L‘Hospital Provincial de Castelló ha confirmat este dilluns l’existència de 8 casos positius de Covid-19 entre el seu personal de l’àrea quirúrgica després de fer les proves PCR als seus 150 treballadors, dels que esta vesprada es coneixeran els resultats que s’acaben de fer als vint últims.
Segons ha informat l’hospital en un comunicat, el focus no ha afectat a cap pacient del centre hospitalari i els treballadors afectats es troben en bones condicions generals.
Este diumenge l’Hospital Provincial de Castelló ha comunicat que posposava les intervencions quirúrgiques previstes per a este dilluns com a mesura preventiva mentres s’estudiava si s’havia produït un possible brot de coronavirus entre professionals de l’àrea de quiròfans del centre.