Mentre et menges una hamburguesa, recàrrega el teu cotxe a Gandia

 

McDonald’s i Endesa X han inaugurat els primers punts de recàrrega per a cotxe elèctric a la ciutat de Gandia, concretament en el seu restaurant situat en l’Avinguda Blasco Ibáñez, 4. Amb els seus 50 kW de potència, permeten recarregar més del 80% de la bateria d’un vehicle elèctric en menys de trenta minuts.

Este projecte s’emmarca en l’acord signat a la fi de 2019 entre McDonald’s i Endesa X, per a la instal·lació de punts de recàrrega de vehicles elèctrics en els aparcaments dels seus restaurants per tota Espanya. L’objectiu de McDonald´s és superar els 150 punts de recàrrega a la fi d’este any 2021.

Esta iniciativa forma part dels compromisos de sostenibilitat tant d’Endesa X com de McDonald’s i, al mateix temps, s’emmarca en el moviment col·laboratiu “Happy Change” que McDonald’s va presentar a principis de 2020 i que continua impulsant amb diferents iniciatives, entre les quals es troba la instal·lació d’infraestructura de recàrrega.

De la mà, avancen amb l’objectiu d’impulsar la mobilitat elèctrica al nostre país i, sobretot, facilitar el canvi i la transició a tots els clients. La clau està a oferir-los solucions allà on les necessiten.

Recàrrega per a tots

 

Precisament, per a promoure l’ús del cotxe elèctric entre tots els usuaris, este servei s’ofereix a qualsevol persona que s’acoste fins als establiments de McDonald´s on s’instal·le la infraestructura de recàrrega, sense obligació de consumir en el restaurant.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Les temperatures màximes pugen fins a 6 graus i freguen els 26 a Elx

Les màximes han repuntat de forma generalitzada en la Comunitat Valenciana, amb els majors ascensos a Alacant. Elx ha aconseguit 25,6 graus i diverses localitats han superat els 25.

Llibertat amb càrrecs per a Carlos Baño per presumptes irregularitats en els bons consum

Carlos Baño ha quedat en llibertat amb càrrecs després de ser detingut per presumpte frau de subvencions i falsedat en la gestió dels bons consum de 2022 i 2023 a Alacant. La causa està sota secret, la dirigix el Jutjat d'Instrucció 4 i la UDEF, i l'empresari no ha declarat.

Carlos Baño, en llibertat amb càrrecs pel cas dels bons consum

El president de la Cambra de Comerç d'Alacant, Carlos Baño, ha quedat en llibertat amb càrrecs després de la seua detenció per presumpte frau de subvencions i falsedat lligats als bons consum de 2022 i 2023. La causa roman sota secret i la defensa ha optat per no declarar fins a conéixer les perquisicions.

Rodalia seguirà sense arribar a l’Estació del Nord durant les mascletaes

Ajuntament i Delegació del Govern mantenen que les línies C-1 i C-2 no entren en l'Estació del Nord durant les mascletaes. Hi haurà reforç previ i llançadores per seguretat.

Carlos Baño, president de la Cambra de Comerç d’Alacant, ha quedat en llibertat amb càrrecs

El president de la Cambra de Comerç d'Alacant, Carlos Baño, ha quedat en llibertat amb càrrecs després de ser detingut per presumptes irregularitats en els bons de consum de 2022 i 2023. Se li atribuïxen suposats delictes de frau de subvencions i falsedat en una causa que continua oberta

Han començat les llançadores d’Albal cap a Torrent i La Torre durant les mascletaes

La Generalitat ha activat un dispositiu especial per la limitació temporal de Rodalia. Dos llançadores connecten Albal amb Torrent Avinguda i La Torre amb normalitat.

Detinguts dos menors per assaltar a dos xiques i apunyalar a una a Alacant

La Policia Nacional ha detingut a dos menors de 16 i 17 anys per un assalt amb arma blanca a Alacant. Una víctima, de 19, va ser operada d'urgència per pneumotòrax.

Paiporta agraïx la fraternitat de Navarra durant la DANA de 2024

Paiporta ha reconegut en el Palau de Navarra l'ajuda rebuda durant la DANA d'octubre de 2024, amb plaques a la Policia Foral i a servicis d'emergència. Vicent Císcar i María Chivite han subratllat els valors de solidaritat i compromís.