16.3 C
València
Divendres, 23 gener, 2026

La Guàrdia Civil avisa d’una estafa relacionada amb la vacuna contra el Covid-19 en el territori valencià

 

Diferents ajuntaments de localitats valencianes estan avisant i compartint a través de les seues pàgines web que estan apareixent noves modalitats d’estafa vinculades a la vacuna contra el coronavirus, amb les persones majors com a víctimes preferents.

 

El mètode de l’estafa consistix en què falsos sanitaris criden per telèfon a la víctima i li diuen que van a sa casa a posar-li la vacuna. I una volta dins de la casa, els estafadors aprofiten per a furtar els objectes que troben. A demés, usen altre mètode en el que avisen per telèfon a la víctima per a citarla un dia a tal hora en el Centre de Salut de la seua localitat. I una volta la víctima està fora de casa, els delinqüents aprofiten l’absència per a entrar a robar.

 

Des dels ajuntaments recorden a tota la població que quan arribe l’opció de vacunar-nos, l’autoritat sanitària els ho farà saber de manera clara i sense cap ombra de sospita.

Últimes notícies

València, urgit arrere, busca impulse davant un Espanyol que vol frenar la seua caiguda

El València arriba amb la defensa en quadre i l'obligació de sumar per a allunyar-se del descens. L'Espanyol pretén tallar la seua mala ratxa i sostindre la seua baralla europea.

Simulacre d’incendi en la Llotja de València: rescats en altura i 135 evacuats

Bombers de València ha assajat un incendi en la Llotja amb rescat en altura i 135 evacuats en tres minuts. L'exercici ha provat protocols, coordinació i temps de resposta en una zona d'alt risc per la seua estructura de fusta.

El vicepresident de la comissió de la DANA ha anticipat un interrogatori molt dur a Feijóo

El vicepresident de la comissió de la DANA ha avançat un interrogatori molt dur a Alberto Núñez Feijóo el 2 de febrer. Se li demanarà que aclarisca el seu paper durant l'emergència i el presumpte encobriment a Carlos Mazón.

El Consell ha demanat declarar zona catastròfica en els municipis danyats per les pluges de desembre

El Consell ha sol·licitat al Govern declarar zona catastròfica per a tots els municipis de València i 30 d'Alacant després de les pluges del 28 i 29 de desembre de 2025. La mesura busca activar ajudes i agilitzar reparacions.

El Consell adapta l’Atenció Primària a la nova demanda: menys demores i més capacitat resolutiva

El Consell ha aprovat el decret que redissenya l'Atenció Primària en la Comunitat Valenciana. La norma agilitza cites, impulsa la digitalització i crea noves direccions.

Corberán esquiva parlar de Unai Núñez i el València confia a tancar un central en hores

Corberán va evitar pronunciar-se sobre Unai Núñez, però va confirmar que hi ha una operació molt avançada per a reforçar el centre de la saga. El club espera tancar-la en breu.

La Policia investiga noves filtracions de dades de Pérez Llorca i altres presidents

La Policia Nacional ha obert una investigació per noves filtracions de dades personals que afecten dirigents estatals i autonòmics. Els 'hackers' van difondre bases amb informació sensible en xarxes i fòrums, que s'haurien reactivat després del sinistre ferroviari de Adamuz

Corberán evita pronunciar-se sobre Unai Núñez i el València confia a tancar un central en hores

Corberán va defugir confirmar el nom del reforç per a la saga, però va assegurar que el València té una operació molt avançada i vol tancar-la en les pròximes hores.