Godella dona inici a la programació cultural de març amb un concert i una exposició pictòrica

 

La inauguració de l’exposició pictòrica ‘Pont solidari al món’, de Pepe Vergara, i el concert presentació del nou disc de Josep Aparicio estrenen la programació cultural del mes de març en Godella, en la comarca de l’Horta Nord (València), després de setmanes en les que la pandèmia ha impedit la celebració d’actes.

 

El pròxim divendres, 5 de març, a les 19.30 s’inaugurarà la mostra ‘Pont solidari al món’ amb obres del pintor local Pepe Vergara en Villa Eugènia. La recaptació de l’exposició, que es podrà disfrutar fins al 4 d’abril, anirà destinada de manera íntegra a la creació d’una àrea de l’Hospital de Nepal.

 

Un dia més tard, el dissabte 6 de març, serà el moment de viure la presentació del nou disc de Josep Aparicio ‘Apa’ titulat ‘Sinèrgies’. La cita començarà a les 18.00 hores en el Teatre Capitoli. Les entrades per als dos actes culturals estan ja disponibles en la web taquillagodella.es, un portal en el que es poden retirar les invitacions per als actes programats sense necessitat de fer cues.

 

La Regidoria de Cultura de Godella, dirigida per Tatiana Prades, recorda que totes les activitats culturals programades compten amb les mesures de prevenció i seguretat necessàries per a garantir la salut dels assistents en l’actual context de crisi sanitària.

Últimes notícies

València es prepara per als Gay Games amb l’objectiu de mostrar una ciutat diversa i feliç

Els Gay Games 2026 arranquen este cap de setmana a València, on l’alcaldessa María José Catalá vol projectar la imatge d’una ciutat diversa, feliç i unida entorn de l’esport, mentres impulsa una important reforma del Poliesportiu d’Orriols.

El Valencia Basket corona la Lliga Endesa amb un joc de 100 punts i récord anotador

El Valencia Basket ha conquistat la Lliga Endesa amb un estil ofensiu desbocat: ha superat els 100 punts en 29 dels 91 partits disputats, amb un ritme alt, molt triple i una defensa agressiva que han marcat la seua identitat.

El Valencia presenta la temporada a Mestalla amb el Trofeu Taronja contra el Newcastle

El Valencia disputarà la 54a edició del Trofeu Taronja contra el Newcastle United FC el dissabte 8 d’agost a les 21.00 hores a Mestalla, en l’últim amistós abans de l’inici de Lliga.

Any històric per al Valencia Basket: primer club que aconseguix la Lliga ACB i la Lliga Femenina el mateix any

El Valencia Basket s'ha convertit en el primer club que guanya en una mateixa temporada la Lliga ACB i la Lliga Femenina, un doblet que completa amb la Supercopa masculina i la Copa de la Reina.

Més autobusos de l’EMT per a cobrir el tall de Metrovalència entre Alameda i Marítim

EMT València reforça des d'este dijous les línies 4, 31, 32, 81, 92 i 93 per a compensar el tall de les línies 5 i 7 de Metrovalència entre Alameda i Marítim, unes obres que s'allargaran fins al 30 d'agost.

El valencià i les altres llengües espanyoles, com a llengües de l’Estat

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana reivindica més drets lingüístics, més protecció legal per al valencià i un model de llengua menys elitista i més connectat amb l’ús real dels valencianoparlants

Castelló rep 211 milions addicionals per a impulsar la producció d’hidrogen verd

L’IDAE ha aprovat reasignar fins a 211 milions del programa europeu IPCEI Hy2USE a nous projectes d’hidrogen verd a la refineria de Castelló, liderats per bp i Iberdrola, que preveuen la major planta operativa d’Espanya en 2026.

Desmantellada a València una banda que va estafar quasi 3 milions amb l’estafa del fill en apurs

La Policia Nacional ha desarticulat una organització criminal assentada a la província de València que ha estafat quasi 3 milions d’euros a unes 500 víctimes de tot Espanya amb l’estafa del fill en apurs. L’operació, amb deu detinguts a València i Eivissa, ha permés descobrir una estructura molt especialitzada que blanquejava els beneficis amb lloguer de vehicles de luxe.