Anuncios

Godella llança una campanya per a promocionar als autònoms i professionals

 

L’Ajuntament de Godella, localitat de la comarca de l’Horta Nord (València), a través de la Regidoria de Promoció Econòmica, oferirà visibilitat a tots els autònoms i professionals del municipi a través d’una secció específica en la pàgina web municipal en la que es podran consultar les seues dades de contacte.

 

Esta campanya de promoció permetrà que tots els professionals de Godella, tinguen o no un negoci obert, oferisquen els seus servicis a la resta de la ciutadania. Així, es busca que persones que es dediquen a l’advocacia, assessoria, pintura, espectacles, jardineria, entre altres sectors, puguen donar a conéixer els seus servicis específics entre la població.

 

Les persones que desitgen estar en esta base de dades de comerços i professionals poden donar-se d’alta en la pàgina web https://www.godella.es/va/mapacomercial a través del formulari en línia o imprés.

 

L’objectiu del consistori de Godella

Teresa Bueso, regidora de Promoció Econòmica, ha explicat el motiu de la creació d’esta base de dades: «Volem que la ciutadania conega a tots els nostres professionals i comerços perquè puguen acudir a ells quan necessiten un servici concret».

 

«Tots els professionals del nostre poble necessiten promoció i este espai en la pàgina web servirà per a això. Vivim una situació complicada per culpa del Covid-19 i qualsevol ferramenta que permeta la promoció serà de gran utilitat per al nostre teixit de professionals i comerços», ha afegit la regidora.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Pérez Llorca critica la regularització de migrants i veu un clar interés electoral

Juanfran Pérez Llorca sosté que la regularització massiva de migrants no està ben organitzada i la vincula a fins electorals, mentres aborda també polèmiques locals a Alacant.

El PSPV acusa a Catalá de frenar la regularització d’immigrants a València

El PSPV retrau a l'alcaldessa María José Catalá la falta de reforços municipals per a tramitar la regularització d'immigrants i alerta del col·lapse en les cues de l'Ajuntament.

Pérez Llorca critica la regularització massiva de migrants i veu interés electoral

Juanfran Pérez Llorca considera que la regularització massiva de migrants està mal organitzada i respon a interessos electorals, i reclama polítiques als països d'origen.

El PP anuncia mocions en tots els seus ajuntaments contra la regularització d’immigrants

El PP anuncia que presentarà mocions als seus ajuntaments per a reclamar la paralització de la regularització d'immigrants aprovada pel Govern i denunciar el col·lapse de les oficines municipals.

Episodi de calor inusual a Espanya amb més de 30 graus al final d’abril

La setmana comença amb un episodi de calor inusual per a finals d'abril, amb temperatures entre 5 i 10 graus per damunt del normal i tempestes fortes en diverses zones del nord.

Catalá carrega contra la regularització d’immigrants i la qualifica de nyap contra els ajuntaments

L'alcaldessa de València, María José Catalá, critica amb duresa el procés de regularització de persones estrangeres, que considera un nyap del Govern i una barbaritat per als ajuntaments, col·lapsats per la falta de planificació i informació prèvia.

Cues, por i il·lusió a València davant l’inici de la regularització extraordinària de migrants

Milers de migrants inicien a València els tràmits presencials per a la regularització extraordinària entre llargues cues, dubtes sobre els requisits i el desig d'aconseguir estabilitat.

Calor i temps estable per a arrancar la setmana en la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana arranca la penúltima setmana d'abril amb ambient estable i màximes superiors a 25 graus, encara que no es descarten tempestes vespertines a l'interior nord.