Mentre et menges una hamburguesa, recàrrega el teu cotxe a Gandia

 

McDonald’s i Endesa X han inaugurat els primers punts de recàrrega per a cotxe elèctric a la ciutat de Gandia, concretament en el seu restaurant situat en l’Avinguda Blasco Ibáñez, 4. Amb els seus 50 kW de potència, permeten recarregar més del 80% de la bateria d’un vehicle elèctric en menys de trenta minuts.

Este projecte s’emmarca en l’acord signat a la fi de 2019 entre McDonald’s i Endesa X, per a la instal·lació de punts de recàrrega de vehicles elèctrics en els aparcaments dels seus restaurants per tota Espanya. L’objectiu de McDonald´s és superar els 150 punts de recàrrega a la fi d’este any 2021.

Esta iniciativa forma part dels compromisos de sostenibilitat tant d’Endesa X com de McDonald’s i, al mateix temps, s’emmarca en el moviment col·laboratiu “Happy Change” que McDonald’s va presentar a principis de 2020 i que continua impulsant amb diferents iniciatives, entre les quals es troba la instal·lació d’infraestructura de recàrrega.

De la mà, avancen amb l’objectiu d’impulsar la mobilitat elèctrica al nostre país i, sobretot, facilitar el canvi i la transició a tots els clients. La clau està a oferir-los solucions allà on les necessiten.

Recàrrega per a tots

 

Precisament, per a promoure l’ús del cotxe elèctric entre tots els usuaris, este servei s’ofereix a qualsevol persona que s’acoste fins als establiments de McDonald´s on s’instal·le la infraestructura de recàrrega, sense obligació de consumir en el restaurant.

Últimes notícies

Seixanta bombers valencians s’incorporen als incendis de Madrid i Àvila

La Comunitat Valenciana ha enviat 60 bombers i més de trenta vehicles i mitjans especialitzats per a ajudar en l’extinció dels incendis forestals de Madrid i Ávila, en una jornada marcada també pel risc extrem de foc en territori valencià.

Lucas Marí torna al València Basket i s’incorpora al primer equip

El jove exterior de Godella, format en la pedrera taronja i amb una temporada a la NCAA, s’incorpora al primer equip del València Basket per al pròxim curs.

Detingut a Paterna un jove per deu robatoris violents a València i Múrcia

La Policia Nacional ha detingut a Paterna un jove de 20 anys acusat de deu robatoris amb violència i altres delictes comesos a diverses localitats de València i a Cartagena.

Marc Aguado celebra que el model continuista de l’Elx beneficie la plantilla

El migcampista de l’Elx Marc Aguado valora positivament el model de continuïtat amb Martín Anselmi, destaca els canterans i celebra la renovació de Josan Ferrández.

Baixen les temperatures a l’interior mentre el litoral manté la calor extrema

L’interior de la Comunitat Valenciana notarà este dissabte un descens de temperatures, sobretot a la província de València, mentres el litoral continuarà amb valors màxims molt alts.

El Villarreal afronta la seua gira europea amb amistosos als Països Baixos i Itàlia

El Villarreal CF ha iniciat la seua gira europea de pretemporada amb un amistós davant el PSV Eindhoven i la participació en la Como Cup a Itàlia, on disputarà diversos partits amb formats diferents abans de tornar a Espanya.

L’augment de la temperatura de la mar posa en risc la clòtxina valenciana

L’augment de la temperatura i l’acidificació de la mar Mediterrània obliguen els productors de clòtxina valenciana a avançar la campanya i estudiar noves tècniques de cultiu per a garantir la viabilitat del sector.

Bombers de València s’uneixen a l’extinció dels grans incendis de Madrid i Àvila

Un equip especialitzat de Bombers de València, amb sis efectius i tres vehicles, s’ha desplaçat este dissabte a Madrid per a reforçar el dispositiu contra els incendis forestals que afecten la regió i la província veïna d’Àvila.