Guadassuar celebra este cap de setmana la XXVI Fira Agrícola i Industrial ‘Agroguadassuar’ 2019

Guadassuar celebra este cap de setmana la XXVI Fira Agrícola i Industrial 'Agroguadassuar' 2019

Guadassuar celebra este cap de setmana la XXVI Fira Agrícola i Industrial ‘Agroguadassuar’ 2019 | Ajuntament de Guadassuar

 

Guadassuar, a la comarca de la Ribera Alta, celebra este cap de setmana la XXVI edició de la Fira Agrícola i Industrial ‘Agroguadassuar’ de la Ribera a Guadassuar. On l’Ajuntament de Guadassuar ha abocat tots els esforços i implicacions per fer d’esta fira el punt de trobada del sector agrícola i industrial de la Ribera els pròxims dies 25, 26 i 27 de gener. On es mesclaran la innovació de la maquinària i dels productes agrícoles, sense oblidar allò més tradicional. Com també comptarà amb el Porrat de Sant Vicent i la fira d’atraccionsen el mateix recinte firal.

 

Des de la Regidoria d’Agricultura de Guadassuar declaren que «s’ha involucrat a tots els teixits des de l’empresarial, el cultural i el social perquè esta fira abrace a les persones de totes les edats», per això compten amb la següent programació:

 

Divendres, 25 de gener

 

18:30h  InauguracióFira Agrícola i Industrial ‘Agroguadassuar’ pel President de la Diputació de València, Toni Gaspar, i el Secretari Autonòmic d’Agricultura, Francisco Rodríguez Mulero.

Exposició  ‘Llaurant poble’a l’antic col·legi Balmes junt al punt d’informació, oberta fins el 27 de gener.

Granja educativaal recinte firal.

 

Dissabte, 26 de gener

 

10:00h – 13:30h Jornades per a professionals del sector porcí a l’Auditori Municipal

10:00h – 14:00h  II Trofeu pilota valenciana‘Amics de la Ribera’ (C/les escoles)

10:30h – 13:30h  Jocs de fusta tradicionalsa la Plaça Generalitat.

10:30h – 13:30h  Tallers mediambientalsa la Plaça Generalitat.

11:00h – 13:00h  Exhibició de Gimnàstica Rítmicaa la Plaça Generalitat.

12:00h   “Poble de Foto”  Animació de carrer a càrrec d’Ameba Teatre.

17:30h – 19:00h  Tallers mediambientalsa la Plaça Generalitat.

19:30h Concert de “El Pez Volador”a la Plaça Generalitat. 

Matí i vesprada Exhibició d’ausal recinte firal. 

Matí i vesprada Exhibició de tall de motoserra l’estand de Tallers Calabuig.

Granja educativaal recinte firal.

Imatge d’arxiu de la Fira Agrícola i Industrial Agroguadassuar | Catron Internacional

 

Diumenge, 27 de gener

 

10:00h  Esmorzar populara la Plaça Generalitat, pels Festers de Sant Vicent i les Festeres de la Divina Aurora 2019.

10:00h – 14:00h  II Trofeu pilota valenciana‘Amics de la Ribera’ (C/les escoles)

10:30h – 13:30h  Tallers mediambientalsa la Plaça Generalitat.

12:00h   Balls tradicionals valencianspel Grup de Danses Bolero de Guadassuar i ADIT, pel recinte firal.

Matí i vesprada Exhibició d’ausal recinte firal. 

Granja educativaal recinte firal.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

CGT recolza investigar a Mazón després de l’informe de la jutgessa que apunta a negligència greu

CGT es persona davant el TSJCV i secunda investigar a Carlos Mazón després de l'exposició raonada de la jutgessa de Catarroja. L'escrit detalla omissions amb connexió a 230 defuncions.

Activen l’avís groc per pluges de fins a 60 l/m² en 12 hores este dijous en la Comunitat Valenciana

L'avís s'aplicarà en zones d'Alacant, València i Castelló, amb acumulats de 20 l/m² en una hora i 60 l/m² en 12 hores i possibilitat de tempesta.

Gamarra acusa el PSOE d’usar la política d’igualtat amb finalitats partidistes

Bufona Gamarra ha acusat el PSOE de convertir la política d'igualtat en 'un instrument partidista al servici del sanchismo' i de debilitar les institucions. La dirigent del PP ha reclamat menys propaganda, més eficàcia i un feminisme inclusiu orientat a resultats.

Aemet preveu activar avís groc per pluges de fins a 60 l/m² en 12 hores el divendres en la Comunitat

Aemet preveu activar el divendres l'avís groc per pluges en diverses zones de la Comunitat Valenciana, amb 20 l/m² en una hora i 60 en 12. Els ruixats podran anar amb tempesta.

Semaf convoca aturs en FGV després d’esgotar la negociació: calendari en Metrovalencia i TRAM

El sindicat de maquinistes Semaf ha anomenat a aturs en les xarxes d'FGV entre el 13 i el 26 de març després d'haver esgotat la negociació. Reclamen millores de seguretat i un tracte just en la negociació col·lectiva.

Pérez Llorca fixa per a abans de l’estiu la modernització de la depuradora de Pinedo

La Generalitat ha confirmat que la millora de la depuradora de Pinedo conclourà abans de l'estiu. La inversió de 37 milions busca més eficiència, menys olors i millor control d'abocaments.

El cens faller aconseguix un màxim històric: 128.675 inscrits i majoria femenina

El cens faller de 2026 ascendix a 128.675 persones, més de 8.000 que l'any anterior. Les dones lideren el conjunt amb el 56,13% del total.

Pérez Llorca s’estrena com president al balcó de l’Ajuntament per a la mascletà

Juanfran Pérez Llorca s'ha estrenat al balcó de l'Ajuntament de València en una mascletà de Drac que ha sortejat la pluja i el vent. El pirotècnic José María Enríquez ha parlat de 'miracle' després d'un tret de 160 quilos en cinc minuts i mig.