Godella dona inici a la programació cultural de març amb un concert i una exposició pictòrica

 

La inauguració de l’exposició pictòrica ‘Pont solidari al món’, de Pepe Vergara, i el concert presentació del nou disc de Josep Aparicio estrenen la programació cultural del mes de març en Godella, en la comarca de l’Horta Nord (València), després de setmanes en les que la pandèmia ha impedit la celebració d’actes.

 

El pròxim divendres, 5 de març, a les 19.30 s’inaugurarà la mostra ‘Pont solidari al món’ amb obres del pintor local Pepe Vergara en Villa Eugènia. La recaptació de l’exposició, que es podrà disfrutar fins al 4 d’abril, anirà destinada de manera íntegra a la creació d’una àrea de l’Hospital de Nepal.

 

Un dia més tard, el dissabte 6 de març, serà el moment de viure la presentació del nou disc de Josep Aparicio ‘Apa’ titulat ‘Sinèrgies’. La cita començarà a les 18.00 hores en el Teatre Capitoli. Les entrades per als dos actes culturals estan ja disponibles en la web taquillagodella.es, un portal en el que es poden retirar les invitacions per als actes programats sense necessitat de fer cues.

 

La Regidoria de Cultura de Godella, dirigida per Tatiana Prades, recorda que totes les activitats culturals programades compten amb les mesures de prevenció i seguretat necessàries per a garantir la salut dels assistents en l’actual context de crisi sanitària.

Últimes notícies

Villar defensa la transparència del govern del PP en la comissió sobre Les Naus

El vicealcalde d'Alacant, Manuel Villar, ha defensat que el govern local del PP ha actuat amb transparència i col·laboració en la comissió municipal que investiga la promoció de vivendes públiques de Les Naus a la Platja de San Juan, i ha comparat esta actitud amb el cas d'Alcoi.

Villar defensa la transparència del govern del PP en la comissió sobre Les Naus

El vicealcalde d'Alacant Manuel Villar defensa que el govern del PP està aportant tota la informació en la comissió que investiga possibles irregularitats en l'adjudicació de vivendes públiques de la promoció Les Naus a la platja de San Juan, i compara esta actitud amb el cas d'Alcoi.

Villar defensa la transparència del govern del PP en la investigació de Les Naus

El vicealcalde d’Alacant, Manuel Villar, assegura que el govern del PP ha complit amb la transparència i la col·laboració en la comissió que investiga possibles irregularitats en l’adjudicació de vivendes públiques de la promoció de Les Naus a la Platja de San Juan, i compara esta actuació amb el cas obert a l’Ajuntament d’Alcoi.

Villar defensa que el govern del PP a Alacant ha sigut transparent en el cas de Les Naus

El vicealcalde d'Alacant, Manuel Villar, assegura que el govern del PP ha facilitat tota la informació sobre Les Naus i critica el PSPV-PSOE per l'expedient a una tècnica a Alcoy.

Villar defensa que el govern del PP a Alacant ha sigut transparent amb el cas de Les Naus

El vicealcalde d’Alacant, Manuel Villar, assegura que el govern del PP ha facilitat tota la documentació sobre la promoció de Les Naus i rebutja les crítiques de falta de transparència, comparant la gestió amb el cas obert a l’Ajuntament d’Alcoi.

Villar defensa que l’Ajuntament d’Alacant ha sigut transparent en el cas de Les Naus

El vicealcalde d’Alacant, Manuel Villar, assegura que el govern del PP ha oferit tota la informació en temps real sobre la investigació de les vivendes públiques de Les Naus i retreta a l’esquerra les seues crítiques, comparant el cas amb l’Ajuntament d’Alcoi.

Villar defensa la gestió del PP en Les Naus i nega falta de transparència a Alacant

El vicealcalde d'Alacant, Manuel Villar, ha defensat que el govern del PP està col·laborant i sent transparent en la comissió que investiga possibles irregularitats en l'adjudicació de vivendes públiques de la promoció Les Naus a la Platja de Sant Joan, i ha comparat esta situació amb el cas d'Alcoi.

Villar defensa la transparència del govern del PP en la investigació de Les Naus a la Platja de San Juan

El vicealcalde dAlacant, Manuel Villar (PP), ha assegurat que el govern local està col·laborant amb total transparència en la comissió que investiga possibles irregularitats en lajornament de vivendes públiques de la promoció Les Naus a la Platja de San Juan, i ha comparat aquesta actitud amb el cas dalcoi.