14.1 C
València
Dilluns, 1 desembre, 2025

Mentre et menges una hamburguesa, recàrrega el teu cotxe a Gandia

 

McDonald’s i Endesa X han inaugurat els primers punts de recàrrega per a cotxe elèctric a la ciutat de Gandia, concretament en el seu restaurant situat en l’Avinguda Blasco Ibáñez, 4. Amb els seus 50 kW de potència, permeten recarregar més del 80% de la bateria d’un vehicle elèctric en menys de trenta minuts.

Este projecte s’emmarca en l’acord signat a la fi de 2019 entre McDonald’s i Endesa X, per a la instal·lació de punts de recàrrega de vehicles elèctrics en els aparcaments dels seus restaurants per tota Espanya. L’objectiu de McDonald´s és superar els 150 punts de recàrrega a la fi d’este any 2021.

Esta iniciativa forma part dels compromisos de sostenibilitat tant d’Endesa X com de McDonald’s i, al mateix temps, s’emmarca en el moviment col·laboratiu “Happy Change” que McDonald’s va presentar a principis de 2020 i que continua impulsant amb diferents iniciatives, entre les quals es troba la instal·lació d’infraestructura de recàrrega.

De la mà, avancen amb l’objectiu d’impulsar la mobilitat elèctrica al nostre país i, sobretot, facilitar el canvi i la transició a tots els clients. La clau està a oferir-los solucions allà on les necessiten.

Recàrrega per a tots

 

Precisament, per a promoure l’ús del cotxe elèctric entre tots els usuaris, este servei s’ofereix a qualsevol persona que s’acoste fins als establiments de McDonald´s on s’instal·le la infraestructura de recàrrega, sense obligació de consumir en el restaurant.

Últimes notícies

Marcelino, nomenat millor entrenador de novembre en LaLiga

El tècnic del Vila-real ha sigut triat millor entrenador de novembre després d'un ple de victòries que ha impulsat a l'equip al tercer lloc, a dos punts del Barcelona. Es va imposar en la votació final a Simeone i Flic.

Salomé Pradas i Cayetano García compareixeran davant la comissió de la DANA el 15 de desembre

La Mesa de la comissió del Congrés ha fixat per al dia 15 les compareixences de Salomé Pradas (11.00) i Cayetano García (15.30) en la investigació sobre la DANA. Les sessions es desenrotllaran amb torns de preguntes de tots els grups.

Abascal qualifica de ‘estafa’ que el PP accepte les seues propostes a València i Guardiola les rebutge a Extremadura

Abascal ha avançat que Vox defendrà a Extremadura la mateixa agenda que en altres regions i ha titllat de 'estafa' que el PP l'accepte a València i la negue allí. També ha retret a Feijóo que no presente una moció de censura i preferisca convocar manifestacions.

El PP designa a Mazón com a portaveu de la Comissió de Reglament de Les Corts i cobrarà 634 euros més al mes

El PP ha designat a Carlos Mazón portaveu de la Comissió de Reglament de Les Corts, un càrrec amb un plus de 634,27 euros mensuals, prop de 8.879,78 a l'any. L'oposició ha criticat el nomenament i recorda que la comissió no aborda temes legislatius i no s'ha reunit en dos anys i mig.

La criminalitat puja un 2,3% en el tercer trimestre en la Comunitat Valenciana

La criminalitat ha pujat un 2,3% en la Comunitat Valenciana en el tercer trimestre respecte al mateix període de l'any anterior. Baixen diversos robatoris i homicidis consumats, però la cibercriminalidad creix amb força.

PP i Vox rebutgen la proposta de Zona de Baixes Emissions de l’oposició a València

El ple extraordinari ha rebutjat la moció de Compromís i PSPV per a implantar la ZBE en considerar-la inviable. L'oposició alerta de pèrdua d'ajudes i riscos per a la salut pública.

La causa de la dana incorporarà dos vídeos de l’entrada de Mazón al Centre d’Emergències

El jutjat de Catarroja afegirà a la causa penal dos gravacions que registren l'arribada de Carlos Mazón al CCE el 29 d'octubre. La diligència també comunica les transcripcions de dos testimonis i la personació de la defensa de Salomé Pradas.

Agricultura extrema la vigilància per la pesta porcina africana i el sector demana controlar el senglar

La Comunitat Valenciana intensifica la prevenció després del brot a Catalunya, sense casos detectats en el seu territori. El sector reclama més control del senglar.