11.2 C
València
Dimecres, 21 gener, 2026

El Govern valencià estudia cancel·lar les competicions deportives dels menors de 12 anys

 

A causa de la pandèmia del coronavirus la Generalitat Valenciana està estudiant la possibilitat de suspendre totes les competicions deportives en les que participen els menors de 12 anys. Esta mesura afectaria a més de 50.000 xiquets de tot el territori valencià.

 

Segons ha avançat el diari ‘Las Provincias’, este dijous ha tingut lloc una reunió entre les conselleries de Sanitat i Deport, i en ella s’hauria acordat posposar l’inici d’estes competicions fins a l’1 de gener del 2021. A demés, des de Sanitat volien que la mesura també arriabara a les categories juvenils, però Educació i Deport s’haurien negat.

 

Davant d’esta possibilitat, la majoria de les federacions deportives territorials s’han oposat a esta mesura, després de què la conselleria d’Educació els haja informat del que han estat parlant en eixa reunió, ja que asseguren que els xiquets porten setmanes entrenant i preparant-se.

 

En un principi, tot estava previst per a que les competicions començaren entre el 18 d’octubre i el 4 de novembre, però ara s’haurà d’esperar a la decisió final.

Últimes notícies

Pérez Llorca cita el dimarts als síndics de Les Corts per a arribar a acords

El president ha convocat el 27 de gener als síndics de PSPV, Compromís i Vox al Palau per a una ronda de treball. Busca acords i apel·la al respecte institucional.

Detinguts a València dos jóvens per segrestar un home i demanar 15.000 euros per a alliberar-lo

La Policia Nacional ha detingut a València a dos hòmens de 23 i 25 anys per retindre a un altre en un domicili i exigir-li 15.000 euros per a alliberar-lo. La víctima col·laborava en estafes per 'phishing' i va ser retinguda quan va voler abandonar l'organització.

Pérez Llorca anuncia 10 milions extra per a promocionar la Comunitat Valenciana en mercats exterior i nacional

El president ha anunciat una inversió extraordinària de 10 milions que se suma al pla anual fins a 19 milions per a promocionar la Comunitat a Espanya i fora. Presentat durant el Dia de la Comunitat Valenciana en Fitur, serà la major campanya publicitària de la Generalitat.

Veïns de Sagunt han denunciat abandó institucional després de la borrasca Harry

L'Associació Veïnal de Almardà, Corint i Malva-rosa ha denunciat que la borrasca Harry ha evidenciat un abandó institucional i una erosió imparable. Exigixen defenses reals, un pla tècnic i l'execució urgent del projecte de regeneració.

El Llevant tanca el fitxatge de Tay Abed fins a 2029

El Llevant incorpora a l'extrem esquerrà Tay Abed amb contracte fins a 2029 després d'un xicotet traspàs des del PSV. El jugador, de 21 anys i amb passaport espanyol, ja treballa als ordes de Luís Castro.

Mercadona ha iniciat la selecció de 400 treballadors per al seu nou buc en línia a Madrid

La cadena ha obert el procés per a contractar 400 persones en el seu nou magatzem dedicat al canal en línia en Vila de Vallecas. Les vacants, amb contracte indefinit i salaris des de 975 a 2.346 euros bruts, preveuen incorporació a l'estiu.

Desmantellen una macrofàbrica il·legal de tabac a Muro de Alcoy amb material per més de 3 milions

La Guàrdia Civil ha desmantellat una macrofàbrica il·legal de tabac a Muro de Alcoy amb material valorat en més de tres milions. Hi ha dos detinguts i 300.000 paquets intervinguts.

Pérez Llorca ha encapçalat un minut de silenci per la tragèdia de Adamuz en l’arrancada de Fitur

El president de la Generalitat ha guardat un minut de silenci per l'accident de Adamuz en l'inici de Fitur i ha firmat condols en l'expositor andalús.