Anuncios

La Fe vacuna als transportistes sanitaris i començarà demà amb el personal de neteja d’alt risc

 

L’Hospital de València La Fe està vacunant este dimarts contra el Covid-19 al personal de transport sanitari de risc alt, i citarà demà dimecres al personal de neteja per a administrar-li la primera dosi, inclosa la plantilla del centre Ernest Lluch, segons han confirmat a Europa Press fonts de la Conselleria de Sanitat.

 

El Pla de Vacunació preveu que la resta del personal de neteja que no siga de risc alt, tant de l’Hospital La Fe com el del centre Ernest Lluch, rebrà la primera dosi este divendres, segons les mateixes fonts. Les treballadores de neteja de l’Hospital La Fe de València es van concentrar divendres passat, convocades pel comité d’empresa per a exigir ser vacunades contra el Covid-19, ja que reivindiquen que són també personal de risc.

Anuncios

 

Per això, per a mostrar la seua «indignació» es van concentrar enfront de les portes de la Fe amb cartells individualitzats en els que cada una es mostrava com se sentia per la «discriminació» de no haver sigut encara vacunades: ‘Neteje, després no existisc’, ‘Si no soc necessària et donaré la meua granera i netejaràs tu’, ‘Soc invisible’ o ‘Jo no soc ací, no córrec risc, no em contagie’ són alguns dels missatges.

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

Pedro Martínez destaca la reacció del València Basket malgrat la derrota davant Baskonia

Pedro Martínez ressalta l'actitud competitiva de València Basket després de remuntar catorze punts i fregar la victòria davant Baskonia abans d'un decisiu dol d'Eurolliga.

Segon PCR negatiu descarta ara com ara hantavirus en la dona aïllada a Alacant

La dona aïllada en un hospital d'Alacant per sospita de hantavirus ha donat negatiu en una segona PCR, encara que Sanitat manté l'aïllament i repetirà la prova en 48 hores.

El Baskonia assalta el Roig Arena i s’enganxa a la lluita per la zona alta

El Baskonia es va imposar 86-88 al València Basket en el Roig Arena després d'un dol ple d'alternatives, aprofitant el desgast europeu del quadre taronja malgrat la remuntada final local.

Gayá reivindica al València després de guanyar en San Mamés: hem demostrat que no ens rendim

José Luis Gayá celebra el triomf del València en San Mamés, destaca que l'equip no es rendix i defén a Hugo Duro i Dimitrievski després d'un partit clau per a aconseguir els 42 punts en LaLiga.

Empat sense gols al descans en San Mamés després del penal fallat d’Hugo Duro i la lesió de Nico Williams

Athletic i València arriben al descans amb 0-0 en San Mamés després d'un penal al travesser d'Hugo Duro i la lesió muscular de Nico Williams, substituït per Iñaki.

Les llargues cues en les firmes coronen l’èxit de la 61 Fira del Llibre de València

La 61 Fira del Llibre de València tanca edició amb més d'un milió d'euros de facturació, augment d'expositors i llargues cues en les firmes, especialment d'autores juvenils.

El Congrés de Sanitat i Benestar Animal exigix integrar als veterinaris en els plans d’emergència

L'IV Congrés Internacional de Sanitat i Benestar Animal reclama que els veterinaris s'integren en els plans d'emergència, malgrat que la llei ja obliga a protegir els animals en catàstrofes.

Ayoze Pérez lamenta l’empat del Vila-real a Mallorca després d’avançar-se amb el seu penal

Ayoze Pérez va lamentar que el Vila-real només sumara un punt davant el Mallorca malgrat avançar-se amb el seu gol de penal i va recordar que l'objectiu continua sent afermar la tercera plaça.
Anuncios