La Fe vacuna als transportistes sanitaris i començarà demà amb el personal de neteja d’alt risc

 

L’Hospital de València La Fe està vacunant este dimarts contra el Covid-19 al personal de transport sanitari de risc alt, i citarà demà dimecres al personal de neteja per a administrar-li la primera dosi, inclosa la plantilla del centre Ernest Lluch, segons han confirmat a Europa Press fonts de la Conselleria de Sanitat.

 

El Pla de Vacunació preveu que la resta del personal de neteja que no siga de risc alt, tant de l’Hospital La Fe com el del centre Ernest Lluch, rebrà la primera dosi este divendres, segons les mateixes fonts. Les treballadores de neteja de l’Hospital La Fe de València es van concentrar divendres passat, convocades pel comité d’empresa per a exigir ser vacunades contra el Covid-19, ja que reivindiquen que són també personal de risc.

 

Per això, per a mostrar la seua «indignació» es van concentrar enfront de les portes de la Fe amb cartells individualitzats en els que cada una es mostrava com se sentia per la «discriminació» de no haver sigut encara vacunades: ‘Neteje, després no existisc’, ‘Si no soc necessària et donaré la meua granera i netejaràs tu’, ‘Soc invisible’ o ‘Jo no soc ací, no córrec risc, no em contagie’ són alguns dels missatges.

Últimes notícies

L’avís groc per vent de fins a 80 km/h continua actiu a l’interior nord de Castelló

L'avís groc per ratxes de vent de fins a 80 km/h es manté durant la nit i fins a les 10 hores del dimecres a l'interior nord de Castelló, amb pluja i tempestes localment intenses.

Un incendi arrasa una nau de tractament d’ametla de 10.000 m² a la Vall d’Alba

Un incendi declarat en una empresa de tractament d'ametles a la Vall d'Alba ha calcinat una nau de 10.000 metres quadrats i ha provocat el col·lapse de la seua estructura, sense causar ferits.

El jutge cita al excomisionado de la DANA com investigat per presumpta falsedat documental

El Jutjat d'Instrucció 4 de València cridarà a declarar com investigat el 22 de maig al excomisionado per a la DANA José María Ángel per la presumpta falsificació del títol amb el qual va promocionar com a funcionari.

Les XV Jornades de Còmic de València tornen a la Nau amb firmes, tallers i més de 70 expositors

Les XV Jornades de Còmic de València se celebren del 22 al 24 de maig en La Nau amb firmes d'autors, tallers infantils, jocs de taula i més de 70 estands.

L’Horta Sud impulsa una ruta en homenatge a les víctimes de la DANA i al voluntariat

La Mancomunitat de l'Horta Sud aprova un pla estratègic de turisme per als pròxims quatre anys que inclou una ruta en record de les víctimes de la DANA i del voluntariat i noves propostes de cicloturisme, cultura i gastronomia.

Intens incendi en una empresa de tractament d’ametles a Vall d’Alba

Un incendi industrial molt desenrotllat afecta a una empresa de tractament d'ametles en un polígon de La Vall d'Alba i genera una gran columna de fum, mobilitzant un ampli desplegament de bombers i mitjans d'emergències.

Desallotgen diverses empreses per un incendi en una nau industrial de Vall d’Alba sense ferits

Un incendi totalment desenrotllat en una nau de tractament d'ametles en un polígon de Vall d'Alba ha obligat a desallotjar de manera preventiva les empreses confrontants, sense causar ferits.

Pedro Martínez veu la sèrie al 50% i resta pes al factor pista davant el Panathinaikos

Pedro Martínez considera que el quint partit d'Eurolliga entre València Basket i Panathinaikos està totalment obert, reclama gestionar la pressió i demana ser fidel a l'estil de l'equip.