Godella dona inici a la programació cultural de març amb un concert i una exposició pictòrica

 

La inauguració de l’exposició pictòrica ‘Pont solidari al món’, de Pepe Vergara, i el concert presentació del nou disc de Josep Aparicio estrenen la programació cultural del mes de març en Godella, en la comarca de l’Horta Nord (València), després de setmanes en les que la pandèmia ha impedit la celebració d’actes.

 

El pròxim divendres, 5 de març, a les 19.30 s’inaugurarà la mostra ‘Pont solidari al món’ amb obres del pintor local Pepe Vergara en Villa Eugènia. La recaptació de l’exposició, que es podrà disfrutar fins al 4 d’abril, anirà destinada de manera íntegra a la creació d’una àrea de l’Hospital de Nepal.

 

Un dia més tard, el dissabte 6 de març, serà el moment de viure la presentació del nou disc de Josep Aparicio ‘Apa’ titulat ‘Sinèrgies’. La cita començarà a les 18.00 hores en el Teatre Capitoli. Les entrades per als dos actes culturals estan ja disponibles en la web taquillagodella.es, un portal en el que es poden retirar les invitacions per als actes programats sense necessitat de fer cues.

 

La Regidoria de Cultura de Godella, dirigida per Tatiana Prades, recorda que totes les activitats culturals programades compten amb les mesures de prevenció i seguretat necessàries per a garantir la salut dels assistents en l’actual context de crisi sanitària.

Últimes notícies

El Villarreal inicia dilluns les revisions mèdiques abans d’alçar la pretemporada

El Villarreal CF ha previst les revisions mèdiques de la plantilla entre dilluns i dimecres, i començarà els entrenaments de pretemporada dijous 9 de juliol a la Ciutat Esportiva.

Jean Montero s’acomiada del Valencia Basket: ‘Eternament agraït per tot’

Jean Montero ha trencat el seu contracte amb el Valencia Basket, deixa el club després de dos temporades i es declara ‘eternament agraït’. L’exterior dominicà se’n va amb una ACB, una Supercopa i diversos premis individuals.

Nous mitjans aeris se sumen a l’incendi forestal de Soneja, que empitjora

L’incendi forestal declarat este diumenge a Soneja continua amb evolució negativa. Ja treballen en la zona huit mitjans aeris i nombrosos efectius terrestres.

El Valencia Basket fitxa Dylan Osetkowski per a reforçar el joc interior

El Valencia Basket ha tancat el fitxatge del pivot estatunidenc amb passaport alemany Dylan Osetkowski per a les dos pròximes temporades, després de la seua eixida del Partizan de Belgrad i amb experiència prèvia en la Lliga Endesa amb Unicaja.

El Levante inicia la pretemporada 26-27 amb Bardeli com a únic fitxatge i pendent d’eixides

El Levante comença dilluns la pretemporada 26-27 amb Enzo Bardeli com a única cara nova, sense vendes tancades i amb diversos jugadors en l’aparador.

Justin de Haas celebrarà l’últim any de Mestalla abans del trasllat al Nou Mestalla

El central neerlandés Justin de Haas, nou jugador del Valencia CF fins a 2030, ha destacat la sort de poder jugar l’última temporada a Mestalla abans del trasllat al Nou Mestalla i ha elogiat la pressió i el suport de l’afició valencianista.

Diumenge assolellat i oratge estable abans d’una nova onada de calor

Este diumenge es manté l’oratget estable i assolellat a la Comunitat Valenciana, amb màximes per damunt dels 30 graus, abans que dilluns arribe una segona onada de calor amb valors pròxims als 40 graus en zones d’interior i prelitoral.

L’Alfàs del Pi consagra Eduard Fernández, Luisa Gavasa i Miguel Rellán amb el Faro de Plata

El Festival de l’Alfàs del Pi ha homenatjat Eduard Fernández, Luisa Gavasa i Miguel Rellán amb el Faro de Plata i una estrella al Passeig Marítim del Cinema de l’Albir, en una 38a edició que reunix més de mil curtmetratges.