9.5 C
València
Divendres, 26 desembre, 2025

El Govern valencià estudia cancel·lar les competicions deportives dels menors de 12 anys

 

A causa de la pandèmia del coronavirus la Generalitat Valenciana està estudiant la possibilitat de suspendre totes les competicions deportives en les que participen els menors de 12 anys. Esta mesura afectaria a més de 50.000 xiquets de tot el territori valencià.

 

Segons ha avançat el diari ‘Las Provincias’, este dijous ha tingut lloc una reunió entre les conselleries de Sanitat i Deport, i en ella s’hauria acordat posposar l’inici d’estes competicions fins a l’1 de gener del 2021. A demés, des de Sanitat volien que la mesura també arriabara a les categories juvenils, però Educació i Deport s’haurien negat.

 

Davant d’esta possibilitat, la majoria de les federacions deportives territorials s’han oposat a esta mesura, després de què la conselleria d’Educació els haja informat del que han estat parlant en eixa reunió, ja que asseguren que els xiquets porten setmanes entrenant i preparant-se.

 

En un principi, tot estava previst per a que les competicions començaren entre el 18 d’octubre i el 4 de novembre, però ara s’haurà d’esperar a la decisió final.

Últimes notícies

Alacant viu el seu Nadal més plujós en quasi un segle amb fins a 30 l/m²

La ciutat ha viscut el seu dia de Nadal més plujós en quasi un segle. La pluja feble i persistent ha deixat 28 l/m² en l'observatori i més de 30 a la Vega Baixa.

Els bombers demanen activar la Situació 0 per nevades als Ports i Alt Maestrat

Els bombers del consorci provincial han sol·licitat activar la Situació 0 per la neu a l'interior nord. Emergències manté alerta groga amb acumulacions de fins a 8 cm a partir de 700 metres fins a les 20 hores.

Neu a l’interior nord de Castelló per Nadal, amb termòmetres sota zero

Nevades generalitzades per damunt de 700 metres als Ports, Alt Maestrat i La Tinença, amb mínimes de fins a -3,5 °C i avís groc per acumulacions.

València ha acollit 135 rodatges en 2025 i s’ha consolidat com a plató

València ha acollit 135 rodatges en 2025 després d'atendre 265 projectes. El volum de filmacions ha reforçat la seua projecció turística i cultural i ja hi ha dos noves produccions confirmades per a l'any vinent.

El pare d’Alcaraz defén la seua postura després de la ruptura amb Ferrero: ‘Cada un és lliure d’opinar amb el que sàpia’

El pare de Carlos Alcaraz va defendre la seua postura després de la ruptura amb Juan Carlos Ferrero i va evitar explicar els motius. Ferrero es va dir 'dolgut' però obert a tornar.

Els bombers demanen activar la situació 0 per nevades als Ports i Alt Maestrat

Dos dotacions del Consorci i tres unitats de bombers forestals amb llevaneus treballen a l'interior nord, amb alerta groga entre les 10 i les 20 hores.

El PSPV urgix a Feijóo a entregar a la jutgessa la conversa íntegra amb Mazón per la dana

El PSPV ha exigit a Alberto Núñez Feijóo que entregue a la jutgessa de la causa per la dana del 29 d'octubre la conversa completa que va mantindre amb Carlos Mazón. Denuncien que el líder del PP només ha remés els missatges rebuts i l'acusen d'opacitat i de faltar al respecte a les víctimes.

Vega Gimeno subratlla l’impacte del Roig Arena i el definix com a punt d’inflexió per a Espanya

La jugadora de 3x3 Vega Gimeno situa al Roig Arena com a motor esportiu i cultural. Destaca el seu aforament i l'oportunitat que brinda al bàsquet femení i al 3x3.