15.5 C
València
Dijous, 20 novembre, 2025

Godella llança una campanya per a promocionar als autònoms i professionals

 

L’Ajuntament de Godella, localitat de la comarca de l’Horta Nord (València), a través de la Regidoria de Promoció Econòmica, oferirà visibilitat a tots els autònoms i professionals del municipi a través d’una secció específica en la pàgina web municipal en la que es podran consultar les seues dades de contacte.

 

Esta campanya de promoció permetrà que tots els professionals de Godella, tinguen o no un negoci obert, oferisquen els seus servicis a la resta de la ciutadania. Així, es busca que persones que es dediquen a l’advocacia, assessoria, pintura, espectacles, jardineria, entre altres sectors, puguen donar a conéixer els seus servicis específics entre la població.

 

Les persones que desitgen estar en esta base de dades de comerços i professionals poden donar-se d’alta en la pàgina web https://www.godella.es/va/mapacomercial a través del formulari en línia o imprés.

 

L’objectiu del consistori de Godella

Teresa Bueso, regidora de Promoció Econòmica, ha explicat el motiu de la creació d’esta base de dades: «Volem que la ciutadania conega a tots els nostres professionals i comerços perquè puguen acudir a ells quan necessiten un servici concret».

 

«Tots els professionals del nostre poble necessiten promoció i este espai en la pàgina web servirà per a això. Vivim una situació complicada per culpa del Covid-19 i qualsevol ferramenta que permeta la promoció serà de gran utilitat per al nostre teixit de professionals i comerços», ha afegit la regidora.

Últimes notícies

Els bombers forestals demanen a la Generalitat assumir la gestió directa del cos

Sis sindicats han exigit al Consell eliminar els encàrrecs als consorcis provincials i que la Generalitat gestione de manera directa als bombers forestals. Denuncien mala praxi, falta de mobilització i un ús abusiu d'hores extra.

Garay: ‘Tant de bo Lim es vaja del València pel bé del club’

Ezequiel Garay va carregar contra la gestió del València i va desitjar que Peter Lim abandone el club pel bé de l'entitat. Va reivindicar la seua etapa, va criticar decisions després de la seua lesió i va elogiar a Marcelino.

La UPV alerta de nous riscos d’avingudes a Torrent després de la DANA

Un informe de la UPV sobre els danys de la DANA a Torrent conclou que els sediments acumulats en diversos barrancs incrementen el risc de desbordaments. La reposició d'infraestructures es valora en 98 milions d'euros.

València ha retirat 140 m³ de residus de l’Albufera després de la DANA

L'Ajuntament ha retirat 140 m³ de residus de l'Albufera amb un pla d'ocupació després de la DANA i ha reforçat dunes i séquies amb plantacions. Compromís critica la gestió de la palla de l'arròs pel seu impacte en les aigües negres.

#QuieroCorredor suma obres hídriques i demana acords per a accelerar el Corredor Mediterrani

El moviment #QuieroCorredor va ampliar la seua agenda amb obres hídriques per a evitar noves danes i va cridar a acords d'Estat per a culminar el Corredor Mediterrani. En el seu últim gran acte, va advertir de la lentitud i de colls de botella com el túnel passant de València.

Catalá qualifica el franquisme com a etapa negra i demana mirar al futur

L'alcaldessa de València ha afirmat que el franquisme va tindre 'costats positius i negatius', però ha remarcat després que va ser 'una etapa negra' que cal superar. Ha defés el marc democràtic i ha demanat centrar-se en les necessitats actuals de la ciutat.

Juan Roig constreny a prioritzar el Corredor Mediterrani encara que falte el túnel passant

Juan Roig ha reiterat la seua insatisfacció amb el ritme de les obres i ha defés que el Corredor Mediterrani funcione entre Alacant, València i Barcelona encara que el túnel passant no estiga encara. Govern i empresaris han situat 2027 com a horitzó de la primera fase.

El PP ha demanat no accelerar el pacte amb Vox per a investir a Pérez Llorca

El PP ha defés que no hi ha pressa per a tancar amb Vox l'acord que permeta investir a Juanfran Pérez Llorca el 27 de novembre. Vox ha mantingut que continua negociant i que no hi haurà sorpreses, mentres l'oposició ha denunciat opacitat.