Guadassuar celebra este cap de setmana la XXVI Fira Agrícola i Industrial ‘Agroguadassuar’ 2019

Guadassuar celebra este cap de setmana la XXVI Fira Agrícola i Industrial 'Agroguadassuar' 2019

Guadassuar celebra este cap de setmana la XXVI Fira Agrícola i Industrial ‘Agroguadassuar’ 2019 | Ajuntament de Guadassuar

 

Guadassuar, a la comarca de la Ribera Alta, celebra este cap de setmana la XXVI edició de la Fira Agrícola i Industrial ‘Agroguadassuar’ de la Ribera a Guadassuar. On l’Ajuntament de Guadassuar ha abocat tots els esforços i implicacions per fer d’esta fira el punt de trobada del sector agrícola i industrial de la Ribera els pròxims dies 25, 26 i 27 de gener. On es mesclaran la innovació de la maquinària i dels productes agrícoles, sense oblidar allò més tradicional. Com també comptarà amb el Porrat de Sant Vicent i la fira d’atraccionsen el mateix recinte firal.

 

Des de la Regidoria d’Agricultura de Guadassuar declaren que «s’ha involucrat a tots els teixits des de l’empresarial, el cultural i el social perquè esta fira abrace a les persones de totes les edats», per això compten amb la següent programació:

 

Divendres, 25 de gener

 

18:30h  InauguracióFira Agrícola i Industrial ‘Agroguadassuar’ pel President de la Diputació de València, Toni Gaspar, i el Secretari Autonòmic d’Agricultura, Francisco Rodríguez Mulero.

Exposició  ‘Llaurant poble’a l’antic col·legi Balmes junt al punt d’informació, oberta fins el 27 de gener.

Granja educativaal recinte firal.

 

Dissabte, 26 de gener

 

10:00h – 13:30h Jornades per a professionals del sector porcí a l’Auditori Municipal

10:00h – 14:00h  II Trofeu pilota valenciana‘Amics de la Ribera’ (C/les escoles)

10:30h – 13:30h  Jocs de fusta tradicionalsa la Plaça Generalitat.

10:30h – 13:30h  Tallers mediambientalsa la Plaça Generalitat.

11:00h – 13:00h  Exhibició de Gimnàstica Rítmicaa la Plaça Generalitat.

12:00h   “Poble de Foto”  Animació de carrer a càrrec d’Ameba Teatre.

17:30h – 19:00h  Tallers mediambientalsa la Plaça Generalitat.

19:30h Concert de “El Pez Volador”a la Plaça Generalitat. 

Matí i vesprada Exhibició d’ausal recinte firal. 

Matí i vesprada Exhibició de tall de motoserra l’estand de Tallers Calabuig.

Granja educativaal recinte firal.

Imatge d’arxiu de la Fira Agrícola i Industrial Agroguadassuar | Catron Internacional

 

Diumenge, 27 de gener

 

10:00h  Esmorzar populara la Plaça Generalitat, pels Festers de Sant Vicent i les Festeres de la Divina Aurora 2019.

10:00h – 14:00h  II Trofeu pilota valenciana‘Amics de la Ribera’ (C/les escoles)

10:30h – 13:30h  Tallers mediambientalsa la Plaça Generalitat.

12:00h   Balls tradicionals valencianspel Grup de Danses Bolero de Guadassuar i ADIT, pel recinte firal.

Matí i vesprada Exhibició d’ausal recinte firal. 

Granja educativaal recinte firal.

Últimes notícies

Compromís dona llum verda a Mónica Oltra com a candidata a l’alcaldia de València

L’executiva de Compromís per València ha aprovat per consens iniciar el procés per a convocar una assemblea extraordinària que ratifique Mónica Oltra com a candidata a l’alcaldia de València, a proposta de l’exalcalde Joan Ribó.

El Valencia Basket remunta a temps i castiga el Bilbao en un final d’infart (83-80)

El Valencia Basket remunta tretze punts en tres minuts i mig davant el Surne Bilbao Basket al Roig Arena (83-80) i s’avança en l’eliminatòria de quarts de final de la Lliga Endesa després d’un partit que els visitants havien controlat durant 34 minuts.

Justícia elevarà el pressupost de 2026 fins als 613 milions amb un increment del 5,6 %

La Conselleria de Justícia, Transparència i Participació disposarà en 2026 de 612,9 milions d’euros, 32,7 milions més que en 2025, per avançar cap a un model judicial més modern, àgil i eficient, en un context d’infrafinançament estructural.

Mora una dona de 61 anys en un greu accident de trànsit al centre d’Alcoi

Una dona de 61 anys ha mort este dimecres a migdia en un atropellament al centre d’Alcoi després que un cotxe col·lisionara, arrancara dos arbres i impactara contra ella. Una altra dona de 79 anys ha resultat ferida amb politraumatismes i ha sigut traslladada a l’Hospital d’Alcoi.

El pressupost dana de 2026 destina 445 milions per a impulsar la recuperació i tancar la reconstrucció

El vicepresident tercer del Consell, Vicente Martínez Mus, anuncia que el pressupost dana de 2026 inclou més de 445 milions, dins d’unes comptes de 1.100 milions, per a culminar la reconstrucció després de les riuades de 2024 i reforçar la prevenció davant fenòmens extrems.

El CSN eleva a nivell 2 un incident a la central nuclear de Cofrents del 2 de maig

El Consell de Seguretat Nuclear ha classificat com a incident de nivell 2 a l'escala internacional el sucsés ocorregut el 2 de maig a la central nuclear de Cofrents, relacionat amb el funcionament anòmal de huit vàlvules d'aïllament de vapor, sense conseqüències per a persones ni medi ambient.

Un club de futbol base investiga un possible espectacle eròtic en una festa amb menors

El CB Bonrepòs i Mirambell ha obert una investigació interna per aclarir si en una celebració del seu equip juvenil en una instal·lació municipal es va fer un espectacle eròtic amb menors presents i ja ha pres mesures cautelars.

Pérez Llorca anuncia una línia rècord de 50 milions per a modernitzar el camp valencià

Juanfran Pérez Llorca anuncia en Carlet la major línia d’ajudes de la història de la Comunitat Valenciana per a modernitzar explotacions agràries, dotada amb 50 milions d’euros i amb especial suport a jóvens i zones rurals.