Guadassuar celebra este cap de setmana la XXVI Fira Agrícola i Industrial ‘Agroguadassuar’ 2019

Guadassuar celebra este cap de setmana la XXVI Fira Agrícola i Industrial 'Agroguadassuar' 2019

Guadassuar celebra este cap de setmana la XXVI Fira Agrícola i Industrial ‘Agroguadassuar’ 2019 | Ajuntament de Guadassuar

 

Guadassuar, a la comarca de la Ribera Alta, celebra este cap de setmana la XXVI edició de la Fira Agrícola i Industrial ‘Agroguadassuar’ de la Ribera a Guadassuar. On l’Ajuntament de Guadassuar ha abocat tots els esforços i implicacions per fer d’esta fira el punt de trobada del sector agrícola i industrial de la Ribera els pròxims dies 25, 26 i 27 de gener. On es mesclaran la innovació de la maquinària i dels productes agrícoles, sense oblidar allò més tradicional. Com també comptarà amb el Porrat de Sant Vicent i la fira d’atraccionsen el mateix recinte firal.

 

Des de la Regidoria d’Agricultura de Guadassuar declaren que «s’ha involucrat a tots els teixits des de l’empresarial, el cultural i el social perquè esta fira abrace a les persones de totes les edats», per això compten amb la següent programació:

 

Divendres, 25 de gener

 

18:30h  InauguracióFira Agrícola i Industrial ‘Agroguadassuar’ pel President de la Diputació de València, Toni Gaspar, i el Secretari Autonòmic d’Agricultura, Francisco Rodríguez Mulero.

Exposició  ‘Llaurant poble’a l’antic col·legi Balmes junt al punt d’informació, oberta fins el 27 de gener.

Granja educativaal recinte firal.

 

Dissabte, 26 de gener

 

10:00h – 13:30h Jornades per a professionals del sector porcí a l’Auditori Municipal

10:00h – 14:00h  II Trofeu pilota valenciana‘Amics de la Ribera’ (C/les escoles)

10:30h – 13:30h  Jocs de fusta tradicionalsa la Plaça Generalitat.

10:30h – 13:30h  Tallers mediambientalsa la Plaça Generalitat.

11:00h – 13:00h  Exhibició de Gimnàstica Rítmicaa la Plaça Generalitat.

12:00h   “Poble de Foto”  Animació de carrer a càrrec d’Ameba Teatre.

17:30h – 19:00h  Tallers mediambientalsa la Plaça Generalitat.

19:30h Concert de “El Pez Volador”a la Plaça Generalitat. 

Matí i vesprada Exhibició d’ausal recinte firal. 

Matí i vesprada Exhibició de tall de motoserra l’estand de Tallers Calabuig.

Granja educativaal recinte firal.

Imatge d’arxiu de la Fira Agrícola i Industrial Agroguadassuar | Catron Internacional

 

Diumenge, 27 de gener

 

10:00h  Esmorzar populara la Plaça Generalitat, pels Festers de Sant Vicent i les Festeres de la Divina Aurora 2019.

10:00h – 14:00h  II Trofeu pilota valenciana‘Amics de la Ribera’ (C/les escoles)

10:30h – 13:30h  Tallers mediambientalsa la Plaça Generalitat.

12:00h   Balls tradicionals valencianspel Grup de Danses Bolero de Guadassuar i ADIT, pel recinte firal.

Matí i vesprada Exhibició d’ausal recinte firal. 

Granja educativaal recinte firal.

Últimes notícies

Maria Schneider, Esperanza Spalding i Lizz Wright lideren el Festival de Jazz de València 2026

El Festival de Jazz de València celebrarà la seua 29 edició entre el 24 de juny i el 26 de juliol amb quinze concerts i grans figures internacionals com Maria Schneider, Esperanza Spalding, Joe Lovano, Włodek Pawlik i Lizz Wright, a més d'una àmplia representació del jazz valencià.

La jutgessa que investiga la dana crida a declarar a la diputada provincial de Carreteres

La jutgessa de Catarroja que investiga la gestió de la dana de 2024 cita com a testimoni a la diputada provincial de Carreteres i reclama els registres de trucades vinculats a l'emergència.

Compromís acusa el govern de Catalá d’ocultar durant tres anys dades de contaminació a València

Compromís fa públiques dades d'una xarxa de sensors ambientals que, segons el grup municipal, el govern de María José Catalá ha mantingut ocults durant tres anys, mentres l'Ajuntament defén que només són vàlids els registres oficials.

València destina 16 milions a rehabilitar els trams X i XI del Jardí del Túria

L'Ajuntament de València ha aprovat la rehabilitació integral dels trams X i XI del Jardí del Túria, amb una inversió de 16 milions, i la reparació de la xarxa de col·lectors de La Torre, dotada amb 4 milions.

Pablo Berger expressa el seu desig de rodar la seua pròxima pel·lícula en Ciutat de la Llum

Pablo Berger, guanyador del Premi Ciutat de la Llum 2026 del Festival de Cinema d'Alacant, expressa el seu desig de rodar el seu pròxim projecte en els estudis alacantins i repassa la seua trajectòria.

La Universitat de València reivindica el llegat democràtic i científic de Joan Baptista Peset

La Universitat de València ha retut homenatge a Joan Baptista Peset Aleixandre en el 85 aniversari del seu afusellament, destacant el seu compromís democràtic, la seua labor científica i el seu paper com a referent de la memòria històrica.

Controlat l’incendi a l’Hospital de Torrevieja, amb un ferit greu en l’UCI

L'incendi declarat en la segona planta de l'Hospital de Torrevieja ha sigut controlat després de la intervenció de diverses dotacions de bombers. Una persona roman ingressada en l'UCI per inhalació de fum i diverses més han resultat afectades.

José María Ángel es mostra tranquil després de declarar davant el jutge per la presumpta falsificació del seu títol

José María Ángel, excomisionado del Govern per a la DANA, declara com investigat per la presumpta falsificació d'un títol universitari amb el qual hauria promocionat com a funcionari i assegura que ha intentat traslladar la seua veritat al jutge.