Guadassuar celebra este cap de setmana la XXVI Fira Agrícola i Industrial ‘Agroguadassuar’ 2019

Guadassuar celebra este cap de setmana la XXVI Fira Agrícola i Industrial 'Agroguadassuar' 2019

Guadassuar celebra este cap de setmana la XXVI Fira Agrícola i Industrial ‘Agroguadassuar’ 2019 | Ajuntament de Guadassuar

 

Guadassuar, a la comarca de la Ribera Alta, celebra este cap de setmana la XXVI edició de la Fira Agrícola i Industrial ‘Agroguadassuar’ de la Ribera a Guadassuar. On l’Ajuntament de Guadassuar ha abocat tots els esforços i implicacions per fer d’esta fira el punt de trobada del sector agrícola i industrial de la Ribera els pròxims dies 25, 26 i 27 de gener. On es mesclaran la innovació de la maquinària i dels productes agrícoles, sense oblidar allò més tradicional. Com també comptarà amb el Porrat de Sant Vicent i la fira d’atraccionsen el mateix recinte firal.

 

Des de la Regidoria d’Agricultura de Guadassuar declaren que «s’ha involucrat a tots els teixits des de l’empresarial, el cultural i el social perquè esta fira abrace a les persones de totes les edats», per això compten amb la següent programació:

 

Divendres, 25 de gener

 

18:30h  InauguracióFira Agrícola i Industrial ‘Agroguadassuar’ pel President de la Diputació de València, Toni Gaspar, i el Secretari Autonòmic d’Agricultura, Francisco Rodríguez Mulero.

Exposició  ‘Llaurant poble’a l’antic col·legi Balmes junt al punt d’informació, oberta fins el 27 de gener.

Granja educativaal recinte firal.

 

Dissabte, 26 de gener

 

10:00h – 13:30h Jornades per a professionals del sector porcí a l’Auditori Municipal

10:00h – 14:00h  II Trofeu pilota valenciana‘Amics de la Ribera’ (C/les escoles)

10:30h – 13:30h  Jocs de fusta tradicionalsa la Plaça Generalitat.

10:30h – 13:30h  Tallers mediambientalsa la Plaça Generalitat.

11:00h – 13:00h  Exhibició de Gimnàstica Rítmicaa la Plaça Generalitat.

12:00h   “Poble de Foto”  Animació de carrer a càrrec d’Ameba Teatre.

17:30h – 19:00h  Tallers mediambientalsa la Plaça Generalitat.

19:30h Concert de “El Pez Volador”a la Plaça Generalitat. 

Matí i vesprada Exhibició d’ausal recinte firal. 

Matí i vesprada Exhibició de tall de motoserra l’estand de Tallers Calabuig.

Granja educativaal recinte firal.

Imatge d’arxiu de la Fira Agrícola i Industrial Agroguadassuar | Catron Internacional

 

Diumenge, 27 de gener

 

10:00h  Esmorzar populara la Plaça Generalitat, pels Festers de Sant Vicent i les Festeres de la Divina Aurora 2019.

10:00h – 14:00h  II Trofeu pilota valenciana‘Amics de la Ribera’ (C/les escoles)

10:30h – 13:30h  Tallers mediambientalsa la Plaça Generalitat.

12:00h   Balls tradicionals valencianspel Grup de Danses Bolero de Guadassuar i ADIT, pel recinte firal.

Matí i vesprada Exhibició d’ausal recinte firal. 

Granja educativaal recinte firal.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Espí va tombar a Sivera amb un doblet i va mantindre visca l’esperança del Llevant

Un doblet de Carlos Espí en els minuts 88 i 97 va decidir el Llevant-Alabés després d'un pols de porters entre Ryan i Sivera. El Llevant va quedar amb 21 punts, a 4 de la salvació.

Espí derroca la muralla de Sivera amb un doblet i manté visca l’esperança del Llevant

Carlos Espí va firmar dos gols en el 88 i el 96 per a tombar a l'Alabés, amb deu des del 60. Sivera va sostindre als visitants i el Llevant va tallar la seua ratxa de cinc sense guanyar.

Castro i Coudet mantenen la base en el Llevant-Alabés

Els dos entrenadors a penes toquen els seus onces per al dol del divendres en el Ciutat de València: tornen Raghouber i Moreno; entren Pacheco i Aleñá.

Fàtima Diame conquesta el seu octau títol de longitud amb un últim salt de 6,62

La valenciana es va imposar a Irati Mitxelena amb un últim intent de 6,62 m en els Nacionals sota sostre de València. Va firmar la seua millor marca de l'any i va quedar a 3 cm de la mínima per a Torun.

Fàtima Diame es corona amb el seu octau títol de longitud després d’un últim salt de 6,62 m

Fàtima Diame es va proclamar campiona d'Espanya indoor per octava vegada amb un últim salt de 6,62 m que va desbancar a Irati Mitxelena. Es va quedar a 3 cm de la mínima per a Torun.

Educació autoritza que el 16 de març siga no lectiu a Alboraia, Sagunt, Almàssera i Benifaió

La Conselleria d'Educació ha autoritzat que el dilluns 16 de març no siga lectiu a Alboraia, Sagunt, Almàssera i Benifaió per les Falles. La decisió s'emmarca en les excepcions del calendari escolar.

Fàtima Diame conquesta el seu octau or en longitud amb un últim salt de 6,62 m

La valenciana es va imposar en els Nacionals de pista coberta amb 6,62 m en la seua última temptativa després del 6,54 de Irati Mitxelena. Va firmar la seua millor marca de l'any i va quedar a 3 cm de la mínima per al Mundial de Torun.

L’alcalde de Manises rep l’alta una setmana després de l’infart

Javier Mansilla ha rebut l'alta després d'una evolució mèdica favorable i continuarà la recuperació a casa. El primer tinent d'alcalde assumix les funcions.