Godella dona inici a la programació cultural de març amb un concert i una exposició pictòrica

 

La inauguració de l’exposició pictòrica ‘Pont solidari al món’, de Pepe Vergara, i el concert presentació del nou disc de Josep Aparicio estrenen la programació cultural del mes de març en Godella, en la comarca de l’Horta Nord (València), després de setmanes en les que la pandèmia ha impedit la celebració d’actes.

 

El pròxim divendres, 5 de març, a les 19.30 s’inaugurarà la mostra ‘Pont solidari al món’ amb obres del pintor local Pepe Vergara en Villa Eugènia. La recaptació de l’exposició, que es podrà disfrutar fins al 4 d’abril, anirà destinada de manera íntegra a la creació d’una àrea de l’Hospital de Nepal.

 

Un dia més tard, el dissabte 6 de març, serà el moment de viure la presentació del nou disc de Josep Aparicio ‘Apa’ titulat ‘Sinèrgies’. La cita començarà a les 18.00 hores en el Teatre Capitoli. Les entrades per als dos actes culturals estan ja disponibles en la web taquillagodella.es, un portal en el que es poden retirar les invitacions per als actes programats sense necessitat de fer cues.

 

La Regidoria de Cultura de Godella, dirigida per Tatiana Prades, recorda que totes les activitats culturals programades compten amb les mesures de prevenció i seguretat necessàries per a garantir la salut dels assistents en l’actual context de crisi sanitària.

Últimes notícies

David Ferrer presenta la nova samarreta de la selecció espanyola de tenis

La selecció espanyola de tenis estrena samarreta per a les pròximes eliminatòries de la Copa Davis, un equipament roig i groc presentada pel capità David Ferrer, que confia en la nova generació de jugadors.

Sanitat reforça l’atenció 24 hores, la salut mental i les teràpies oncològiques en els pressupostos de 2026

La Conselleria de Sanitat destina 9.453 milions en 2026, un 3% més, amb focus en nous centres d'urgències 24 hores, reforç de salut mental i alta tecnologia contra el càncer.

Callosa de Segura es concentra en silenci per Patricia, víctima d’un assassinat masclista

Desenes de veïns de Callosa de Segura es concentren davant l'Ajuntament per a guardar un minut de silenci i condemnar l'assassinat masclista de Patricia a les mans de la seua parella.

El detingut per l’assassinat masclista de Callosa confessa que va escanyar a la seua parella després d’una discussió

L'home detingut per l'assassinat masclista de Patricia, de 48 anys, a Callosa de Segura ha confessat que la va escanyar després d'una discussió i que ja tenia denúncies prèvies d'altres exparelles.

Iñigo Pérez es presenta al Vila-real: un desafiament clau en la seua carrera

Iñigo Pérez s'estrena com a entrenador del Vila-real i definix el repte com un desafiament important en la seua carrera, amb la mirada posada a mantindre el nivell de l'equip en LaLiga i en la Lliga de Campions.

Educació reduïx al 12,62% el seguiment de la vaga docent en el seu moment 17

La Conselleria d'Educació situa en el 12,62% el seguiment de la vaga indefinida del professorat valencià en el seu desseté dia, amb lleugeres diferències entre províncies i coincidència amb les proves d'accés a la universitat.

La Generalitat destina més de 26 milions a obres antiriuades per a blindar els polígons industrials

La Conselleria d'Indústria prioritza en els pressupostos de 2026 la recuperació després de la dana amb més de 26 milions per a obres antiriuades i ajudes a empreses, en un marc de retallada global del departament i crítiques de l'oposició.

Morales s’acomiada del Llevant després de tancar el seu espinita amb l’ascens a Burgos

José Luis Morales s'acomiada del Llevant després de deu temporades, 377 partits i 83 gols, i reconeix que l'ascens reeixit a Burgos li va permetre tancar la espinita del descens de 2022.