El govern autoritza les manifestacions de Vox en cotxe en Madrid

El govern de Pedro Sánchez ha autoritzat les manifestacions en cotxe convocades per Vox per a este dissabte en Madrid en considerar que no suposen cap risc per a la salut pública i que complixen escrupolosament les mesures de seguretat sanitària.

 

Es tracta de les primeres concentracions autoritzades per la Delegació del govern en Madrid des què va començar la crisi sanitària, després de no acceptar les peticions de la Falange, Caravana Gobierno Dimisión i de la Coordinadora 25-S. 

 

[predef]valncia-grup-de-facebook-595[/predef]

 

Vox ha convocat estes manifestacions per a protestar per la gestió del govern espanyol davant de la crisi del coronavirus, i davant de la impossibilitat de fer concentracions «tradicionals» a causa de les distàncies de seguretat mínimes marcades pel govern i l’estat d’alarma que encara limita, i molt, la mobilitat en la regió de Madrid, que encara es troba en la Fase 0,5 de la desescalada.

 

Recorregut en cotxe contra el govern de Sánchez

Les concentracions estan convocades en la capital madrilenya este dissabte, 23 de maig, a partir de les 12.00 hores. El recorregut de la ‘Caravana por España y su libertad‘, començarà en la plaça de Cibeles i seguirà pel Passeig de Recoletos, Colón, els carrers de Goya i de Serrano i acabarà en la famosa Puerta de Alcalá. Els manifestants, a més d’haver de fer el recorregut en cotxe, hauran de portar mascareta dins del vehicle.

 

El recorregut es farà per a protestar contra el govern i la seua gestió sanitària, però també per la crisi social i econòmica que estan provocant, segons els seus arguments, amb les mesures que han anat prenent durant l’estat d’alarma. Segons els convocants, el govern ha usat l’estat d’alarma per a seguir la seua «agenda socialcomunista».

 

Tot i que Madrid sí que ha autoritzat les concentracions, les delegacions del govern en Castella i Lleó i en Catalunya no han acceptat la mateixa petició i, per tant, no es podran dur a terme les manifestacions en estos territoris, però sí que es repetiran en Castella-la Manxa, Galícia, les Illes Balears i la Rioja, a on han rebut llum verda

Últimes notícies

Rebuig veïnal a Tavernes de la Valldigna per les agressions racistes a dos jóvens

Uns 200 veïns de Tavernes de la Valldigna s’han concentrat davant l’Ajuntament per condemnar dues agressions racistes del cap de setmana passat contra un jove magribí i un altre senegalés, que han sigut gravades i difoses a xarxes socials.

Un avió de Swiss Air aterra d’emergència a Manises i provoca 5 desviaments

Un avió A-320 de Swiss Air procedent de Zúrich ha aterrat d’emergència este divendres a l’aeroport de Manises i ha obligat a desviar cinc vols mentre la pista romania bloquejada. Aena ha confirmat que, resolta la incidència, l’aeroport ha représ la seua operativa amb normalitat.

Un jutjat d’Alacant obliga el Sabadell a tornar 6,5 milions a la Fundació Mediterráneo

Un tribunal d’Alacant ha condemnat el Banco Sabadell a restituir prop de 6,5 milions d’euros a la Fundació Mediterráneo per les quantitats abonades a afectats per les quotes participatives de la CAM, després de quasi 14 anys de litigi.

Cinc anys de presó per retindre i pegar a un menor que va aconseguir escapar i demanar ajuda

Dos hòmens han sigut condemnats a cinc anys de presó per segrestar i agredir un xic de 14 anys en un domicili de la Zona Nord d’Alacant. El menor va aprofitar que dormien per fugir, acudir a una tenda 24 hores i alertar la Policia.

Els Moros i Cristians d’Elda i Calp ja són Festa d’Interés Turístic Internacional

Indústria ha reconegut 16 noves festes d’interés turístic nacional i internacional, entre elles els Moros i Cristians d’Elda i de Calp. El ministeri destaca la participació ciutadana, la sostenibilitat i la diversitat cultural com a criteris clau.

El CCCC es transforma en el gran aparador de José Segrelles amb 155 obres úniques

El Centre del Carme Cultura Contemporània ha obert la major exposició dedicada a José Segrelles, amb 155 pintures originals de fantasia, 60 d’elles inèdites, oberta fins a gener de 2027. La mostra destaca la projecció internacional del pintor d’Albaida i el seu llegat en el cinema i la il·lustració actuals.

Tres viatges diaris tot l’any entre Tabarca i la península, en negociació amb les navilieres

La Generalitat i els ajuntaments d’Alacant i Santa Pola negocien amb huit navilieres per garantir tres connexions diàries tot l’any entre Tabarca i la península, a més de millores al port i a l’estació marítima.

La futura base logística de l’Exèrcit a Còrdova oferirà servicis a altres països aliats

La Base Logística de l’Exèrcit de Terra que es construïx a Còrdova es dissenya com un centre obert a països amb sistemes de defensa similars al d’Espanya i amb un alt component de digitalització i manteniment predictiu. Empresaris de la Comunitat Valenciana han conegut el projecte, que preveu ser operatiu en 2029 i generar 1.500 llocs de treball directes.