15 C
València
Dimecres, 19 novembre, 2025

El govern autoritza les manifestacions de Vox en cotxe en Madrid

El govern de Pedro Sánchez ha autoritzat les manifestacions en cotxe convocades per Vox per a este dissabte en Madrid en considerar que no suposen cap risc per a la salut pública i que complixen escrupolosament les mesures de seguretat sanitària.

 

Es tracta de les primeres concentracions autoritzades per la Delegació del govern en Madrid des què va començar la crisi sanitària, després de no acceptar les peticions de la Falange, Caravana Gobierno Dimisión i de la Coordinadora 25-S. 

 

[predef]valncia-grup-de-facebook-595[/predef]

 

Vox ha convocat estes manifestacions per a protestar per la gestió del govern espanyol davant de la crisi del coronavirus, i davant de la impossibilitat de fer concentracions «tradicionals» a causa de les distàncies de seguretat mínimes marcades pel govern i l’estat d’alarma que encara limita, i molt, la mobilitat en la regió de Madrid, que encara es troba en la Fase 0,5 de la desescalada.

 

Recorregut en cotxe contra el govern de Sánchez

Les concentracions estan convocades en la capital madrilenya este dissabte, 23 de maig, a partir de les 12.00 hores. El recorregut de la ‘Caravana por España y su libertad‘, començarà en la plaça de Cibeles i seguirà pel Passeig de Recoletos, Colón, els carrers de Goya i de Serrano i acabarà en la famosa Puerta de Alcalá. Els manifestants, a més d’haver de fer el recorregut en cotxe, hauran de portar mascareta dins del vehicle.

 

El recorregut es farà per a protestar contra el govern i la seua gestió sanitària, però també per la crisi social i econòmica que estan provocant, segons els seus arguments, amb les mesures que han anat prenent durant l’estat d’alarma. Segons els convocants, el govern ha usat l’estat d’alarma per a seguir la seua «agenda socialcomunista».

 

Tot i que Madrid sí que ha autoritzat les concentracions, les delegacions del govern en Castella i Lleó i en Catalunya no han acceptat la mateixa petició i, per tant, no es podran dur a terme les manifestacions en estos territoris, però sí que es repetiran en Castella-la Manxa, Galícia, les Illes Balears i la Rioja, a on han rebut llum verda

Últimes notícies

Pérez Llorca presenta la seua candidatura a la Presidència de la Generalitat sense acord firmat amb Vox

El secretari general del PPCV ha formalitzat la seua aspiració sense rubricar un pacte amb Vox i ha presentat a Fernando Pastor com a nou portaveu del grup.

Fernando Pastor rellevarà a Pérez Llorca com síndic del PP en Les Corts

El PP ha acordat que Fernando Pastor assumisca la síndicatura en Les Corts després del pas de Juanfran Pérez Llorca a candidat a president. El relleu ordena l'estratègia del grup de cara a la investidura.

L’afició del Llevant marxarà unida fins a Mestalla des del Ciutat de València

La unflada granota es desplaçarà junta el divendres des del Ciutat de València fins a Mestalla. La convocatòria és a les 19.00 i el derbi arranca a les 21.00

El PSPV-PSOE d’Alacant veu a Pérez Llorca com un ‘Olives II’ de transició

El PSPV-PSOE d'Alacant ha definit a Juanfran Pérez Llorca com un 'José Luis Olivas II', un president de transició entre Carlos Mazón i el pròxim candidat del PP. Vicente Arques ha vinculat el relleu al calendari intern del PPCV i al previsible acord amb Vox, amb 'peatge' i reordenació de càrrecs.

Detingut a Peníscola pel robatori de tres patinets elèctrics

La Guàrdia Civil ha detingut a Peníscola a un home per la seua presumpta implicació en el robatori de tres patinets elèctrics. El sospitós tallava els cadenats amb una xicoteta cisalla i un dels vehicles va ser recuperat.

Pérez Llorca apel·la a la responsabilitat de Vox i suma l’aval de Catalá per a la seua investidura

El candidat del PP ha assegurat que confia en la responsabilitat de Vox per a fer viable la seua investidura, després de rebre el suport de l'alcaldessa María José Catalá. Ha demanat prudència en els temps i ha lligat l'acord a prioritzar la recuperació.

El Vila-real firmarà la seua millor arrancada en LaLiga si venç al Mallorca

L'equip sumarà el seu millor inici històric si s'imposa al Mallorca en La Ceràmica després de l'aturada de seleccions. Amb una victòria aconseguirà 29 punts en la jornada 13.

El preu de la vivenda puja un 14,5% en la Comunitat i Espanya marca màxim històric

La Comunitat Valenciana anota una alça del 14,5% en vivenda lliure, igual que Balears i només per darrere de Cantàbria. El conjunt d'Espanya bat el seu rècord històric.