Godella dona inici a la programació cultural de març amb un concert i una exposició pictòrica

 

La inauguració de l’exposició pictòrica ‘Pont solidari al món’, de Pepe Vergara, i el concert presentació del nou disc de Josep Aparicio estrenen la programació cultural del mes de març en Godella, en la comarca de l’Horta Nord (València), després de setmanes en les que la pandèmia ha impedit la celebració d’actes.

 

El pròxim divendres, 5 de març, a les 19.30 s’inaugurarà la mostra ‘Pont solidari al món’ amb obres del pintor local Pepe Vergara en Villa Eugènia. La recaptació de l’exposició, que es podrà disfrutar fins al 4 d’abril, anirà destinada de manera íntegra a la creació d’una àrea de l’Hospital de Nepal.

 

Un dia més tard, el dissabte 6 de març, serà el moment de viure la presentació del nou disc de Josep Aparicio ‘Apa’ titulat ‘Sinèrgies’. La cita començarà a les 18.00 hores en el Teatre Capitoli. Les entrades per als dos actes culturals estan ja disponibles en la web taquillagodella.es, un portal en el que es poden retirar les invitacions per als actes programats sense necessitat de fer cues.

 

La Regidoria de Cultura de Godella, dirigida per Tatiana Prades, recorda que totes les activitats culturals programades compten amb les mesures de prevenció i seguretat necessàries per a garantir la salut dels assistents en l’actual context de crisi sanitària.

Últimes notícies

Empat de l’Almería a Castàlia i l’eliminatòria es decidirà als Jocs del Mediterrani

Castelló i Almería empaten 1-1 a Castàlia en l’anada de la primera eliminatòria de la promoció a Primera Divisió, en un partit on els albinegres disposen de les millors ocasions.

El Barça s’imposa al Nava sense patir i jugarà una nova final de Copa del Rei

El Barça derrota el Viveros Herol Nava per 27-38 en la semifinal d’Alacant, defensa el títol de Copa del Rei i arriba a la final sense necessitat de mostrar la seua millor versió.

El Bidasoa Irún passa per damunt del Bada Huesca i torna a una final de Copa 30 anys després

El Bidasoa Irún goleja el Bada Huesca per 30-37 en la semifinal de la Copa del Rei a Alacant, torna a una final 30 anys després i es garantix plaça europea per a la pròxima temporada.

El Bidasoa Irún atropella el Bada Huesca i torna a una final de Copa 30 anys després

El Bidasoa Irún goleja el Bada Huesca per 30-37 en la semifinal de la Copa del Rei a Alacant, torna a una final 30 anys després i s’assegura plaça europea per a la pròxima temporada.

Centenars de persones ixen al carrer a València contra el negoci de la vivenda

Centenars de persones es manifesten este dissabte pel centre de València per a denunciar l especulació immobiliària, el model turístic descontrolat i la pèrdua d identitat dels barris, i per a reclamar vivenda digna i lloguers assequibles.

El Barça atropella el Nava a Alacant (27-38) i es planta en una nova final de Copa

El Barça guanya amb autoritat el Viveros Herol Nava per 27-38 en la semifinal de la Copa del Rei d’handbol a Alacant i es classifica per a una nova final, en un partit que va dominar sense necessitat d’exhibir la seua millor versió.

Es cancel·la el Festival de Les Arts de València després de les queixes pel so

El Festival de Les Arts no continua este dissabte a la Ciutat de les Arts i les Ciències de València després de les nombroses queixes per falta de so i de la negativa de l'Ajuntament i la direcció del recinte a permetre l'obertura. L'organització anuncia devolucions i lamenta no haver pogut tindre una reunió amb l'Alcaldia per buscar alternatives.

El Nou Mestalla completa l’anell de compressió i els 50 pilars de la coberta

L’estadi Nou Mestalla ja ha instal·lat l’anell de compressió i els 50 pilars d’acer que sostindran la gran coberta, un pas clau de cara a la seua inauguració prevista per a l’estiu de 2027.