Mentre et menges una hamburguesa, recàrrega el teu cotxe a Gandia

 

McDonald’s i Endesa X han inaugurat els primers punts de recàrrega per a cotxe elèctric a la ciutat de Gandia, concretament en el seu restaurant situat en l’Avinguda Blasco Ibáñez, 4. Amb els seus 50 kW de potència, permeten recarregar més del 80% de la bateria d’un vehicle elèctric en menys de trenta minuts.

Este projecte s’emmarca en l’acord signat a la fi de 2019 entre McDonald’s i Endesa X, per a la instal·lació de punts de recàrrega de vehicles elèctrics en els aparcaments dels seus restaurants per tota Espanya. L’objectiu de McDonald´s és superar els 150 punts de recàrrega a la fi d’este any 2021.

Esta iniciativa forma part dels compromisos de sostenibilitat tant d’Endesa X com de McDonald’s i, al mateix temps, s’emmarca en el moviment col·laboratiu “Happy Change” que McDonald’s va presentar a principis de 2020 i que continua impulsant amb diferents iniciatives, entre les quals es troba la instal·lació d’infraestructura de recàrrega.

De la mà, avancen amb l’objectiu d’impulsar la mobilitat elèctrica al nostre país i, sobretot, facilitar el canvi i la transició a tots els clients. La clau està a oferir-los solucions allà on les necessiten.

Recàrrega per a tots

 

Precisament, per a promoure l’ús del cotxe elèctric entre tots els usuaris, este servei s’ofereix a qualsevol persona que s’acoste fins als establiments de McDonald´s on s’instal·le la infraestructura de recàrrega, sense obligació de consumir en el restaurant.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El GP de la Comunitat Valenciana es retarda al 29 de novembre per la situació a Orient Mitjà

El tancament de MotoGP 2026 es mou una setmana: València passa del 22 al 29 de novembre després de l'ajornament del GP de Catar al 8 de novembre. Portimão es fixa per al dia 22.

Ratxes de fins a 103 km/h a l’interior nord de Castelló i alerta taronja per vent

La passada nit va deixar ratxes de 103 km/h a La Pobla de Benifassà i l'interior nord de Castelló seguix en avís taronja fins a les 19.00. També hi ha avisos grocs per vent i fenòmens costaners en altres zones.

Un policia fora de servici frustra un furt afectuós a un home de 77 anys a Elx i deté a tres

Un agent de la Policia Nacional ha impedit que un grup sostraguera la cadena d'or d'un home de 77 anys a Elx. Tres persones han sigut detingudes per furt i pertinença a grup criminal.

La Setmana Gran fallera comença amb cels poc nuvolosos i ratxes molt fortes a Castelló i nord de València

Els dies grans de les Falles arranquen amb cel poc nuvolós, temperatures en descens i vent del nord-oest, amb ratxes molt fortes a Castelló i el nord de València. El dilluns de 'plantá' s'espera cel poc nuvolós i màximes a l'alça a l'interior, amb brises en el litoral a la vesprada.

Sarabia demana entendre el que ha passat i superar-ho després del 4-1 davant el Reial Madrid

El tècnic de l'Elx va analitzar el 4-1 al Bernabéu, va admetre que porten tres mesos sense guanyar i va demanar unió i energia per als deu partits que resten. L'equip depén del resultat del Mallorca per a mantindre's fora del descens.

Un Redó torna al Bernabéu 23 anys després

Federico Redondo va ser titular amb l'Elx en el Santiago Bernabéu, 23 anys després de l'adeu del seu pare. El cognom va tornar a un estadi que el va convertir en llegenda.

Un Redó torna al Bernabéu 23 anys després

Vint-i-tres anys després, el cognom Redó va tornar al Bernabéu: Federico va ser titular amb l'Elx davant el Reial Madrid i va firmar una estrena exigent en un escenari de màxima pressió.

Martim Net: ‘Jugant així no podem marcar gols’

Martim Net va admetre que a l'Elx li va faltar pegada en la derrota 4-1 davant el Reial Madrid i va avisar d'una baixada anímica després d'encaixar. El pròxim repte és el Mallorca.