14.9 C
València
Dilluns, 16 febrer, 2026

El Govern valencià estudia cancel·lar les competicions deportives dels menors de 12 anys

 

A causa de la pandèmia del coronavirus la Generalitat Valenciana està estudiant la possibilitat de suspendre totes les competicions deportives en les que participen els menors de 12 anys. Esta mesura afectaria a més de 50.000 xiquets de tot el territori valencià.

 

Segons ha avançat el diari ‘Las Provincias’, este dijous ha tingut lloc una reunió entre les conselleries de Sanitat i Deport, i en ella s’hauria acordat posposar l’inici d’estes competicions fins a l’1 de gener del 2021. A demés, des de Sanitat volien que la mesura també arriabara a les categories juvenils, però Educació i Deport s’haurien negat.

 

Davant d’esta possibilitat, la majoria de les federacions deportives territorials s’han oposat a esta mesura, després de què la conselleria d’Educació els haja informat del que han estat parlant en eixa reunió, ja que asseguren que els xiquets porten setmanes entrenant i preparant-se.

 

En un principi, tot estava previst per a que les competicions començaren entre el 18 d’octubre i el 4 de novembre, però ara s’haurà d’esperar a la decisió final.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El derbi Llevant-València acaba en baralla i llançament de botelles després del gest de Cömert

El València va véncer 0-2 en el Ciutat de València i el final del derbi va quedar marcat per una baralla i llançament de botelles després d'una celebració de Eray Cömert.

Tárrega demana perdó i Cömert aclarix el seu gest després del derbi Llevant-València

César Tárrega va demanar perdó després de la celebració de Eray Cömert, que va originar una tangana. El suís va negar ànim d'humiliar i es va disculpar en xarxes.

Dela càrrega contra la celebració de Comert després del Llevant-València

Dela critica amb duresa la celebració del defensa valencianista, a qui acusa de falta de respecte. Reclama exemplaritat entre jugadors després del 0-2.

Tárrega demana perdó per la celebració de Cömert i mostra respecte al Llevant

César Tárrega va lamentar el succeït després del partit davant el Llevant per la celebració de Eray Cömert i va demanar perdó, subratllant el respecte al rival. El defensa va explicar que el gest no va asseure bé i que la prioritat va ser celebrar amb la seua afició.

Ramazani i Sadiq donen aire al València en el derbi i agreugen la crisi del Llevant

El València es va imposar 0-2 en el Ciutat amb un golàs de Ramazani i la sentència de Sadiq. El triomf eleva als blanc-i-negres al 14é i deixa al Llevant penúltim.

El derbi Llevant-València va acabar amb baralla i botellazos després d’un gest de Cömert

El Llevant-València va acabar 0-2 en el Ciutat de València, però la victòria visitant va quedar entelada per una baralla i llançament de botelles després d'un gest de Cömert. El central suís va agitar una banderola modificada amb la seua samarreta i va encendre els ànims.

0-2: Ramazani i Sadiq impulsen al València i afonen al Llevant

El València es va emportar el derbi en el Ciutat de València amb un golàs de Ramazani i la sentència de Sadiq. El triomf l'eleva al 14é lloc i deixa al Llevant penúltim.

Ramazani i Sadiq decidixen el derbi i afonen al Llevant (0-2)

El València es va imposar 0-2 en el Ciutat de València amb punts de Ramazani (64') i Sadiq (84'). El pla a la contra va castigar un Llevant que va acabar exposat.