fins a 120.000 vivendes de protecció pública en sòls dotacionals i patrimonials hui infrautilitzats.

El Suprem reclama de nou al Parlament Europeu alçar la immunitat de Alvise per assetjament

El Tribunal Suprem sol·licita per tercera vegada al Parlament Europeu el suplicatori per a retirar la immunitat a l'eurodiputat Luis Perez, Alvise, i investigar-li per presumpte assetjament i revelacion de secrets a exmembres del seu partit.

Catalá reclama al Govern una reunió pel Sidi Saler després d’un any sense resposta

L'alcaldessa de València, María José Catalá, manté la seua exigència de reunir-se amb el Ministeri per a la Transició Ecològica per a definir el futur de l'antic hotel Sidi Saler, tancat i abandonat, després de més d'un any sense resposta.