Guadassuar celebra este cap de setmana la XXVI Fira Agrícola i Industrial ‘Agroguadassuar’ 2019

Guadassuar celebra este cap de setmana la XXVI Fira Agrícola i Industrial 'Agroguadassuar' 2019

Guadassuar celebra este cap de setmana la XXVI Fira Agrícola i Industrial ‘Agroguadassuar’ 2019 | Ajuntament de Guadassuar

 

Guadassuar, a la comarca de la Ribera Alta, celebra este cap de setmana la XXVI edició de la Fira Agrícola i Industrial ‘Agroguadassuar’ de la Ribera a Guadassuar. On l’Ajuntament de Guadassuar ha abocat tots els esforços i implicacions per fer d’esta fira el punt de trobada del sector agrícola i industrial de la Ribera els pròxims dies 25, 26 i 27 de gener. On es mesclaran la innovació de la maquinària i dels productes agrícoles, sense oblidar allò més tradicional. Com també comptarà amb el Porrat de Sant Vicent i la fira d’atraccionsen el mateix recinte firal.

 

Des de la Regidoria d’Agricultura de Guadassuar declaren que «s’ha involucrat a tots els teixits des de l’empresarial, el cultural i el social perquè esta fira abrace a les persones de totes les edats», per això compten amb la següent programació:

 

Divendres, 25 de gener

 

18:30h  InauguracióFira Agrícola i Industrial ‘Agroguadassuar’ pel President de la Diputació de València, Toni Gaspar, i el Secretari Autonòmic d’Agricultura, Francisco Rodríguez Mulero.

Exposició  ‘Llaurant poble’a l’antic col·legi Balmes junt al punt d’informació, oberta fins el 27 de gener.

Granja educativaal recinte firal.

 

Dissabte, 26 de gener

 

10:00h – 13:30h Jornades per a professionals del sector porcí a l’Auditori Municipal

10:00h – 14:00h  II Trofeu pilota valenciana‘Amics de la Ribera’ (C/les escoles)

10:30h – 13:30h  Jocs de fusta tradicionalsa la Plaça Generalitat.

10:30h – 13:30h  Tallers mediambientalsa la Plaça Generalitat.

11:00h – 13:00h  Exhibició de Gimnàstica Rítmicaa la Plaça Generalitat.

12:00h   “Poble de Foto”  Animació de carrer a càrrec d’Ameba Teatre.

17:30h – 19:00h  Tallers mediambientalsa la Plaça Generalitat.

19:30h Concert de “El Pez Volador”a la Plaça Generalitat. 

Matí i vesprada Exhibició d’ausal recinte firal. 

Matí i vesprada Exhibició de tall de motoserra l’estand de Tallers Calabuig.

Granja educativaal recinte firal.

Imatge d’arxiu de la Fira Agrícola i Industrial Agroguadassuar | Catron Internacional

 

Diumenge, 27 de gener

 

10:00h  Esmorzar populara la Plaça Generalitat, pels Festers de Sant Vicent i les Festeres de la Divina Aurora 2019.

10:00h – 14:00h  II Trofeu pilota valenciana‘Amics de la Ribera’ (C/les escoles)

10:30h – 13:30h  Tallers mediambientalsa la Plaça Generalitat.

12:00h   Balls tradicionals valencianspel Grup de Danses Bolero de Guadassuar i ADIT, pel recinte firal.

Matí i vesprada Exhibició d’ausal recinte firal. 

Granja educativaal recinte firal.

Últimes notícies

Ingressen a presó quatre detinguts per robatoris en vivendes dAlacant i Múrcia amb el mètode del fil

Quatre hòmens han ingressat a presó després de desmantellar-se un grup criminal acusat de robar en vivendes dAlacant i Múrcia mitjançant el mètode del fil de pegament a les portes.

Avis taronja per temperatures de fins a 39 graus a l’interior nord de València

Aemet ha activat per a este divendres l’avís taronja per temperatures màximes de fins a 39 graus a l’interior nord de la província de València, en plena quarta ona de calor de l’estiu a la Comunitat Valenciana.

Últim cap de setmana de juliol amb més calor i tronades a la vista

La Comunitat Valenciana encadena un nou cap de setmana d’ona de calor, amb màximes molt altes a l’interior i sud de València i possibilitat de tronades amb granís dissabte i diumenge.

AMDComVal denuncia el tercer requeriment de Política Lingüística als mitjans digitals valencians

AMDComVal denuncia que Política Lingüística ha exigit per tercera vegada documentació als mitjans digitals valencians, ara amb un termini de deu dies hàbils en ple agost.

El foc de la Vall d’Uixó continua actiu una setmana després però permet el retorn de 2.800 veïns

L'incendi forestal de la Vall d'Uixó encadena set dies actiu i encara no s'ha estabilitzat, però els avanços han permés que 2.800 persones de nou municipis hagen tornat a casa mentre 5.200 continuen desallotjades.

Carlos Espí fitxa pel Real Madrid fins 2031 després de brillar al Levante

El davanter valencià Carlos Espí deixa el Levante UD i firma pel Real Madrid per cinc temporades, fins al 30 de juny de 2031, després d’una irrupció destacada en l’elit.

Carlos Espí, màxim golejador granota, fitxa pel Real Madrid

El Levante UD ha tancat amb el Real Madrid el traspàs del davanter Carlos Espí, màxima venda d’un jugador de la seua pedrera. El punta valencià, de 20 anys, s’acomiada com a màxim golejador granota de l’última temporada.

1.800 veïns poden tornar a casa pel bon avanç de l’incendi de la Vall d’Uixó

La millora en l’evolució de l’incendi forestal de la Vall d’Uixó ha permés el retorn de 1.800 persones a Alfondeguilla, Chóvar i Sueras, encara amb el foc sense estabilitzar i unes 5.200 persones desalojades.
FILMOTECA D'ESTIU