El Govern valencià estudia cancel·lar les competicions deportives dels menors de 12 anys

 

A causa de la pandèmia del coronavirus la Generalitat Valenciana està estudiant la possibilitat de suspendre totes les competicions deportives en les que participen els menors de 12 anys. Esta mesura afectaria a més de 50.000 xiquets de tot el territori valencià.

 

Segons ha avançat el diari ‘Las Provincias’, este dijous ha tingut lloc una reunió entre les conselleries de Sanitat i Deport, i en ella s’hauria acordat posposar l’inici d’estes competicions fins a l’1 de gener del 2021. A demés, des de Sanitat volien que la mesura també arriabara a les categories juvenils, però Educació i Deport s’haurien negat.

 

Davant d’esta possibilitat, la majoria de les federacions deportives territorials s’han oposat a esta mesura, després de què la conselleria d’Educació els haja informat del que han estat parlant en eixa reunió, ja que asseguren que els xiquets porten setmanes entrenant i preparant-se.

 

En un principi, tot estava previst per a que les competicions començaren entre el 18 d’octubre i el 4 de novembre, però ara s’haurà d’esperar a la decisió final.

Últimes notícies

Les comarques d’interior de València arriben als 39 graus abans del pic de la nova ona de calor

Zarra ha arribat este dimecres als 39,1 graus i altres municipis d’interior de València s’han acostat als 38, a les portes del pic de l’ona de calor previst per a la vesprada de dijous, quan la Aemet espera fins a 40 graus i ha activat l’avís taronja a València i Alacant.

Peter Lim torna a València quasi set anys després per a vore el Nou Mestalla

Peter Lim ha tornat a València després de quasi set anys per a reunir-se amb la direcció del club, visitar el Nou Mestalla i interessar-se per l’estat de salut de la directora financera.

Peter Lim torna a València quasi set anys després per a vore el Nou Mestalla

Peter Lim ha viatjat a València després de quasi set anys d’absència per a visitar el Nou Mestalla, reunir-se amb la cúpula del club i analitzar el mercat d’estiu.

Risc extrem d’incendis este dijous: nivell 3 de preemergència a tota la Comunitat

La Generalitat ha activat per a este dijous 23 de juliol el nivell 3 de preemergència per risc extrem d’incendis forestals en tota la Comunitat Valenciana i ha demanat màxima precaució per l’onada de calor.

La Coordinadora Feminista d’Elx denuncia a Govern i Consell la prohibició de xiquetes al Misteri

La Coordinadora Feminista d’Elx ha denunciat davant el Govern central i la Generalitat que les xiquetes continuen excloses de l’Escolania i de les representacions del Misteri d’Elx, i reclama la seua incorporació immediata.

Unes obres en un col·lector provoquen un abocament que tanca platges a La Pobla de Farnals

La Pobla de Farnals ha atribuït a unes obres de reparació en un col·lector de l’EPSAR l’abocament d’aigües residuals que ha obligat a tancar temporalment la Platja Nord al bany, mentres es vigila l’evolució de la taca i s’esperen analítiques.

Almussafes veu en l’aliança de Ford amb Geely una oportunitat per a reforçar el seu futur

L’Ajuntament d’Almussafes celebra l’acord de Ford amb Geely i considera que pot reforçar la càrrega de treball, la competitivitat i l’ocupació de la planta valenciana.

Alicant tanca parcs per vent fort i activa el CAUS per alerta roja per calor extrema

L'Ajuntament d'Alacant tancarà este dijous parcs, Castillo de Santa Bárbara, veladors i instal·lacions esportives a l'aire lliure per fortes ratxes de vent i calor extrema, i obrirà el CAUS per atendre persones vulnerables.