La Fe vacuna als transportistes sanitaris i començarà demà amb el personal de neteja d’alt risc

 

L’Hospital de València La Fe està vacunant este dimarts contra el Covid-19 al personal de transport sanitari de risc alt, i citarà demà dimecres al personal de neteja per a administrar-li la primera dosi, inclosa la plantilla del centre Ernest Lluch, segons han confirmat a Europa Press fonts de la Conselleria de Sanitat.

 

El Pla de Vacunació preveu que la resta del personal de neteja que no siga de risc alt, tant de l’Hospital La Fe com el del centre Ernest Lluch, rebrà la primera dosi este divendres, segons les mateixes fonts. Les treballadores de neteja de l’Hospital La Fe de València es van concentrar divendres passat, convocades pel comité d’empresa per a exigir ser vacunades contra el Covid-19, ja que reivindiquen que són també personal de risc.

 

Per això, per a mostrar la seua «indignació» es van concentrar enfront de les portes de la Fe amb cartells individualitzats en els que cada una es mostrava com se sentia per la «discriminació» de no haver sigut encara vacunades: ‘Neteje, després no existisc’, ‘Si no soc necessària et donaré la meua granera i netejaràs tu’, ‘Soc invisible’ o ‘Jo no soc ací, no córrec risc, no em contagie’ són alguns dels missatges.

Últimes notícies

Ford Almussafes reprén la producció amb més calma gràcies a l’aliança amb Geely

La planta de Ford a Almussafes ha tornat hui a produir vehicles després de les vacacions d’agost, amb un ambient de més tranquil·litat per l’aliança estratègica amb Geely i la reactivació de la negociació de l’Acord per l’Electrificació 2030.

Detingut un matrimoni per furtar joies a ancians que ella cuidava a la Safor

La Guàrdia Civil ha detingut una parella a la Safor per furtar joies en cases de persones majors dependents, aprofitant la faena d’ella com a cuidadora domiciliària. El marit presumptament venia les peces en establiments de compra i venda d’or.

Un escriptor d’Alacant farà sis etapes del Camí de Santiago vestit de legionari romà

Miguel Fornera, jove escriptor d’Altea, recorrerà del 5 al 10 de setembre unes sis etapes del Camí de Santiago, uns 110 quilòmetres, vestit com un legionari romà del segle I dC i acompanyat d’un xicotet grup també caracteritzat d’època.

L’1 de setembre arriba amb núvols i oratge més fresc en la Comunitat Valenciana

El primer dia de setembre arriba a la Comunitat Valenciana amb intervals de núvols, poc risc de pluja febla amb fang al sud i màximes en descens o sense canvis. Dimarts farà més calor i augmenta el risc de tronades a l’interior de Castelló.

PLD Space alça 288 milions per a industrialitzar el coet Miura 5

PLD Space ha ampliat la seua ronda de finançament Sèrie C amb 108 milions addicionals, fins als 288 milions, per impulsar la industrialització del coet Miura 5 i l’inici de les operacions comercials.

Tallada l’A-3 cap a València per l’incendi d’un vehicle a Requena

L’A-3 roman tallada en sentit València a l’altura de Requena des de les 05.41 hores per l’incendi d’un vehicle, amb desviament per la N-III.

Mor un motorista en un avançament antireglamentari en la N-332 a Santa Pola

Un motorista de 61 anys ha mort esta matinada en la N-332, a Santa Pola, després d’un avançament antireglamentari i de ser atropellat per un segon vehicle. Els altres conductors han resultat il·lesos i tres acompanyants han patit ferides lleus.

Cultura reunirà les autonomies i la Policia per l’onada de robatoris en museus

Cultura ha convocat per a la setmana que ve una reunió amb les comunitats autònomes i la Policia Nacional per a abordar l’augment de robatoris en museus amb col·leccions d’or i metalls preciosos, després dels furts a Badajoz, Albacete i Villena.