El govern autoritza les manifestacions de Vox en cotxe en Madrid

El govern de Pedro Sánchez ha autoritzat les manifestacions en cotxe convocades per Vox per a este dissabte en Madrid en considerar que no suposen cap risc per a la salut pública i que complixen escrupolosament les mesures de seguretat sanitària.

 

Es tracta de les primeres concentracions autoritzades per la Delegació del govern en Madrid des què va començar la crisi sanitària, després de no acceptar les peticions de la Falange, Caravana Gobierno Dimisión i de la Coordinadora 25-S. 

 

[predef]valncia-grup-de-facebook-595[/predef]

 

Vox ha convocat estes manifestacions per a protestar per la gestió del govern espanyol davant de la crisi del coronavirus, i davant de la impossibilitat de fer concentracions «tradicionals» a causa de les distàncies de seguretat mínimes marcades pel govern i l’estat d’alarma que encara limita, i molt, la mobilitat en la regió de Madrid, que encara es troba en la Fase 0,5 de la desescalada.

 

Recorregut en cotxe contra el govern de Sánchez

Les concentracions estan convocades en la capital madrilenya este dissabte, 23 de maig, a partir de les 12.00 hores. El recorregut de la ‘Caravana por España y su libertad‘, començarà en la plaça de Cibeles i seguirà pel Passeig de Recoletos, Colón, els carrers de Goya i de Serrano i acabarà en la famosa Puerta de Alcalá. Els manifestants, a més d’haver de fer el recorregut en cotxe, hauran de portar mascareta dins del vehicle.

 

El recorregut es farà per a protestar contra el govern i la seua gestió sanitària, però també per la crisi social i econòmica que estan provocant, segons els seus arguments, amb les mesures que han anat prenent durant l’estat d’alarma. Segons els convocants, el govern ha usat l’estat d’alarma per a seguir la seua «agenda socialcomunista».

 

Tot i que Madrid sí que ha autoritzat les concentracions, les delegacions del govern en Castella i Lleó i en Catalunya no han acceptat la mateixa petició i, per tant, no es podran dur a terme les manifestacions en estos territoris, però sí que es repetiran en Castella-la Manxa, Galícia, les Illes Balears i la Rioja, a on han rebut llum verda

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

L’alcaldessa de Castelló alerta d’un intent de suplantació de la seua identitat en Facebook

L'alcaldessa de Castelló, Begoña Carrasco, ha denunciat la creació d'un perfil fals en Facebook amb el seu nom per a enviar missatges privats enganyosos i ha demanat a la ciutadania que el denuncie.

Dani Fernández és operat amb èxit del muscle després de la seua caiguda en el Roig Arena

Dani Fernández ha sigut intervingut amb èxit d'una luxació acromioclavicular severa en el muscle després de caure's de l'escenari durant el seu concert en el Roig Arena de València.

Aleix Febas avisa d’un mes final molt intens per a l’Elx

Aleix Febas advertix que a l'Elx li espera un mes de competició molt intens i demana màxima preparació, confiança en la fortalesa en el Martínez Valero i suport total de l'afició.

El PP vincula els feixos de bitllets del cas Assut amb la seu del PSPV

El síndic del PP en Les Corts, Nando Pastor, reclama explicacions al PSPV per l'informe de l'UCO del cas Assut i qüestiona el paper de Ximo Puig i Diana Morant.

Dela fregarà els 100 partits amb el Llevant si juga davant el Sevilla

El defensa Adrián de la Font Dela arribarà als cent partits oficials amb el Llevant si participa davant el Sevilla en el Ciutat de València, una fita que arriba en plena baralla per la permanència i amb el seu futur condicionat a la salvació.

Nova York Liberty fa oficial el fitxatge de Raquel Carrera i destaca el seu futur brillant

Nova York Liberty oficialitza la incorporació de Raquel Carrera, pivot del València Basket, i confia que tinga un futur brillant en la WNBA després de completar la temporada a Espanya.

València planteja celebrar el XXV Festival de Milotxes el diumenge 3 de maig a la platja del Cabanyal

La Fundació Esportiva Municipal proposa celebrar el XXV Festival de Cometes de València el diumenge 3 de maig a la platja del Cabanyal, pendent encara del vistiplau de Costas. La cita manté el seu programa d'exhibicions, tallers i vol lliure al llarg de tota la jornada.

Carrasco exigix al Govern que pose fi a les retallades en la vigilància de les illes Columbretes

L'alcaldessa de Castelló reclama al Ministeri d'Agricultura, Pesca i Alimentació que revertisca les retallades de personal en la reserva marina de les illes Columbretes i advertix que la falta de vigilància afavorix l'activitat furtiva i posa en risc la biodiversitat.