La Fe vacuna als transportistes sanitaris i començarà demà amb el personal de neteja d’alt risc

 

L’Hospital de València La Fe està vacunant este dimarts contra el Covid-19 al personal de transport sanitari de risc alt, i citarà demà dimecres al personal de neteja per a administrar-li la primera dosi, inclosa la plantilla del centre Ernest Lluch, segons han confirmat a Europa Press fonts de la Conselleria de Sanitat.

 

El Pla de Vacunació preveu que la resta del personal de neteja que no siga de risc alt, tant de l’Hospital La Fe com el del centre Ernest Lluch, rebrà la primera dosi este divendres, segons les mateixes fonts. Les treballadores de neteja de l’Hospital La Fe de València es van concentrar divendres passat, convocades pel comité d’empresa per a exigir ser vacunades contra el Covid-19, ja que reivindiquen que són també personal de risc.

 

Per això, per a mostrar la seua «indignació» es van concentrar enfront de les portes de la Fe amb cartells individualitzats en els que cada una es mostrava com se sentia per la «discriminació» de no haver sigut encara vacunades: ‘Neteje, després no existisc’, ‘Si no soc necessària et donaré la meua granera i netejaràs tu’, ‘Soc invisible’ o ‘Jo no soc ací, no córrec risc, no em contagie’ són alguns dels missatges.

Últimes notícies

El València Basket celebra la Lliga Femenina i posposa més comiats després de les eixides de Fiebich i Fam

El València Basket festeja el seu quart títol de la Lliga Femenina Endesa en el Roig Arena amb homenatges a Leo Fiebich i Awa Fam, mentres evita anunciar més acomiadades malgrat els contractes que finalitzen el 30 de juny.

L’afició taronja plena el Roig Arena per a celebrar la primera Lliga Femenina Endesa a casa

El València Basket festeja amb prop d'un miler d'aficionats en el Roig Arena la seua primera Lliga Femenina Endesa aconseguida en el pavelló, en un acte marcat pels comiats i els agraïments.

L’afició taronja plena el Roig Arena per a festejar la primera Lliga Femenina Endesa

El València Basket femení va compartir amb prop d'un miler d'aficionats la celebració de la seua primera Lliga Femenina Endesa en el Roig Arena, en un acte marcat pels comiats i la música.

Camps celebra els congressos territorials del PP malgrat el retard en la Comunitat Valenciana

Francisco Camps valora la convocatòria dels congressos territorials del PP encara que el de la Comunitat Valenciana es retarde fins a tardor, i reclama igualtat de condicions internes per a la seua candidatura al PPCV.

Burgos reivindica tots els títols del València Basket femení i evita jerarquies

Rubén Burgos es resistix a considerar més important l'últim títol de la Lliga Femenina Endesa i demana no normalitzar els èxits continuats del València Basket femení.

Detingut a Alacant el líder d’un clan vinculat a la Camorra i buscat per Europol

La Policia Nacional ha detingut a Alacant a Pietro Izzo, presumpte lider del clan Licciardi vinculat a la Camorra napolitana, reclamat per Itàlia per xantatge i extorsion.

Miguel Polo assenyala al Cecopi per la falta d’avisos en la dana de València

Miguel Polo, president de la Confederació Hidrogràfica del Xúquer, defén l'actuació de l'organisme durant la dana de València i responsabilitza al Cecopi per la lentitud en els avisos i la falta de planificació.

Jupol denuncia una brutal agressió a un policia nacional a València i reclama més protecció

Jupol denuncia una brutal agressió patida per un policia nacional a València i alerta de l'augment de la violència contra els agents, reclamant més protecció i reconeixement com a professió de risc.