Mentre et menges una hamburguesa, recàrrega el teu cotxe a Gandia

 

McDonald’s i Endesa X han inaugurat els primers punts de recàrrega per a cotxe elèctric a la ciutat de Gandia, concretament en el seu restaurant situat en l’Avinguda Blasco Ibáñez, 4. Amb els seus 50 kW de potència, permeten recarregar més del 80% de la bateria d’un vehicle elèctric en menys de trenta minuts.

Este projecte s’emmarca en l’acord signat a la fi de 2019 entre McDonald’s i Endesa X, per a la instal·lació de punts de recàrrega de vehicles elèctrics en els aparcaments dels seus restaurants per tota Espanya. L’objectiu de McDonald´s és superar els 150 punts de recàrrega a la fi d’este any 2021.

Esta iniciativa forma part dels compromisos de sostenibilitat tant d’Endesa X com de McDonald’s i, al mateix temps, s’emmarca en el moviment col·laboratiu “Happy Change” que McDonald’s va presentar a principis de 2020 i que continua impulsant amb diferents iniciatives, entre les quals es troba la instal·lació d’infraestructura de recàrrega.

De la mà, avancen amb l’objectiu d’impulsar la mobilitat elèctrica al nostre país i, sobretot, facilitar el canvi i la transició a tots els clients. La clau està a oferir-los solucions allà on les necessiten.

Recàrrega per a tots

 

Precisament, per a promoure l’ús del cotxe elèctric entre tots els usuaris, este servei s’ofereix a qualsevol persona que s’acoste fins als establiments de McDonald´s on s’instal·le la infraestructura de recàrrega, sense obligació de consumir en el restaurant.

Anuncios

Últimes notícies

Les màximes superen els 25 graus en nombrosos observatoris de la Comunitat Valenciana

Les temperatures màximes han sobrepassat els 25 graus en nombrosos observatoris de la Comunitat Valenciana, amb pics pròxims als 28 graus i tempestes menys intenses en el nord de Castelló.

Una acusació demana un acarament entre Pradas i Suárez pel retard del Es-Alert en la DANA

Una acusació particular sol·licita un acarament entre Salomé Pradas i Jorge Suárez per a esclarir per què es va retardar més d'una hora l'enviament del missatge És-Alert durant la DANA del 29 d'octubre de 2024.

Educació rebaixa els servicis mínims en 2n de Batxillerat i manté només l’avaluació final

Educació proposa uns servicis mínims més flexibles en la vaga del professorat de 2n de Batxillerat, limitats a l'avaluació final, però els sindicats rebutgen l'oferta i anuncien que la impugnaran.

El Govern aprova la licitació del corredor d’autobús Madrid-València, tercer eix del nou mapa concessional

El Govern dona llum verda a la licitació del corredor Madrid-València, que unifica tres concessions d'autobús en 22 rutes, amb 275 parades i previsió de més de mig milió de viatgers anuals des de 2025.

Continua la retirada de pins secs en Serra Gelada i els treballs s’amplien a Benidorm

Medi Ambient manté la retirada de pins secs al parc natural de Serra Gelada i amplia la intervenció al terme municipal de Benidorm, amb tales, desbrossaments i mesures preventives enfront d'incendis i riscos per a la població.

La Universitat d’Alacant i la de Machala impulsen un ecosistema d’emprenedoria i innovació a l’Equador

La Universitat d'Alacant i la Universitat Tècnica de Machala han firmat un conveni per a crear un ecosistema d'emprenedoria i innovació a la província equatoriana de l'Or, basat en el model de quàdruple hèlice.

Medi Ambient retira pins secs en Serra Gelada i amplia els treballs a Benidorm

Medi Ambient continua la retirada de pins secs al parc natural de Serra Gelada i amplia les actuacions al terme municipal de Benidorm per a reduir el risc d'incendis i millorar l'estat de la muntanya.

Cinema Jove homenatja a Greta Gerwig pel seu impacte en el paper de la dona a Hollywood

La 41 edició de Cinema Jove dedicarà un cicle a Greta Gerwig, repassant la seua evolució del cinema independent als grans èxits de taquilla i la seua mirada feminista a Hollywood.